abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_41437636
Om de [COS] een beetje te ontkrachten van off-topic geklets.

De vraag wie er nu wel of niet neptieten hebben.

Wat ik op de streams gehoord en gezien heb......

Vergroting:
Hilde
Monique
Sabrina
Milica

Marlies (maar zegt van niet)

Verkleining
Micheline

Blijven Marcia en Janine over met hun aangeboren borsten...

Praat hier over de echtheid van borsten (mogen ook die van E10 zijn)...
Wat vind je van een borstcorrectie en wie heeft het volgens jou wel of niet?
pi_41438099
Marlies die heeft zeker siliconen, dat zie je onmiddelijk....
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:13:46 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41438129
De borsten van Janine zijn heel slap, dus als zij siliconen zou nemen, zou ik dat enigszins kunnen begrijpen. Als iemand een kleine A heeft dan kan ik siliconen ook begrijpen. Borstvergroting van B naar C of nog groter enkel en alleen om de vergroting vind ik triest.

[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 02-09-2006 23:20:18 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41438242
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef HenriPaul het volgende:
Marlies die heeft zeker siliconen, dat zie je onmiddelijk....
pi_41438379
Ik hou zelf niet zo van die tupperware-party's.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_41438884
Toch geloof ik het van Michellene nog niet helemaal.
Ze is ook pas 20 he.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41438934
i love em
pi_41439318
Ik vind die van de zusjes (en Hilde) lelijk. Marlies geen mening over en bij Milica is de boobjob wel geslaagd.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41440167
Janine heeft prachtige borstjes, niet te groot, maar zeker ook niet te klein. Janine is perfect.
  zondag 3 september 2006 @ 00:08:54 #10
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41440269
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
De borsten van Janine zijn heel slap, dus als zij siliconen zou nemen, zou ik dat enigszins kunnen begrijpen. Als iemand een kleine A heeft dan kan ik siliconen ook begrijpen. Borstvergroting van B naar C of nog groter enkel en alleen om de vergroting vind ik triest.
Slap of cup a kan wel en de rest is triest????

Dit is echt de meest stompzinnige uitspraak die ik ooit op Fok heb gehoord
  zondag 3 september 2006 @ 00:47:06 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41441449
quote:
Op zondag 3 september 2006 00:08 schreef Bep het volgende:

[..]

Slap of cup a kan wel en de rest is triest????

Dit is echt de meest stompzinnige uitspraak die ik ooit op Fok heb gehoord
Ik vind vrouwen die op zich mooie borsten hebben (B-cup), maar vanwege hun wens grotere borsten te hebben siliconen nemen een beetje triest ja. Dan kan ik het niet begrijpen nee. Vrouwen die bijna geen borsten hebben, kan ik wel enigszins begrijpen.
Maar eigenlijk zou ik iedereen AFRADEN om ooit siliconen te nemen

Waarom je moet kotsen vanwege die mening is mij een raadsel.... Maar houdt het vooral niet binnen. Zegt me gelukkig heel veel over wat voor fijn mens jij bent.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 3 september 2006 @ 01:22:25 #12
26656 survivor
Hell was full...so i came back
pi_41442340
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef HenriPaul het volgende:
Marlies die heeft zeker siliconen, dat zie je onmiddelijk....
Ga dan maar een brilletje halen....daar zitten helemaal geen siliconen in.
WTF?
pi_41442544
Ik vind die van Micheline er niet direct nep uitzien hoor. Maarja die van Milica zien er ook goed uit en die schijnen ook nep te zijn. Dus ik weet het niet
pi_41442840
quote:
Op zondag 3 september 2006 00:06 schreef janinefan het volgende:

Janine heeft prachtige borstjes, niet te groot, maar zeker ook niet te klein. Janine is perfect.
Trol kloon alert
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41445394
Nou ja, borstverkleining is ook niet direct 'nep' zou ik zeggen. Maar heeft ze echt een verkleining gehad, of wil ze het alleen maar?
En vast!
pi_41445688
Dat gezeik altijd om wel of geen siliconen... alsof het een schade is als je er openlijk voor uitkomt dat je siliconen hebt.
Iedereen heeft het altijd over het preutse Amerika en haar 'nipplegate' maar in feite is Nederland gewoon net zo erg.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 3 september 2006 @ 10:20:34 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41445705
Ik las gisteren dat Milica van alles heeft laten versleutelen. Ook haar neus, lippen en oren?
Dat vind ik nogal veel voor zo'n jong meisje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 3 september 2006 @ 10:26:01 #18
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41445762
De borsten van zowel Monique als Sabrina gaan wat mij betreft niet door naar de volgende ronde. Ik kan mij niet voorstellen dat ze er zelf echt blij mee zijn maar aan de andere kant weet ik natuurlijk ook niet hoe het bij beide dames eruit zag voor de operatie.

Bij Millica is de vorm wel passend bij de rest van haar lichaam maar ook bij haar vraag ik mij af of het wel zo'n grote meerwaarde heeft.

Meer in het algemeen denk ik dat bij de meeste vrouwen met een borstvergroting het gehele plaatje er niet mooier op geworden is en die paar uitzonderingen waarbij het wel mooi geworden is hadden er waarschijnlijk zonder borstvergroting ook net zo mooi uit gezien.

Er zijn eigenlijk maar een paar omstandigheden waarbij ik me kan indenken dat een borst"verandering" zinvol is.

a) bij ernstige verminking (hetzij door operatie {bijv kanker} danwel door een ongeval veroorzaakt)
b) bij te grote borsten in combinatie met een zwakke rug
c) bij het theezakjes idee (maar dan zou ik eerder kiezen voor strak-trekken dan voor implantatie)

pi_41446818
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:20 schreef Sanne het volgende:
Ik las gisteren dat Milica van alles heeft laten versleutelen. Ook haar neus, lippen en oren?
Dat vind ik nogal veel voor zo'n jong meisje.
Júist bij relatief jonge meisjes komt die wens om het een of andere te versleutelen relatief veel voor denk ik. Alleen zullen het er heel weinig zijn die het ook daadwerkelijk doen. Ik weet niet precies (ben geen plastisch chirurg) maar ik denk dat er een piek zit bij meiden rond de 20 en daarna pas weer bij 50 jaar...

En het is inderdaad jammer dat je geen before- en after foto's hebt.... misschien een idee voor de fakes?
En vast!
pi_41446838
Overigens ben ik het met Jappie eens wat betreft zijn lijstje met indicaties voor 'mamma-augmentatie' zoals dat op zn medisch heet!
En vast!
  zondag 3 september 2006 @ 11:40:48 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41447030
Mijn mammareductie was dus legitiem!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 3 september 2006 @ 11:44:10 #22
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41447088
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:40 schreef Sanne het volgende:
Mijn mammareductie was dus legitiem!
whehehehe
  zondag 3 september 2006 @ 11:45:33 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41447117
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:30 schreef Scope het volgende:

[..]

Júist bij relatief jonge meisjes komt die wens om het een of andere te versleutelen relatief veel voor denk ik.
Milica heeft overigens later wel aangegeven dat dat een geintje was. Ze heeft alleen siliconen en heeft verder niets laten doen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 3 september 2006 @ 11:47:22 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41447167
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Milica heeft overigens later wel aangegeven dat dat een geintje was. Ze heeft alleen siliconen en heeft verder niets laten doen.
quote:
Geldbesteding

De familie IJpelaar lijkt moeite te hebben met de logische besteding van hun geld. De 22-jarige Milica vertelt dat ze al een neuscorrectie, een oorcorrectie, een lipcorrectie én een borstcorrectie heeft gehad. Ze wil ook graag nog een botoxbehandeling in haar bovenlip. Toen Hilde vanwege haar spierreuma echter graag een aangepaste badkamer wilde, heeft Milica daarvoor het programma Hart In Actie van Wendy van Dijk benaderd. Na twee keer mailen was het gelukt en werd bij Hilde de badkamer gratis verbouwd. Ze kreeg een mooi bubbelbad en een infrarood cabine.
bron: Mediawatchers
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41447186
* dit topic is niets zonder foto's *
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 3 september 2006 @ 11:51:01 #26
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41447247
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:48 schreef Aarde het volgende:
* dit topic is niets zonder foto's *
Nee..lullo...daarvoor moet je in het SCANMAN!!! TIETUH!!! # 3 topic zijn...
pi_41447279
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:51 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nee..lullo...daarvoor moet je in het SCANMAN!!! TIETUH!!! # 3 topic zijn...
ja want dit topic heeft wel niveau wou je zeggen
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 3 september 2006 @ 11:53:47 #28
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41447308
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:52 schreef Aarde het volgende:

[..]

ja want dit topic heeft wel niveau wou je zeggen
Goede repliek
  Moderator zondag 3 september 2006 @ 12:01:18 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41447439
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef Sanne het volgende:

[..]


[..]

bron: Mediawatchers
Het klopt ook dat ze dat verteld heeft, alleen later zei ze dat het een geintje was.
Ik vind het ook wel érg veel hoor, het komt op mij ook over als een geintje.

iets anders: bij een verkleining heb je toch ook littekens? Die zijn helemaal niet te zien bij Micheline. De enige die ik vooralsnog heb zien beweren dat Micheline een borstverkleining heeft gehad, is LS. Is er nog iemand anders hier die dat gehoord heeft uit Michelines mond, of is het een lulverhaal?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 3 september 2006 @ 12:02:30 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41447468
Ik zat al naar Micheline's borsten te kijken. Geen litteken te zien. Als het al gebeurd is moet dat een hele tijd geleden zijn. En dan bedoel ik echt jaren. En daar lijkt ze me weer te jong voor.
Of ze had een betere chirurg dan ik.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41447889
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:02 schreef Sanne het volgende:
Ik zat al naar Micheline's borsten te kijken. Geen litteken te zien. Als het al gebeurd is moet dat een hele tijd geleden zijn. En dan bedoel ik echt jaren. En daar lijkt ze me weer te jong voor.
Of ze had een betere chirurg dan ik.
Ik ken een meisje die op haar 16e al een borstverkleining had dus dat kan best als ze nu 20 is?
  zondag 3 september 2006 @ 12:21:56 #32
242 Pinball
Electric Monk
pi_41447938
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef Gert het volgende:
De enige die ik vooralsnog heb zien beweren dat Micheline een borstverkleining heeft gehad, is LS. Is er nog iemand anders hier die dat gehoord heeft uit Michelines mond, of is het een lulverhaal?
Voor zover ik kan zien blijft het bij LS als bron voor dit gerucht.
Nogal opgeblazen verhaal waarschijnlijk.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 3 september 2006 @ 12:25:59 #33
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41448040
Ik heb 5 jaar geleden mijn borsten "er op laten zetten". Letterlijk, want ik had geen cup A, geen AA, ik had 2 tepels, meer niet. Een vreemde zaak als je bedenkt dat al mijn vrouwelijke familieleden zeer goed bedeeld zijn. Ik grapte altijd maar dat ik op mijn vader leek, maar ondertussen zat ik er mooi mee. Na jaren dubben ben ik voor de operatie gaan sparen en op op mijn 32ste was het zover: BORSTEN.
Nou ik kan je vertellen, geen seconde spijt van gehad, ik ben er echt heel gelukkig van geworden.
Voor mijn man was het geen issue, want die houdt evengoed van mij, maar hij kon wel begijpen dat ik borsten wilde. Ik wist ook precies hoe ze moesten zijn, geen voetballen of van die rare ronde dingen. Ik heb nu de borsen die bij mij passen en zoals ze natuurlijkerwijs er uit hadden moeten zien, maar wat door een rare speling van de natuur bij mij nooit is gaan groeien.
En ik heb een goede chirurg gehad in een kliniek waar ik zelfs een nachtje moest blijven slapen en niet na 2 uur naar huis geschopt werd.

PS: zelfs als ik van nature de borsten van Janine had gehad was ik dáár al blij mee geweest.

[ Bericht 7% gewijzigd door Elounda op 03-09-2006 12:59:54 ]
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_41448211
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:02 schreef Sanne het volgende:
Ik zat al naar Micheline's borsten te kijken. Geen litteken te zien. Als het al gebeurd is moet dat een hele tijd geleden zijn. En dan bedoel ik echt jaren. En daar lijkt ze me weer te jong voor.
Of ze had een betere chirurg dan ik.
Bij mij waren de littekens na anderhalf jaar redelijk weggetrokken.
Maar je kunt ze nog steeds zien. Echt helemaal verdwijnen doen ze nooit namelijk.
pi_41448832
quote:
Op zondag 3 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen die op zich mooie borsten hebben (B-cup), maar vanwege hun wens grotere borsten te hebben siliconen nemen een beetje triest ja. Dan kan ik het niet begrijpen nee. Vrouwen die bijna geen borsten hebben, kan ik wel enigszins begrijpen.
Maar eigenlijk zou ik iedereen AFRADEN om ooit siliconen te nemen
Geheel mee eens!
pi_41449204
Mensen die siliconen triest vinden zijn zelf pas triest. Bemoei je toch gewoon met je eigen zaken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 3 september 2006 @ 13:19:48 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41449225
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:03 schreef kissa het volgende:

[..]

Geheel mee eens!
Thanks. Ik begon al te twijfelen
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Mensen die siliconen triest vinden zijn zelf pas triest. Bemoei je toch gewoon met je eigen zaken.
Moet je zelf weten. Ik vind mensen die in hun lichaam laten snijden enkel en alleen om aan een zogenaamd ideaalbeeld te voldoen, een beetje triest ja. SUE ME!

[ Bericht 22% gewijzigd door scanman01 op 03-09-2006 13:32:42 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 3 september 2006 @ 14:43:44 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41451148
Ik vind mensen die mensen die siliconen triest vinden triest vinden nog wel het meest triest.

Ook wel bekend als: lekker boeiend!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 3 september 2006 @ 14:46:13 #39
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41451196
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:43 schreef soylent het volgende:
Ik vind mensen die mensen die siliconen triest vinden triest vinden nog wel het meest triest.
Ik vind mensen die mensen triest vinden die mensen met siliconen triest vinden het meest triest.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 3 september 2006 @ 14:49:44 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41451287
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:46 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik vind mensen die mensen triest vinden die mensen met siliconen triest vinden het meest triest.
Helemaal mee eens.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41451299
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef Sanne het volgende:

[..]


[..]

bron: Mediawatchers
O mijn god. wat een walgelijke mensen
pi_41451338
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:


Moet je zelf weten. Ik vind mensen die in hun lichaam laten snijden enkel en alleen om aan een zogenaamd ideaalbeeld te voldoen, een beetje triest ja. SUE ME!
Ik ook . Modebeeld.
Steeds oppervlakkeriger .
pi_41452224
quote:
Op zondag 3 september 2006 00:08 schreef Bep het volgende:[..]Slap of cup a kan wel en de rest is triest????
Dit is echt de meest stompzinnige uitspraak die ik ooit op Fok heb gehoord
Ik moet hem toch gelijk geven.
Er zijn al veel mooie vrouwen verpest met die implantaten.
88mph
  zondag 3 september 2006 @ 15:44:04 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41452657
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:26 schreef MaximusF1 het volgende:

[..]

Ik moet hem toch gelijk geven.
Er zijn al veel mooie vrouwen verpest met die implantaten.
Precies.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41452898
Ik hou ook niet van siliconen. Het ziet wel leuk uit in een truitje, maar in feite zitten er gewoon 2 kipfilets onder de huid ipv in de bh. Voor sommige vrouwen die echt niks op de plank hebben is het een goede simpele oplossing, maar voor vrouwen die al boobs hebben is het overbodige luxe.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41453393
Volgens mij heeftMarlies gewoon echte natuurlijke...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41453975
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Thanks. Ik begon al te twijfelen
[..]

Moet je zelf weten. Ik vind mensen die in hun lichaam laten snijden enkel en alleen om aan een zogenaamd ideaalbeeld te voldoen, een beetje triest ja. SUE ME!
Jij bent er natuurlijk zo een die meent dat echte schoonheid van binnen zit.

dat zeggen alle mensen met een lelijke vriendin
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 3 september 2006 @ 16:46:01 #48
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41454165
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Jij bent er natuurlijk zo een die meent dat echte schoonheid van binnen zit.

dat zeggen alle mensen met een lelijke vriendin
Dan ben jij zeker degene die vind dat echte schoonheid alleen aan de buitenkant te vinden is ? .

Dat zeggen alle mensen met een vriendin met een kutkarakter

-edit- al past dat natuurlijk perfect bij jou.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Moderator zondag 3 september 2006 @ 16:55:00 #49
18653 crew  D.
pi_41454432
quote:
Op zondag 3 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen die op zich mooie borsten hebben (B-cup), maar vanwege hun wens grotere borsten te hebben siliconen nemen een beetje triest ja. Dan kan ik het niet begrijpen nee. Vrouwen die bijna geen borsten hebben, kan ik wel enigszins begrijpen.
Maar eigenlijk zou ik iedereen AFRADEN om ooit siliconen te nemen
Je hebt weinig mensenkennis, maar met je tietenkennis is niets mis
  Moderator zondag 3 september 2006 @ 16:56:26 #50
18653 crew  D.
pi_41454491
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:14 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij heeftMarlies gewoon echte natuurlijke...
wel jammer dat ze zo nep ogen dan
pi_41454546
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:46 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dan ben jij zeker degene die vind dat echte schoonheid alleen aan de buitenkant te vinden is ? .

Dat zeggen alle mensen met een vriendin met een kutkarakter

-edit- al past dat natuurlijk perfect bij jou.
Leuk he, mensen van je kliekje napraten?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 3 september 2006 @ 17:01:12 #52
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41454615
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Leuk he, mensen van je kliekje napraten?
Het leukste is nog dat er helemaal geen kliekje is voor mij hier.
.
Maar jij als frequente poster zal dat wel over het hoofd hebben gezien, ow nee wacht jij kwam alleen om mensen af te zeiken hč ?
Grapjurk.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Moderator zondag 3 september 2006 @ 17:07:34 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41454806
Van de Talpa-site:

Borstenmysterie!

Monique zit ergens mee en wil het er graag over hebben. Als Tijn de Badkamer in komt lopen, komt het hoge woord eruit...


"Ik was aan het douchen en het ging over borsten. Janine wil ook graag borsten, dus die vroeg belangstellend hoe en wat", zegt Monique, "Zij ging een beetje voelen bij mij." Tijn begint te lachen. Maar Monique waarschuwt hem: "Nee, het is geen leuk verhaal!"

"Milica en Janine zeiden: "Ja maar volgens mij is er nog iemand hier in Huis die het heeft laten doen, die het niet wil toegeven. Maar ik heb zoiets van, als iemand het niet wil vertellen. Sommige mensen willen het er gewoon echt niet over hebben. Janine en Milica beweren het gezien te hebben onder het douchen. Zij zijn er heilig van overtuigd en ik heb mijn twijfels. Als zo veel vrouwen het er over hebben en jij zegt dan niks, dan wil diegene er duidelijk niet over praten. Als het zo is, tenminste..."

"Dan voel ik me kut", zegt Monique. "Waarom?", wil Tijn weten, "Wat boeit het nou als mensen het er kennelijk niet over willen hebben?" Monique is het met hem eens. "Ja, dan moet je het laten", zegt Monique. "Jij hebt het zeg maar over M en eindigt op Lies", vraagt Tijn zich af. "Ja", beaamt Monique. "Ik merk gewoon bepaalde dingen aan haar. Aan de ene kant is het een sophisticated woman voor haar 27 jaar en aan de andere kant denk ik: 'je bent echt een kuikentje'."

"Het zou kunnen, maar het hoeft niet", is de eindconclusie van Monique. "Maar ik vind haar echt een lieve meid", sluit ze af.

Het is duidelijk dat hier het laatste woord nog niet over is gesproken...
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 3 september 2006 @ 18:19:16 #54
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_41456587
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:01 schreef elcastel het volgende:

[..]

Het leukste is nog dat er helemaal geen kliekje is voor mij hier.
.
Ja sorry el, het kan me niet boeien dit jaar .

Ik denk dat de tieten van Marlies niet echt zijn. Ze zijn in verhouding veuls te dik .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 3 september 2006 @ 18:27:55 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41456793
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:55 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Je hebt weinig mensenkennis, maar met je tietenkennis is niets mis
Gelukkig ben jij er dan nog met je mensenkennis om me aan te vullen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41457468
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef Gert het volgende:
iets anders: bij een verkleining heb je toch ook littekens? Die zijn helemaal niet te zien bij Micheline. De enige die ik vooralsnog heb zien beweren dat Micheline een borstverkleining heeft gehad, is LS. Is er nog iemand anders hier die dat gehoord heeft uit Michelines mond, of is het een lulverhaal?
Ja, ook een borstverkleining gaat altijd gepaard met littekens, je moet ook de 'overtollige' huid ergens kwijt. Ik heb ook nog geen littekens (die volgens mij meestal duidelijker zijn dan bij borstvergroting) bij Micheline kunnen ontdekken, maar dat kan ook zijn dat de streams niet scherp genoeg zijn daarvoor.
En vast!
  Moderator zondag 3 september 2006 @ 20:22:12 #57
18653 crew  D.
pi_41459950
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij er dan nog met je mensenkennis om me aan te vullen
we komen er wel uit met z'n allen

  zondag 3 september 2006 @ 20:24:16 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41460006
Voor de mensen die nog twijfelen aan de 'echtheid' van Marlies, nog even een oude capture



Dan is detwijfel nu wel weg neem ik aan.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 3 september 2006 @ 22:14:39 #59
242 Pinball
Electric Monk
pi_41464306
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:24 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die nog twijfelen aan de 'echtheid' van Marlies, nog even een oude capture

[afbeelding]

Dan is detwijfel nu wel weg neem ik aan.
Sorry, ik heb er niet zoveel verstand van blijkbaar, maar is dit nou overduidelijk echt of overduidelijk nep?
Of overduidelijk gefotoshopt?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 3 september 2006 @ 22:15:58 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41464368
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:14 schreef Pinball het volgende:

[..]

Sorry, ik heb er niet zoveel verstand van blijkbaar, maar is dit nou overduidelijk echt of overduidelijk nep?
Of overduidelijk gefotoshopt?
Zijn veel te rond en te bol aan de bovenkant. Overduidelijk fake.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41465043
Zielig om daar over te gaan discussieren.. lekker boeiend. Zou ze ook allemaal echte tanden hebben of misschien ook kronen. Kronen bleh

Maar het zijn inderdaad lelijke tieten ... voor een homo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Moderator zondag 3 september 2006 @ 22:39:25 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41465468
Is het Marlies trouwens op de vrouw af gevraagd en heeft ze het toen ontkend?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 3 september 2006 @ 22:51:13 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41465940
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Gert het volgende:
Is het Marlies trouwens op de vrouw af gevraagd en heeft ze het toen ontkend?
Ik dacht het wel ja.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 3 september 2006 @ 23:00:08 #64
242 Pinball
Electric Monk
pi_41466341
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:

Zijn veel te rond en te bol aan de bovenkant. Overduidelijk fake.
Ah, ok, thanks.

Niet dat het mij boeit overigens, fake of echt. Wat is er 'echt' aan het gemiddelde gebit? Wat is er echt aan zonnebankbruin of lipstickrood? Wat is er echt aan een kantoorlulletje met brede schouders en armen van de sportschool? Haarverf, schoudervulling, een lekker luchtje?

Mensen zijn sowieso al nep. 70% water of zo, eigenlijk zijn we gewoon zakken water met een grote bek, dat beetje siliconen stelt niets voor.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_41474441
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:22 schreef survivor het volgende:

[..]

Ga dan maar een brilletje halen....daar (red: Marlies) zitten helemaal geen siliconen in.
Hihi survivor, misschien moet je zelf maar eens een brilletje opzetten
pi_41480104
Volgens mij zijn die van Marlies ook nep.

Maar ik heb dat gevolgd toen Janine aan Moique haar borsten voelde. Ze reageerde zoals gewoonlijk weer heel overdreven. Zoooo mooi, geweldig, prachtig blablabla....en dat ging nog even een paar minuten door. Ze zit echt met iedereen maar een beetje mee te lullen. Nu is ze weer beste vriendjes met Tijn en dan zeggen dat ze zo hetzelfde zijn, dat ze daarom zo botsten. Wat vind ik haar vreselijk nep en irritant doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')