abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:53:57 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41180132
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten


    IKEA STOCKHOLM
    quote:
    1984
    De Stockholm serie doet haar intrede.
    IKEA ontwerpt een reeks kwaliteitsmeubels vervaardigd met een aantal van onze favoriete materialen: berkenhout, leer en cretonne. De STOCKHOLM serie heeft alles wat men mag verwachten van traditioneel vakmanschap. Behalve het hoge prijskaartje dan. STOCKHOLM wordt bekroond met de prijs Excellent Swedish Design.
    En nu, 22 jaar later is de serie terug!


    WOONSDAG
    30 Augustus is het de allerlaatste Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!


    Voorgaande topics:
    IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
    IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
    IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
    IKEA - Part XVII - Sliedrecht sluit
    IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
    IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
    IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
    IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
    IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
    IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
    IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
    IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
    IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
    IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
    IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
    IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
    IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
    IKEA [Centraal topic]

    Er is ook een topic beschikbaar in CUL
    Culinaire toppers van IKEA

    IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT

    Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.

    Vragen?



    Anna staat iedere dag voor je klaar!

    Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
  • I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:54:54 #2
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_41180173
    En dichtgooien kon er ook nog wel bij
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef E.T. het volgende:
    Vanmorgen bij de verloskundige lag de nieuwe gids gewoon in de wachtkamer! En ik heb 'm nog steeds niet
    En er zaten ook nog andere mensen in de wachtkamer.. dus meenemen ging niet lukken
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_41180249
    Hey leuk, een IKEA topic!
    pi_41180365
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 22:56 schreef WebForce het volgende:
    Hey leuk, een IKEA topic!
    Whahaha volgens mij noemen ze zo'n reactie een tvp
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:12:16 #5
    44200 Sjeekie_Beekie
    Beter te laat, dan over tijd!
    pi_41180911
    * Sjeekie_Beekie meldt zich vanuit Kaatsheuvel met de nieuwe catalogus. .
    En vandaag op de Terugweg vanuit Etten-Leur op Visite geweest voor een Paar Glis-opbergbakken.

    [maar dan de witte versie]
    En natuurlijk de overheerlijke Daim-chocolaatjes.
    Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
    Oudste, Jongste en Lara
    Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
    pi_41181354
    Ik heb de nieuwe gids

    Sterker nog, ik heb er twéé! Luie postbode denk ik, want de gidsen zijn geadresseerd en no. 2 is voor de buren een paar huizen verderop.

    Had er dit jaar helemaal niet aan gedacht dat de nieuwe gids zou komen. Was echt een leuke verrassing toen ik vanavond mijn brievenbusje opende

    ET, zal ik je je er eentje opsturen?? Heb je hem maandag in ieder geval in huis!

    Edit: Voor de volledigheid het adres waar gids no.2 voor bestemd is, is van een winkelpand wat al een tijdje leegstaat. Anders had ik hem daar natuurlijk even netjes door de bus gedaan

    [ Bericht 23% gewijzigd door Reese op 25-08-2006 23:28:39 ]
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_41181515
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Reese het volgende:
    Ik heb de nieuwe gids

    Sterker nog, ik heb er twéé! Luie postbode denk ik, want de gidsen zijn geadresseerd en no. 2 is voor de buren een paar huizen verderop.

    Had er dit jaar helemaal niet aan gedacht dat de nieuwe gids zou komen. Was echt een leuke verrassing toen ik vanavond mijn brievenbusje opende

    ET, zal ik je je er eentje opsturen?? Heb je hem maandag in ieder geval in huis!
    Is het dan niet gewoon even net zo liefig om die catalogus die niet voor jou bedoeld was bij je buren van een paar huizen verderop in de bus te doen?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_41182185
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Is het dan niet gewoon even net zo liefig om die catalogus die niet voor jou bedoeld was bij je buren van een paar huizen verderop in de bus te doen?
    Jaja, natuurlijk, zie edit! Heb het gelijk gecheckt, hoor, liep na het legen van mijn brievenbus direct de straat al in om hem te bezorgen. En toen stond ik dus voor een leeg pand, met een stapel reclamefolders op de mat waar je naar van werd . Zou een toekomstige huurder een IKEA-gids uit die enorme berg gaan vissen? Nee toch?

    Heb vervolgens met behulp van www.detelefoongids.nl nog gecheckt of het écht dat nummer was dat leeg stond. Had het er gelijk bij moeten zetten, sorry.

    De gidsen zijn bezorgd door Selektmail. Bezorger had waarschijnlijk geen zin om de gids die hij over had mee terug te nemen. Gelijk heeft ie.

    Wellicht kan ik ET (of iemand anders hier) er gelukkig mee maken
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_41182288
    Ik heb onlangs mijn halve inboedel gekocht bij onze Zweedse vrinden, een deel daarvan hebben ze bij mij thuisbezorgd. Zou dit betekenen dat ik de nieuwe gids automatisch toegestuurd krijg?

    Groeten,
    Een anonieme Ikeofiel.
    pi_41182433
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef ZomerDagDromer het volgende:
    Ik heb onlangs mijn halve inboedel gekocht bij onze Zweedse vrinden, een deel daarvan hebben ze bij mij thuisbezorgd. Zou dit betekenen dat ik de nieuwe gids automatisch toegestuurd krijg?

    Groeten,
    Een anonieme Ikeofiel.
    Ja en nee
    Ja in de zin van; als je een brievenbus heb, en je ontvangt ook altijd reclames e.d, krijg je 'm gewoon in debus
    nee in de zin van: het is voor IKEA niet bijzonder dat jij de halve inboedel er heb gekocht. Dat doet half Nederland.
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_41182544
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef kalinho het volgende:

    [..]

    Ja en nee
    Ja in de zin van; als je een brievenbus heb, en je ontvangt ook altijd reclames e.d, krijg je 'm gewoon in debus
    nee in de zin van: het is voor IKEA niet bijzonder dat jij de halve inboedel er heb gekocht. Dat doet half Nederland.
    Ik dacht dat het een persoonlijk geadresseerde catalogus was, een beetje zoals de Wehkamp. Dikke kans dat ze mijn bus dus hebben overgeslagen, met mijn 'Nee/Nee'-stickertje.
      † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:55:59 #12
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_41182775
    ik heb m ook nog niet en ik had me er zo op verheugd
    pi_41183281
    Hij is vandaag bezorgd
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_41183579
    Wij hebben 'm al, regio noordelijk Flevoland.
    pi_41183593
    Got it.
    For great justice!
    pi_41185471
    Mijn buurvrouw werkt bij Selektmail en blijkbaar krijgt de ene helft van de straat de catalogus wel (tot huisnummer 50 ofzo), en de andere helft (52 en verder, dus ook mijn huisnummer) niet. Een verklaring ervoor kon ze niet geven, maar ik krijg 'm dus niet automatisch thuis! ware het niet dat ik 'm natuurlijk al enkele weken in tweevoud thuis had
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:10:06 #17
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_41185582
    Nog niet.
    Misschien morgen.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:18:21 #18
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41185822
    Ik heb een nee/nee sticker en naast de geadresseerde versie heb ik vandaag ook nog de normaal verspreide versie ontvangen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_41187530
    Die schoenspanners uit het vorige topic zoek ik dus. Morgenmiddag even kijken.
    pi_41189427
    Ik word ook een beetje moe van die gids. Ik heb 'm ook nog niet.
    En dat terwijl ik in een nieuwbouwwijk woon met voornamelijk koopwoningen en waar dus enorm veel Ikea klanten wonen.
    Zou het ding ooit nog komen?? Tot wanneer worden ze ook alweer bezorgd?
    pi_41189632
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
    Ik word ook een beetje moe van die gids. Ik heb 'm ook nog niet.
    En dat terwijl ik in een nieuwbouwwijk woon met voornamelijk koopwoningen en waar dus enorm veel Ikea klanten wonen.
    Zou het ding ooit nog komen?? Tot wanneer worden ze ook alweer bezorgd?
    Als je in het noorden van NL woont (vakantie regio Noord) dan wordt de catalogus eigenlijk pas volgende week verspreid...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_41189844
    Ja dat zouden ze inderdaad moeten uitzoeken, waar net nieuwbouwwijken staan enzo. Hier in de straat (net gerenoveerd, allemaal nieuwe bewoners) krijgen we ook telkens folders van glazenwassers en tuinmannen en meubelzaken die nieuwe klandizie willen. Werkt wel!
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:09:06 #23
    153023 spk2go
    like.no.other
    pi_41189935
    Wij hebben de gids nu binnen gekregen, maar het viel me eigenlijk bar tegen wat voor dingen er waren? Vroeger vond ik het allemaal nog erg leuk, maar deze keer kon de gids me niet echt boeien, de spullen waren niet zoals ik ze verwacht had. Misschien dat ze iets te veel op prijs zetten, ik denk dat veel mensen voor echt mooie spullen bereid zijn er iets meer voor te betalen. Zo vond ik de LACK-serie leuk, maar de uitstraling is een beetje "standaard". Misschien toch is kiezen voor hoogwaardiger fineer/verf?
    Third Day roelt!
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:26:01 #24
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41190200
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 10:09 schreef spk2go het volgende:
    Wij hebben de gids nu binnen gekregen, maar het viel me eigenlijk bar tegen wat voor dingen er waren? Vroeger vond ik het allemaal nog erg leuk, maar deze keer kon de gids me niet echt boeien, de spullen waren niet zoals ik ze verwacht had. Misschien dat ze iets te veel op prijs zetten, ik denk dat veel mensen voor echt mooie spullen bereid zijn er iets meer voor te betalen. Zo vond ik de LACK-serie leuk, maar de uitstraling is een beetje "standaard". Misschien toch is kiezen voor hoogwaardiger fineer/verf?
    IKEA gaat dit jaar wel degelijk voor hoogwaardig en betere materialen/design via de STOCKHOLM serie Deze is alleen niet openomen in de catalogus maar verschijnt in een extra catalogus (100 pagina's) ergens in november.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:04:35 #25
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_41198745
    Ik snap niet dat de Ikea catalogus zo overkilled is met keukens .
    Daarnaast kreeg ik wel een beetje het zelfde gevoel als spk2go.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')