2006 update?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef metallicelmo het volgende:
GP4 is echt coolvooral met 2006 update
GTR is toch dat FIA gelicencieerde race spel?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef Bolter het volgende:
GTR en binnekort (14 sept oid) GTR is kwa racespel het meest realistisch. Voor de PC zijn er na GP4 geen (goede) F1 spellen uitgebracht doordat de licensie bij Sony ligt.
Waar is dat te verkrijgen ???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef metallicelmo het volgende:
GP4 is echt coolvooral met 2006 update
wil ik ook wel weten danquote:
Die is wel erg mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:19 schreef sjakie007 het volgende:
Rfactor is ook een mooie, veel mods ook, niet alleen F1, maar ook andere race klasses. www.rfactor.net
De physics zijn ook zeer goed te noemen.
Denk ik niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Kunnen we eigenlijk nog een GP5 verwachten?
Heb ik... is alleen niet echt meer van deze tijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:31 schreef sjakie007 het volgende:
f1 challenge 99-02
Die heb ik ook, maar dan met de skins/coureurs van dit seizoen. Blijft leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:31 schreef sjakie007 het volgende:
f1 challenge 99-02
Hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan met de skins/coureurs van dit seizoen. Blijft leuk
Klopt. De opvolger is eigenlijk rFactor. Dit is dan niet met officiële licentie, maar de mogelijkheden zijn veel groter. De physics zijn beter ingebouwd en te modden, evenals de auto's. Op http://www.rfactorcentral.com/ kun je zien welke mods er al zijn of welke in de maak zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb ik... is alleen niet echt meer van deze tijd.
Het was een torrent die volgens mij "F1 06" heette. Is een gekraakte versie volgens mij, want je hoeft niets te installeren, kunt 'm gewoon vanuit de map opstarten.quote:
Met zo'n mod krijg je alle auto's, coureurs, banen en teams van seizoen 2006?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Klopt. De opvolger is eigenlijk rFactor. Dit is dan niet met officiële licentie, maar de mogelijkheden zijn veel groter. De physics zijn beter ingebouwd en te modden, evenals de auto's. Op http://www.rfactorcentral.com/ kun je zien welke mods er al zijn of welke in de maak zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |