abonnement Unibet Coolblue
pi_41250148
Vorige topic zat vol, dus bij deze een nieuwe!

Hier kun je terecht voor al je verhalen, informatie en tips over Bulgarije.


Vakantievoorpret of nog even napraten over Sunny Beach en andere (feest)vakantie-oorden aan de Zwarte Zee?

Ga dan naar => [Zomer 2006] Bulgarije - SunnyBeach, GoldenSands etc.

[ Bericht 45% gewijzigd door DutchTrain op 29-08-2006 11:09:14 ]
live life
pi_41250174
Laatste post vorige deeltje:
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:29 schreef stalker_90909 het volgende:
Bah bah de tickets ontvangen en we vliegen gewoon pas om 17:45

fijn hoor transavia... en blijkbaar heenweg nog een tussenlanding ook


1ste dag al naar de knoppe
live life
pi_41250203
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:19 schreef wayeax het volgende:
Ik ben inmiddels al weer een week of 2 terug van mijn vakantie bij Golden Sands. Mijn ervaring met bulgarije als vakantieland is top. Het weer was mooi, het strand zag er netjes uit vond ik, al zijn wij vooral bij het zwembad van het resort gebleven.

Het resort waar wij zaten (Club Paradise) was nog vrij nieuw en zag er netjes en schoon uit. Er waren grote kamers en er zat een aardige badkamer en keuken bij vond ik. Het zwembad van het park was ook netjes met mooie bomen er om heen, maar het water bleef schoon er lagen geen bladeren in het water. Enige nadeel van die bomen was dat ze nogal wat schaduw veroorzaakten waardoor een plekje in de zon naast het zwembad niet altijd te krijgen was

Uitgaan kan er ook perfect, er is een straat met een aantal kroegen/discotheken waar je leuk kan stappen. Wij zijn vooral naar de Alarma geweest(een scandinavische disco), maar de andere discotheken waar we geweest zijn waren ook leuk. Wat ik zelf wel een voordeel vond maar niet iedereen zal het daar mee eens zijn, is dat er weinig Nederlanders liepen ik vind dat wel zo leuk kan je tenminste je Engels wat opfrissen en heb je tenminste echt het gevoel dat je op vakantie bent. Anderen die minder bekwaam zijn in het engels zullen dit mischien minder prettig vinden.
Er zijn ook veel jongeren, vooral uit scandinavie, die het er erg gezellig maken. En de gemiddelde Scandinavische vrouw lijkt het toch te winnen van de Nederlandse wat betrefd looks

En voor degene die liever wat relaxen zitten er tientallen strandtentjes en cocktailbarretjes waar je lekker kan hangen bij het strand met een drankje. Wij hingen hier meestal tot een uur of 1 en vertrokken dan richting een disco.

Eten en drinken is er erg goedkoop. Je kan de meest exclusieve drankjes en cocktails bestellen bij de strandtendjes, discotheken en cocktailbarretjes en nog steeds kost het niets in vergelijking met Nederland. Wij hadden het een paar keer nagerekend en de prijs voor een rondje met mixdrankjes is ongeveer een kwart van wat we hier bij onze stamkroeg betalen in Nederland.
Het eten is er ook erg goedkoop, we zijn elke avond uit eten geweest met z;n 6en en waren meestal 50-60 euro kwijt inclusief drankjes bij het eten dus dat is nog geen 10 euro per persoon voor eten en drinken. In Nederland zou je dat geld al kwijt zijn aan alleen de drankjes die we bij het eten hadden
Enige nadeel is wel dat het eten er behoorlijk vet is en niet iedereen kan daar even goed tegen. Bovendien raad ik wel aan om je vlees eerst even te controleren want ze bakken het soms niet lang genoeg waardoor het soms nog niet gaar is.

Iets anders dat opviel is dat de bediening in bulgarije niet echt vlot is. Het maakt haast niet uit waar je besteld bijna overal duurt het behoorlijk lang voordat je je drankjes of je eten eindelijk krijgt. In het hotel hebben we regelmatig een uur of meer moeten wachten op onze tosti's. En de bulgaren zijn ook niet echt sterk in hun Engels wat nog wel eens voor verwarring zorgde.

Kort samengevat:
- mooi weer
- mooie stranden en zwembaden
- leuk uitgaan voor zeer mooie prijzen
- (nog) weinig nederlanders
- goedkoop uit eten
- langzame bediening
- erg aangenaam vakantieland
live life
pi_41250238
Balen Stalker, dat je pas zo laat vliegt... En ook nog met een tussenlanding. En de terugweg, hoe laat vlieg je dan?

Wij vliegen heen om 09.30 uur, 's morgens dus. Daar ben ik wel heel blij mee!
live life
pi_41285384
Echt super klote zeg maar

tussenlanding in Varna... En m'n vriendin houd al zo ernorm van vliegen dus ja.....

Achja als ik maar bruin thuis kom volgeschonken met cocktails


Btw iemand tips over het wisselen van geld..

2 opties...
- Daar gewoon alles pinnen
- Contant euro's meenemen en daar wisselen...


ps.
Terug weg vliegen we om 9:30 terug dacht ik.


Wat is het voordeligst ?
Laladie Laladaaa
pi_41304275
Tussenlanding in Varna? Wat is je eindbestemming dan, Burgas?
Golden Sands is namelijk maar minuutje of 40 rijden vanaf Varna. Vanaf Burgas veel langer.

Wij gaan daar trouwens alles pinnen, veel makkelijker.
live life
pi_41308511
Burgas is onze eindbestemming ja

Wij hebben idd ook maar voor gekozen lekker alles te pinnen... geen gedoe met alles contact mee te dragen.


Mooi weer, prachtig uitzicht en vele lekkere cocktails dat is alles wat ik wil van mijn vakantie
Laladie Laladaaa
pi_41362995
Inderdaad gewoon alles pinnen. Als je gaat wisselen wordt je echt genaait

Dammit wij vliegen al om 06:30 terug. Dat zuigt he.
Heen gelukkig wel al om 09:30

Hopen dat er nog een verandering voor de terug vlucht komt

Ik heb er zin innnnnnnnnnnnn
Just did it
pi_41368926
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:53 schreef Sandertje het volgende:
Inderdaad gewoon alles pinnen. Als je gaat wisselen wordt je echt genaait

Dammit wij vliegen al om 06:30 terug. Dat zuigt he.
Heen gelukkig wel al om 09:30

Hopen dat er nog een verandering voor de terug vlucht komt

Ik heb er zin innnnnnnnnnnnn
Ik heb dezelfde vliegtijden
live life
pi_41389844
Dan denk ik dat we in hetzelfde vliegtuig zitten
Just did it
pi_41400230
Die tijden heb ik ook (heen sowieso), terug weet ik eigenlijk niet .
Maar ik vlieg aankomende dinsdag naar Varna en vanaf daar naar Sunny Beach met de bus.

Hopelijk is het rond de 30 graden als ik daar ben
http://www.wunderground.com/global/stations/15655.html
.
pi_41453895
zo nog 1 dagje Muhahah en dan viva la warm weer mooie strand en lekkere ....cocktails
Laladie Laladaaa
pi_41478484
morgen
.
pi_41483797
Veel plezier killerb! Ik moet nog een weekje wachten...
live life
pi_41485486
Thanks, jij ook over een weekje
.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:28:15 #16
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_41500498
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:53 schreef Sandertje het volgende:
Inderdaad gewoon alles pinnen. Als je gaat wisselen wordt je echt genaait

is allemaal heel relatief

heb doorheen het ganse land altijd gepind ; maar later, bij het checken vd rekening blijkt dat je per transactie ongeveer 2.50¤ kosten ad bulgaarse bank betaalt, en daarboven op nog es ongeveer 1.5¤ aan je eigen bank. Tien keer geld uit de muur halen geeft je misschien de beste "rate's" maar gaat je toch ongeveer 35 of iets meer pleuro's kosten
lig er iig geval niet wakker van , want geld spenderen in Bulgarije is echt wel dé max

waarschijnlijk een goeie tip kan zijn om meteen het maximum per keer te pinnen, want die kosten zijn naar gelang het bedrag vrijwel constant;, dus als ik me niet vergis moet dat 400leva per keer zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door misteriks op 05-09-2006 00:34:57 ]
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:49:17 #17
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_41501128
ook voor de "off the beaten path"- toeristen is Bulgarije fantastisch ! Heb tijdens 14 dagen het land doorkruist en heb het me helemaal niet beklaagd om in het totaal maar 2 à 3 uren aan Sunny beach én Goudstrand te hebben gegund !

happy travels anyway
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 5 september 2006 @ 01:08:50 #18
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_41501693
na het topic nog es snel doorgelezen te hebben; laat me toe nog even enkele eigen bemerkingen te maken

bediening is niet altijd even snel ; maar het is blijkbaar typisch bulgaars dat 1 (vaak knappe) serveuse verantwoordelijk is voor JOUW tafeltje ; wat wil zeggen dat je nog zo vaak mag zwaaien naar andere; het sowieso bij jouw serveuse terecht moet komen.

het eten (ik weet het niet van GS of SB) is al bij al redelijk lekker; heb in vele oost-europese landen het al met vele minder moeten doen !

het is inderdaad soms verwarrend dat "ja"-knikken vaak "nee" betekend, en anders om; hilarisch

bulgaarse wegen zijn zeker niet van de beste; maar als je jezelf een beetje op de hoofdwegen houdt is het heel goed te doen; en je kan planken

het engels is vaak beperkt tot het bestellen van hetgeen er op de menu staat

voor autoliefhebbers is het een paradijs; heb nergens anders zoveel (en vooral , waarom ) Lamborghini's zien staan dan in Sofia !!! Ook de nieuwste duitse limo's zijn er in overvloed ( en dan enkel de duurste type's !!)

wc's zijn waarschijnlijk het zwakste punt van heel het land voor de toerist

al bij al heeft het land ALLES om een toeristische topper te zijn ( cultuur; histories, natuur, zon, zee, strand, bergen, vriendelijke mensen en heeeeeeel relaxe atmosfeer al bij al !!!!! )

zeg het niet verder
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_41502353
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef misteriks het volgende:

zeg het niet verder
Goed bezig!

Het is ver, veel te warm, niet echt goedkoop, relax als je op de hotelkamer blijft, eten doe je er niet echt met plezier (blijf vooral van de vis), de vertering erna is ook geen hoogtepunt, de anti-climax komt op het einde van het verteringsproces, dronken Britten zorgen voor de gemoedelijkheid .....

Met deze informatie help je de mensen ook ...

En als je dan toch echt naar Bulgarije wil, Sunny Beach is stukken interessanter dan Golden Sands!

  dinsdag 5 september 2006 @ 03:09:59 #20
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_41504714


inderdaad, een mens kan er de slaap niet van vatten



maar dorst krijg je er de dag nadien wel van ; althans dat hoop ik toch
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_43919218
Waarschijnlijk met Kerst en Oud & Nieuw bij m'n vriendin in Bulgarije. Plovdiv en Sofia.
pi_44984866
Wij hebben het plan opgevat om gewoon een vliegticket te kopen en dan enigszins op de bonnefooi naar Bulgarije te gaan. Dat beviel vorig jaar namelijk ook erg goed, toen we naar een ander oostblokland gingen, Hongarije: leuk, genoeg te zien en redelijk goedkoop, zowel het eten als de vliegticket en het treinreizen.

We hebben al van wat andere vrienden gehoord dat het Zonnestrand een aanrader is, omdat daar erg veel jongeren op af schijnen te komen. Uitgaan is leuk, maar we vinden het ook wel fijn als er ondertussen nog het een en ander te beleven en te zien valt. Voor deze combinatie van cultuur en strand zouden we een paar dagen in de hoofdstad Sofia kunnen verblijven en daarna met de trein de stranden van de Zwarte Zee af kunnen gaan.

Nu waren we eigenlijk wel benieuwd wat de ervaringen zijn van mensen die op vakantie zijn geweest in Bulgarije; bijvoorbeeld Sofia, het Zonnestrand, maar ook andere plaatsen langs de Zwarte Zee. Wat zijn de kosten, hoe is het gesteld met de veiligheid in de diverse plaatsen, is het daar leuk, is er nog wat cultuur, zijn er mooie stranden, etc.?

Ook handig is informatie over het vervoer; is reizen met het openbaar vervoer goed te doen en is het een beetje betrouwbaar? Goedkoop zal het vast wel zijn, en we hebben al op internet gelezen dat het openbaar vervoer binnen Sofia zelf wel goed geregeld is, maar hoe zit het met andere gebieden?

Misschien dat op een van deze vragen al wat antwoorden zijn gegeven in dit topic, maardat lees ik later allemaal wel even door. Alvast bedankt!
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_44985309
Plovdiv raad ik je niet aan als je geen Bulgaars spreekt. Heb me er wel vermaakt.
pi_48567454
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef Vogel87 het volgende:
Wij hebben het plan opgevat om gewoon een vliegticket te kopen en dan enigszins op de bonnefooi naar Bulgarije te gaan. Dat beviel vorig jaar namelijk ook erg goed, toen we naar een ander oostblokland gingen, Hongarije: leuk, genoeg te zien en redelijk goedkoop, zowel het eten als de vliegticket en het treinreizen.

We hebben al van wat andere vrienden gehoord dat het Zonnestrand een aanrader is, omdat daar erg veel jongeren op af schijnen te komen. Uitgaan is leuk, maar we vinden het ook wel fijn als er ondertussen nog het een en ander te beleven en te zien valt. Voor deze combinatie van cultuur en strand zouden we een paar dagen in de hoofdstad Sofia kunnen verblijven en daarna met de trein de stranden van de Zwarte Zee af kunnen gaan.

Nu waren we eigenlijk wel benieuwd wat de ervaringen zijn van mensen die op vakantie zijn geweest in Bulgarije; bijvoorbeeld Sofia, het Zonnestrand, maar ook andere plaatsen langs de Zwarte Zee. Wat zijn de kosten, hoe is het gesteld met de veiligheid in de diverse plaatsen, is het daar leuk, is er nog wat cultuur, zijn er mooie stranden, etc.?

Ook handig is informatie over het vervoer; is reizen met het openbaar vervoer goed te doen en is het een beetje betrouwbaar? Goedkoop zal het vast wel zijn, en we hebben al op internet gelezen dat het openbaar vervoer binnen Sofia zelf wel goed geregeld is, maar hoe zit het met andere gebieden?

Misschien dat op een van deze vragen al wat antwoorden zijn gegeven in dit topic, maardat lees ik later allemaal wel even door. Alvast bedankt!
Ik ben ook erg benieuwd. Heb je al antwoord op je vragen?
pi_48694471
Nou deze jongen gaat dit jaar WEER saampjes met z'n vriendin naar het Bulgarije Sunny-Beach Iberostar Hotel.

Moeten alleen nog ff kijiken hoeveel dagen we gaan, maar denk zo rond de 15
Puur genieten !!!!!!

Kan het echt iedereen aanraden.

1 Het is cheap :p
2 Vriendelijke mensen
3 Je kan shoppen zonder dat ze aan je mouw hangen (denk aan turkije)
4 Ibero-star hotel is echt super kwa luxe en Eten heeeeerlijk buffet
5 Mooi weer (dit jaar gaat de speciale bak olie zekers te weten mee)
etc
etc
etc
Laladie Laladaaa
pi_68807170
Er is al 743 dagen niet in dit topic gepost!

Gaan er nog mensen naar Bulgarije? Zonnestrand?

Of goede/slechte ervaringen van afgelopen zomer?

N- N- Now Th- that don't kill me,can only make me stronger...
pi_68882187
ik ga met mijn vriendin 10 sept naar bulgarije!
pi_68925878
Ik ben van plan om ongeveer 2 dagen naar plovdiv te gaan (ben aan het backpacken) is iemand daar al geweest die me er wat over zijn/haar eigen ervaringen kan vertellen?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:46:24 #29
58560 Oksel
Gezellig.
pi_68928320
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 00:13 schreef Totziens het volgende:
Ik ben van plan om ongeveer 2 dagen naar plovdiv te gaan (ben aan het backpacken) is iemand daar al geweest die me er wat over zijn/haar eigen ervaringen kan vertellen?
Ik ben Bulgarije rond getrokken, ook in Plovdiv geweest. Eens kijken waar dat ook al weer ligt.

Jep, mooie stad. Leuke terasjes.. Ik heb wel een link voor je met mijn reisfoto's van Bul. eventueel?
pi_68942293
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 07:46 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik ben Bulgarije rond getrokken, ook in Plovdiv geweest. Eens kijken waar dat ook al weer ligt.

Jep, mooie stad. Leuke terasjes.. Ik heb wel een link voor je met mijn reisfoto's van Bul. eventueel?
Altijd leuk
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 mei 2009 @ 20:54:30 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68953139
Nog leuke uitgaanssteden dan
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69001318
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 00:13 schreef Totziens het volgende:
Ik ben van plan om ongeveer 2 dagen naar plovdiv te gaan (ben aan het backpacken) is iemand daar al geweest die me er wat over zijn/haar eigen ervaringen kan vertellen?
Wat tof. Waar ben je allemaal heen (geweest) en wanneer kom je terug? Ik ga van de zomer ook backpacken in Oost-Europa dus ik ben erg benieuwd naar je ervaringen.
voyeurism is participation
pi_69003434
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 07:46 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik ben Bulgarije rond getrokken, ook in Plovdiv geweest. Eens kijken waar dat ook al weer ligt.

Jep, mooie stad. Leuke terasjes.. Ik heb wel een link voor je met mijn reisfoto's van Bul. eventueel?
waar blijft de link?
pi_69006887
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef MrBrightside het volgende:

[..]

Wat tof. Waar ben je allemaal heen (geweest) en wanneer kom je terug? Ik ga van de zomer ook backpacken in Oost-Europa dus ik ben erg benieuwd naar je ervaringen.
Sorry ik had 'ik ben dan aan het backpacken' er neer moeten zetten aangezien dit in Juli gaat gebeuren
Ik kan je wél info geven over Istanbul mocht je daar ook langs komen (erg de moeite waard).
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:42:23 #35
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_69016155
Eind juni ga ik voor 11 dagen naar Golden Sands... Iemand leuke dagtripjes tips?
пусть всегда будет солнце
pi_69023172
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:23 schreef Totziens het volgende:

[..]

Sorry ik had 'ik ben dan aan het backpacken' er neer moeten zetten aangezien dit in Juli gaat gebeuren
Ik kan je wél info geven over Istanbul mocht je daar ook langs komen (erg de moeite waard).
Daar ben ik 3 weken geleden zelf al geweest! Ik ga vanaf augustus, maar ik wil meer de kant op, Polen, Oekraine, Estland, Letland, Litouwen, enz.
voyeurism is participation
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:15:25 #37
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69025950
Bij nader inzien wil ik de link naar mijn FoBo niet geven.. sorry. Mijn privegegevens zijn eraan gekoppeld. Ik post wel een paar foto's!























Nog veel meer coole foto's.. maar die zijn meer in de catagorie: zuipen, wijven, dronken, uitgaan, hostels, etc. etc.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 mei 2009 @ 19:45:22 #38
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69027184
Wat is een leuk hotel/appartement complex voor jongeren op zonnestrand?
Khoef niet al die animatie ( of er voor betalen )
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69174140
Okay, deze zomer willen we met een groepje jongeren naar Bulgarije gaan, maar we twijfelen wat te kiezen:

Sunny Beach, Golden Beach of gewoon Varna

Sunny & Golden lijken mij wel leuk als ik mag voortgaan op wat ik zie/lees op Internet, maar duur,té toeristisch.

Varna daarintegen zegt een collega dat het goedkoper is en dat je even goed kunt feesten als op de beaches, maar hierover vind ik op internet niet veel terug.

dus iemand een objectieve opinie ?
Pain is weakness leaving the brain !
  donderdag 21 mei 2009 @ 18:52:26 #40
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_69268304
21 September t/m 1 Oktober zit ik op Golden Beach in dit vijfsterren hotel!

En ja, ik heb d'r zin in.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 mei 2009 @ 21:29:43 #41
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69273055
Begin juli zit ik er
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69283965
hoe zit het eigenlijk met vaccinnaties?
pi_69284005
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 18:52 schreef Xebber het volgende:
21 September t/m 1 Oktober zit ik op Golden Beach in dit vijfsterren hotel!

En ja, ik heb d'r zin in.
tof! daar zit ik van 10 tot 25 september! iets zegt me dat we elkaar totaal niet gaan tegenkomen daar.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:29:14 #44
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_69287572
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]

tof! daar zit ik van 10 tot 25 september! iets zegt me dat we elkaar totaal niet gaan tegenkomen daar.
Met 727 kamers is die kans wel klein ja.

Maar als je 2 jongeren van eind 20 met apparaatjes op hun hoofden ziet, al druk gebarend en al, dan zijn wij dat.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:40:38 #45
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_69287934
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:21 schreef blessed19 het volgende:
hoe zit het eigenlijk met vaccinnaties?
DTP en Hepatitis A wordt aanbevolen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_69288518
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:29 schreef Xebber het volgende:

[..]

Met 727 kamers is die kans wel klein ja.

Maar als je 2 jongeren van eind 20 met apparaatjes op hun hoofden ziet, al druk gebarend en al, dan zijn wij dat.
apparaatjes?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:26:11 #47
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_69289575
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:56 schreef blessed19 het volgende:

[..]

apparaatjes?
CI.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_69290338
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:26 schreef Xebber het volgende:

[..]

CI.
heftige shit!
pi_69332427
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef P4nic het volgende:
Okay, deze zomer willen we met een groepje jongeren naar Bulgarije gaan, maar we twijfelen wat te kiezen:

Sunny Beach, Golden Beach of gewoon Varna

Sunny & Golden lijken mij wel leuk als ik mag voortgaan op wat ik zie/lees op Internet, maar duur,té toeristisch.

Sunny Beach duur ???? Kom op, eten en drinken is er spotgoedkoop.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 23 mei 2009 @ 20:57:34 #50
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69334213
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:00 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Sunny Beach duur ???? Kom op, eten en drinken is er spotgoedkoop.
mooi zo
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')