abonnement Unibet Coolblue
pi_41738379
Ik heb nog eens goed nagedacht en ik wil toch echt mijn "vooraf hier besproken piercing" nemen. Ik wil nog ff de verzorging goed doornemen en als ik daarmee in wil stemmen, ga ik de prik aan.
pi_41739373
Brave meid!
pi_41739661
Yeah. Had gemaild naar een piercingshop in Brabant ergens en dat was ook wel nuttig.
Hij schreef het volgende:

Een tepel kan worden verdoofd met een koudspray en dat scheelt wel een
hoop, helemaal niks voelen gaat natuurlijk niet want dat zou alleen
met een verdovingsinjectie kunnen.
Maar dat zou natuurlijk helemaal geen nut hebben om een prik te zetten met
als doel een andere prik niet te voelen !
Het zetten zelf is in principe zo gedaan en eigenlijk iedereen zegt wel
dat ze het wel te doen vonden.
Ik werk altijd met privacy en leg alles goed uit, zodat je ook een beetje
weet wat er allemaal gebeurt.
Je krijgt alles wat je moet weten ook schriftelijk mee naar huis en voor
vragen naderhand blijf je altijd welkom !
Het risico dat je ergens achter blijft haken met een piercing valt erg mee
hoor !
Je kan kiezen tussen een staafje of een ringetje, wat je zelf het mooiste
vindt.
Blabla...

Wat ik me ook nog afvroeg, zou die verzorging alleen tijdens de herstelperiode zijn of daarna ook nog?
pi_41741703
Koudspray Dát lijkt me echt té naar! Een bevroren tiet waar ze een klem op zetten en een naald doorheen steken

In principe hoeft je daarna niets meer aan verzorging te doen. Let wel wat je piercing af en toe wat talg af kan scheiden. Doodnormaal en gezond. Het ruikt alleen niet zo heel lekker Afhankelijk van hoe driftig je lijf met zoiets is moet je het elke dag, elke week, elke maand even het sieraad eruit halen, schoonmaken, terug stoppen.
pi_41741757
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Koudspray Dát lijkt me echt té naar! Een bevroren tiet waar ze een klem op zetten en een naald doorheen steken

In principe hoeft je daarna niets meer aan verzorging te doen. Let wel wat je piercing af en toe wat talg af kan scheiden. Doodnormaal en gezond. Het ruikt alleen niet zo heel lekker Afhankelijk van hoe driftig je lijf met zoiets is moet je het elke dag, elke week, elke maand even het sieraad eruit halen, schoonmaken, terug stoppen.
Zoals jij het koudspray beschrijft lijkt het me niet lekker nee.
Enne, het ruikt niet zo lekker?
En je denkt toch niet dat ik serieus mijn tepelpiercing er zelf in en uit ga halen? Ben je belazerd?
Sorry, maar als dat écht moet...
pi_41741970
Welke shop heb je gemaild dan?
pi_41742091
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:37 schreef vencodark het volgende:
En je denkt toch niet dat ik serieus mijn tepelpiercing er zelf in en uit ga halen? Ben je belazerd?
Sorry, maar als dat écht moet...
Je haalt je oorbellen er toch ook weleens uit?
pi_41742132
Die heb ik geeneens.
Trouwens, een oor lijkt me nog net wat anders dan een tepel.
pi_41742236
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Welke shop heb je gemaild dan?
Naar een zaakje in Eindhoven. Was ff een willekeurige.
Why?
pi_41742398
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zoals jij het koudspray beschrijft lijkt het me niet lekker nee.
Enne, het ruikt niet zo lekker?
En je denkt toch niet dat ik serieus mijn tepelpiercing er zelf in en uit ga halen? Ben je belazerd?
Sorry, maar als dat écht moet...
Ik zou het nooit doen iig. Ik vind pijn fijner dan dat je je kun concentreren op die naald die je door je huid voelt gaan Vond het al erg genoeg dat ik bij mijn conch het verschil tussen huid en kraakbeen voelde! Nee, geen koudspray voor mij, echt niet.

Nee Zoiets ruikt gewoon niet lekker. Maar is doodnormaal hoor. En je stinkt niet door je BH heen ofzo!

Ja, dat denk ik. Als je iemand in je tiet durft te laten bijten, dan durf je ook gerust je piercing er af en toe uit te halen. Dat doet geen pijn, is niet eng, voelt niet eens eng ALS je er al wat van voelt. Je gaat echt wel wennen aan dat stukkie metaal en hoe of dat dat voelt

Moeten niet. Mogen. Ligt er ook maar net aan hoe druk je lichaam talg aanmaakt en hoe fobisch je bent voor je eigen lichaamssappen :p
pi_41742586
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:56 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ik zou het nooit doen iig. Ik vind pijn fijner dan dat je je kun concentreren op die naald die je door je huid voelt gaan Vond het al erg genoeg dat ik bij mijn conch het verschil tussen huid en kraakbeen voelde! Nee, geen koudspray voor mij, echt niet.

Nee Zoiets ruikt gewoon niet lekker. Maar is doodnormaal hoor. En je stinkt niet door je BH heen ofzo!

Ja, dat denk ik. Als je iemand in je tiet durft te laten bijten, dan durf je ook gerust je piercing er af en toe uit te halen. Dat doet geen pijn, is niet eng, voelt niet eens eng ALS je er al wat van voelt. Je gaat echt wel wennen aan dat stukkie metaal en hoe of dat dat voelt

Moeten niet. Mogen. Ligt er ook maar net aan hoe druk je lichaam talg aanmaakt en hoe fobisch je bent voor je eigen lichaamssappen :p
Dat koudspray is dan niet meer van belang. Zie ik wel wanneer/als ik de piercing ga zetten. En ik had op een site gelezen dat je nooit je piercing (tepel dus specifiek) eruit moet/mag halen. Als het nodig is moet je naar de piercingshop zelf etc. En hoe kom je er achter hoe je lichaam talk aanmaakt. Bedoel, dat zie je dan toch pas?
Of ben ik echt niet helemaal helder?
pi_41742671
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Naar een zaakje in Eindhoven. Was ff een willekeurige.
Why?
Kijken of ik wist welke het was.
Welke in Eindhoven was het?
pi_41743069
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef vencodark het volgende:

[..]
En ik had op een site gelezen dat je nooit je piercing (tepel dus specifiek) eruit moet/mag halen. Als het nodig is moet je naar de piercingshop zelf etc. En hoe kom je er achter hoe je lichaam talk aanmaakt. Bedoel, dat zie je dan toch pas?
Of ben ik echt niet helemaal helder?
Pff, bullshit. Dat mag je alleen niet doen als je een ontsteking hebt. (waar zie je dat trouwens op de site?)

Merk je vanzelf Of je vist hem eruit en kijkt naar het sieraad. Weet je het meteen.

Ja, dat weet je pas als je je piercing hebt.
pi_41743928
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef vencodark het volgende:

[quote]Een tepel kan worden verdoofd met een koudspray en dat scheelt wel een
hoop, helemaal niks voelen gaat natuurlijk niet want dat zou alleen
met een verdovingsinjectie kunnen.
Ach ja....kan geen kwaad een koudspray. Zou het je aanraden.....
quote:
Het risico dat je ergens achter blijft haken met een piercing valt erg mee
hoor !
Vind dit nogal een gedurfde uitspraak van een 'ervaren' piercer!!
Hoe kan hij/zij bepalen of jij aan je piercing denkt met bv. kleren aan/uit trekken....afdrogen etc.....?!?! Vaag....!
Het blijven haken met een tepelpiercing valt NIET mee......je 'vergeet' snel dat je hem hebt, en daardoor kom je regelmatig in situaties terecht dat je effe je tanden op elkaar dient te bijten!!
quote:
Wat ik me ook nog afvroeg, zou die verzorging alleen tijdens de herstelperiode zijn of daarna ook nog?
Uiteraard! Je moet altijd je piercing blijven verzorgen!

Ik zou, aangezien de informatie welke je hebt gekregen van deze piercer, NIET voor deze zaak kiezen om mijn piercing te laten zetten
pi_41744463
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:45 schreef miss.cutie4you het volgende:

Vind dit nogal een gedurfde uitspraak van een 'ervaren' piercer!!
Hoe kan hij/zij bepalen of jij aan je piercing denkt met bv. kleren aan/uit trekken....afdrogen etc.....?!?! Vaag....!
Het blijven haken met een tepelpiercing valt NIET mee......je 'vergeet' snel dat je hem hebt, en daardoor kom je regelmatig in situaties terecht dat je effe je tanden op elkaar dient te bijten!!
[..]

Uiteraard! Je moet altijd je piercing blijven verzorgen!

Ik zou, aangezien de informatie welke je hebt gekregen van deze piercer, NIET voor deze zaak kiezen om mijn piercing te laten zetten
Hoe groot is jouw staafje dan? De balletjes moeten, als het genezen is, tegen je tepel aanliggen of net een tikje strakker (ze hoeven niet in je tepel te groeien ofzo). Dan is de kans kleiner om te blijven haken.

Het is mij ook nog nooit (even afkloppen!!) gelukt om aan mijn navelpiercing te blijven haken. Niet met aankleden, niet met uitkleden, niet met afdrogen, niet met zo'n leuke puff voor in de douche. Gewoon, niet. Dus óf je bent een beetje te hardhandig met afdrogen óf je staafje is te lang. Oh, of je hebt spikes op je sieraad, en in dat geval moet je gewoon iets voorzichtiger afdrogen Trauma is echt niet goed voor een piercing, als jij er zovaak aan blijft hangen moet je hem héél goed in de gaten gaan houden.

Wat vind jij "verzorgen"?

Nounou, het is een antwoord via de mail, daarnaast niet het volledige antwoord van de piercer, plus dat je sowieso niet kan beslissen of je naar een shop toe kan afgaande op een emailtje wat je ooit eens hebt gehad. Venco moet gewoon eens langswippen bij een shop.
pi_41744650
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
[quote]Hoe groot is jouw staafje dan?
Mijn staafje is precies goed! Iets kleinere balletjes erbij, helemaal tiptop!
quote:
niet met zo'n leuke puff voor in de douche
Hihihi, dat ding is een crime bij mij onder de douche!! Blijf bijna overal achterhaken!.....
quote:
Dus óf je bent een beetje te hardhandig met afdrogen óf je staafje is te lang.
We houden het op onhandig.....
quote:
Oh, of je hebt spikes op je sieraad,
Die vind ik eng
quote:
Venco moet gewoon eens langswippen bij een shop.
Juistem!
Weet niet of het bekend is waar Venco vandaan komt....heb nog wel leuke adresjes voor Venco
pi_41744732
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
We houden het op onhandig.....
Daar kun je als piercer via de mail niet vanuit gaan he

Maar goed, je snapte waar ik heen wilde, hoop ik
pi_41745059
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef Evil-Cherry het volgende:

Maar goed, je snapte waar ik heen wilde, hoop ik
Vooruit: een beetje!

Als piercer dien je gewoon op te letten met wat je zegt tegen je 'mogelijke' klanten.
quote:
Daar kun je als piercer via de mail niet vanuit gaan he
Klopt, maar deze piercer gaat wel van een bepaald aantal dingen uit.
Is in mijn opzicht foute informatie.......

Daarom kan je ook beter bij een studio langsgaan i.p.v. mailen. Mailen kan uiteraard wel, maar dan is de informatie zo beknopt, en kan je het tevens verkeerd gaan begrijpen.
Ga lekker in gesprek met een piercer.......
pi_41745317
Hmmja, maar internet is sowieso een klotemedium voor zoiets. Soms moet je voorzichtig zijn met wat je zegt, maar je kunt wel uitgaan van een normale situatie, imho. Misschien vind hij "blijven haken" iets als "blijven haken en uitscheuren".

Praten is sowieso goed. Weet je meteen of ze de tijd voor je nemen. Maar je kunt niemand afschrijven vanwege een email.
pi_41745455
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat koudspray is dan niet meer van belang. Zie ik wel wanneer/als ik de piercing ga zetten. En ik had op een site gelezen dat je nooit je piercing (tepel dus specifiek) eruit moet/mag halen. Als het nodig is moet je naar de piercingshop zelf etc. En hoe kom je er achter hoe je lichaam talk aanmaakt. Bedoel, dat zie je dan toch pas?
Of ben ik echt niet helemaal helder?
Wil je eigenlijk wel een piercing venco? Je zit voor je zelf heel erg veel excuses te bedenken.
Ieder lichaam is anders. Dus eigenlijk kan je niet echt afgaan om sommige (bv doet het zeer) reacties hier.

Ik zelf ben de bezitter van 10 extra gaatjes (oorbellen niet meegerekend) en moet eerlijk zeggen dat ik bij geen enkele piercing ooit een ontsteking heb gehad. En ben eerlijk gezegt niet een typ dat het braaf iedere 2 uur ontsmet enzo. Maar andere mensen krijgen bv wel makkelijker een ontseking. Het is dus ECHT bij iedereen anders.
pi_41747910
Ok, veel reacties gelezen, thx. Maare, om even antwoord te geven op een paar dingen.
Ik heb op internet gewoon een willekeurige site opgezocht voor algemene informatie. Ik woon zelf in Zeeland en was niet van plan helemaal naar Eindhoven te gaan, dus de piercingshop waar ik naar had gemaild.
Ik wilde gewoon eens wat dingen weten maar eigenlijk ben ik toch niet zo veel meer te weten gekomen dan wat ik op sites had gelezen en hier op fok.

Ja, Hilzillah, ik wil écht zo'n tepelpiercing maar ik wil gewoon goed weten waar ik aan begin. Zou het erg vinden als ik achteraf spijt heb doordat ik dingen niet goed heb doordacht etc.
Als ik geen piercing daar zou willen zou ik er nooit over begonnen zijn in het topic.

Conclusie is eigenlijk dat ik:
- écht een tepelpiercing zou willen.
- eerst wel goed voorgelicht ben en weet waar ik aan begin.
- eens wat persoonlijke ervaringen lees ipv blabla op piercingsites.
- ik indd. nog eens naar een piercingshop moet om me face to face te laten informeren.

All clear?
pi_41747982
quote:
[b]Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef
Juistem!
Weet niet of het bekend is waar Venco vandaan komt....heb nog wel leuke adresjes voor Venco
Uit Zeeland dus maar ben bereid wat verder te reizen ofcourse. Maar wil eigenlijk niet dat mijn ouders het weten. Vind ik ietsje prettiger dus moet niet in de Middle of Nowhere zijn.
Dus noem maar.
pi_41750328
Axel, had ik al gezegd De bus stopt bijna voor de deur daar.
Lijn 28 naar Goes, over stappen op lijn 20 naar Terneuzen en dan op lijn 1 richting Hulst en bij de AH in Axel uitstappen.
pi_41750501
Ik kan weer op mijn buik liggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')