abonnement Unibet Coolblue
pi_41454906
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn vooral overdag vrij veel mensen die geen streams kunnen kijken maar wel de cos topics volgen. Die kunnen dan toch nog een beetje 'meekijken' .
Jah idd! Ik ben er 1 van! En gewoon doorgaan daarmee graag .......
pi_41456182
Bang het niet goed genoeg te doen

Ik doe soms wel eens een poging, maar meestal als ik het dan gepost heb is er net iemand anders die dat idee ook had dus dan voel ik me overbodig
  zondag 3 september 2006 @ 19:02:30 #28
691 luciano
ondertitelloos
pi_41457787
FF weer wat feitjes van die zeikerd Luciano ........zal ik wat krachtigere termen zelf nu gebruiken om mijzelf onderuit proberen te halen Jappie ? ( en nog een enkeling .... ) of zal ik de eer weer aan jou / jullie gunnen ..... !?

Op zondag 3 september 2006 05:19 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

Nee denk niet dat mensen dat willen weten.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Het is ontopic, dus waarom niet?

Aanvulling: Niemand durft meer iets te plaatsen want het moet aan bepaalde eisen voldoen. Wat een onzin......Gewoon plaatsen wat je ziet en hoort op de streams. De 1 is er handiger mee als de ander, maar perfectionisme doet de verslagen geen goed, dat blijkt wel........

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hem hem weer van V-O-L gekopieerd, daar was hij weer perfect.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb gisteren één keer iets geplaatst zonder copy past, en er kwam meteen al een opmerking (ook nog eens IN het streamverslagentopic zelf) dat het niet klopte.

Dus ik ben er blijkbaar niet geschikt voor, wat op zich niet erg is, want de één is goed in dit, de ander is goed in dat

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind de caps op VOL eigenlijk ook wel goed, en de SC ook. Alleen de FB is hier een stuk beter.

--------------------------------------------------------------------------------------------

De belangrijkste reden dat men niet in de streamverslagen post is net als vorig jaar het feit dat het in COS of SC té gezellig is. We kunnen niemand dwingen om te schrijven en zijn afhankelijk van de welwillendheid van de users. Het heeft imho niets te maken met opmerkingen erover. Ik persoonlijk ben erg blij met mensen die wél SV's schrijven.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dat vraag ik me af, vandaar deze Poll: [POLL] Waarom post je niet in de Streamverslagen

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet niet precies waar het over gaat, maar zwarte humor moet kunnen

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb gelijk maar wat speurwerk gedaan naar BB5 in combinatie met dat COS / SC , TE gezellig is dit jaar .....
In BB5 waren de COS , en later SC ALLEMAAL superdruk / snel vol . meer dan DUIZEND topics !!!

De gewone streamverslagen van elke dag heb ik ook opgezogd , en het gemiddeld aantal posts per dag berekend :

23dec = 1
22 = 81
21 = 97
20 = 46
19 = 56
18 = 49
17 = 83
16 = 51
15 = 75
14 = 41
13 = 34
12 = 54
11 = 40
10 = 59
9 = 16
8 = 48
7 = 49
6 = 55
5 = 49
4 = 40
3 = 53
2 = 62
1dec = 57

30nov = 67
29 = 99
28 = 104
27 = 81
26 = 89
25 = 66
24 = 74
23 = 46
22 = 102
21 = 48
20 = 89
19 = 50
18 = 102
17 = 65
16 = 63
15 = 66
14 = 202
13 = 78
12 = 50
11 = 537
10 = 99
9 = 106
8 = 75
7 = 37
6 = 68
5 = 70
4 = 73
3 = 46
2 = 76
1nov = 114


31okt = 14
30 = 30
29 = 21
28 = 19
27 = 22
26 = 59
25 = 20
24 = 15
23 = 32
22 = 33
21 = 71
20 = 37
19 = 43
18 = 40
17 = 39
16 = 25
15 = 25
14 = 12
13 = 31
12 = 34
11 = 20
10 = 26
9 = 32
8 = 43
7 = 52
6 = 24
5 = 32
4 = 42
3 = 62
2 = 82
1okt = 52

30sept = 52
29 = 31
28 = 86
27 = 49
26 = 49
25 = 73
24 = 106
23 = 118
22 = 70
21 = 41
20 = 18
19 = 18
18 = 64
17 = 95
16 = 28
15 = 57
14 = 32
13 = 77
12 = 22
11 = 71
10 = 87
9 = 65
8 = 32
7 = 50
6 = 44
5 = 60
4 = 66
3 = 77
2 = 108
1sept = 52

31aug = 77
30 = 126
29 = 79
28 = 149
27 = 143
26 = 233
25 = 705 !
24aug = 600 !

----------------------------------------------------------------------------------------------

Gemiddeld is dit 8553 posts in 122 dagen , dat maakt 70,1 gemiddeld per dag per streamverslag .. en dat terwijl de COS / SC net zo , ik denk zelfs beter waren , daar er veel meer bekende waren toen , die om voor mij bekende redenen zijn weggebleven dit jaar , en nu dus o.a. zitten te v-o-l len .....

Ga er allemaal maar eens kijken , en zie hoeveel bekende namen daar posten die bij BB5 , hofleveranciers waren van verslagen , of die er gewoon WAREN op FOK ....


Dus om nou te zeggen dat het slecht gaat met FOK , ach ........... oordeel zelf maar weer

En bespaar me jullie hatelijke opmerkingen , want ik heb ondertussen allang geleerd om daar niet eens meer op in te gaan , ik geef alleen even wat feitjes weer hier , om aan te tonen hoe goed het allemaal hier gaat .
  Moderator zondag 3 september 2006 @ 19:15:24 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41458179
maar WEL ophouden a.u.b. met je berichten in meerdere topics te posten, op zoek naar aandacht. Is erg irritant.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 3 september 2006 @ 19:17:53 #30
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41458214
Ik post er wel, juist heel leuk om te doen, alleen maar kijken en ouwehoren in COS en SC vind ik niks meer aan.
Vorig jaar was SC nog heel gezellig maar dat is nu door de komst van COS niet meer zo.
  zondag 3 september 2006 @ 19:54:33 #31
691 luciano
ondertitelloos
pi_41459082
Ik wil alleen maar de aandacht vragen / trekken van mensen die NIET in alle topics zitten te lurken Gert , zoals Bergie dus ...........
  zondag 3 september 2006 @ 20:06:52 #32
138809 Nunk
Seize the night
pi_41459415
luciano,

Toen ik vanmorgen opstand om te kijken wat er vannacht was gebeurt, stond er niets in de SV.
Hierom heb ik gekopieerd van V-O-L.

Met de zin "Ik hem hem weer van V-O-L gekopieerd, daar was hij weer perfect.", bedoel ik niet dat alles moet worden genoteerd en met komma's en punten op de juiste plaats. Echter alleen dat daar wel een verslag stond
I'm a runaway train on broken track
I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time
  zondag 3 september 2006 @ 20:11:05 #33
691 luciano
ondertitelloos
pi_41459581
Dat bedoel ik ook Nunk .

Het feit dat daar WEL gestreamed wordt , en hier niet zegt al voldoende.

Het gaat niet om punten / komma's / kwaliteit .

We zijn niet allemaal van het kaliber buswatcher / doordevil / etc etc , het gaat om het feit dat er HIER geen mensen meer schrijven , maar ergens anders wel , EN het feit dat die mensen DEZELFDE zijn die ten tijde van BB5 WEL hier schreven .
DAT zou mensen aan moeten zetten tot denken .
  zondag 3 september 2006 @ 20:31:52 #34
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41460289
Wat is eigenlijk de voorgeschiedenis in een notendop ? Waarom zitten die mensen daar, is dat alleen de indeling van dit subforum, of is het gewoon wat het altijd is met Fok ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 3 september 2006 @ 20:32:38 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41460328
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:11 schreef luciano het volgende:
Dat bedoel ik ook Nunk .

Het feit dat daar WEL gestreamed wordt , en hier niet zegt al voldoende.

Het gaat niet om punten / komma's / kwaliteit .

We zijn niet allemaal van het kaliber buswatcher / doordevil / etc etc , het gaat om het feit dat er HIER geen mensen meer schrijven , maar ergens anders wel , EN het feit dat die mensen DEZELFDE zijn die ten tijde van BB5 WEL hier schreven .
DAT zou mensen aan moeten zetten tot denken .
Luciano, de reden dat "die mensen" hier niet komen is omdat ze een eigen plekje hebben gecreëerd. Een plekje dat wél het hele jaar open is ipv alleen tijdens BB zoals hier. Ze hebben elkaar hier allemaal leren kennen en toen HBB uiteindelijk dicht ging zijn ze verhuisd naar VOL. Ze hebben daar een leuk forum opgezet en hebben een zeer hechte band met elkaar. Dat in combinatie met het feit dat we er hier voor gekozen hebben wat strikter te zijn in ontopic heeft ervoor gezorgd dat mensen blijven op de plek waar ze zich lekker voelen. Zelfs al zou het hier hetzelfde zijn geweest als vorig jaar waren ze niet teruggekomen. Ze hebben immers hun eigen clubhuis en daar voelen ze zich thuis, dus waarom verkassen?

Ik neem ze dan ook helemaal niets kwalijk, heb met niemand problemen en vind het van een groot aantal jammer dat ze hier niet meer komen. Ik heb echter wel begrip voor de situatie. Ikzelf kom vrijwel nooit in ONZ omdat ik mezelf er niet thuisvoel. Ik zoek dus een andere plek om m'n ei kwijt te kunnen, dat is hier, in KLB en een aantal andere fora.

Verder vind ik het erg jammer dat er gedaan wordt alsof mensen hier weggejaagd zijn. Daar is absoluut geen sprake van. Er wordt wel eens wat lacherig gedaan over VOL, net zoals dat gebeurd over Sgop, over Voorbij fok, over GS en VK. Het hoort er gewoon een beetje bij. Dat wil niet zeggen dat mensen een hekel aan elkaar hebben, maar meer dat iedereen liever verblijft op de plek waar hij/zij zichzelf het meest thuisvoelt. Niets mis mee.

Je probeert krampachtig een probleem te creëeren wat ikzelf nog niet direct ontdekt heb. Ja er zijn minder users dit jaar. Ja er zijn minder posts, maar de kwaliteit per post ligt hoger. Daar ligt ook mijn voorkeur. De kijkcijfers zijn ook teruggelopen en de streams zijn saai. Ik vind het knap dat er nog mensen zijn die blijven kijken. Als het huis interessanter wordt zal het hier ook drukker worden.

Het enige punt waar ik het wel met je eens ben is dat er te weinig streamverslagen geschreven worden. Ik doe zelf ook m'n best, maar als ik aan het streamen ben betekent het dat ik elders niet aanwezig kan zijn. Een M&A en A&M missen we inderdaad op Fok, ik ben de eerste om dat toe te geven. Maar het ligt niet direct aan fok dat ze hier niet meer zijn, het ligt aan VOL. Dat is gewoon een gezelliger huis voor hen dan fok ooit zal kunnen bieden.

En gezien de lengte van je normale posts is er met je armen/polsen/vingers niets mis. Dus hup, streamen jij
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 3 september 2006 @ 21:13:42 #36
691 luciano
ondertitelloos
pi_41461853
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:


Luciano, de reden dat "die mensen" hier niet komen is omdat ze een eigen plekje hebben gecreëerd. Een plekje dat wél het hele jaar open is ipv alleen tijdens BB zoals hier. Ze hebben elkaar hier allemaal leren kennen en toen HBB uiteindelijk dicht ging zijn ze verhuisd naar VOL. Ze hebben daar een leuk forum opgezet en hebben een zeer hechte band met elkaar. Dat in combinatie met het feit dat we er hier voor gekozen hebben wat strikter te zijn in ontopic heeft ervoor gezorgd dat mensen blijven op de plek waar ze zich lekker voelen. Zelfs al zou het hier hetzelfde zijn geweest als vorig jaar waren ze niet teruggekomen. Ze hebben immers hun eigen clubhuis en daar voelen ze zich thuis, dus waarom verkassen?

Ik neem ze dan ook helemaal niets kwalijk, heb met niemand problemen en vind het van een groot aantal jammer dat ze hier niet meer komen. Ik heb echter wel begrip voor de situatie. Ikzelf kom vrijwel nooit in ONZ omdat ik mezelf er niet thuisvoel. Ik zoek dus een andere plek om m'n ei kwijt te kunnen, dat is hier, in KLB en een aantal andere fora.

Verder vind ik het erg jammer dat er gedaan wordt alsof mensen hier weggejaagd zijn. Daar is absoluut geen sprake van. Er wordt wel eens wat lacherig gedaan over VOL, net zoals dat gebeurd over Sgop, over Voorbij fok, over GS en VK. Het hoort er gewoon een beetje bij. Dat wil niet zeggen dat mensen een hekel aan elkaar hebben, maar meer dat iedereen liever verblijft op de plek waar hij/zij zichzelf het meest thuisvoelt. Niets mis mee.

Je probeert krampachtig een probleem te creëeren wat ikzelf nog niet direct ontdekt heb. Ja er zijn minder users dit jaar. Ja er zijn minder posts, maar de kwaliteit per post ligt hoger. Daar ligt ook mijn voorkeur. De kijkcijfers zijn ook teruggelopen en de streams zijn saai. Ik vind het knap dat er nog mensen zijn die blijven kijken. Als het huis interessanter wordt zal het hier ook drukker worden.

Het enige punt waar ik het wel met je eens ben is dat er te weinig streamverslagen geschreven worden. Ik doe zelf ook m'n best, maar als ik aan het streamen ben betekent het dat ik elders niet aanwezig kan zijn. Een M&A en A&M missen we inderdaad op Fok, ik ben de eerste om dat toe te geven. Maar het ligt niet direct aan fok dat ze hier niet meer zijn, het ligt aan VOL. Dat is gewoon een gezelliger huis voor hen dan fok ooit zal kunnen bieden.

En gezien de lengte van je normale posts is er met je armen/polsen/vingers niets mis. Dus hup, streamen jij
1) misschien moet FOK dan ook maar eens het hele jaar open blijven ?

2) een gezelliger huis daar !!?? ... al die jaren daarvoor bleven ze OOK op FOK , dus het was TOEN gezelliger als nu , en dus ligt de schuld MEDE bij FOK

3) .... dan FOK ooit zal kunen bieden ?? En dat komt na 5 afleveringen BB plotseling opzetten !?
Ik denk dat FOK echt eens de hand in eigen boezem moet gaan steken , omdat het al die jaren WEL is goed gegaan , maar na een stormloop aan ruzies verleden jaar is het totaal fout gegaan , in combinatie met alle veranderingen wekelijks . maandelijks op FOK m.b.t. policy etc

Wat in het ene forum wel mag worden gepost / gezegd , is banwaardig in andere fora ..... en das nou net waaar de schoen knelt voor velen denk ik . Men snapt het niet meer , en rent hard weg , terwijl men het in het verleden nog wel ( enigszins ) snapte , maar afgelopen BB5 , was de doodsteek voor velen.
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 22:10:35 #37
128220 Peter6000
pi_41464159
Ik vind het niet eens zo`n ramp dat streamverslagen minder worden bijgehouden.
Je kan ook kijken op de Talpa site, of op je-weet-wel, om een beeld te krijgen, en wat ingelezen te raken.

Het is ook een beetje een oldbie iets denk ik, zo lees ik ook weleens dat er klachten zijn (altijd van oldbies) dat er vroeger zoveel meer variatie was in de topics, en er nu uitsluitend in COS gepost wordt.
Ikzelf vind dat niet erg.
Als je het niet leuk meer vindt kan je zelf relevante topics openen en mensen meetrekken in discussies, of gewoon besluiten dat BB iets was wat vroeger leuk was, en nu niet meer.

En zelfs al zouden "we" dit jaar de helft van het aantal topics en posten halen vergeleken met vorig jaar, dat zijn nog enorm veel posts en topics.
Wil niet zeggen dat de blijvers het niet leuk vinden.
pi_41467664
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:52 schreef Peter6000 het volgende:

Poll: Waarom post je niet in de Streamverslagen
Elke dag.

2 keer.
pi_41468788
1000 COS topics moeten toch wel te halen zijn.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  maandag 4 september 2006 @ 00:01:24 #40
242 Pinball
Electric Monk
pi_41468938
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef ThaSandman het volgende:
1000 COS topics moeten toch wel te halen zijn.
Is dat een doel dan?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_41468988
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:01 schreef Pinball het volgende:

[..]

Is dat een doel dan?
Geen doel, maar wel een mooi aantal toch.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41469126
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:01 schreef Pinball het volgende:

[..]

Is dat een doel dan?
Ja natuurlijk, met Cuall als special guest die dan de hele nacht opblijft
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 4 september 2006 @ 00:13:44 #43
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_41469268
andere reden:

omdat meestal een ander mij voor is als ik net wil typen

en daar heb ik uiteraard geen problemen mee
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 4 september 2006 @ 00:14:07 #44
242 Pinball
Electric Monk
  maandag 4 september 2006 @ 00:18:07 #45
242 Pinball
Electric Monk
pi_41469405
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef PC eend het volgende:

Ja natuurlijk, met Cuall als special guest die dan de hele nacht opblijft
Oh ja.
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef cuall het volgende:

Het duizendste SC topic dat zijn 300.000 berichten en dan tel ik alle dubbele topics niet mee.
Aan mij de eer om dat topic te openen.

Hulde aan alle fokkers
<..>
Dankzij de BB-fokkers is deze prestatie tot stand gekomen.
<..>
Mensen ik ben trots op ons
<..>
'prestatie' ja.

Waarom dáár nooit een schouderklopje voor is uitgedeeld is me nog steeds een raadsel.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 4 september 2006 @ 01:09:12 #46
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_41470609
Ik ben bang voor kritiek.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_41470722
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef Rica het volgende:
Ik ben bang voor kritiek.
Jij
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 4 september 2006 @ 01:15:52 #48
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_41470754
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij
Echt, echt waar!

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_41470845
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:15 schreef Rica het volgende:

[..]

Echt, echt waar!

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 4 september 2006 @ 01:21:07 #50
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_41470847
Ik kan het niet omdat ik geen streams kijk
Ik lees altijd de streamverslagen en ben er ook erg blij mee
Vorig jaar hadden we AM & MA (of andersom en tegengesteld ) en uiteraard mogen we Buswatcher ook niet vergeten!!

Al zou ik de streams luisteren (en snel kunnen typen ) dan nog zou ik het niet kunnen.
Ik zou het erg moeilijk vinden om geen smiley's te gebruiken (nog maar eentje )
Ook een ondertoontje zou ik niet kunnen weglaten
Daarom ben k zo blij dat er een aantal users wel de moeite nemen om de verslagen te typen
Zodra er een aantal mensen uit het huis verdwijnen zal het wat drukker worden (hoop ik )
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')