abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_41514739
BB5 boeide mij vanaf dag 1, hier kan ik maar moeilijk warm voor lopen, streamen doe ik niet veel, caps maken ook niet en dat was met BB5 wel anders, maaaaaaaaaaaaaaar ik heb hoop
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_41515751
Ik vind BB6 leuker dan BB5.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:45:29 #28
58921 Day
You can fly!
pi_41515767
Als er nog regelmatig avondjes volgens als afgelopen nacht, kan het nog leuk worden met BB6!
Het valt me overigens op dat deze groep als heel snel verdeeld is, ze niet zo bang zijn (als de BB5-ers) om gewoon te zeggen wat ze dwars zit. De ruzie van vannacht was er wel een mooi voorbeeld van. Sluit me aan bij Scan en Flugs, die kan best nog wat worden!!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:45:56 #29
58921 Day
You can fly!
pi_41515786
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:39 schreef soylent het volgende:
Geen kwaad woord over Milica, anders kom ik je halen!! We weten je te vinden!!
Neem je dan je broers mee?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_41542865
Ik had mijn twijfels de eerste paar dagen. Zag de groep nog niet als BB-bewoners. Maar het is zeker dankzij de afgelopen week weer gaan kriebelen bij me. Volg het weer meer via internet enzo. Al vond ik BB5 wel erg leuk!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_41546331
Tot nu toe vond ik die van vorig beter maar tis nog een beetje te kort om daarover te oordelen,er is ook nog niet genoeg gezopen he?De bewoners beginnen dan meer uit eun dak te gaan.Was vorig jaar ook.
Vond het huis van vorig jaar wel beter ingedeeld,nu lijkt het allemaal kleiner door die bogen en tralies die ze er hebben geplaatst.En ze mogen ook haast de tuin niet in vind ik ook wel jammer,kom jezelf ook nog een beetje buiten,lol.Kvoel me nu zo opgesloten
pi_41546947
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:55 schreef Falco het volgende:
Het is al een tijdje aan de gang en misschien kan er nu ook wel een vergelijking gemaakt worden met de Big Brother van vorig jaar. Is deze BB toffer of toch juist niet? Ikzelf heb geen flauw idee omdat ik niet zoveel streams heb bekeken en ik er nog steeds niet echt 'inkom'. Vooralsnog lijkt me BB5 dus leuker dan BB6. Wat vinden jullie ?
BB5 was al niet veel, maar BB6 is nog minder.
pi_41547768
Word tijd voor weer een nieuwe BB the battle. dat was een mooie reeks. Gebeurde veel toen.
De waardering voor de luxe werd ook meer gewaardeerd. Geweldig dat de bewoners onder paardedekens moesten slapen. En dat ze op rantsoen eten kregen. Mooiste vond ik eigenlijk dat al kwijlend door het hek naar de luxe konden kijken, maar en niet bij konden.
pi_41549916
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef spriet het volgende:
Word tijd voor weer een nieuwe BB the battle. dat was een mooie reeks. Gebeurde veel toen.
De waardering voor de luxe werd ook meer gewaardeerd. Geweldig dat de bewoners onder paardedekens moesten slapen. En dat ze op rantsoen eten kregen. Mooiste vond ik eigenlijk dat al kwijlend door het hek naar de luxe konden kijken, maar en niet bij konden.
De Battle-editie vond ik veruit de minst leuke BB ooit. Maar dat is een andere discussie
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_41550297
was wel het ene uiterste naast het andere vond ik.. was wel leuk om te zien.. en de weekopdrachten waren ook wel om te bekijken.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:02:07 #36
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_41552078
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:07 schreef freedomofspeech het volgende:

[..]

BB5 was al niet veel, maar BB6 is nog minder.
Smaken verschillen. Ik vond BB5 de leukste van alle BB's.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_41552979
Give it some time.... We zijn pas een paar weken onderweg. Er is zelfs nog niet een echt feest geweest. De groep is in ieder geval potentieel een stuk explosiever dan BB-5 was.
Zelfs met het bitch-gedrag van Tanja kwam daar geen ruzie uit.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41554197
Nee, ik denk het niet Vond het altijd zo leuk met die Tanja
pi_41575676
Nog geen vergelijking mogelijk. Er is nog niet eens iemand uit, dus net begonnen kun je het ook wel noemen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')