abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 september 2006 @ 21:25:44 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41688127
Er beginnen zich steeds meer stelletjes te vormen in het huis. Maar wie van die stelletjes is nou echt verliefd op de ander.... en wie houdt gewoon van een beetje knuffelen zonder verdere bijbedoelingen. Hieronder een aantal van de mogelijke stelletjes in huis. Wie denken jullie is alleen een knuffelaar.... en wie is misschien al iets meer?

.. EN ..

.. EN ..

.. EN ..

.. EN ..

.. EN ..
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41688409
Tijn en Moniek.
  zondag 10 september 2006 @ 21:35:01 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41688489
Wat ik zelf denk:

Etienne en Sabrina zijn echt wel gek op elkaar. Etienne heeft door dat Sabrina niet verder wil gaan en doet daarom ook dat hij haar alleen als beste maatje ziet. Sabrina denkt toch aan haar vriend thuis en wil daarom ook nietverder gaan.

Tijn is volgens mij wel een beetje verliefd op Monique, maar andersom ziet zij hem gewoon als maatje.

Jeroen vindt Milica wel een lekker ding, maar niet meer dan een knuffelmaatje. Hij zou een one night stand niet afwijzen natuurlijk. Milica vindt Jeroen ook wel leuk, maar verder niet zo interessant.

Tijn is niet verliefd op Marlies, maar Marlies heeft volgens mij wel een beetje de kriebels voor Tijn.

Marcel voelt niets voor Hilde denk ik, maar Hilde ziet Marcel best wel zitten en zou best meer willen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41688665
Etienne wil echt wel meer, maar omdat hij zo'n twisted opvatting mbt vriendinnen weet ik niet of het lust of verliefdheid is. Of een of andere freudiaanse vorm van machogedrag en kinderlijke aanhankelijkheid. Geen idee, maar hij staat wel klaar om van bil te gaan.

Marlies denk ik wel op Tijn

Marcel gruwt van het idee met Hilde, das zeker.
  zondag 10 september 2006 @ 21:56:46 #5
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41689339
Mijn 2 centen...

Etienne wil gewoon neuken.....Sabrina idem dito maar die wordt weerhouden door schuldgevoelens.
Tijn is verliefd op het verliefd zijn en Monique heeft behoefte aan mannelijke aandacht.
Jeroen wil wel wat met Milica maar Milica niet echt met Jeroen.
Tijn voelt niets speciaals voor Marlies maar Marlies is wel dol op Tijn
Marcel wil idd niet met Hilde en ik denk dat het Hilde weinig uit maakt wie over der heen gaat.

Anders dan in dronken toestand zie ik deze stelletjes "de liefde" niet bedrijven
  zondag 10 september 2006 @ 22:04:00 #6
130755 Kinga
versier hier
pi_41689635
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik zelf denk:

Etienne en Sabrina zijn echt wel gek op elkaar. Etienne heeft door dat Sabrina niet verder wil gaan en doet daarom ook dat hij haar alleen als beste maatje ziet. Sabrina denkt toch aan haar vriend thuis en wil daarom ook nietverder gaan.

Tijn is volgens mij wel een beetje verliefd op Monique, maar andersom ziet zij hem gewoon als maatje.

Jeroen vindt Milica wel een lekker ding, maar niet meer dan een knuffelmaatje. Hij zou een one night stand niet afwijzen natuurlijk. Milica vindt Jeroen ook wel leuk, maar verder niet zo interessant.

Tijn is niet verliefd op Marlies, maar Marlies heeft volgens mij wel een beetje de kriebels voor Tijn.

Marcel voelt niets voor Hilde denk ik, maar Hilde ziet Marcel best wel zitten en zou best meer willen.
Wow, ben het er helemaal mee eens.
pi_41689780
ze zouden opdrachten moeten geven om juist wat te stimuleren.. dan komt er wat actie in...
pi_41691090
Ik zie er nix van komen...
pi_41698377
Jeroen en Milica worden steeds closer. Ze zijn allebei nog in de ontkennende fase, maar als ze lang genoeg in het huis zitten, denk ik dat er wel meer in zit.
pi_41698418
ja wie weet... maar is denk ik anders... als je in een groep bent... misschien als ze met z'n tweeen alleen zouden zijn
  maandag 11 september 2006 @ 10:21:07 #11
136777 Felixje
Forum Asiel gevonden
pi_41699550
Etienne en Hilde.
een probleem is alleen een probleem als iemand er een probleem van maakt.
pi_41701139
ik denk dat Monique wel seriezue gevoelens voor Tijn aan het onderdrukken is...
En toen waren er nog 6 ...
pi_41702418
Tijn is verliefd op Monique...dat zegt ie nl. zelf, maar Monique zal dat niet laten gebeuren om haar verliefdheid toe te geven gezien haar thuissituatie.

E10cm is zwaar, zwaar verliefd als een puber op Sabrina, maar Sabrina zei gisteravond nog: " Ik heb thuis een boyfriend en een dochtertje", dus mooi niet dat E10cm een kans maakt. Ze doet, zoals ze zei, "alleen maar aardig tegen E10cm omdat ze voor alle bewoners aardig wil zijn".
Bij E10cm begint dit nu eindelijk eens door te dringen en daarom ontkent hij nu in alle toonaarden verliefd te zijn. (Tijn zegt nog dat ie de ballen daar niet voor heeft om dat toe te geven)...maar dat E10cm geen ballen heeft, is een ander verhaal

Marchel is alleen verliefd op Hilde als hij net zoveel gezopen heeft als Hilde.....(heel normaal dus voor een kerel met drank op....al moet je bij Hilde wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel zuipen om met haar het bed in te duikelen.)

Marlies heeft de pech dat Tijn niks in haar ziet. Op dit moment is hij "in love" met Monique, maar eigenlijk is Micheline zijn type.
Maar mocht Tijn omslaan en zich op Marlies richten, dan kan het nog wel eens hevige sex gaan worden in dat huis want Marlies is er toe in staat., gezien haar verliefde gedrag als Tijn met haar een beetje aan het stoeien is.
Dit soort vrouwen lijken rustig in de omgang, maar zijn meestal een beest in bed (Tijn ga ervoor jongen!!!)

Jeroen is verliefd op Marchel. Ik heb hem nog niet in het huis gezien dat ie lekker met de dames bezig was in leuke gesprekjes enzo.
Hij zit al 3 weken naast Marchel (Ja ja ja ja jaaaaaaaaaaaaa ja ja ja ja jaaaaaa ja ja) en staat op met hem, gaat in bad met hem, zit op de bank met hem, eet met hem, praat met hem ...enz enz enz....
Marchel voeld dit en dat is waarschijnlijk de reden dat ie avanches maakt richting Hilde om zo zijn terretorium af te baken richting Jeroen.
Misschien dat het nog wat kan worden tussen Jeroen en Rik ......maar ben er bang voor van niet.
  maandag 11 september 2006 @ 13:08:50 #14
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_41703791
Tijn is verliefd op Monique, Monique ook op Tijn. Monique voelt wel wat meer verliefdheid voor Tijn dan andersom. Maar Monique zit in een moeilijke fase, op de uittingen van Tijn ingaan, of kiezen voor haar man en kinderen. Ik zou toch voor het laatste gaan, saai voor de streamers maar eerlijk voor Monique, een relatie met Tijn is onzeker voor de toekomst.

Etienne is niet verliefd op Sabrina, Etienne wil gewoon sex met haar meer niet. Sabrina voelt mischien wel wat voor Etienne, maar vind hem dudielijk te jong. Sabrina wil absoluut geen sex in het huis en vooral niet met Etienne. Een knuffel vind ze best maar daar blijft het bij. Een knuffel bij Etienne voelt voor hem als een hint naar sex, wat zal hij bedrogen uitkomen. Etienne heeft geen vriendin, ook al zegt hij vanwel. Eerst was ze op 12 September jarig maar meteen daarna toch maar 14 September dat vertelde hij een week of geleden. Gister vertelde Etienne dat zijn vriendin de 13de jarig is, Etienne is een zielig mannetje die alleen maar denkt aan sex.

Marcel voelt niks voor Hilde, eerder iets voor diens dochter Milica, maar dat kan ie uit zijn kop zetten.
Hilde voelt wel degelijk wat voor Marcel, een leuke knappe(voor diens leeftijd)vent met een paar leuke kinderen, en een man die alles voor je doet.

Jeroen ziet Milica als een knuffelmaatje, Milica andersom ook, ik denk dat Jeroen meer van de heren liefde is.

Marlies is een triest figuur, zij pleegt een moord om ook maar 1 seconde bij Tijn te zijn. Marlies is een gevaarlijke vrouw, hopelijk gaat Tijn niet in zee met haar.
pi_41705390
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:08 schreef wolferl het volgende:
Verhaal.......
Wij zitten wel op een lijn qua verhaal ...maar ja de streams liegen dan ook niet.
Behalve Marlies, die zou ik nog wel even met Tijn bezig zien....zijn toch leuke beelden nietwaar???... als de rest van BB zo saai blijft.
Oja van E10cm moet ik toegeven dat het geen verliefdheid is, maar zoals je zegt dat hij alleen maar sex wil met haar.
Zonet nog weer even in de badkamer.....Sabrina wil douchen maar wacht met uitkleden tot de heren E10cm en Jeroen weggaan. ( E10cm is overigens ALTIJD in de badkamer als Sabrina d'r ook is.)
E10cm zegt dan dat ie weggaat en verlaat de badkamer....dus Sabrina kan zich uitkleden want Jeroen zegt niet te kijken (alleen stiekum ) ...maar wat gebeurt er nu....E10cm weet dat 30 sec later dat hij weg ging, Sabrina wel naakt onder de douche zal staan dus moet hij weer (met een smoesje) de badkamer in om zijn broek te pakken die hij bewust laat liggen om op die manier aan zijn trekken te komen om haar toch nog even naakt te zien. Jeroen zegt daarop tegen sabrina: "Kijk dat zal ik nu nooit doen"
Nu is het als streamer en BB kijker geen straf om deze dames ook naakt te kunnen bewonderen maar als ik in dat huis zat zou ik persoonlijk wel iets meer respect hebben om daar weg te blijven als ze het niet willen....als ze het wel willen is het weer een ander verhaal
pi_41732688
ben eens benieuwd.. of er daadwerkelijk bij twee mensen actie zal komen.... sommige vinden elkaar wel leuk.. maar niemand wil het toegeven behalve tijn dan..
pi_41735032
niemand er een mening over???

denk dat er nog wel wat tussen tijn en monique zal gebeuren..
etienne en sabrina weet ik niet... en bij jeroen en milca... als ze misschien met zn tweeen alleen zijn of zo.. milica.. durft het niet zo te tonen denk ik
  donderdag 14 september 2006 @ 17:26:25 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41806395
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:40 schreef gucci2 het volgende:
niemand er een mening over???

denk dat er nog wel wat tussen tijn en monique zal gebeuren..
Denk je dat nog steeds?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41807835
Tijn en Monique passen super bij elkaar
zijn weinig mensen in het bbhuis zo leuk met elkaar omgegaan als die 2,denk zeker dat die met elkaar blijven omgaan na bb6
Etienne en Sabrina is niks...Sabrina moet zich ver van Etienn houden...die jongen betekent troubles voor haar
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_41809460
toch bloeit er denk ik wat tussen jeroen en milica.. net toen ze samen bij het zwembad zaten... jeroen zei ook... als jij bij de film kon zijn vanavond dan kroop ik bij je
  donderdag 14 september 2006 @ 19:42:07 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41810531
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:16 schreef gucci2 het volgende:
toch bloeit er denk ik wat tussen jeroen en milica.. net toen ze samen bij het zwembad zaten... jeroen zei ook... als jij bij de film kon zijn vanavond dan kroop ik bij je
Jeroen wil zeker wel, maar MIlica minder denk ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41811435
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jeroen wil zeker wel, maar MIlica minder denk ik.
Vind mama niet goed denk ik.......
I looked up, half hoping to see the thing from my dream but all I saw was a sky full of stars...
pi_41811660
als mama dr maandag uit is... misschien dan.... of nu met de film..... helaas neit zo'n slimme banken daarvoor
pi_41823340
Uit het gesprek bij het zwembad kwam wel naar boven dat er meer is tussen Milica en Jeroen.
Ze zijn allebei jalours, Milica op Sabrina, (zoals Hilde al eerder aan Jeroen vertelde) die af en toe bij Jeroen kruipt en Jeroen op Tijn en E10, die steeds de aandacht van Milica vragen.
Milica wou Jeroen iets vertellen, maar besloot het toch maar te bewaren tot na het huis.
Na het gesprek zochten ze elkaar weer steeds op.
Jeroen geeft ook al herhaaldelijk aan wel meer te willen van Milica. Milica had het er gisteren over dat ze eigenlijk wel graag eens bij Jeroen in bed zou willen kruipen om te knuffelen, maar het niet durft voor de buitenwereld.
Ze hebben elkaar belooft bij elkaar te gaan slapen als Hilde het huis uitgaat. Afwachten tot maandag dus...............
pi_41825816
inderdaad even afwachten... want tijn zal echt niet naast hilde gaan liggen.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')