abonnement Unibet Coolblue
pi_41274806
Een quote uit de telegraaf
quote:
Endemol:[...] ''Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten. Verder is Big Brother een spiegel van de samenleving. [...]. Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen'', aldus een woordvoerder van Endemol.
Wat zal het hele verhaal dan zijn?

E10 haat homo's en allochtonen, woont nu tussen homo Rik, bi Tijn, Janine en Semih.
Egbert is gescheiden van zijn zieke vrouw en ontmoet hier Hilde die ziek is.

Ik kom even niet zo ver, wie kan mij de samenhang tussen de bewoners vertellen!?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_41274974
moet je dat zo wel interpreteren? is "het verhaal" niet gewoon de hele bb belevenis die ontstaat?
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:15:10 #3
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_41275055
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:13 schreef Scrupules het volgende:
moet je dat zo wel interpreteren? is "het verhaal" niet gewoon de hele bb belevenis die ontstaat?
The world is a stage and each must play a part.
pi_41275219
BB moet toch altijd maar afwachten of ze voldoende kandidaten kunnen vinden die het 3 maanden zullen volhouden.
Geen idee, hoor, maar het lijkt me dat BB blij mag zijn als er voldoende kandidaten zijn. Uitkiezen lijkt me maar heel beperkt.
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 23:28:35 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41275567
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:13 schreef Scrupules het volgende:
moet je dat zo wel interpreteren? is "het verhaal" niet gewoon de hele bb belevenis die ontstaat?
Tuurlijk, het is gewoon wollig pseudo-artistiek blabla taalgebruik.

Eén verhaal.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:33:02 #6
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_41275748
Hmmm, ik zit zo op een beetje spanning te wachten dat ik bijna hoop dat het zo gaat verlopen als Tien Kleine Negertjes van Agatha Christie.

http://en.wikipedia.org/wiki/And_Then_There_Were_None

Of dat het toch is als in Identity! (toevallig net gisteren gezien)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_41275790
Whehe. Identity was een toffe film. Dan moeten Etienne, Egbert en Janine er als eerste aan. Tijn blijft als laatste over.
Back in business.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:04:42 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_41276908
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Whehe. Identity was een toffe film. Dan moeten Etienne, Egbert en Janine er als eerste aan. Tijn blijft als laatste over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_41287688
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:13 schreef Scrupules het volgende:
moet je dat zo wel interpreteren? is "het verhaal" niet gewoon de hele bb belevenis die ontstaat?
ach ja, tuurlijk
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_41288472
Oh, ik dacht dat ze om de beurt een woord gingen zeggen en zo een verhaal gingen maken.
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')