pi_41690333
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:07 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Wat heb jij toch een mazzel, je kan zowat in elke seks-topic wel verkondigen dat je je vriendin op haar 24ste ontmaagd hebt. Leest je vriendin hier ook mee?
Nee, maar wel zijn ex-vriendin en die ligt hier helemaal in een scheur..
  zondag 10 september 2006 @ 22:49:42 #52
85962 ioko
E-bow the letter
pi_41691479
Ik snap je probleem TS ik ben zelf 25 en heb hetzelfde. (alleen dat deel van naar de hoeren gaan dan niet, al heb ik daar vast wel eens aan gedacht). Het overkomt je wel een keer, ga niet op zoek, maar hou wel je ogen open!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_41722410
quote:
Wat heb jij toch een mazzel, je kan zowat in elke seks-topic wel verkondigen dat je je vriendin op haar 24ste ontmaagd hebt. Leest je vriendin hier ook mee?
Sssssssst!!!
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nee, maar wel zijn ex-vriendin en die ligt hier helemaal in een scheur..
Lol die had ik kunnen verwachten!

Maar nee ze leest niet mee en ja ze weet dat ik nogal open ben.
En dat is ook in real-life, not just a here!
"The sun shines on my face, running as fast as I can, the wind blowing thru my mane..."
pi_41855972
Het lijkt mij helemaal geweldig
Een man in mijn bed die nog onervaren en maagd is
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:41:36 #55
120235 skippy22
Grenzeloos debiel
pi_41857907
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Naar de hoeren!
Meisjes van plezier
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:02:56 #56
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_41858426
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:35 schreef chesna het volgende:
Nou wat let je

(Waarom lijkt het je geweldig eigenlijk?)
pi_41860536
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef mkaymischien het volgende:

En nee, een breezer scoren zou ik nooit kunnen, puur omdat hoe dom ze mischien ook zijn, ik ze meer gun als gewoon "een geile vent die zn kwakkie ff kwijt moet"
Waarom niet? Het is echt niet zo dat alleen mannen wel eens behoefte hebben aan een 1 night stand hoor. Ik was zelf ook al vrij oud toen ik het voor het eerst deed en dat was een one-night-stand. Ik had echt niet het idee dat ik haar gebruikte hoor. Zij wilde zelf ook maar al te graag dus wat is het probleem dan. Ennuh .. dit soort vrouwen zijn heus niet allemaal dom hoor. Er zitten genoeg hoog opgeleide vrouwen tussen.

Natuurlijk moet je er zelf voor kiezen. Als het idee je niet aanstaat moet je het ook niet doen. Maar niet louter en alleen laten omdat je bang bent zo'n meisje te gebruiken. Dat valt namelijk in het algemeen best mee.
pi_41860582
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:35 schreef chesna het volgende:
Mits knap ga ik vanuit?
Kunnen we het maken?
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:52:09 #59
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41863733
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:29 schreef DRA het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is echt niet zo dat alleen mannen wel eens behoefte hebben aan een 1 night stand hoor. Ik was zelf ook al vrij oud toen ik het voor het eerst deed en dat was een one-night-stand. Ik had echt niet het idee dat ik haar gebruikte hoor. Zij wilde zelf ook maar al te graag dus wat is het probleem dan. Ennuh .. dit soort vrouwen zijn heus niet allemaal dom hoor. Er zitten genoeg hoog opgeleide vrouwen tussen.

Natuurlijk moet je er zelf voor kiezen. Als het idee je niet aanstaat moet je het ook niet doen. Maar niet louter en alleen laten omdat je bang bent zo'n meisje te gebruiken. Dat valt namelijk in het algemeen best mee.
Precies dat die laatste twee zinnen van de TS uit de OP laat maar weer es zien
dat veel mannen *overgrote deel) zijn gebrainwashed met rare en TE ethische/moralistische edieen.
Die in de praktijk vrijwel nooit opgaan.
Bij wie probeert ie een wit voetje te halen met zulke standaard opmerkingen, vraag ik me dan altijd af.

mannen grow-up! Alsof vrouwen niet in staat zijn tot nasty dingen....
Ja die vrouwen houden hun bek wel, omdat je VOOR hun spreekt in een soort positieve beschermende
zin.
Maar afentoe zijn ze het ook heel zat hoor om zo beschermd te worden denk ik. Want 90% is NIET waar.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41863815
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Precies dat die laatste twee zinnen van de TS uit de OP laat maar weer es zien
dat veel mannen *overgrote deel) zijn gebrainwashed met rare en TE ethische/moralistische edieen.
Die in de praktijk vrijwel nooit opgaan.
De meeste mannen? Overgrote deel? Sorry, volgens mij is er maar een klein deel wat juist niet met die meiden wil gaan zoals de TS dat ook niet wil.
Kunnen we het maken?
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:31:55 #61
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_41865467
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:47 schreef nietzman het volgende:

[..]

Je mag ook gewoon zeggen dat je ze niet kunt krijgen hoor.
Wat en kut reactie
pi_41865536
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:31 schreef Drumpie het volgende:
Wat en kut reactie
Inderdaad, wil je niet weer posten a.u.b. Drumpie
Kunnen we het maken?
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:15:13 #63
157147 theepot
at your service
pi_41866348
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:35 schreef LeenBekkema het volgende:

[..]

Goede correctie.
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:26:57 #64
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_41866603
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:35 schreef LeenBekkema het volgende:

[..]

Oke LeenBekkema
pi_41897118
Ik ben ook 24 en maagd, maar gek genoeg ben ik zelf vrijwel nooit geil, tenzij ik mijzelf actief in een geile bui breng. Ik kan niet zeggen dat ik veel behoefte heb aan het kwijtraken van mijn maagdelijkheid. Als ik iemand ontmoet dan zal het er wel van komen, maar het is niet zo dat ik koste wat het kost nu eindelijk mijn fallus de weg naar Hamelen instrueer.
pi_41899292
Misschien kunnen de volgende sites en boeken je wat helpen bij het vinden (en krijgen) van een vriendin:
Double you dating - David Deangelo (ebook)
How to become an Alpha Male (ebook)
Seduction science I, II en III (ebook)
http://www.fastseduction.com
http://www.pickupguide.com
somige alt.seduction.* usenet groups (voornamelijk alt.seduction.fast)
pi_41901757
heet je toevallig ronald en word je door vrienden rob genoemd?
pi_41902025
quote:

[..]

Erg is ie hè!?!
pi_41902104
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben ook 24 en maagd, maar gek genoeg ben ik zelf vrijwel nooit geil, tenzij ik mijzelf actief in een geile bui breng. Ik kan niet zeggen dat ik veel behoefte heb aan het kwijtraken van mijn maagdelijkheid. Als ik iemand ontmoet dan zal het er wel van komen, maar het is niet zo dat ik koste wat het kost nu eindelijk mijn fallus de weg naar Hamelen instrueer.
Aseksuele jongen ben je?
  zondag 17 september 2006 @ 22:07:38 #70
158212 PuLoX
-=[BIT]Gaming=-
pi_41903306
of je gaat ff met een paar maten, een dagje naar de wallle in amsterdam .
en niet je geld vergeten dan hea
pi_41905074
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door NanKing op 17-09-2006 22:58:43 (onz is een paar deuren terug.) ]
  zondag 17 september 2006 @ 23:45:56 #72
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_41907007
Alsof dat wat uitmaakt. Het is de maatschappij die zegt dat zoiets niet correct is enzo, maar in principe maakt neuken helemaal neit veel uit, ja je voelt je er lekkerder door tijdelijk en je hebt dus ook iemand om het mee te doen.

Persoonlijk gesproken zou ik niet voor de hoeren gaan en al helemaal niet jezelf als maagd voelen, want daat is namelijk jezelf een gevoel aanpraten. In feite is er geen verschil in mindset tussen een maagd en iemand die niet maagd is. De tweede heeft alleen ervaring op een gebied ten opzichte van de eerste en de rest is psychologisch aangepraat door zichzelf en anderen.

Streef niet naar neuken en wees gewoon jezelf. Op feesten gewoon feesten en doe niet overdressen want dat wordt wel leuk gevonden, maar dat geeft tegelijktijd de indruk dat je wellicht net ietsjes te wanhopig bent. En gezien de hiphopRnB generatie bestaat zoiets als te slecht kleden niet meer echt.

image zegt daarin niet echt veel. Bekijk de fotoboeken maar en doe eens wat random gokken wie maagd is en wie niet. 50% kans.
I mean no harm
Bezoek mijn blog!!! --> http://auredium.blogspot.com
Bezoek ook deze blog!! -->Nachtlicht
pi_41907083
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef pomtiedom het volgende:
Alsof dat wat uitmaakt. Het is de maatschappij die zegt dat zoiets niet correct is enzo, maar in principe maakt neuken helemaal neit veel uit, ja je voelt je er lekkerder door tijdelijk en je hebt dus ook iemand om het mee te doen.
Precies hoe ik er over denk! Tuurlijk, seks zal lekker zijn en kan op het moment veel voldoening geven, maar daarna ga je weer verder met je dagelijkse leven. Een leven waarin zoveel meer dingen een rol spelen. Seks is maar één van de vele dingen die in een mensenleven aan de orde zijn. Het slaat nergens op om je op dat vlak door de samenleving te laten beinvloeden.
pi_41907104
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:35 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Aseksuele jongen ben je?
Absoluut niet, maar wat als ik dat wel zou zijn? Vind je zoiets om te lachen? Ben je zo'n zielepoot?
pi_41911867
Je kun iets niet missen als je er nog nooit van geproeft hebt.

Fuifduif en mkaymischien, jullie tijd komt nog wel
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')