Zie editquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:45 schreef droks het volgende:
Heb je hier nog geen ervaring mee? Een search functie is volgens mij best lastig als je nog niet erg bekend bent met programmeertalen.
Dreamweaver/Microsoft Frontpage is wel handig voor een beginner, dan zie je meteen hoe je site er uit komt te zien, en je hoeft niet al die codes te kennen.
Maar met kladblok leer je het veel sneller, maar het is wel lastiger in elkaar te zetten omdat je niet meteen weet wanneer je iets fout doet.
Dus ik raad je aan om Dreamweaver te proberen.![]()
Geen PHP, gewoon eerst een platte website leren maken voordat je dynamische dingen wil gaan doen (en dan nog geen PHP).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef snake903 het volgende:
Komaan he, geen Frontpage.
Pak dreamweaver met code view (niet desgin view)
en code dan wat in PHP ofzo
ja want iedereen is een nerd en wil die taaltjes allemaal kennenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:45 schreef FredvZ het volgende:
HTML, CSS en PHP leren en dan met kladblok aan de slag.
Ja, die site sluit perfect aan op iemand met geen kennis van websites.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:52 schreef vertelmeer het volgende:
Als scripting niet je ding is...
http://www.cmsmadesimple.org/
als je iets wil doen, dan zal je het eerst moeten leren. Dus zo gek is het niet. Dreamweaver en Frontpage zijn leuk, maar als je iets custom-made maakt, dan is het handig om te weten wat welke functie doet en zou moeten doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:57 schreef TC03 het volgende:
TS geeft aan 0,0 ervaring te hebben, en men geeft als suggestie maar even PHP en HTML/CSS te leren. Hoe stom en simpel kan je zijn.
Nog steeds raar om dat iemand aan te raden als hij nog 0,0 ervaring heeft met websites.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
als je iets wil doen, dan zal je het eerst moeten leren. Dus zo gek is het niet. Dreamweaver en Frontpage zijn leuk, maar als je iets custom-made maakt, dan is het handig om te weten wat welke functie doet en zou moeten doen.
Is moeilijk te zeggen (iets te weinig informatie), maar ik denk zeker wel meer dan ¤500,-.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:58 schreef sanger het volgende:
Andere vraag / overweging:
Wat zullen de kosten zijn om iets dergelijks te laten maken (eenmalig). Het nieuws plaatst ik dan natuurlijk wel zelf iedere dag.
Kosten weet ik zo niet maar dat scheelt ook of je het bij 1 persoon wiens hobby het is laat doen of een professioneel bedrijf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:58 schreef sanger het volgende:
Andere vraag / overweging:
Wat zullen de kosten zijn om iets dergelijks te laten maken (eenmalig). Het nieuws plaatst ik dan natuurlijk wel zelf iedere dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |