Zonder wadloper achterop was dat geen probleem geweest?quote:Op maandag 11 september 2006 20:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
En er achter komen dat de rem het niet doet en het gas niet omlaag kan... zit je met een volle wadloper met 30 jaar oude remmen achterop...
Wat minder slachtoffers dan met volle wadloper.quote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder wadloper achterop was dat geen probleem geweest?
154 Km/h op een gronings-boemel-lijntje ....quote:Op maandag 11 september 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat alles tot Vmax + 10 % getest moest worden
154 km/h dus
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de bordjesfappers:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zette die dingen al vaker op de foto, uit luiīgheid, hoef ik niet op te schrijven waar ik de foto's die volgen heb gemaakt. Maar sinds ik weet dat er mensen zijn die er interesse in hebben up ik die ook gewoon ipv ze te verwijderen nadat ik mn aantekeningen bij heb gewerkt.quote:
Geen idee, maar het is kleiner dan een bestelbusje bizar apparaatquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi man, vooral die schrale DMU-tjes. Die 854 ziet er best cool uit En die gele chassis-cabine op het eind, wasdavoording? Werkmeuk of zo?
Mwoaquote:
had ik alquote:Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ook moeite met Raalte zo te zien?
OK, wanneer vertrekken we om die op de foto te zetten?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa
Wel in de Schwebebahn Wuppertal, eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |