Och, als je ziet wat ik voor 120.50 heb gehaald lach je de ballen ook uit je broek..quote:Op zondag 3 september 2006 15:32 schreef Corelli het volgende:
Net even een studieboek besteld. Komt daar zomaar 6% BTW bij. Mooie woorden van politici om studieboeken goedkoper te maken neem ik dan ook niet meer serieusEerst de BTW afschaffen. Hypocriet gedoe.
Politici kunnen de btw niet afschaffen, aangezien het een europese belasting is. Ze mogen voor bepaalde goederen (zoals boeken) wel een laag tarief hanteren, zoals ze hier hebben gedaan met studieboeken, 6% ipv 19%.quote:Op zondag 3 september 2006 15:32 schreef Corelli het volgende:
Net even een studieboek besteld. Komt daar zomaar 6% BTW bij. Mooie woorden van politici om studieboeken goedkoper te maken neem ik dan ook niet meer serieusEerst de BTW afschaffen. Hypocriet gedoe.
Jawel, want studiekosten zijn alleen aftrekbaar als je geen aanvullende beurs ontvangt van de IBG, ontvang je die wel is er een vrijstelling van 1500 euro.quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef Coolcat het volgende:
Gewoon aftrekken weer die hap, geen probleem toch?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |