quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Nawien het volgende:GVD zit je op je werk en denk je ff wat boterhammen te eten.
Dus ik pak de door mijn moeder gesmeerde boterhammen uit de tas. Ik zit te hopen op lekker beleg. Wat krijg ik, godverdomme. Bruin brood met kaas en vlees

. GVD dat had ik gisteren al, en eergisteren ook. Ik kan ook niet ff snel naar de mac of appie omdat ik hier alleen ben. AAARGHHHH KANKER BROOD
ok! luister: Pak die doos. Stop die brood in die doos.Schrijf met BIC pen briefje: "Lieve kindertjes van Afrika, mijn naam is Nawien. En ik sturen jullie mijn brood, omdat ik te kieskeurig ben. Mijn moeder heeft deze boterhammen met verse kaas en vleesjes gemaakt voor ik. Maar ik lust niet meer, ik moet al drie dagen diezelfde eten!! Daarom ik sturen jullie deze boterhammen. Eet smakelijk!
Plak die doos dicht. Doet er veel postzegels op, liefst van de Bea's die je fijn ken likke. Schrijf met dikke zwarte stift: Voor die arme kindjes in Afrika, en dan die adresje erbij. Als je klaar bent met die werkjes van je, loop je langs die postkantoor en geef die doos af! Succes