abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 13:59:42 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41514435
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:54 schreef soylent het volgende:

[..]

Ja gek! Dat is een openingszin, geen argument. Dat kwam later pas. Waar ik op doelde is: het is even "eerlijk" dat Semih er af wordt gehaald door BB, als dat hij er uberhaupt op is gezet door BB door op een bepaald punt de dagboekkamer te betreden. Dat kan hij toch ook niet helpen? Hij zat toch ook niet op de bank omdat bewoners hem niet moesten? (Misschien was dat wel zo geweest, maar dat weten we niet.)
Wij "weten" natuurlijk allemaal dat Semih dan op de bank was gekomen, maar: dat blijft een aanname inderdaad.
Dan nóg vind ik het unfair om Semih ineens weer van de bank af te halen. Simpelweg omdat bewoners belet is om op hem te stemmen.

Maar goed, ik denk dat het eigenlijk gewoon neerkomt op "smaak": hoe ver vind je dat BB mag gaan wat betreft manipulatie van wie het huis moet verlaten. Wat is nog leuk voor de show.
Ik vind de nominatie-aktie van Etienne en Marcel niet te ver gaan maar het van de bank halen van Semih en Marlies dus wél.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:02:35 #152
242 Pinball
Electric Monk
pi_41514516
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:55 schreef Gert het volgende:
En nu vinden een hoop mensen het lachen. Maar ik zou het hier weleens willen lezen als in een later stadium, over een maand of zo, door een soortgelijke actie Etienne en Hilde ineens niet meer op de bank zitten en de zusjes wél.
Als ze dat vandaag nog doen lach ik weer.
Op dit moment mogen ze van mij jonge katjes in het zwembad gaan verzuipen, als er maar iets gebeurt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:02:52 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41514524
quote:
Maar goed, ik denk dat het eigenlijk gewoon neerkomt op "smaak": hoe ver vind je dat BB mag gaan wat betreft manipulatie van wie het huis moet verlaten. Wat is nog leuk voor de show.
Ja dat is zo. Ik vind 't wel prachtig. Ik wil een "naai"-knop op de BB site, waar streamkijkers kunnen aangeven wie de regels breekt op welk tijdstip, wat dan tot een sanctie leidt.

Maar ik ben bijvoorbeeld iemand die de exit van Roel echt weer 'niet tof van BB' vond. Dus blijkbaar heb ik toch ook m'n grenzen en is het inderdaad heel persoonlijk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:04:08 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41514562
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:02 schreef soylent het volgende:

[..]

Ja dat is zo. Ik vind 't wel prachtig. Ik wil een "naai"-knop op de BB site, waar streamkijkers kunnen aangeven wie de regels breekt op welk tijdstip, wat dan tot een sanctie leidt.

Maar ik ben bijvoorbeeld iemand die de exit van Roel echt weer 'niet tof van BB' vond. Dus het is inderdaad heel persoonlijk.
De kliklijn
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 14:05:37 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41514605
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:02 schreef Pinball het volgende:

[..]

Als ze dat vandaag nog doen lach ik weer.
Op dit moment mogen ze van mij jonge katjes in het zwembad gaan verzuipen, als er maar iets gebeurd.
Ja! Of Janice ineens uit het huis halen omdat het een vieze zwarte is.

Een kwestie van smaak dus, zoals ik hierboven al aangaf.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:09:10 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41514714
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja! Of Janice ineens uit het huis halen omdat het een vieze zwarte is.
Niet in alle vrouwennamen zit een C Gert

Alleen die van Milica, Marcia en Micheline.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 14:11:24 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41514786
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Niet in alle vrouwennamen zit een C Gert

Alleen die van Milica, Marcia en Micheline.
Ik vrees dat ik er deze BB niet meer afkom, van dat Janice.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_41515261
Ze hebben nog mazzel (na vanacht) dat ze überhabt nog in het huis zitten.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:31:26 #159
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41517125
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Gert het volgende:

[..]
Ik vind de nominatie-aktie van Etienne en Marcel niet te ver gaan maar het van de bank halen van Semih en Marlies dus wél.
Met het op de bank zetten van E10 en Marcel heeft BB volgens mij een goede sanctie getroffen. Ze mochten tot de bekendmaking van de nominaties er NIET over praten, zìj deden dat wel, dus...
Semih heeft inderdaad niets verkeerd gedaan, hij was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Ik vind het terecht dat hij van de bank genomen is, temeer daar hij het "lijdend voorwerp" was van E10 en Marcel.
Marlies had van mij wèl op de bank mogen blijven, omdat zij duidelijk iets verkeerd heeft gedaan. Zij nam die envelop uit de DBK mee, wat nog niet eens zo erg zou zijn, maar zij ging hem ook al in de gang lezen. Iedereen neemt toch een envelop uit de DBK mee om hem voor te lezen bij de anderen
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41519074
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij "weten" natuurlijk allemaal dat Semih dan op de bank was gekomen, maar: dat blijft een aanname inderdaad.
Dan nóg vind ik het unfair om Semih ineens weer van de bank af te halen. Simpelweg omdat bewoners belet is om op hem te stemmen.

Maar goed, ik denk dat het eigenlijk gewoon neerkomt op "smaak": hoe ver vind je dat BB mag gaan wat betreft manipulatie van wie het huis moet verlaten. Wat is nog leuk voor de show.
Ik vind de nominatie-aktie van Etienne en Marcel niet te ver gaan maar het van de bank halen van Semih en Marlies dus wél.
Ik ben het hier wel mee eens, ik denk ook dat dit een actie is om semi (die in de poll vorige week in de uitzending het laagst stond) er nog even in te houden.
Ze hadden die ruil wel kunnen doen, maar had het dan voor (of tijdens) de nominaties bekend gemaakt, zodat er wel op semi en marlies gestemd zou kunnen worden, lijkt mij wel eerlijker
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41519647
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens, ik denk ook dat dit een actie is om semi (die in de poll vorige week in de uitzending het laagst stond) er nog even in te houden.
Ze hadden die ruil wel kunnen doen, maar had het dan voor (of tijdens) de nominaties bekend gemaakt, zodat er wel op semi en marlies gestemd zou kunnen worden, lijkt mij wel eerlijker
Hou toch op. Marlies en Semih zijn al genoeg gestraft deze week. Hebben buiten hun schuld in de piepzak gezeten. Vader en zoon zijn zwaar de mist ingegaan. En wat LekkerSimpel zegt, na de bedreigingen en beledigingen aan het adres van BB vannacht zouden ze er eigenlijk allebei uitgeschopt moeten worden.
pi_41519857
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Olio het volgende:

[..]

Hou toch op. Marlies en Semih zijn al genoeg gestraft deze week. Hebben buiten hun schuld in de piepzak gezeten. Vader en zoon zijn zwaar de mist ingegaan. En wat LekkerSimpel zegt, na de bedreigingen en beledigingen aan het adres van BB vannacht zouden ze er eigenlijk allebei uitgeschopt moeten worden.
Ik bepaal zelf wel wanneer ik ophou
Zwaar genoeg gestraft
Ik vind deze 'beloning' van het niet genomineerd staan, niet opwegen tegen een week denken dat je genomineerd staat
En volgens mij mogen ze gewoon hun mening geven, getuige het feit dat de streams niet gecensureerd werden

En zoals Gert al zei, dit had eens met populaire bewoners moeten gebeuren, dan had ik ook de reacties wel eens willen zien
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41519971
E10 is gewoon volgens zijn eigen principes op de bank gezet.

Hij is toch van eigen volk eerst? nou nu zit zijn 'eigen volk' als eerst op de bank
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_41520019
PCeend, je zegt net dat Semih het minst populair was van de genomineerden.
Maar goed, wat jij vindt of ik is natuurlijk niet zo heel belangrijk, maar ik vind dat het verschrikkelijke duo erg goed wegkomt.

En ze mogen hun mening geven, maar als je het spel niet gelooft of serieus neemt, heb je er weinig te zoeken. Alles imho hé. Ik zou het wel weten.
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:07:15 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41520290
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:58 schreef Olio het volgende:
PCeend, je zegt net dat Semih het minst populair was van de genomineerden.
Maar goed, wat jij vindt of ik is natuurlijk niet zo heel belangrijk, maar ik vind dat het verschrikkelijke duo erg goed wegkomt.
Tijdens de eerste live zei Bridget dat Semih onderaan stond op de populariteitspoll.
Dat hij niet populair was, was dus een feit (bij de Talpa internetters tenminste). Kan intussen zijn veranderd natuurlijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41520338
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:58 schreef Olio het volgende:
PCeend, je zegt net dat Semih het minst populair was van de genomineerden.
Maar goed, wat jij vindt of ik is natuurlijk niet zo heel belangrijk, maar ik vind dat het verschrikkelijke duo erg goed wegkomt.

En ze mogen hun mening geven, maar als je het spel niet gelooft of serieus neemt, heb je er weinig te zoeken. Alles imho hé. Ik zou het wel weten.
Ik had het natuurlijk wel over fok waar het duo zoals ook jouw post al duidelijk maakt het minst populair is....
En jij kan niet bepalen of iemand er weinig te zoeken heeft, voor hetzelfde geld zit bv e10 er alleen maar in voor wat naamsbekendheid, met die zang aspiraties van hem.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41520394
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

En jij kan niet bepalen
echt wel.

  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 17:22:47 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41520777
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Olio het volgende:

[..]

Hou toch op. Marlies en Semih zijn al genoeg gestraft deze week. Hebben buiten hun schuld in de piepzak gezeten. Vader en zoon zijn zwaar de mist ingegaan.
Dat vader en zoon gestraft worden, is dan ook fair.
Wat ik niét fair vind, is dat twee (van tevoren bekende) bewoners blootstelling aan nominatie (wat het belangrijkste spel-element van BB is) ontlopen puur omdat de productie dat zomaar eventjes beslist. Dat is naar mijn smaak té veel gesol met de regels.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:28:17 #169
79550 Ymke
your ghost
pi_41520907
Mis ik weer alle leut
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41521002
Ik heb net de video gezien waarop het bekend werd gemaakt aan E10 en Marcel en ik moet zeggen dat dit het beste BB-fragment voor mij tot nu toe was.
Wat een geweldige actie van BB.

Zo en nu die plofkop er snel uit!
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:39:38 #171
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41521214
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:55 schreef Gert het volgende:
En nu vinden een hoop mensen het lachen. Maar ik zou het hier weleens willen lezen als in een later stadium, over een maand of zo, door een soortgelijke actie Etienne en Hilde ineens niet meer op de bank zitten en de zusjes wél.
Uiteraard, maar wij zijn dan ook een hypocriet stelletje fuckers. Van de zusjes blijf je af en Marcel en Etienne frustreer je tot op het bot, zo werken die dingen in het leven. Van mij hoeven ze er niet uit hoor, maarals het aan mij ligt gaat Marcel stiekum toch.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 september 2006 @ 19:49:48 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_41524982
Heerlijk hoe ze door het lint gingen net.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:53:39 #173
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41525079
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:31 schreef GeKa het volgende:
Zo en nu die plofkop er snel uit!
Nééééééé ! Zo'n jongen gun je de eindoverwinning niet, maar wel dat hij er nog heel lang in blijft.
We willen veel meer van dit soort momenten hebben op de streams. BLIJVEN dus
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41525155
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nééééééé ! Zo'n jongen gun je de eindoverwinning niet, maar wel dat hij er nog heel lang in blijft.
We willen veel meer van dit soort momenten hebben op de streams. BLIJVEN dus
Sorry, maar dan verschillen we echt van mening.
Ik vind de irritatie te groot als ik hem zie, dan hou ik liever Marcel, Janine of Hilde erin!
Maar hij MOET weg!
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:11:57 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41525696
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef GeKa het volgende:

[..]

Sorry, maar dan verschillen we echt van mening.
Ik vind de irritatie te groot als ik hem zie, dan hou ik liever Marcel, Janine of Hilde erin!
Maar hij MOET weg!
Okee, moet kunnen. Wel jammer, maar zo gaat dat bij BB. Allemaal verschillende meningen
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')