abonnement Unibet Coolblue
pi_41240462
Mocht het toch zo zijn dat de achtergebleven bedragen van de exiters terug gaan naar de broekzak van Talpa, nog maar even herhalen
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:20 schreef avonne het volgende:

[..]

Als het inderdaad zo is dat het achtergebleven geld terug gaat naar BB is het zaak om te zorgen dat er zo min mogelijk doorgegeven wordt, want elke keer doorgeven gaat er een bedrag af.

Enerzijds wil iedereen stemmen op een sterke concurrent zodat die er hopenlijk voor de finale uitgestemd wordt.

Anderzijds... als jouw sterkste concurrent een volle kluis heeft, moet hij zo lang mogelijk in het spel blijven, anders wordt het prijzengeld misschien meerdere rondes gehalveerd. Je moet het gros van het prijzengeld over de rondes heentillen. Liever dat het 1 keer in de finale gehalveerd wordt, dan elke ronde.

Wie exit gaat, zal er niet om malen of er veel of weinig prijzengeld is. Die geeft het aan zijn favoriet.
Wie in het spel blijft, moet oppassen dat hij niet voortdurend de prijzenpot op de bank zet.
Reden dus om NIET op je grootste concurrent te stemmen, maar op degene met de kleinste kluis.
pi_41240663
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef frankium het volgende:
Als BB meeleest, geef ff opheldering.
ik heb net een berichtje naar BB gestuurt met de vraag hoe het nou zit...hoop dat er snel antwoord komt
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_41244319
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef avonne het volgende:
Mocht het toch zo zijn dat de achtergebleven bedragen van de exiters terug gaan naar de broekzak van Talpa, nog maar even herhalen
[..]
maar ja, of de bewoners zulke berekeningen begrijpen
  maandag 28 augustus 2006 @ 01:05:23 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41244344
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:03 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

maar ja, of de bewoners zulke berekeningen begrijpen
Sommigen zie ik dat nog wel doen, maar ze zullen er zelf ook nog weinig van begrijpen.
Hummie is vrij vaag weer.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 28 augustus 2006 @ 01:06:48 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41244383
foutje
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41244439
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sommigen zie ik dat nog wel doen, maar ze zullen er zelf ook nog weinig van begrijpen.
Hummie is vrij vaag weer.
Ik heb half gehoord dat Semih, Micheline en Egbert het hadden over het voortdurend halveren, dat dat minder oplevert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')