abonnement Unibet Coolblue
pi_41499798
Omdat Marcel en Etiënne de regels w.b. het zwijgen over de nominaties hebben geschonden, hebben zij de plek van Marlies en Semih ingenomen op de nominatielijst.
Dus...wie gaat er vertrekken volgende week?

Poll: Wie gaat er vertrekken volgende week?
  • Marcel
  • Etiënne
  • Hilde
  • Micheline
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_41500055
    Maak ook meteen ff één in je OP met de vraag wie er blijven mag, anders gaat scanman weer bijdehand doen.
    pi_41500188
    Dit lijkt me duidelijk zat. Hilde komt goed weg door deze sanctie, schat ik zo.
    pi_41503136
    Ik denk dat het een close finish wordt tussen Micheline en Marcel
    Marcel mag wieberen
      dinsdag 5 september 2006 @ 02:50:51 #5
    121961 KRIBBET
    Hier geen ondertitel.
    pi_41504391
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef avonne het volgende:
    Ik denk dat het een close finish wordt tussen Micheline en Marcel
    Marcel mag wieberen
    LS mag ook wel wieberen, wat gaan die 48 uur toch snel voorbij
    Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
    Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
    Met dank aan Laysa.
      dinsdag 5 september 2006 @ 02:55:16 #6
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41504469
    Micheline is denk ik heel populair, dus die blijft sowieso. Het zal gaan tussen Hilde, Marcel en Etienne..... en dan hoop ik dat Marcel eruit gaat. Die doet meestal helemaal niets in het huis.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_41505432
    Ik hoop dat Marcel eruit gaat, ik dčnk dat Hilde weg gaat.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      dinsdag 5 september 2006 @ 04:12:35 #8
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_41505466
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 00:08 schreef Lápiz het volgende:
    Omdat Marcel en Etiënne de regels w.b. het zwijgen over de nominaties hebben geschonden, hebben zij de plek van Marlies en Semih ingenomen op de nominatielijst.
    WTF bizar, wat een nepregels. Van mij mogen ze allemaal vertrekken, behalve die met die dikke tetten, en nee dan bedoel ik niet Hilde.

    Ik heb gestemd op Marcel, muurbloempje, Hummie wil hem lozen, dat is duidelijk.
    pi_41506099
    Ik hoop ook dat (voor het spelverloop en voor het 'kijkplezier') Marcel eruit gestemd zal worden. E10 is bij lange na het irritanste, maar daar kunnen we nog leuke uitspraken van verwachten. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Hilde. Micheline zal er sowieso wel inblijven, al is het maar omdat ze bij het 'goede' kamp zit.
    pi_41506110
    O even de andere poll zoeken, wie blijft , die klopt meestal wat beter.
    pi_41506216
    Marcel weg
    pi_41506980
    Als er gestemd moet worden op wie je wilt dat er gaat vertrekken, maakt micheline misschien een grotere kans omdat de achterban van Hilde, zowel als de achterban van Etienne en Marcel dan op Micheline gaan stemmen.

    Als er gestemd moet worden op wie er in blijft, gaat Marcel of Etienne weg omdat de fans van hun 1 iemand eruit moeten kiezen.
    pi_41507919
    Nog steeds Micheline.... die voegt niks toe
    pi_41508413
    Als ik moet kiezen tussen 3 kwade ( Hilde,Marcel en E10) denk en hoop ik dat Marcel gaat
      dinsdag 5 september 2006 @ 11:34:21 #15
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_41510418
    TT aangepast, dan is het wat duidelijker
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      dinsdag 5 september 2006 @ 12:00:23 #16
    134727 VirtualPOM
    Arrogance diminishes wisdom
    pi_41511175
    Etienne
      dinsdag 5 september 2006 @ 13:08:03 #17
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41513024
    Op de talpa polll stellen ze de vraag wie het meeste kans maakt te moeten vertrekken.
    Daar is de stand alsvolgt:

    1 - Hilde 40%
    2 - Etienne 31%
    3 - Micheline 21%
    4 - Marcel 8%

    Marcel op de laatste plaats
    My soul is painted like the wings of butterflies
      Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 13:13:37 #18
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_41513159
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef scanman01 het volgende:
    Op de talpa polll stellen ze de vraag wie het meeste kans maakt te moeten vertrekken.
    Daar is de stand alsvolgt:

    1 - Hilde 40%
    2 - Etienne 31%
    3 - Micheline 21%
    4 - Marcel 8%

    Marcel op de laatste plaats
    Toch is dit m.i. wel logisch.
    Marcel is namelijk nogal kleurloos. Dus als je de vraag op deze manier stelt, is hij niet de eerste persoon die bij je bovenkomt om op te stemmen.

    Echter: ditzelfde gaat ook op als je de vraag omgekeerd stelt, namelijk: wie vind je dat er moet blijven. Ook dán is Marcel geen naam die mensen prikkelt.
    Daarom is de door jou geopende poll realistischer. En daar staat Marcel stijf onderaan. Exit Marcel.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_41516087
    Het lijkt me duidelijk dat Marcel gaat vertrekken. Hier de uitleg:

    E10
    Is jonge gast met dan natuurlijk ook jonge meisjes die gaan stemmen... tevens zullen mensen met rascistische denkbeelden ook eerder op hem kunnen gaan stemmen. Die blijft er dus wel in

    Hilde
    Valt best wel op in het huis... zorgt ook wel voor irritaties... ik kan me goed voorstellen dat mensen op haar stemmen...

    Micheline
    Leuke jonge meid... ook om die reden gaan mensen op haar stemmen.. ik verwacht dat ze wel een jonge fanbase heeft...

    En dan Marcel...
    - Valt totaal niet op in het huis
    - Is wat ouder dus je hebt geen jeugd achter je staat die op je stemt
    - Voegt als enige van deze 4 niks toe

    Lijkt me duidelijk verhaal dit. Marcel gaat eruit volgende week!
    pi_41518229
    update van de stand op de Talpa-site... Lijkt me inderdaad geen realistisch beeld...
    quote:
    Wie maakt nu de meeste kans het Huis te verlaten?

    Hilde 38%
    Micheline 22%
    Etiënne 32%
    Marcel 8%

    7639 stemmen
    pi_41522135
    Wow, interessant om die verschillen te zien op basis van de formulering van de vraag

    Maar wie maakt er nu daadwerkelijk de meeste kans op een exit stage left?
    pi_41537648
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef scanman01 het volgende:
    Op de talpa polll stellen ze de vraag wie het meeste kans maakt te moeten vertrekken.
    Daar is de stand alsvolgt:

    1 - Hilde 40%
    2 - Etienne 31%
    3 - Micheline 21%
    4 - Marcel 8%

    Marcel op de laatste plaats
    Aha, dus Hilde blijft in ieder geval, want dergelijke polls kwamen vorig jaar nooit uit.

    En vanzelfsprekend hoop ik dat grijze muis Marcel met zijn spraakgebrek eruitgaat. Die mist niemand.
      † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 01:48:51 #23
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_41538072
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Gert het volgende:

    [..]

    Toch is dit m.i. wel logisch.
    Marcel is namelijk nogal kleurloos. Dus als je de vraag op deze manier stelt, is hij niet de eerste persoon die bij je bovenkomt om op te stemmen.

    Echter: ditzelfde gaat ook op als je de vraag omgekeerd stelt, namelijk: wie vind je dat er moet blijven. Ook dán is Marcel geen naam die mensen prikkelt.
    Daarom is de door jou geopende poll realistischer. En daar staat Marcel stijf onderaan. Exit Marcel.
    Menno was ook onwijs kleurloos en bleef erg lang, zelfde voor die ClinicClown prijswinnares van BB1.

    In den beginne kreeg trouwens elke bewoner die het huis verliet een cadeautje in de studio toch?

    [ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 06-09-2006 01:54:15 ]
    pi_41540703
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef scanman01 het volgende:
    Op de talpa polll stellen ze de vraag wie het meeste kans maakt te moeten vertrekken.
    Daar is de stand alsvolgt:

    1 - Hilde 40%
    2 - Etienne 31%
    3 - Micheline 21%
    4 - Marcel 8%

    Marcel op de laatste plaats
    Ik heb deze poll ingevuld toen Semih en Marlies nog genomineerd stonden.
    Nu die veranderd is kan ik niet opnieuw invullen.
    Dus deze poll zegt niks
    pi_41540810
    ik keek op de talpa poll, en zag daar eerst (2 dagen geleden?) michiline als vertrekkende bewoner staan.
    een vriendin van mij volgt BB alleen via de TV en zij vind michiline dus helemaal niets, net als semih, vindt ze ook niets. ze vind dat hij debiel doet tegen mich.
    etienne daarentegen vindt ze wel leuk! (ik weet niet hoe ze er nu (na maandag en dinsdag) over denkt, maar afgelopen zaterdag vond ze etienne nog leuk)
    terwijl ik, (die hier kijkt én de uitzendingen) semih en michiline erg leuk vind, en hilde en etienne helemaal niets vindt.

    zien jullie veel verschil tussen de mensen die via internet BB volgen en via tv?
    Babe In Totale Control of Herself
    pi_41541276
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 09:04 schreef Sassefras het volgende:
    ik keek op de talpa poll, en zag daar eerst (2 dagen geleden?) michiline als vertrekkende bewoner staan.
    een vriendin van mij volgt BB alleen via de TV en zij vind michiline dus helemaal niets, net als semih, vindt ze ook niets. ze vind dat hij debiel doet tegen mich.
    etienne daarentegen vindt ze wel leuk! (ik weet niet hoe ze er nu (na maandag en dinsdag) over denkt, maar afgelopen zaterdag vond ze etienne nog leuk)
    terwijl ik, (die hier kijkt én de uitzendingen) semih en michiline erg leuk vind, en hilde en etienne helemaal niets vindt.

    zien jullie veel verschil tussen de mensen die via internet BB volgen en via tv?
    Ja de mensen die alleen TV kijken kijken heel anders tegen de bewoners aan
    Heel vreemd vind ik dat.. hoewel.. ze krijgen natuurlijk niet alles mee.. alleen maar de dingen die BB wil laten zien!
    Ik vind het wel erg jammer.. zo krijgen de mensen een ander beeld van de bewoners, en gaat degene die wij erin willen laten en juist snel uit.. zou je denken..
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')