abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 september 2006 @ 15:53:50 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41586287
Minder gevoelig worden en niet zoveel aantrekken wat er gebeurt, niet helemaal gevoelloos zijn, maar zaken anders bekijken. Anders ga je met die mensen in gesprek die bezig zijn over je cavia's. Gesprekken voeren in dromen, net zoals je in het echt gesprekken voert. Of je negeert die mensen en loopt weg van ze. Je doet net of ze niet bestaan en wie weet verdwijnen ze dan vanzelf. Maar dan zul je eerst wakker moeten zijn in de droom, zodat je bewust handelingen kunt uitvoeren in je droom. Niet dat je op de automatische piloot doet wat de droom doet. Niet dat de droom de baas is maar dat jij de baas bent van de droom.

Doe je dat niet dan zul je altijd het slachtoffer blijven. Wil je dat je dromen veranderen dan zul je zelf moeten veranderen overdag en ook 's nachts waarschijnlijk.

Meer assertief worden, en dat geldt dus ook in je dromen zo. Of je overdag assertiever moet worden is de vraag, denk wel dat het gedrag overdag je gedrag 's nachts bepaald. En wie weet bepaald het gedrag in de dromen ook het gedrag overdag. Dat het 2 werelden verbonden zijn aan elkaar.

En dit is dus zeker niet als grap bedoeld Als je in je dromen zomaar alles laat gebeuren zul je nooit lucide kunnen worden. Je moet zelf de baas zijn over je dromen. Als mensen jou uitlachen in je dromen dan moet je met ze in gesprek gaan zodat ze dat niet meer doen. Blijven ze lachen dan moet je de stem verheffen en anders moet je gewoon zorgen dat ze de smoel houden. Neem je in je dromen een pleister en plak je die op de mond Via lucide dromen pak je gewoon een grote plijster en dan doe je...... Heb je rust in je dromen. Kun je daarna verder gaan met het betere droomwerk Vliegen en nog meer

In het echt laat je je toch ook niet uitlachen of wel soms? Dan zeg je er toch ook wat van? Waarom zou je het in dromen wel toelaten?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41587251
Nouja, op dat moment boeien die mensen me eigenlijk niks, het gaat me meer om mijn cavia's dan om die mensen. Het enige punt in mijn 'echte leven' is dat ik het altijd moeilijk vind om, als andere mensen aan je vragen waar je je in je vrije tijd mee bezig houdt, cavia's te antwoorden. Het merendeel kan zich niet voorstellen dat zoiets zo belangrijk kan zijn, maar ik vind dat wereldje nu eenmaal enorm leuk en ben gek op de beestjes.

Maar om die mensen gaat het me niet zozeer, dat laat ze maar lachen heb ik overdag en 's nachts ook, maar het is meer de blinde paniek waar ik altijd in raak. Ook bij andere dromen. Zo droom ik ook vrij vaak over 'het einde van de wereld' waarbij ik in paniek raak. Door het in paniek raken kan ik bewust dromen gaan sturen en zorg ik dat ik bewust wakker wordt. maar het komt iedere ochtend terug (het zijn altijd ochtenddromen), in ieder geval het gevoel van blinde paniek en angst, en het zijn vaak dingen waar ik niet veel aan kan doen, ook niet als ik de droom zou sturen...

pfff, klinkt moeilijk dit, maar het is ook moeilijk... Maar zijn er ook tips om eerder je dromen te gaan sturen? Want ik stuur pas als de emotie intens wordt, eerder lukt het me niet...
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:53:42 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41588288
Misschien moet je leren met reflexen om te gaan, sneller reactie-vermogen krijgen. Dat je sneller kunt anticiperen op gebeurtenissen. Op tweakers stond dat gamen goed is voor het lucide dromen. Als je spellen speelt die vragen om probleem-oplossingen zoals adventures of je schiet snelle shoot-games en je leert sneller te reageren en beter probleemoplossend te denken, dan kan dat alleen maar positief zijn op je dromen.

Als het einde van de wereld eraan komt, dan moet je gewoon zorgen dat je een 2e wereld hebt waar je naartoe kunt gaan. Je vliegt gewoon weg als de wereld vergaat. Zo is het echte dromen bedoeld. Meteen reageren als de droom in de soep loopt. Altijd zorgen dat je je uit een benarde situatie kunt helpen.

Ik ben vaker neergeschoten op een wolken-krabber en dan val ik naar beneden, toch ging ik niet dood op dat moment. Ik was aan het bloeden en viel vanaf een hoogte naar beneden en dacht toen bij mezelf, ik droom dus ik kan helemaal niet dood gaan. Toen ben ik gewoon door gegaan met dromen, ik heb me laten vallen en kwam toen in een verse droom terecht.

Toen ze me de vorige keer de schedel eraf hadden gehaald in die ene droom, wist ik ook dat het maar een droom was, waarom zou ik in paniek raken in een droom? Ik word toch altijd wakker. En al snijden ze me in 10 miljoen stukken, als ik wakker word heb ik geen enkel litteken. Daarom ben ik totaal niet bang in het dromen.

Over je leven dat veel met cavia's te maken heeft, wat maak jij je druk wat anderen denken? Al zit je de hele dag stoeptegels te tellen, zolang je maar tevreden bent met je leven. Kan nu 10 lyrics opzoeken van nummers die over het leven gaan en dat het er niet toe doet hoe je leeft, dat je maar tevreden bent en plezier hebt.

Dan kan ik het dus even niet laten om een lyric te posten uit de film pulp fiction. Die lyric heb ik al zeker 10 keer gepost hier op fok! als het niet meer is.

Dus daar komt ie. Niet druk maken wat voor leven je hebt, mensen hebben het sowieso te druk met hun eigen leven ook. Mensen hebben een eigen leven dat ze leven, vaak hebben ze niet eens tijd om zich druk te maken wat anderen doen. Hebben mensen tijd om zich druk te maken hoe anderen leven dan hebben ze teveel tijd en vervelen ze zich. Of zoeken ze een manier om de verveling tegen te gaan door te kijken naar anderen en zich te bemoeien met anderen.

Nu de lyric even


Counting flowers on the wall.....

I keep hearing you're concerned about my happiness.
All that thought you're giving me is conscience, I guess.
If I were walking in your shoes, I wouldn't worry none.
While you and your friends are worrying 'bout me, I'm having lots of fun.

Counting flowers on the wall,
That don't bother me at all.
Playing Solitaire till dawn,
With a deck of fifty-one.
Smoking cigarettes and watching Captain Kangaroo.
Now, don't tell me I've nothing to do.

Last night I dressed in tails, pretended I was on the town.
As long as I can dream, it's hard to slow this swinger down.
So please don't give a thought to me, I'm really doing fine.
You can always find me here, having quite a time.

Counting flowers on the wall,
That don't bother me at all.
Playing Solitaire till dawn,
With a deck of fifty-one.
Smoking cigarettes and watching Captain Kangaroo.
Now, don't tell me I've nothing to do.

Well, it's good to see you, I must go, I know I look a fright.
Anyway my eyes are not accustomed to this light.
And my shoes are not accustomed to this hard concrete.
So I must go back to my room and make my day complete.

Counting flowers on the wall,
That don't bother me at all.
Playing Solitaire till dawn,
With a deck of fifty-one.
Smoking cigarettes and watching Captain Kangaroo.

Now, counting flowers on the wall,
That don't bother me at all.
Playing Solitaire till dawn,
With a deck of fifty-one.
Smoking cigarettes and watching Captain Kangaroo.
Now, don't tell me I've nothing to do.

Don't tell me I've nothing to do.


Kan dan over mezelf toevoegen dat ik veel online ben, kan ook voor mensen die 7 dagen per week stappen klinken dat ik geen leven heb. Maar als je 7 dagen per week doet stappen dan stap je ook 7 dagen per week. Dus wat is the main difference?

Ik ben vooral bezig met trance, meditatie en hypnose nu. Verdiepen in andere dimensies. Velen zullen denken dat je beter bezig kunt zijn met de realiteit. Maar goed, daar hebben ze niets over te zeggen. Als mij een droomwereld meer aanspreekt dan hou ik me daar mee bezig.

Geldt ook voor de mensen die tegen de truth opkijken alsof het een forum is voor zwevers. Ook die mensen hebben tijd teveel en bemoeien zich met zaken waar ze niets mee te maken hebben.

Mijn gedachte is dat mensen naar zichzelf moeten kijken en alleen naar zichzelf. Dat mensen eerst zichzelf moeten beoorden alvorens ze anderen beoordelen. Gaan mensen alleen naar zichzelf kijken dan hebben ze waarschijnlijk genoeg te doen, houden ze geen tijd meer over om anderen te beoordelen.

Maar zo zit de mens in elkaar. Tis een eigenschap dat mensen graag over anderen oordelen. Einstein zei het nogmaals. " Het splitsen van oordelen en vooroordelen is vele malen moeilijker dan het splitsen van atomen".

En ook dat laatste heb ik vaak gezegd al. Snap alleen niet waarom mensen zonodig moeten oordelen altijd. Is dat een ziekte?

Dus jij veel plezier met je cavia's. Ik ga door met observeren van alles. Ben weer in de juiste mood. Alles telt mee is mijn motto weer. Ieder klein detail is van belang. Het kleinste detail hoort bij het geheel.

Zolang ik het verband blijf zien tussen de delen en het geheel is het in orde. En vooral genieten van de kleine dingen. 1000 kleine dingen zijn mooier dan 1 groot ding.

Ik lees in je profiel dat je nederlands en cultuur studeert, dat is toch meer dan alleen met cavia's bezig zijn of niet soms? Je doet net alsof je alleen maar met cavia's bezig bent. Alleen maar voor cavia's leven lijkt me ook onmogelijk. Je eet en je drinkt en je slaapt. Dus je doet sowieso meer dan alleen met cavia's bezig zijn.

Misschien schat je jezelf te laag in. Je denkt dat je weinig doet en ondertussen doe je veel meer. Heb ik zelf ook vaker, dan denk ik van, wat doe je nu de hele dag, en ondertussen ben ik bezig met een verkenningstocht die veel waarde kan hebben voor mezelf. En nog meer dan die verkenningstocht.

Nu tijd voor sigaretje. Dus ik doe zeker meer. Ik rook een sigaret Ik rook mijn sigaret en drink mijn koffie. Moet je eens zien wat ik doe. En zelfs bowlen erbij en nog tv en muziek. Zo moet je denken in het leven

Zoals dat nummer van flowers on the wall. Je kijkt misschien teveel op naar een leven vol actie en avontuur, en wie zegt dat een leven vol actie en avontuur zo interessant is. Moet je iedere dag 10 wereldreizen maken en 100000 keer bunjee-jumpen voordat je leven waard is geleefd te worden in de ogen van anderen?

Dus ik spreek ook voor mezelf nu een beetje. Ik heb jaren lang 3-4 keer per week gestapt in de kroegen en clubs en discotheken, nu ik dat niet meer doe denk ik van, wat doe ik dan wel. Maar als ik dan bekijk wat ik toen deed toen ik wel 3-4 keer per week op stap ging komt ik erachter dat het niet echt veel bijzonders was. En zo geldt dat voor alles. Iedere activiteit is een activiteit op zich. Een sigaret roken kan voor mij meer betekenen dan een reis naar Amerika. Ligt er maar net aan hoeveel ik geniet van die sigaret.

En zo gaat het leven. Als het maar leuk voor jezelf is, als je maar kunt genieten. En dan boeit het niet wat je doet. Al tel je de hele dag de bloemen op de muur. Of de bakstenen Als dat voldoening brengt, wat boeit het dan wat anderen vinden?

Het boeit sowieso niet wat anderen vinden Wat anderen vinden moet je bij het vuilnis zetten. Advies is wat anders maar wat ze vinden op negatieve opzichten en ga zo door. Als ze commentaar hebben op een levensstijl, dan moet je dat bij het vuilnis zetten.

Het gaat erom wat je zelf vindt, anderen doet er niet toe.

It's my life!!! It's now or never.

En bij jou geldt dat het jou leven is.

Ieder heeft zijn eigen leven, niemand om de schuld te geven. Je hoeft me niet te zeggen hoe ik leven moet....etc etc etc.

Was ff op dreef dus

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-09-2006 17:04:03 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41589059
Dankjewel voor alle moeite, het klinkt heel aannemelijk, vooral het droomdeel... ik denk dat ik mezelf best zou kunnen trainen om sneller in te grijpen... maar de rest van je lange post moet ik nu even laten bezinken... Ik reageer later wel uitgebreider hierop
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 7 september 2006 @ 18:56:14 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41591437
Is goed ( over dat later reageren dus )

Doe maar rustig aan en het is geen moeite. Ik typ op denksnelheid dus ook. Ik heb zo'n post in een fractie in elkaar gezet

En daarbij doe ik het graag ook. Problemen oplossen en advies dat ik aan jou geef is ook van toepassing op mezelf. Zeker over je leven beoordelen dat je zelf leidt. Als je je eigen leven te laag van waarde doet inschatten, dan kun je bij jezelf te rade slaan of je misschien niet te hoge eisen stelt eraan. Tevredenheid heeft zeker ook te maken met de eisen die je stelt aan het leven. Stel je gigantisch hoge eisen of zelfs onmogelijke doelen, dan zul je een diep ongelukkig mens zijn of worden. De lat hoger leggen kan geen kwaad, maar de lat te hoog leggen wel. Beginnen op level 0 en zo richting level 100 gaan. Maar je zult moeten beginnen bij level 0. En dan level 0,1 en dan level 0,2. Tot level 1. En heb je level 1 afgerond dan ga je naar level 1,1 tot level 2. En wil je sneller dan ga je van 2 naar 2,4. En dan is dit dus tevens naar mezelf gericht. Niet in 1 keer alles tegelijk willen. Het advies dat je aan anderen geeft is het meest van toepassing op jezelf Dat las ik een keer hier bij iemand als sig.

En door jou vraag en door jou probleem, help je mij verder op weg weer.

Zo werkt het altijd van 2 kanten. Interactie ook wel.

Ik ben nu weer tevreden met mijn leven, maar ik heb gisteren nog het gevoel gehad dat het mis is allemaal. Maar dan zie ik ook het overzicht niet. En dan weet ik niet waar ik me bezig mee moet houden. En dan vergeet ik ook alles wat ik ooit gedaan heb in het leven, en dan vergeet ik waar ik voor sta in het leven. En dan vergeet ik wat mijn visie is. In principe vergeet ik dan alles. 2 weken lang heb ik dat gehad, volgens mij zelfs 1 maand, doelloos opstaan is het dan, terwijl ik voorheen 8 maanden lang fluitend was opgestaan, ik mis dan het overzicht in alles, het overzicht van de delen in het geheel en sowieso mis ik de levenslust . Ik was alles vergeten en dan raak ik depressief. Maar het is dan meer een black out.

Het gaat wel erg offtopic nu

Straks worden de modjes en users boos.

Maar over dromen kom ik straks nog op terug. 1 offtopic bericht maakt niet uit of wel? Vorige bericht ging ook over dromen en aanvullend over bloemen op de muur.

Trainen op reflexen is wel handig Sneller worden ook. Snel in het dagelijkse leven en snel in je dromen. Ben je sneller in het dagelijkse leven dan zul je vanzelf sneller in je dromen zijn. En ben je snel in je dromen, dan handel je sneller in je dromen. En kun je sneller handelen in je dromen, dan kun je sneller ingrijpen. En kun je sneller ingrijpen dan voorkom je een hoop ellende. Ingrijpen voordat iets gebeurt misschien wel. Nog voordat een gebeurtenis gaat plaats vinden in je droom, al actie ondernemen

Sneller dan snel

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 7 september 2006 @ 19:21:05 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41592127
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:21 schreef Boswachtertje het volgende:


haha lol. Ik haal nu 3 dromen door mekaar heen, door dit te lezen. Heb een keer gedroomd nml dat ik in een vliegtuig zat dat neerstortte (op een brug, dus alleen de vleugels kapot) en terwijl wij op de brug 'zaten' zag ik 2 vliegtuigen die beiden opstijgden in elkaar knallen.
Vervolgens herinner ik mij nog vlagen van een of andere vage sci-fi achtig verhaal, waarin ik met aliens aan de haal ga.. allemaal een tijd terug in 1 nacht gedroomd. Echt vreemd... ik was gevlucht en op de snelweg een Matrix-achtige scene met een vreemde vrachtwagen met een dikke gun er in verwerkt. Het is nog wachten op de sci-fi film die deze truck voor mij naar de realiteit weet te halen...

Al met al dus bedankt voor het helpen herinneren van die dromen.. Het leuke vind ik namelijk dat je zelf met de inhoud van je dromen kan gaan spelen. Wat jij ook al vaak zegt.. droomwereld en de dagelijkse realiteit combineren. Jezelf verrassen. Overdag wegdromen, oude flarden met nieuwe heldere beelden combineren.. Being the Dream Builder.. overdag creëren en 's nachts ervaren, spelen, winnen, verliezen en vooral.. dromen!
De interactie tussen mensen zoals ik tegen ZoeperZaske zei net. Zoeperzaske Weet even niet of dat goed geschreven is nu.

Maar over de interactie met mensen, als je interactief bezig bent op deze manier op het forum over het onderwerp dromen of welk ander onderwerp dan ook, dan wordt er vanzelf wat in werking gesteld. En interactie kun je overal krijgen. Ook bij tennis of voetbal of ping-pong. Het gaat om de interactie. En dan kun je een reactie krijgen dat het allemaal op de plek valt volgens mij.

Voor mij is dit topic dus ook een ideale manier om het dromen beter te laten gebeuren, ik zou het nooit voor elkaar krijgen om het in een schrift te doen, een schrift is mij te eenzijdig. Op papier schrijven in mijn eentje is me te eenzijdig. Daarom schrijf ik al snel alles hier op en hou ik me dus ook vaak helemaal niet in. Voor mij is dit de ideale manier om het onder de knie te krijgen allemaal.

En zo ontstaat er hier vaker een ketting-reactie, dan lijkt het als het ware allemaal te stromen en naar beneden te vallen. Soms zit ik gewoon een paar maanden achter elkaar in een ritme dat alles vanzelf gaat alsof het uit elkaar valt of naar beneden valt of aan het stromen is. En dat is richting de toekomst nog belangrijker dan belangrijk. Ik moet in een ritme komen dat het allemaal valt en blijft vallen, domino als het ware. Mijn leven en mijn besef en mijn dromen moeten een eeuwig durend domino-spektakel zijn wat nooit mag stoppen. Er mogen geen hapering inzitten. Het moet stromen, vliegen en vallen. Constant moet het stromen vliegen en vallen. En dan zullen de dromen ook helder worden. Dan zal ik tijdens 8 uur slapen ieder detail weten te herinneren.

Nu gaat het dus echt weer lekker op dat gebied. Ik heb 1 maand of 1 1/2 maand in een ritme gezeten waar ik amper op gang kwam. En dan zie ik het totaal niet zitten. Ik ben dan een machine die slecht geolied is. Een machine zonder olie die maar niet op gang kan komen. Haperingen in het denken en voelen en slapen.

Volgens mij krijg ik weer 8 maanden volle snelheid nu , dat is dus ook altijd mijn streven, volle snelheid in alles, voor mij kan het niet snel genoeg gaan, dat het echt met 100000 KM per seconde naar beneden valt, of naar boven valt. Maakt niet uit, naar beneden vallen of naar boven vallen, zolang het maar valt. Het liefst uit elkaar . In ieder geval 8 maanden dat het lekker valt, vliegt, stroomt en ga zo door. En dan is het opstaan vanzelf ook stukken beter. Dan sta ik echt op met een gevoel van...." Tjakka, de dag is begonnen, de nacht was geweldig en het is tijd voor een verse dag". Een verse dag en binnen een fractie alert en van de partij. Dat heb ik gemist afgelopen maand, 1 1/1 maand, misschien duurde het trage wel 2 maanden, ik hou de tijd vaak niet bij, ik probeer alleen te komen tot die snelheid en dat vlotte. De snelheid en de levenslust dus ook. En dan is het doel nog steeds onbekend, in ieder geval is het doel optimaal de toekomst ingaan. Alles optimaal, zonder moeite en vol speed.

En dan is het weer zo dat ik om 0400 wakker ben Ik slaap nu dus vaker tot 10:30 nog. Omdat het ritme verstoord is. Mijn tijdstip van opstaan is 0400 als het echt snel gaat. Maar het beste is toch 0600 omdat 0400 zorgt dat ik 's avonds gaar ben.

Zie je mij om 0400 posten dan weet je dat ik weer in het ritme zit

Alleen is het dan wellicht een te snel ritme zonder rust-momenten.

Ik zie dus nu weer de toekomst positief in, en dan komt dat tevens door het online zijn hier. Veel schrijven en denken en filosoferen. Dromen onder woorden brengen en nadenken over eventuele technieken om in trance te gaan. Iets uitstippelen dat wegen doet openen. Poorten openen naar andere dimensies en nog meer.

Dus fok! is voor mij dus zeker zinnig. Ze mogen best een subsidie geven van 500,000 euro Als de overheid 30 miljoen euro over de balk gooit, kunnen ze het beter in fok! investeren.

Nee zonder gein dus, ik kom tot ontwikkeling hier, ik kan mezelf beter ontplooien door de interactie.

Als mensen hier problemen hebben en ik probeer advies te geven, dan help ik mezelf dus omdat ik voor mezelf ook het probleem in kaart breng. Als de ander niets aan het advies heeft, dan heb ik toch wat eraan omdat ik zelf advies krijg en inzicht krijg.

Maar over het dromen, ik wil al mijn dromen uit het verleden nog omschrijven.

Over een droom van een onderwater "paradijs". Die droom kwam gisteren tijdens hypnose naar voren. Een droom van minstens 8 jaar geleden over een riool vol met wegen en water en waar ik met mensen bezig was met de uitgang te vinden. En dan waren er eilanden onder water en nog meer. Het water was groen/blauw van aard. En overal kon je een afslag en tunnel in.

Heb in die droom toen zeker 3 uur gezocht naar uitgangen.

Die droom over die politie heb ik al eens verteld hier. Over een labyrinth met rondvliegende glasscherven. Heb vaker gehad dat ik vol glasscherven was, en als ik dan die glasscherven uit mijn lichaam wilde trekken, spoot het bloed uit mijn aderen. Die glasscherven zaten diep in de aderen en het bloed bleef in het lichaam als ik de glasscherven liet zitten, ging ik de glasscherven eruit halen dan begon het bloed te stromen en begonnen barsten in de huid te ontstaan.

Heb ook een keer gedroomd dat ik bij een bloemenzaak stond buiten, met massa's mensen die bier dronken buiten. ( bier komt vaker naar voren in mijn dromen ) en toen begonnen die mensen massaal de glazen kapot te gooien en ik stond daar in het midden en kreeg opspattende glasschreven in mijn lichaam. Toen trok ik 1 grote glasscherf eruit en toen spoot het bloed alle kanten op.

Niet eens een nachtmerrie te noemen. Zelden noem ik iets een nachtmerrie. Ik zie het als film Een film waar ik de hoofdrol in speel. Hoe erg de situatie ook mag zijn, het is een film. Soms een komedie, soms een drame, soms actie, soms science fiction en soms horror.

Zodra ik het als film blijf zien, zal het nooit een nachtmerrie zijn. Het is dan eerder genieten. En dan kan alles gebeuren, het meest verschrikkelijke kan gebeuren. De dag erna word ik dan toch wakker weer heelhuids. Hopende dat ik alles tot in de details weet op te schrijven. Zodat ik daarna hier kan schrijven Alles opschrijven. Zoals in dat dromenboek staat van mij. Opschrijven is goed. Dat bevorderd het proces.

[ Bericht 2% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-09-2006 20:30:33 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 7 september 2006 @ 20:35:48 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41594396
Heel verhaal

Het gaat me dus om de flow in alles. De lekkere flow zonder haperingen. En of dat nu online gebeurt of in het echt, het moet vanzelf gaan. Het moet lekker gaan. Zo, beetje offtopic maar dat maakt niet uit of wel?

En over dat lekker gaan van alles. Je bent dan ook afhankelijk van je omgeving, en dat wil ik dus nog aanpakken. Invloed op mijn omgeving. Dat kan sowieso gebeuren door beter te plannen met de tijd. Op de juiste momenten de deur uitgaan. Op het juiste moment iets zeggen. Op het juiste moment iets doen. Op het juiste moment iets aansturen binnen je eigen wereld.

Karma heet dat toch ???

In het ideale karma komen zodat de rest van het leven als een vlotte zaak gaat. Het moet zo vlot gaan dat je denkt van.....damn wat gaat dat vlot allemaal. Dat je denkt van, wat is het leven toch makkelijk.

En dat is de juiste keuze's maken. Of juist geen keuze's maken. Afwachten op het juiste moment dat je keuze's moet maken. Niet te snel reageren, niet te langzaam reageren. Soms helemaal niet reageren en zwijgen of stoppen.

Wachten op het juiste moment. En dan gaat het dromen ook beter. Als de dromen dan boodschappen gaan onthullen dan gaat het vanzelf weer beter. Boodschappen in de vorm van teksten of formules of puzzels. Wat ik dus ook vaker gehad heb, maar dat heb ik al eens gezegd.

Adviezen in dromen. Dromen die jou wijsheid bijbrengen. Een 2e leven in het dromen die jou bijbrengt wat je moet doen.

En wie weet zelfs wel een studie afronden in het dromen. Universitaire studies doen of Beroepsopleidingen. Een complete studie en dan de kennis meenemen naar het "echte" leven.

Leren break-dancen in dromen, en die bewegingen in het echt kunnen en ga zo door.

Heb dat al eens verteld en volgens mij is dat zeker mogelijk.

In dromen de meest moeilijke zaken met gemakt volbrengen, en al die kennis meenemen. Zo hoort dat te gaan.

En niet anders.



En volgens mij is dat zeker mogelijk. In het juiste karma komen wat ik zei. En zonder stress leven.

Over dat vlotte even nog. Als windows ook maar 1 keer per dag een neiging heeft tot ophangen van een venster. Dan begin ik al te stressen. Dan kun je zeggen van, je bent te gestressed, of je zegt van.....installeer iets anders. Maar bij iedere keer dat deze computer zich neigt op te hangen, gaat mijn ritme naar de klote.

Dat geldt ook voor het openbaar vervoer en stoplichten en voor alles wat niet deugt. Als zaken in deze maatschappij niet kloppen en zorgen voor haperingen, dan gaat bij mij een beetje de tijdbom tikken. Ben ook blij dat ik niet vaak met de trein hoef hier, de NS klopt ook niet. Zorgt voor slechte dromen Alles wat niet goed geregeld is dat is niet goed. Beste stuurlui staan aan wal, nee, niets klopt nog. Het klopt nog niet. Het is niet go with the flow.

Dat moet ik dan wel nog gaan beheersen. Maar ik ben een onschuldige tijdbom. Ik ontplof niet meer zo snel En dat is tijden anders geweest
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41594492
Vannacht had ik nog gedroomd dat ik iets groots van lego aan het bouwen was en toen hoorde dat Robbie Mcewen dood was.
Ik vroeg me de hele tijd af waarom
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:17:56 #34
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41595913
Waarom ben je niet in de droom gebleven Gewoon de droom langer maken, of ging de wekker net af?

Gewoon in de droom blijven en vragen waarom hij dood is. Anders koop je een krant in je droom en lees je de reden. Nu weet je niet wat er gebeurt is

Zo is het dromen bedoeld, gebeurt er iets en weet je niet wat er gebeurt is. Dan ga je op zoek naar het antwoord Het dromen als een soort adventure game Een adventure game als op de computer, alleen ben jij het karakter en bedien jij jezelf en zoek jij de antwoorden in je omgeving. De ultieme manier van gamen Net zoals het echte leven gamen is. Het leven overdag is ook gamen in principe. Ook daar moet je zoeken naar manieren om het spel uit te spelen En overdag moet je ook zoeken naar wegen en antwoorden op vragen.

Wat had je van de lego gebouwd? Of weet je dat niet meer?

Ik heb zin om te dromen en te trippen Trance trippen en hypnose trippen

Vanavond krijg ik volgens mij dromen

En dan schrijf ik ze morgen op

Heb nu sterk het idee dat ik weer veel ga meemaken, ik voel dat aan

Ondertussen ga ik hier door om mezelf richting het dromen aan te sturen. Vanavond kom ik in het 3e rijk terecht en ga ik daar een house partij geven en maak ik van het gas lachgas. Zullen de Joden lachen inplaats van stikken

Hitler gaat ook lachen en zo wordt het feesten

Nee zo kan het dromen gaan. Ik droom vaker over de SS en Hitler. En over onderdrukking. Dus vanavond is het tijd om lachgas aan te sluiten. Wordt het een dolle komedie. En dan laat ik Eddy Murphy een show opvoeren zoals Raw of Delerious Zodat de Joden niet meer bijkomen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41596147
tja, na dat stuk over Mcewen kwam een ander stuk, maar dat ben ik vergeten..

Met lego ging ik geloof ik een boot bouwen met rode steentjes die er te weinig waren, warna ik 'm afbrak
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:24:51 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41596239
Zonde dat je dromen vergeet, gebeurt mij ook nog te vaak. Maar ik kan ze wel vaker terug halen in de loop van de dag.

Dromen die in het midden afbreken heb ik ook vaak genoeg, dan gebeurt dat spontaan, dan is het verhaal niet ten einde en dan is de droom afgelopen. Wie weet dat zo'n droom zichzelf nog vervolgd. Alsof het een film is die ook een trilogy kan zijn

En wie weet zit er een techniek achter om iedere droom te laten eindigen zoals het bedoeld is, of een droom is altijd ten einde gekomen. Maar dan kun je altijd wakker worden door wat zich in de realiteit afspeeld. Als er buiten een bom valt en jij bent lekker aan het dromen, dan zal die droom ook afgebroken worden. Tenzij als het een comatische slaap is natuurlijk. Dan slaap je door de 5e wereldoorlog heen als het ware.

Dan is het de kunst om dromen te hervatten.

Vannacht was er ook een drieling in mijn droom, 3 blonde dames die ook aan het verhuizen waren en die ook een auto hadden die kon vliegen. Ik weet niet meer wat er verhuisd werd allemaal. Maar er stonden buiten allemaal spullen en ik tilde van alles op tegelijk. En dan weet ik niet meer waar ik die spullen naartoe aan het verplaatsen was. Ik weet ook niet meer goed wat voor spullen het waren. Een skate-board zat ertussen van een vriend van vroeger, en die vriend van vroeger die was bezorgd dat het skateboard kapot ging dus tilde hij dat zelf op. Veel planken zaten ertussen, veel witte planken en luidsprekers ook.

Die auto die kon vliegen was in de vorm van een water-ijs Een speedy die ik vroeger altijd na het tennissen at

Nu komen de details naar voren.

Die blaren van het formule 1 racen die waren donker-bruin. En die waren zo groot als mijn handen. Ik heb die laten doorprikken dus weet ik nu weer. Die blaren heb ik laten doorprikken en toen zakte de blaar in omdat er geen lucht meer inzat.

Daarna verder geraced maar de blaar deed teveel pijn, waardoor ik niet meer kon racen en een contract misliep

Er waren ook kramen zoals op de markt kom ik nu achter Een kraam waar ze koude schotel aan het verkopen waren en nog meer. Mijn kraam verkocht bananen Ik had een grote vrachtwagen die bananen verkocht en die vrachtwagen die reed ik bijna de badkamer in hier, de vrachtwagen was te zwaar beladen en bijna onbestuurbaar geworden, dus ik kon ook niet meer remmen, ik zag mezelf richting de muren van de badkamer rijden en trapte net op tijd op de rem.

Daarna kwamen mensen van de koude shotel kraam naar mijn kraam toe, omdat ze teveel klanten hadden. Ze mochten toen de koude schotel verkopen op mijn stand. En er gebeurde meer. En dat speelde zich allemaal af op het formule 1 circuit

En zo treedt er hier dus een proces in werking, ik ga terug naar afgelopen nacht en weet me meer te herinneren.

Die kraam met koude schotel verkocht meer, ik zag zeker een lijst met 50 producten staan die ze in de aanbieding hadden, maar ik wil dus weten wat dat was. Volgens mij ook porselein. Ik weet het niet. Zou ik echt goed dromen dan zou ik precies weten wat daar op het menu staat.

En dan zou ik het circuit dat ik moest racen kunnen natekenen.

En ga zo door

Ahja, ik moest dus vissen tijdens het formule 1 racen, en de vishaak bleef in mijn gezicht steken. Ik moet vaker vissen in mijn dromen, en altijd tijdens het vissen heb ik een vishaak in mijn gezicht die vast zit in mijn gezicht. En dan moet ik zorgen dat die vishaak uit mijn huid komt.

Kan nu proberen om nog meer te herinneren. Want er waren meer deelnemers aan de race. Echt deelnemers die een gezicht hadden en bepaald gedrag vertoonden.

Weet nog dat ik op een grasveld zat op het circuit, en er was een dame en meer mensen waar ik op het grasveld even mee zat te praten. En daar gebeurde ook meer. Maar wederom zijn de details een beetje weg.

Het speelde dus allemaal af bij het formule 1 circuit afgelopen nacht. Het terrein waar de race plaats vond. Ook de markt met koude schotel en bananen

Over die vrachtwagen even Ik zag dus echt dat die vrachtwagen overbeladen was. Ik stapte uit toen ik niet meer kon sturen en ging kijken wat mis was aan de vrachtwagen. En toen zag ik dat de achterkant bijna de grond raakte. En toen dacht ik vanzelf eraan om de lading te lozen. En zo ga je echt handelen als je problemen tegenkomt.

Zelfde voor die stand van koude schotel, die vrouw vroeg of ze plek van mij mocht nemen en ik ging eerst kijken of ik zelf genoeg ruimte had. Toen zag ik maar 1 tafel en zei ik van, neem maar plaats in, en toen nam ze alle overige ruimte in

[ Bericht 34% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-09-2006 21:45:06 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 8 september 2006 @ 04:57:34 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41607506
Vannacht geen droom gehad omdat ik wakker ben gebleven bewust

Even gezocht op lucide dromen en toen kwam ik op wikipedia uit die het volgende schrijft over lucide dromers

"Lucide dromen blijven de dromer beter bij dan andere soorten dromen, zelfs beter dan nachtmerries. Stephen LaBerge, een bekende onderzoeker van lucide dromen, heeft mensen die doelbewust lucide dromen nastreven 'oneironauten' genoemd (droomreizigers)."

Oneironauten!!!!! Oneironauten verenig U!!!!!!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom

Nu dus rustige meditatie muziek.

Oliver Shanti & friends - Taichi



Echt een aanrader Super muziek, om op weg te dromen

Dreamer, nothing but a dreamer Niet meer wakker worden voor het volgend millenium
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41622661
Voor jou bij deze Dromenvanger! Waking Life is een echte aanrader voor jou.. Dream is Destiny!
http://www.american-buddha.com/waking.life.screen.htm
quote:
Hi, how's it going?

You know, they say that dreams are real only as long as they last, but couldn't you say the same thing about life? See, there's a lot of us that are out there mapping the mind-body relationships of dreams, we're called "oneironauts." We're the explorers of the dream world. Really, it's just about the two opposing states of consciousness which don't really oppose at all. See, in the waking world, the neural system inhibits the activation of the vividness of memories. And this makes evolutionary sense. You'd be maladapted for the perceptual image of a predator if you mistook it for the memory of one, and vice-versa. If the memory of a predator conjured up a perceptual image, we would be running off to hide every time we had a scary thought. So you have these serotonic neurons that inhibit hallucinations and they themselves are inhibited during REM sleep. See, this allows dreams to appear real, while preventing competition from other perceptual processes. This is why dreams are mistaken for reality. To the functional system of neural activity that creates our world, there is no difference between dreaming a perception and action, and actually the waking perception and action.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:55:42 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41623252
Ik zal zo ff kijken en die site in de favourieten zetten. Nu dus doen Meteen even een map aanmaken in firefox over dromen. Nog niet aanwezig, shame on me Maar ben dus pas 1 week met een verse installatie bezig van windows. Dus het is niet zo erg

Is dat audio?

Ben net even the rolling stones aan het luisteren. Zag wel wat staan van Free free free. Dus ik hoop op goede muziek die gratis is of wat anders.

Als het maar aanzet tot dromen of als er maar informatie opstaat waar ik wat mee kan

Afbeeldingen op die site zien al goed uit, die dames die daar zitten Met die tekens op de rug Body-painting is dat toch?

American Buddah online library dus.

Buddah bar, had ik dat al gezegd

Buddah bar

Ideale muziek. Ik wil al die cd's hebben.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:36:49 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41647293
Ik heb weinig gedroomd vannacht

Kan me weinig herinneren, helemaal niets. Maar ik was dus ook apen-gaar helemaal. Slaap in moeten halen van 1 nacht niet slapen dus wie weet heb ik wel super vast geslapen vannacht en daarom niet kunnen dromen.

Maar vannacht ga ik weer voor de actie en het avontuur

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 10 september 2006 @ 07:13:38 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41667523
Eindelijk gedroomd weer vannacht

Ik was op een andere planeet, een planeet die koud was en waar alleen gebergtes waren en stenen. Het was een dode en kille planeet. En ik was daar met een ruimte-schip, een klein ruimte-schip waar maar 2 mensen inpassen.

Toen zag ik op een rots met bloed een vreemde taal geschreven, die tekst stond voor evil. Ging over de dood, en de wezens die met bloed die tekst daar geschreven hadden die waren nog aanwezig op die planeet. Ik voelde gewoon de aanwezigheid. Ik was niet bang maar op mijn hoede. Ik wilde ook liever niet die wezens tegen komen dus ik ben in het ruimte-schip gaan zitten.

In het ruimte-schip was een tv en een radio-ontvanger. Toen heb ik met die grote radio-ontvanger gezocht naar een bepaalde zender en toen kreeg ik dus ook een zender door waar ze in een buitenlandse taal aan het praten waren.

Ik zag mezelf in die droom gewoon aan een grote knop draaien om een bepaalde frequentie te zoeken.

Toen werd de droom minder serieus omdat Eddy Murphy aanwezig was op die planeet Eddy Murphy stond helemaal perplex dat hij op die planeet was en wist niet goed wat hij moest doen daar. Ik was al blij dat er iemand anders was daar.

Nog tv gekeken, een programma over bekende mensen in het buitenland en die lieten het leven zien van die mensen.

Volgens mij was dit mijn droom van vannacht, kan zijn dat er straks meer naar voren komt maar dit is op dit moment het enige dat ik kan herinneren eraan.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 10 september 2006 @ 08:12:23 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41667567
Kan me nog een stuk droom herinneren, ik ging in die droom 2 rijtjes lotto kopen. Voor-ingevulde lotto en ik was aan het kijken in de stapel lotto-forumuleren. Er lag een dikke stapel en ik was de juiste getallen aan het zoeken.

Palingdroom getallen wilde ik hebben zoals 1221 en 4224 en nog meer van die combinaties.

Ik was dus bewust bezig met kiezen, dus dat was lucide
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:04:34 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41735570
Vannacht had ik een radio 538 agenda voor school

En met die agenda kon je muziek luisteren die nog moest uitkomen

Je kon de nummer 1 hits in goede kwaliteit luisteren, terwijl de muziek nog niet gemaakt was

Zo kon je met die agenda de complete top 40 van een heel jaar luisteren gratis

En de muziek bestond dus wel, maar ook weer niet

Heb nog muziek geluisterd dus maar ik weet niet meer hoe die muziek ging



Toevoegen nog. Ik heb het 4e gedeelte van de trance cd geluisterd die specifiek gericht is om goed en lekker en vast te slapen. Die cd is technisch in elkaar gezet, je hoort constant een zoem dus. Ik zal morgen even die cd-hoes naar beneden halen om te schrijven wat voor technische techniek erachter zit

Maar er komt een tijd, dan neem ik die agenda mee de realiteit in. Ik zal ook nog ooit het boekje met alle uitslagen naar de realiteit meenemen. Het boekje dat de uitslagen van alle sport-wedstrijden en lotto laat zien tot en met het jaar 3000. Dan is het eerder een boek natuurlijk Maar goed, het wordt tijd om straks geld te verdienen dus. Zo snel mogelijk geld verdienen. En dan investeren

En met geld kan ik fabrieken gaan bouwen waar ik het vandaag over had

Fabrieken die pillen maken dus. Lichamelijke gezondheids-pillen en geestelijke gezondheidspillen plus trip-middelen

Trippen en dromen en vliegen en reizen

Zo gaat dat straks.

Ik weet 100 procent zeker dat ik straks echt spullen de realiteit in mee kan nemen, dan stap ik gewoon met mijn droom-karakter de realiteit in. Wie weet dat ik dan 2 dromenvangers heb rondlopen. 1 dromenvanger uit de droomwereld en 1 dromenvanger van de realiteit

En die dromenvanger van de droomwereld die neemt alle spullen mee uit de droomwereld richting de realiteit. Dus ook computers uit het jaar 6789 na christus. Of het jaar 1 miljard na Christus.

Ik laat die droom-figuur van mezelf gewoon reizen tot het einde der tijden, hoewel er geen einde komt

En dan kan ik die chips na gaan maken dus. En wie weet hoe dat gaat werken nog allemaal. Wie weet is straks het jaar 6789 na christus of het jaar 1 miljard na christus voor iedereen te bereiken.

Dat ieder mens in de tijd kan reizen waar hij maar wilt staan. Ook terug in de tijd.

Ik zit dus echt in de juiste versnelling

Alsof mijn lichaam uit elkaar valt in miljarden tot de macht miljard deeltjes

En dan is het losheid

Losheid

Dan is mijn lichaam veranderd van samenstelling dus. En dan is het vrijheid

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-09-2006 14:22:33 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41738528
M'n vriendin belde toenstraks om te vragen of alles goed ging met me, ze had gedroomd dat ik in coma lag en dat ik m'n rechterarm miste
Make The Floor Burn!
  donderdag 14 september 2006 @ 19:37:34 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41810327
Ik had gedroomd dat ik op fok! een foto van mezelf had gepost waar ik een hele dikke kop had Een super lelijke foto had ik hier gepost van mezelf

En toen had ik die foto snel weggehaald weer.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41825592
Vannacht gedroomd dat ik weer ruzie had met een vriend van vroeger, ik had zijn hele huis verbouwd en kapot gemaakt waar hij woonde bij zijn ouders.

Vervolgens kwam hij op bezoek bij mij met een aantal mensen van de vriendengroep van vroeger, en toen begon hij bij mijn ouders het huis te verbouwen. Hij wilde met de salon-tafel gaan gooien.

Toen heb ik op de bank geurineerd Om mijn domein aan te geven en toen stopte hij met kapot maken.

Daarna met hem gaan fietsen buiten, en toen hebben we de ruzie bijgelegd in die droom

Toen waren we weer vrienden. Een heel gesprek gevoerd over die ruzie in die droom en alles helemaal uitgepraat ook.

Volgens mij ben ik nu dus ook verlost van die ruzies met vrienden van vroeger

En zo komt mijn hele dromen nog goed

Meer gedroomd maar ik weet even niet meer wat. Ahja, nu weet ik het weer

Een oog-laser kliniek daar was ik in. En een oud mede-student die altijd naast me zat en 666 op mijn rekenapparaat intikte daar werden de ogen bij gelaserd. Ik zag hem dus echt onder dat apparaat liggen en toen moest hij tijdens het laseren met zijn ogen bewegen en verder moest hij met zijn hersens bepaalde dingen doen.

Daarna zei de laser-deskundige tegen hem dat hij fout had gehandeld met zijn hersens en ogen en dat er kans was op blindheid. Maar dat was niet zeker. Hij kon zelf die blindheid mocht het gebeuren ook opheffen. Toen haalde de ooglaser-deskundige de doek van zijn gezicht en toen was dat even voorbij.

Ik was nog aan het wachten op een stoel in een hal en was de volgende die gelaserd werd, maar ik deed het niet omdat ik bang was om blind te worden. Dus de persoon die na mij aan de beurt was die was blij. Die zei dus ook..."Mooi zo, dan ben ik aan de beurt".

En dat was het dromen dus van vannacht

Waarschijnlijk nog meer gedroomd maar het dromen gaat echt lekker de laatste tijd dus. Vaker ook het gevoel alsof er geen onderscheid meer is tussen dromen en waken

Alsof het dromen en het waken 1 geheel vormen. Ik kan steeds minder vaak aangeven of ik nu gedroomd had of dat het werkelijkheid was. Ben vaak aan het vragen van..."Was dat nu een droom of was dat echt gebeurt".

Omdat die dromen zo echt lijken ook

Tijdens het dromen zie ik dus echt de omgeving zoals ik die in de realiteit doe waarnemen

Nu koffie en de soundtrack van pulp fiction
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41830323
Over dat ogen laten laseren dus even nog

Ik denk dat mijn ogen in mijn dromen gelaserd gaan worden nog. En ik denk dat ze mijn ogen duizenden malen beter kunnen laten zien in mijn dromen. Wie weet wel miljoenen malen beter.

In mijn dromen gaan ze straks aan mijn ogen sleutelen, en het resultaat neem ik dan mee richting de "realiteit".

Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41834522
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:49 schreef Sight_key het volgende:
Over dat ogen laten laseren dus even nog
Ik denk dat mijn ogen in mijn dromen gelaserd gaan worden nog. En ik denk dat ze mijn ogen duizenden malen beter kunnen laten zien in mijn dromen. Wie weet wel miljoenen malen beter.
In mijn dromen gaan ze straks aan mijn ogen sleutelen, en het resultaat neem ik dan mee richting de "realiteit".
In het land der blinden is de éénoog koning

Komt ook naar voren in alle verlichtingsverhalen in films als je er een beetje op let.. vooral erg duidelijk in Return of the King (LotR)... het donker dat wordt omgezet in licht.. de pijn van de gewenning van de ogen aan het licht (het niet kunnen zien, de schittering van de zon uit de allegorie van de grot van Plato) en dan uiteindleijk het echte ZIEN... ik doe wel met je mee .. mijn visie is nog steeds te zwart-wit, als die flick van La Haine (Raymzter )

Cool dus
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_41835913
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:30 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

In het land der blinden is de éénoog koning

Komt ook naar voren in alle verlichtingsverhalen in films als je er een beetje op let.. vooral erg duidelijk in Return of the King (LotR)... het donker dat wordt omgezet in licht.. de pijn van de gewenning van de ogen aan het licht (het niet kunnen zien, de schittering van de zon uit de allegorie van de grot van Plato) en dan uiteindleijk het echte ZIEN... ik doe wel met je mee .. mijn visie is nog steeds te zwart-wit, als die flick van La Haine (Raymzter )

Cool dus


Lord of the rings ga ik binnenkort kijken weer Wie weet zet het kijken van die film aan tot dromen erover. Ga ik demonen verslaan in mijn dromen

Ook in the matrix speelt licht mee. De ontwaking en het felle licht. Vaker hoor ik mensen dus ook klagen dat het licht pijn aan de ogen doet.

Nu vandaag is het hier zo helder als kristal hier. Kleuren komen beter tot uitdrukking en de hele realiteit lijkt gewoon een upgrade te hebben gekregen.

Lekker snel en vlot gaat het ook. Bewegingen gaan lekker soepel en snel. Alsof ik straks echt sneller dan het licht kan gaan bewegen

En natuurlijk vliegen

En op die gedachte drink ik een biertje. Tevens om mijn hersens sneller te maken drink ik dat biertje. Er mag geen enkele trage hersen-cel in mijn hoofd zitten meer

En zo is het straks geweldig

Het systeem
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41837466
Waarom verwoord jij toch telkens wat ik zelf ervaar? Wat is onze link? Ik heb em nog niet kunnen vinden, behalve dat ik me wel heel erg herken in jouw woorden.. misschien ben ik ook slechts een dwalende dromenvanger.. die stukje bij beetje zijn ideale droom aan het vormgeven is.. zo voelt het de laatste tijd steeds meer..

de subjectiviteit is doorbroken, doorzien. Alles is een spel, onderdeel van het ene geheel.. alles past op elkaar, alles is op elkaar afgestemd. En ik mag het aanschouwen.. ik aanschou het. Ik geniet ervan. de groeven op de boom op zo'n 15 meter afstand in de tuin..

wat is toch dat dromen? Ik kom maar niet meer in mijn oude slaapritme en moet het nu doen met wat jij beschrijft als het niet weten of je nou droomt of wakker bent... ik leef of ik droom dat ik leef. ik creëer mezelf en mijn verhaal. MIjn droom. Zal ik stiekem naar de laatste pagina gaan? Ik was daar ooit al een keer.. tijdens een paddotrip. Ik kon weg uit dit alles, daar ben ik van overtuigd. Maar iets hield me tegen.. wat dat is.. weet ik nog steeds niet. Wat ik wel weet is dat Carlos Castaneda mij behoed heeft voor erger.. door zijn boek (de Kunst van het Dromen) herkende ik van alles in en tijdens de trip waardoor ik ondanks de kleine teleurstelling een welhaast perfect zelfkritische kijk op mezelf had, direct na 'het ene moment'

ik wilde de duisternis nog niet in.. maar nu.. nu weet ik dat ik echt niets weet. Ik weet niet eens wat mijn doel is. Wat ik mag gaan betekenen in de wereld.. waarom ik doe zoals ik doe

en daarom.. denk ik dat er ruimte is ontstaan voor wat licht.. ik was zo druk bezig met de duisternis.. dat ik het licht niet eens zelf zag...

maar dan kom jij weer met je opbeurende recht-uit-het-hart verhalen die precies zeggen wat ik op zo'n moment wil lezen

It's a gift my friend.. share this as much as you can for sharing is our essence!
Er is geen competitie, jaloezie is zelfkritiek en ik droomde vannacht dat ik een vlinder was die droomde dat ik een man was... bevrijd van alle ellende.. leeg.. het maakt niet meer uit wat anderen vinden of denken..

bevrijdende woorden voor een bevrijdende poster... thnx Sight!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')