abonnement Unibet Coolblue
pi_41462539
Morgen beginnen met de Powerweek, Economie & Bedrijfseconomie. Echt erg, zo vroeg opstaan na meer dan twee maanden uitslapen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_41464456
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Morgen beginnen met de Powerweek, Economie & Bedrijfseconomie. Echt erg, zo vroeg opstaan na meer dan twee maanden uitslapen.
Ja donders vroeg op. Moet hier om half acht met de trein mee. Maar goed ik heb er wel zin in. Welke groep ben jij ingedaald? Ik in groep 4.

Idioot weinig boeken trouwens 4 maar. Of komt er nog een verrassing achter aan in de vorm van dictaten?
pi_41465633
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aanstaande maandag de Powerweek ( ), heb er wel zin in.
Aankomende Economie student dus?

Wat betreft die boeken, reken maar op zaad boeken.. En natuurlijk nog readers erbij. Maak je maar geen zorgen hoor, je zult geen stof tekort komen .
pi_41465866
Nog even een keertje over studielink, ik ben toch niet te laat met herinschrijven hoop ik? Zal wel weer heh ?

Edit

Heb net dus die brief doorgelezen, ben dus inderdaad te laat. En dat kan problemen opleveren voor mn stufi/OV kaart. Lekker handig van mij weer dus.

Denken jullie dat het allemaal nog wel goed moet komen als ik alles morgen ochtend in orde maak?

[ Bericht 44% gewijzigd door ChRoNiC op 03-09-2006 23:06:03 ]
  zondag 3 september 2006 @ 23:23:17 #55
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41467457
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef ChRoNiC het volgende:


Denken jullie dat het allemaal nog wel goed moet komen als ik alles morgen ochtend in orde maak?
Ik denk het wel, zij het soms met enige vertraging, zeker als je er even achteraan belt bij de IBG enzo
[KNE]-Mod
  zondag 3 september 2006 @ 23:31:53 #56
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41467843
Ik hoef pas 12sept te beginnen, dus kan nog ff een week rustig aan doen!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41468120
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef ChRoNiC het volgende:
Nog even een keertje over studielink, ik ben toch niet te laat met herinschrijven hoop ik? Zal wel weer heh ?

Edit

Heb net dus die brief doorgelezen, ben dus inderdaad te laat. En dat kan problemen opleveren voor mn stufi/OV kaart. Lekker handig van mij weer dus.

Denken jullie dat het allemaal nog wel goed moet komen als ik alles morgen ochtend in orde maak?
Ik had dat studielink gezeik op tijd gedaan maar was de incasso vergeten op de bus te doen.
  zondag 3 september 2006 @ 23:58:48 #58
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_41468868
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef ChRoNiC het volgende:
Nog even een keertje over studielink, ik ben toch niet te laat met herinschrijven hoop ik? Zal wel weer heh ?

Edit

Heb net dus die brief doorgelezen, ben dus inderdaad te laat. En dat kan problemen opleveren voor mn stufi/OV kaart. Lekker handig van mij weer dus.

Denken jullie dat het allemaal nog wel goed moet komen als ik alles morgen ochtend in orde maak?
Morgen ESSC (C-Hal) bellen of bij langsgaan.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  maandag 4 september 2006 @ 00:30:51 #59
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41469759
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Morgen ESSC (C-Hal) bellen of bij langsgaan.
Ik zou maar bellen, heb je die rij vorige week gezien
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41484201
Vandaag stond er ook weer zo'n grote rij.

Ik heb het gister nog allemaal geregeld maar SIN online en alles werkt gewoon nog goed. Dus ik denk dat ik het even laat lopen. Als het echt mis gaat zal ik wel met de IBG aan de lijn moeten gaan hangen .
pi_41489286
Kan iemand mij uitleggen waarom in het rooster uit SIN tijden & zalen rood worden aangegeven terwijl het het enige college is van de dag.

Ik zie geen conflict, jullie wel ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_41489715
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:26 schreef ChRoNiC het volgende:
Vandaag stond er ook weer zo'n grote rij.

Ik heb het gister nog allemaal geregeld maar SIN online en alles werkt gewoon nog goed. Dus ik denk dat ik het even laat lopen. Als het echt mis gaat zal ik wel met de IBG aan de lijn moeten gaan hangen .
Je ERNA account is sowieso tot eind oktober geldig. Pas in november zal je daar problemen mee krijgen mocht je inschrijving nog niet verwerkt zijn.
pi_41489745
Was poepje druk bij star.. Magoed.. Waarom gaan ze daar ook met 1 laptop en 1 kassa zitten :S
  maandag 4 september 2006 @ 20:22:36 #64
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41491817
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
Was poepje druk bij star.. Magoed.. Waarom gaan ze daar ook met 1 laptop en 1 kassa zitten :S
Gelukkig kan het aanmelden sinds 1 september online (krijg je trouwens een pasje o.i.d.?)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41491880
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:28 schreef snabbi het volgende:

[..]

Je ERNA account is sowieso tot eind oktober geldig. Pas in november zal je daar problemen mee krijgen mocht je inschrijving nog niet verwerkt zijn.
oke, nou kan me niet voorstellen dat het zo lang gaat duren.

Wat ik me verder nog afvroeg: waarom verdwijnen de vakken van vorig jaar niet van BlackBoard terwijl ik ze wel uit SIN verwijderd heb?
pi_41493862
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:24 schreef ChRoNiC het volgende:
oke, nou kan me niet voorstellen dat het zo lang gaat duren.

Wat ik me verder nog afvroeg: waarom verdwijnen de vakken van vorig jaar niet van BlackBoard terwijl ik ze wel uit SIN verwijderd heb?
Je hebt vast wel eens gehoord dat s nachts de synchronisatie plaats vindt. Op dit moment is dat dus alleen voor de vakken van 2006/2007 en niet meer van 2005/2006. Wat wij gaan doen (economie) is iedereen uitschrijven voor alle vakken van voorgaande jaren maar dan moeten we eerst zeker weten dat iedereen de vakken van vorig jaar helemaal hebben afgerond (dus iedereen de uitwerkingen van de tentamens enzo hebben gezien). Wordt dus nog aan gewerkt.
pi_41493927
quote:
Op maandag 4 september 2006 21:15 schreef snabbi het volgende:

[..]

Je hebt vast wel eens gehoord dat s nachts de synchronisatie plaats vindt. Op dit moment is dat dus alleen voor de vakken van 2006/2007 en niet meer van 2005/2006. Wat wij gaan doen (economie) is iedereen uitschrijven voor alle vakken van voorgaande jaren maar dan moeten we eerst zeker weten dat iedereen de vakken van vorig jaar helemaal hebben afgerond (dus iedereen de uitwerkingen van de tentamens enzo hebben gezien). Wordt dus nog aan gewerkt.
Heb jij vanmorgen ook die voorlichting gegeven over alle ICT facaliteiten aan de eerste-jaars Economie?
pi_41494125
Dat was mijn collega die hier ook op het forum zit. Ik ben begonnen aan mijn stage bij LogicaCMG. De andere voorlichtingen (vorige week maandag en vorige week donderdag) was ik wel bij aanwezig. De eerste als spreker de tweede achter de laptop.
  maandag 4 september 2006 @ 22:28:37 #69
137530 Radagast2005
The Brown Wizard
pi_41496229
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom in het rooster uit SIN tijden & zalen rood worden aangegeven terwijl het het enige college is van de dag.

Ik zie geen conflict, jullie wel ?
Misschien zijn er meerdere zalen geroosterd. Gebeurd vaak op H3.
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home
  maandag 4 september 2006 @ 22:31:23 #70
137530 Radagast2005
The Brown Wizard
pi_41496326
quote:
Op maandag 4 september 2006 21:18 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Heb jij vanmorgen ook die voorlichting gegeven over alle ICT facaliteiten aan de eerste-jaars Economie?
Dat was ik.
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home
pi_41502728
Weet iemand waar je de course manuals kan vinden voor andere jaren dan die van je eigen? Er is mij namelijk verteld dat sommige boeken die je in bachelor 1 als optioneel aanschaft.. in bv bachelor 2 als verplichte literatuur hebt..

[Zit nu bachelor 1 bedrijfskunde]
  dinsdag 5 september 2006 @ 07:42:08 #72
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41506232
Ghe, ik had het er gister nog over dat het (in ieder geval bij ons bij FSW) echt een doolhof is van vakinhouden en roosters en de search op de EUR site is ook suf.
[KNE]-Mod
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:17:59 #73
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41510012
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 07:42 schreef ThE_ED het volgende:
Ghe, ik had het er gister nog over dat het (in ieder geval bij ons bij FSW) echt een doolhof is van vakinhouden en roosters en de search op de EUR site is ook suf.
Zo ben ik nu weer informatie over stafleden aan het zoeken, ik heb het ooit gezien maar dat is dus weer niet echt uitgebreid te vinden op SIN lijkt het. iig niet als ik bij de vakinhouden op een naam klik, toch heb ik weleens in zo'n lay de foto, info en publicaties van de medewerkers kunnen achterhalen, maar dta gaat dan blijkbaar weer via BB ofzo. *gaat lustig doorklikken*
[KNE]-Mod
pi_41510433
Eerste college gisteren al gemist

Al twijfel ik nog of ik dat vak daadwerkelijk ga doen. Voor 6 vakken ingeschreven, 3 moeten er gehaald worden, extra 2 zou leuk zijn
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:40:41 #75
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41510589
Ik kan me voor 1 vak niet eens ergens aanmelden, alleen op SIN maar daar staat alleen een vakomschrijving
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')