abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:02:45 #51
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41609843
haha Ja dat krijg je als je geen tijd besteed aan je dorpje, dan wemelt het van het onkruid
succes lizard
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41610013
@Anitra: Ik wou gisteravond/nacht online komen. Ik deed alle lampen uit om naar bed te gaan en automatisch deed ik ook de pc uit. Was te lui om hem weer opnieuw op te starten.
Vanavond poging 2
pi_41610128
groot gelijk hoor!
Ik ga proberen online te komen vanavond, die stomme infectie is nog niet weg dus weer ziek Ben een slappe vaatdoek met spierpijn en zweetbuien niet echt gezellig gezelschap dus
pi_41610573
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:16 schreef Anitra het volgende:
groot gelijk hoor!
Ik ga proberen online te komen vanavond, die stomme infectie is nog niet weg dus weer ziek Ben een slappe vaatdoek met spierpijn en zweetbuien niet echt gezellig gezelschap dus
Is het wel veilig om met jouw AC te spelen dan?
Ik zal mijn best doen maar als ik weer de pc uitdoe of ik ben heel moe dan helaas
Ik heb nog een Retro Fridge voor je en een Forest Umbrella.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:37:03 #55
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41611999
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:35 schreef Spookje81 het volgende:
Jammer dat ik niet geweten heb dat je zo hoge turnip prijzen had Ska_BoSS, anders was ik ook ff gekomen.
Jammer jammer, volgende keer beter! Dan post ik het wel weer. 't Is sowieso wel een idee om elkaar een beetje op de hoogte te houden van de turnip-prijzen denk ik in dit topic?! Op die manier kunnen we allemaal maximale winst uit onze turnips halen

Ik zoek overigens nog het nodige kiddie-spul. O.a. vloer en behang...
pi_41612184
ik heb vloer en behang voor je besteld Ska boss!

Ardenlyn gelukkig is het niet besmettelijk, moest weer in het potje piesen
pi_41612770
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Jammer jammer, volgende keer beter! Dan post ik het wel weer. 't Is sowieso wel een idee om elkaar een beetje op de hoogte te houden van de turnip-prijzen denk ik in dit topic?! Op die manier kunnen we allemaal maximale winst uit onze turnips halen

Ik zoek overigens nog het nodige kiddie-spul. O.a. vloer en behang...
Opzich een goed idee maar je hoeft je niet verplicht te voelen om je turnip prijs te zeggen als die hoog is.
Ik heb bv geen zin om iedereen maar in m'n dorp te laten.
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:14:51 #58
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41616158
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:07 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Opzich een goed idee maar je hoeft je niet verplicht te voelen om je turnip prijs te zeggen als die hoog is.
Ik heb bv geen zin om iedereen maar in m'n dorp te laten.
Begrijpelijk, maar dat hoeft toch ook niet ? Als jij de ander niet toevoegd kan hij/zij er niet in, zo simpel is het toch?
pi_41617254
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar dat hoeft toch ook niet ? Als jij de ander niet toevoegd kan hij/zij er niet in, zo simpel is het toch?
Hehe yeah that's the power of a friendscode
Ik blijf maar steeds kijken naar je plaatje Zal eens vragen of m'n man ook zo wil wiebelen met z'n pielie
Erg grappig plaatje!!
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:56:56 #60
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41619364
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:44 schreef Anitra het volgende:
ik heb vloer en behang voor je besteld Ska boss!

Ardenlyn gelukkig is het niet besmettelijk, moest weer in het potje piesen
Dankjewel!
pi_41622841
he allemaaaaaaaaaaaaaaaal

ik ben weer terug van "vakantie" ik ben met mijn mannekes een weekje weg geweest {ik werk met verstandelijk gehandicapten} en ben dus heel de week niet op internet geweest én niet in mijn dorpje...ik durf gewoon niet te gaan kijken!!!

maar ik ben iig weer van de partij! heb jullie gemist en vast ook veel dingen gemist dus praat me maar bij
pi_41628230
Ik heb ze binnen Ska-boss! Ben alleen nu ff niet online met de ds Straks wel, geef wel gil als ik online ga.

Ardenlyn ik heb dat ook met dat plaatje, dacht dat het aan mij lag
pi_41629200
@Suuz... Hoi! Welcome back! Het is hier errrug rustig Dus je hebt niet veel gemist

@Anitra, nee... het ligt idd niet alleen aan jou.... hier nog 1! hihihihi
Ardenlyn durfde het te zeggen!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41629546
pfieuw ik ben dus gewoon een normale vrouw?
pi_41631785
We zijn gewoon een stelletje viezerds hiero!!
pi_41635380
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:39 schreef Suuz_ het volgende:
he allemaaaaaaaaaaaaaaaal

ik ben weer terug van "vakantie" ik ben met mijn mannekes een weekje weg geweest {ik werk met verstandelijk gehandicapten} en ben dus heel de week niet op internet geweest én niet in mijn dorpje...ik durf gewoon niet te gaan kijken!!!

maar ik ben iig weer van de partij! heb jullie gemist en vast ook veel dingen gemist dus praat me maar bij
Welkom terug Suuz, ik hoop dat je een leuke week hebt gehad, en ook een beetje droog hebt gehouden.

Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41642928
Goedemorgen SkaBoss, ik heb hier nog een kiddy-bookcase, zoek je die nog?
pi_41644330
het gaat niet echt lekker met mn turnips prijzen, voor 97 gekocht en ze zijn de hele week niet boven de 70 geweest
pi_41651932
Mocht je mee willen doen aan de la-di-day en net zoals ik, zelf op niks kunnen komen, kijk op AC onder town tunes.... heeeeeeeeeeel veeeeeel ideeen

Is het bij jullie ook zo regenachtig? Damn, het lijkt wel begin van de zomer!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41654090
Ja op ACC heb je hele leuke er tussen staan!
Bij mij scheen vanmorgen het zonnetje, hoe het nu is weet ik niet want mijn ds ligt boven
pi_41657588
K.K. is in town!!!!
pi_41672625
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41677041
eeey
mensjes ik heb al heel lang niks meer met animall crossing gedaan
en nu heb ik heel erg last van onkruid wie komt me helpen met onkruid wieden??
als je me toevoegt laat het even weten dan voeg ik jou ook toe heb namelijk iedereen uit me lijst verwijderd omdat hij helemaal vol zat en ik niet weet wie het nog wel en niet meer doet
Animal Crossing City code: 4253-7321-9543
Stad: Maxcity
Naam: Valerie
pi_41677252
Weer vergeten turnips te kopen En ik had zo zitten sparen deze week
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_41678200
Ik ook weer terug nachtvlucht en ik kan dus echt niet slapen in een vliegtuig.

Wat is het rustig hier , nou ja ik zal zelf ook wat minder acww spelen de komende tijd denk ik.

Maar wrom sta ik eigenlijk niet meer in de hall of fame?

misschien dat ik vanavond nog wel even wat foto's post, als ik nog wakker word dan
Niet zo hardcore...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')