abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:02:14 #2
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41321913
Somalia heeft volgens vi.nl zijn carrière bij Excelsior beïndigd
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41321914
quote:
Udinese en Lecce strijden om Saidi
Door: Martijn Mooiweer
30/08/2006 11:10


Karim Saidi speelt komend seizoen zo goed als zeker in de Italiaanse Serie A. De Tunesische verdediger van Feyenoord staat in de belangstelling van Udinese en Lecce. Aangezien Saidi niet voorkomt in de plannen van trainer Erwin Koeman ligt een vertrek voor de hand. De international speelde vorig seizoen al een half jaar bij Lecce, dat hem toen nog huurde van de Rotterdammers. Afgelopen zomer liep een stage bij Sheffield United nog op niets uit door een blessure.
Dat is dus die 35e(?) weggesaneerde speler.
pi_41321945
hoe laat begint de verkoop voor Silvercardhouders voor Sparta zaterdag?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:05:26 #5
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41322004
Timo
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:05:27 #6
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_41322005
standaard 9.00 uur volgens mij.

C_M kun je mij in QQ erbij zetten?
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_41322024
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:02 schreef Maikalo het volgende:
Somalia heeft volgens vi.nl zijn carrière bij Excelsior beïndigd
Euh.. is'ie niet terug naar brazilie gegaan en toen nog even doorgestoten naar qartar (sp?)?
Kan er voor deze held, DIE ONS NAAR DE 2DE RONDE VAN DE CL HEEFT GESCHOTEN, geen plaatje in de OP?
pi_41322230
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden dat er echt nog Feyenoordsupporters rondlopen die Van den Herik nog steeds steunen. Krijg je van die argumenten: 'Hij heeft de club gered'. Daarvoor alle respect (al heeft Henk Fraser een net zo groot aandeel als Van den Herik). Dit is inmiddels een jaar of 15 geleden. Als je kijkt in welke situatie we nu verkeren kun je moeilijk zeggen dat er in die 15 jaar veel vooruitgang geboekt is.

Schrijnend is toch wel dat je op een avond dat het bestuur 'verantwoording' aflegt aan de supporters gewoon niet komt opdagen. Nu laat je anderen de hete appels uit het vuur halen, zoals hij ook al eerder Wotte en Baan (deels terecht) de klappen liet opvangen. Terwijl overal uit blijkt dat hij de touwtjes nog steeds stevig in handen heeft (zie transfer Kuyt, waarna hij weer trots verkondigde dat ze maar naar hem in Zuid-Frankrijk moesten komen om alles af te ronden)

Aangezien hij een aantal jaar geleden verkondigde dat Feyenoord niet van hem was maar van de supporters, moet hij bij een motie van wantrouwen van diezelfde supporters zich toch minstens flink achter de oren gaan krabben.
Christian Gyan Ole Ole
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:12:28 #9
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41322235
Paniekaankoop?
A.M.A.B
pi_41322330
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef chrisgyan het volgende:
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden dat er echt nog Feyenoordsupporters rondlopen die Van den Herik nog steeds steunen. Krijg je van die argumenten: 'Hij heeft de club gered'. Daarvoor alle respect (al heeft Henk Fraser een net zo groot aandeel als Van den Herik). Dit is inmiddels een jaar of 15 geleden. Als je kijkt in welke situatie we nu verkeren kun je moeilijk zeggen dat er in die 15 jaar veel vooruitgang geboekt is.

Schrijnend is toch wel dat je op een avond dat het bestuur 'verantwoording' aflegt aan de supporters gewoon niet komt opdagen. Nu laat je anderen de hete appels uit het vuur halen, zoals hij ook al eerder Wotte en Baan (deels terecht) de klappen liet opvangen. Terwijl overal uit blijkt dat hij de touwtjes nog steeds stevig in handen heeft (zie transfer Kuyt, waarna hij weer trots verkondigde dat ze maar naar hem in Zuid-Frankrijk moesten komen om alles af te ronden)

Aangezien hij een aantal jaar geleden verkondigde dat Feyenoord niet van hem was maar van de supporters, moet hij bij een motie van wantrouwen van diezelfde supporters zich toch minstens flink achter de oren gaan krabben.
Dus zonder van den Herik had je nu wel een kampioensploeg gehad en een club die al 4 jaar Champions League heeft gespeeld?
pi_41322361
Sowieso zou ie in 2008 vertrekken
pi_41322368
Tijd begint te dringen. Ik denk dat feijenoord uiteindelijk of die te dure spits presenteerd of helemaal niemand en gaan we met Pi-Air of Schele Ali in de spits spelen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:17:32 #13
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_41322391
Allback zou een paniekaankoop zijn. Die nietsnut heeft de laatste jaren wel bewezen dat hij een matige spits is. Op het WK vond ik hem ook bagger, hij wist elke grote kans te verzieken.
Engelaar zou nog niet eens de materiaalman bij Feyenoord mogen zijn.
Als ze niks goeds kunnen vinden dan kopen ze maar gewoon niks. Wie weet valt er in de winterstop wat te halen, nu zal iedereen de hoofdprijs vragen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_41322402
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Dus zonder van den Herik had je nu wel een kampioensploeg gehad en een club die al 4 jaar Champions League heeft gespeeld?
Nee, want de GKL is wel degelijk verantwoordelijk voor het in stand houden van de club toen het slechter ging. Had hij daar dus niet geweest, dan hadden we mischien niet eens meer een eredivisie club geweest.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:18:06 #15
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41322415
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef yvette1982 het volgende:
Allback zou een paniekaankoop zijn. Die nietsnut heeft de laatste jaren wel bewezen dat hij een matige spits is. Op het WK vond ik hem ook bagger, hij wist elke grote kans te verzieken.
Engelaar zou nog niet eens de materiaalman bij Feyenoord mogen zijn.
Als ze niks goeds kunnen vinden dan kopen ze maar gewoon niks. Wie weet valt er in de winterstop wat te halen, nu zal iedereen de hoofdprijs vragen.
Eens
A.M.A.B
pi_41322424
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef chrisgyan het volgende:
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden dat er echt nog Feyenoordsupporters rondlopen die Van den Herik nog steeds steunen. Krijg je van die argumenten: 'Hij heeft de club gered'. Daarvoor alle respect (al heeft Henk Fraser een net zo groot aandeel als Van den Herik).
Niet om Jorien van alle schuld van de huidge puinhoop te zuiveren , maar ik kan me niet herrineren dat iemand anders zijn geld in Feyenoord heeft gestoken toen het zo slecht ging , ten tijde van HCS..
Fraser heeft niet net zo'n groot aandeel gehad in de redding van Feyenoord , wel een belangrijk aandeel !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41322429
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef Kaap het volgende:
Tijd begint te dringen. Ik denk dat feijenoord uiteindelijk of die te dure spits presenteerd of helemaal niemand en gaan we met Pi-Air of Schele Ali in de spits spelen.
Hopen op Tymo,dan maar geen nieuwe spits,een mannetjesputter zou geweldig zijn.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:20:13 #18
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41322496
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef yvette1982 het volgende:
Allback zou een paniekaankoop zijn. Die nietsnut heeft de laatste jaren wel bewezen dat hij een matige spits is. Op het WK vond ik hem ook bagger, hij wist elke grote kans te verzieken.
Engelaar zou nog niet eens de materiaalman bij Feyenoord mogen zijn.
Als ze niks goeds kunnen vinden dan kopen ze maar gewoon niks. Wie weet valt er in de winterstop wat te halen, nu zal iedereen de hoofdprijs vragen.
Oneens.
Eens
pi_41322504
Van de frontpage gequote:
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:57 uur schreef Razzemans het volgende:
Misschien kunnen ze Saviola wel aantrekken. Die is toch 7e spits bij Barcelona en wordt alleen maar verhuurd. Nou ja, misschien kan Feyenoord hem ook wel huren.
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 uur schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[...]
Misschien dat Saviola 2,4mln netto wil ontvangen? Lijkt me wel ongeveer een salaris voor een speler van zijn kaliber (alhoewel ik zelf dan weer niet zo gecharmeerd van 'm ben..)

Ik ben heel benieuwd wie het gaat worden, Feyenoord heeft versterking nodig.. Zo niet, dan wordt het een heel zwaar seizoen voor de Rotterdammers.. Maar afijn, Feyenoord zit nu zo ongeveer in het zelfde schuitje als SC Heerenveen in de afgelopen winterstop, met dat verschil dat 'wij' iets meer te besteden hadden.. Ik lach me alleen 't apelazerus wanneer Feyenoord met een 'Mark de Vries'-je aan komt zetten.., dat zou wel heel jammer zijn
Zou die Saviola wellicht de spits van 2.4 mil zijn
pi_41322600
Ik denk dat die Saviola uberhaupt niet naar Feyenoord wil.
pi_41322622
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Dus zonder van den Herik had je nu wel een kampioensploeg gehad en een club die al 4 jaar Champions League heeft gespeeld?
Dat zeg ik niet, maar feit is dat als je kijkt naar de financiele situatie van de club op dit moment je niet kan zeggen dat de eindverantwoordelijke (Jorien) de zaken goed voor elkaar heeft.
Christian Gyan Ole Ole
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:25:36 #22
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41322653
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat die Saviola uberhaupt niet naar Feyenoord wil.
Och, als psv een optie voor 'em is..
pi_41322659
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat die Saviola uberhaupt niet naar Feyenoord wil.
wie wel
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:26:04 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41322668
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
Sowieso zou ie in 2008 vertrekken
Hij zou, ja.
A.M.A.B
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:26:15 #25
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41322676
Ik denk niet dat er nog aankopen komen.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')