abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:21:16 #1
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41134793
Huidverzorging voor de heren (deeltje 14)!

Het vervolg van Huidverzorging voor de heren (deeltje 13)



Alle voorgaande delen:
Huidverzorging voor de heren (deeltje 1)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 2)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 3)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 4)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 5)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 7)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 8)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 9)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 10)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 11)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 12)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 13)

8 stappen plan voor perfecte gezichtsreiniging en verzorging:
1 - Reinigen
2 - Scrubben/Masker
3 - Scheren
4 - Toner
5 - Exfoliëren (met BHA of AHA)
6 - Probleembehandeling
7 - Oogcreme
8 - Hydrateren/Beschermen

* Stap 1 wordt in de ochtend en/of in de avond gedaan met een facewash.
* Stap 2 wordt 1 keer in de week gedaan met een scrubcreme, -gel en/of gezichtsmasker.
* Stap 3 kan met scheerschuim, -zeep, -creme, -gel en/of scheerolie gedaan worden.
* Stap 4 wordt met een wattenschijfje gedaan, deze stap is voor mannen optioneel.
* Stap 5 wordt dagelijks of om de dag gedaan met salicylzuur of glycolzuur bevattende producten.
* Stap 6 wordt dagelijks of om de dag gedaan met benzyolperoxide, tretinoine en/of antibiotica.
* Stap 7 wordt in de ochtend en/of in de avond gedaan met een oogcreme, eventueel met SPF factor.
* Stap 8 wordt in de ochtend en/of in de avond gedaan met een gezichts- en/of zonnebrandcreme.

!!Naar wens kunnen 1 of meerdere van de bovenstaande stappen weggelaten worden en kan je doorgaan met de daaropvolgende stap.

Enkele bekende huidverzorgingslijnen voor mannen:
Lab Series for Men
md formulations MEN
Paula's Choice Men's Skincare
Montagne Jeunesse for Men
Vichy Homme
Biotherm Homme
Babor for Men
Shiseido Men
Zirh
Boss Skin
Phytomer Homme
Lancome Homme
Clarins Men
Clinique for Men
Nickel
Annemarie Borlind For Men
L'oreal Men Expert
Nivea for Men
Sanex for Men
Etos Man
Kenmen
Hildegard Braukmann Men Care
Juvena Discover for Men
Declaré Men
Guinot Très Homme
Transvital for Men
Molton Brown Men's Grooming
Gillette Complete Skincare
Men-U
Peter Thomas Roth
SENS
Baxter of California
Anthony Logistics For Men
Menaji
Menscience
VitaMan
Male Species
La Prairie for Men
Sothys Homme
Neutrogena Men
Osmotics Male
Billy Jealousy
Decleor Paris Homme
Kiehl's for Men
Adidas Active Skin Care

Winkels die huidverzorgingsproducten voor mannen verkopen:
ICI Paris XL
Parfumerie Douglas
De Bijenkorf
V&D

Diverse online shops die huidverzorgingsproducten voor mannen verkopen:

Nederland:
Drogisterij.net
Homme d'Or
Reddingfield
Paula's Choice

Engeland:
Mankind
Metro-sexual
Escentual
BuyCosmetics
Revitalise UK
Boots
Carter and Bond
Gentlemen's Tonic
HQhair
Jason Shankey
Mgender
SkinStore.co.uk
The Gentleman´s Shop

Duitsland:
Douglas
Cojito Shop
BeautyNET
Mehr-Kosmetikshop

België:
Made4Man
Christophar Apotheek

Zwitserland:
Mens Beautyshop

Hong Kong:
StrawberryNET

Amerika:
Men Essentials
Grooming Lounge
Skin911
Cosmetic Mall
SkinStore
Beauty Bridge
Essential Day Spa
DermStore
eGentlemen
Sephora
Nordstrom

Fabrikanten die goede alpha- en beta hydroxy acid producten in hun assortiment hebben:
Paula's Choice
MD Formulations
Skin911
Peter Thomas Roth
Avene
M.D. Forte

Je eigen huidverzorgingsproducten maken? Bekijk dan deze websites:
Skin Actives Scientific
Somerset Cosmetic Company
Aromantic

Bekende drogisterijen die huidverzorgingsproducten verkopen:
Etos
Kruidvat
DA
Trekpleister
De Tuinen
Schlecker
Savers

Professionele scheerproducten en tips voor perfect scheren:
Scheerwinkel Flanderhijn
Barbershop Classics The Shaving Shop
Badger & Blade
Razorblades
King of Shaves
The Art of Shaving
Classic Shaving
Quick Shave
Style & Grooming
The Executive Shaving Company
Haircuts for Men

Een aantal interessante websites:
PubMed
Nederlandse Cosmetica Vereniging
The European Cosmetic Toiletry And Perfumery Association
The American Cosmetic, Toiletry and Fragrance Association
Cosmetic Ingredient Dictionary
Database of Comedogenic and Irritating Ingredients
Skin Care Facts & Tips
Informatie over BHA en AHA's (Beta Hydroxy Acid & Alpha Hydroxy Acids)
Cosmeticagids proefdiervrij
Essential Day Spa Forum
Adversus mannentrends
Smart Skincare
Mankind Forum
MakeupAlley
The Cosmetics Cop
Trendystyle
Basenotes Community
Dermatology Times
Dermadoctor
Dermatology About
Microdermabrasie
Chemische peeling
Laser behandelingen
Huidaandoeningen
Huidziekten
Skintactix
Acne Info
Acne.org
Acne.com

Schadelijke stoffen in huidverzorgingsproducten? Lees hier meer:
Greenpeace, schoonheid zonder gif!
Ben jij gifvrij?
Een lichaam zonder gif!
Milieudefensie
Zon jij gifvrij?
Environmental Working Group (EWG)
Organic Natural Health
Center for Disease Control and Prevention (CDC)
Chemical Body Burden

Natuurlijke huidverzorgingsproducten met een minimum aan schadelijke stoffen:
Lush
Dr. Hauschka
Annemarie Borlind
Weleda
De Tuinen
Lavera
Ecolife
Etiney Cosmetics
Creatiqe
Lavendula Natuurdrogist
Sensitive Shop
Midgaard Shop

* Deze natuurlijke huidverzorgingsproducten zijn over het algemeen makkelijk in Nederland te verkrijgen, o.a. via reformhuizen, de betere drogisterijen, natuurwinkels en via het internet!

Alle heren en uiteraard ook dames zijn welkom!



[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 04-09-2006 10:04:19 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:24:10 #2
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41134863
Het 8 stappenplan nader uitgelegd:

1 - Reinigen:
Het schoonmaken van het gezicht met een reinigingsmiddel heeft als doel om zichtbaar en onzichtbaar vuil te verwijderen. Dit is de eerste en belangrijkste stap in het voorkomen van onzuiverheden. Wanneer de huid trekt en droog aanvoelt na het reinigen, dan is de gebruikte facewash te agressief of de temperatuur van het water te heet. Ook te lang douchen is ongunstig voor de huid en kan voor een trekkerig gevoel zorgen.

2 - Scrubben/Masker:
Scrubben wordt gedaan met een vergelijkbaar middel als een facewash, alleen als extra zitten er kleine korrels in die een licht schurende werking op de huid hebben. Deze schurende werking zorgt ervoor dat dode huidcellen verwijderd worden, hierdoor voorkom je dat de poriën verstopt raken. De huid krijgt tevens een frissere uitstraling, omdat de huid geholpen wordt met zichzelf te vernieuwen. Scrubben valt onder de iets wat bredere term "exfoliëren".

Een masker wordt o.a. gebruikt om de doorbloeding te bevorderen, onzuiverheden te verwijderen, extra te hydrateren en om het algemeen aanzien tijdelijk te verbeteren. Afhankelijk van het precieze doel, zijn er diverse soorten maskers: kleimaskers, peel-off maskers, hydraterende maskers, exfoliërende maskers, etc. Scrubben heeft vaak meer effect dan een masker.

3 - Scheren:
Dit spreekt uiteraard voor zich. Experimenteer met diverse soorten scheerschuim, scheergel, scheercreme, scheerzeep en/of scheerolie. Met de haren mee scheren geeft de minste scheerirritatie, maar tegen de haren in scheren geeft het gladste resultaat. Nat scheren met een mesje geeft sowieso een beter resultaat dan droog scheren met een scheerapparaat. Scheren heeft tevens een exfoliërende werking op de huid, het helpt de huid dus vernieuwen.

4 - Toner:
Een toner is een vloeistof die voornamelijk door vrouwen wordt gebruikt, met als doel om de laatste restjes make-up te verwijderen. Voor mannen met een vette huid die liever geen cremes gebruiken, kan een toner een prima alternatief zijn om de huid te hydrateren, zorg er wel voor dat de toner geen alcohol bevat. Een toner kan ook dienen als extra reiningsmiddel, om er voor te zorgen dat de daaropvolgende creme beter in de huid trekt.

5 - Exfoliëren (met BHA of AHA):
Exfoliëren houdt in dat je de bovenste dode huidlaag beetje bij beetje verwijderd, waardoor een nieuwe verse frisse huid weer tevoorschijn komt. Exfoliëren kan je doen door regelmatig te scrubben, maar ook door fruitzuren, zoals salicylzuur (beta hydroxy acid) of glycolzuur (alpha hydroxy acids) producten te gebruiken. Dit soort producten zorgen ervoor dat onzuiverheden beter worden verwijderd en dat poriën minder snel verstoppen. Omdat de huid dunner wordt gemaakt is het vooral in de zomer van belang dat de huid wordt beschermd tegen UV-straling. Exfoliëren met fruitzuren verwijderd alleen overbodige dode huidcellen, er wordt nooit te veel huid verwijderd en zeker nooit levende huid. Verminder het gebruik als er huidirritaties optreden, zoals droogheid, roodheid en afschilfering van de huid. Fruitzuren zijn in meerdere vormen verkrijgbaar, zoals vloeistof, gels en cremes.

6 - Probleembehandeling:
Voor mensen met een probleemhuid waarbij acne, meeëters en een onzuivere huid een centrale rol spelen, kan het gebruik van benzyolperoxide, tretinoine en/of topische antibiotica een belangrijke rol spelen om deze problemen aan te pakken. Vooral in combinatie met salicylzuur of glycolzuur zijn zeer goede resultaten mogelijk. Begin eerst om de dag met het aanbrengen van 1 of meerdere producten, bouw het dan langzaam op naar dagelijks gebruik tot maximaal 2x per dag. Wanneer de huid droog of rood wordt, gaat schilferen of wanneer andere irritaties optreden, verminder dan het gebruik totdat de irritaties weer wegtrekken. Benzyolperoxide en tretinoine kunnen niet vlak na elkaar gebruikt worden omdat de werking dan geneutraliseerd wordt, laat hier minimaal 8 tot 12 uur tussen zitten.

7 - Oogcreme:
Een oogcreme wordt gebruikt om het gebied rondom te ogen te hydrateren en te beschermen. Afhankelijk van het type oogcreme, bestaat de mogelijkheid om wallen, kringen en fijne lijntjes te verminderen, verwacht hier echter geen spectaculaire resultaten. Een oogcreme moet gezien worden als een hulpmiddel en niet als een magische oplossing. Als men geen last heeft van wallen en kringen, is het aanschaffen van een aparte oogcreme meestal niet nodig. Een normale gezichtscreme voldoet meestal ook prima als oogcreme.

8 - Hydrateren/beschermen:
Als allerlaatste stap wordt een gezichtscreme of iets vergelijkbaars aangebracht. Op zomerse dagen is een zonnebescherming aan te raden, deze kan dan meestal in plaats van een gezichtscreme worden gebruikt. UV-straling is de belangrijkste reden van huidveroudering en de voornaamste reden dat mensen rimpels en andere huidproblemen krijgen op oudere leeftijd.

Een gezichtscreme heeft als voornaamste doel om vocht in de huid vast te houden en de huid te ondersteunen met herstelwerkzaamheden. Ook het algemeen aanzien van de huid kan behoorlijk verbeteren met een goede gezichtscreme, doordat de huid gladder, egaler en gaver lijkt. Zoals met alle huidverzorgingsproducten moet ook een gezichtscreme voor langere tijd (1 tot 3 maand) gebruikt worden om zichtbare resultaten te krijgen.

De hoeveelheid ter grootte van een parel of kleine knikker is meestal genoeg voor het hele gezicht. Eventueel kan je een kleine hoeveelheid creme vermengen met een hele kleine hoeveelheid water om het smeren makkelijker te maken, ook is het hierdoor makkelijker om een groter gebied te besmeren met een kleinere hoeveelheid creme. Vermijd het gebruik van te veel creme, omdat dit een tegengesteld (negatief) effect op de huid kan hebben, wat zich kan uiten in een doffe, glimmende, vette en onzuivere huid.

"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_41135416
Interessant topic dit, ga dit zeker thuis nog eens op m'n gemak doorlezen...
Gelukkig geen eigenaar van RSI ledematen
pi_41146316
Zijn er eigenlijk mensen hier die al gehoord hebben van appel cider azijn. Dat zou naar het schijnt heel goed zijn voor die plekken na acne, vettige huid. Zou fruitzuren bevatten. Heb dat zien staan in de winkel, staat gewoon bij de azijn. Je zou dit moeten verdunnen met water 50/50 en dan na het wassen met watje op je gezicht strijken. Iemand hier meer weet over?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:22:09 #5
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_41178934
En wat is het effect/doel van appel cider azijn? met de plekken na acne?

Owjah en heeft nog iemand tip's om van mee-eeters op de neus af te komen.
de volgende dingen doe ik al: 2 keer per week een kleimasker, regelmatige scrubben en altijd daarna vocht inbrengende creme maar ze blijven er altijd zitten en het worden er niet echt minder

[ Bericht 34% gewijzigd door flashermx op 26-08-2006 00:28:13 ]
pi_41194484
Mooie OP
En een tvp'tje
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:32:15 #7
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41197839
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:08 schreef Rowwen72 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen hier die al gehoord hebben van appel cider azijn. Dat zou naar het schijnt heel goed zijn voor die plekken na acne, vettige huid. Zou fruitzuren bevatten. Heb dat zien staan in de winkel, staat gewoon bij de azijn. Je zou dit moeten verdunnen met water 50/50 en dan na het wassen met watje op je gezicht strijken. Iemand hier meer weet over?
Appel cider azijn wordt toch ook in afslankproducten gestopt?
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:22 schreef flashermx het volgende:
Owjah en heeft nog iemand tip's om van mee-eeters op de neus af te komen.
de volgende dingen doe ik al: 2 keer per week een kleimasker, regelmatige scrubben en altijd daarna vocht inbrengende creme maar ze blijven er altijd zitten en het worden er niet echt minder
Salicylzuur of glycolzuur zijn goed voor mee-eeters, zie OP voor meer info.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:41:33 #8
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41198076
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:37 schreef Camplo het volgende:
Ik ga binnekort alles van Clarins halen... het doet het goed, en ruikt lekkerder dan Shiseido haha
Camplo, tevreden met de producten?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_41251530
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:22 schreef flashermx het volgende:
En wat is het effect/doel van appel cider azijn? met de plekken na acne?

Owjah en heeft nog iemand tip's om van mee-eeters op de neus af te komen.
de volgende dingen doe ik al: 2 keer per week een kleimasker, regelmatige scrubben en altijd daarna vocht inbrengende creme maar ze blijven er altijd zitten en het worden er niet echt minder
het doel is om de rode plekken die je overhoudt na puistjes sneller te doen verdwijnen. Het is een feit dat als je BP gebruikt, die plekken gewoon veel langer blijven staan. Is bij mij toch het geval. Appel cider azijn zou het zelfde effect moeten hebben als glycolic acid. Ik heb deze thread gevonden op het forum van www.acne.org.
pi_41252746
Ik zoek een goede hydraterende creme voor me gezicht, want merk nu na mijn vakantie dat mijn gezicht snel droog en ruw wordt....dus wie heeft er een goede niet iets duurs ofzo, er bestaan vast goedkope alternatieven? heb wel een gevoelige huid dus niet teveel troep erin graag..
pi_41252777
Wie heeft er ervaring met de Clearskin-lijn van Dr. van der Hoog. Ik was van plan paar producten daar van te kopen en me gewoon daar op te richten geen andere producten meer...?
pi_41253072
Ik heb in het verleden wat gebruikt van die lijn, obl. Het reiningsmasker vind ik erg lekker en werkt goed bij mij. Daarna wel hydrateren.

De facewash doet waar het voor bedoeld is, maar de scrub vond ik maar wat matig. Veel te fijne korrel en de creme hechtte niet echt aan mijn gezicht waardoor ik moest oppassen en stuntelen met aanbrengen.
pi_41253239
hmmm, ik gebruik zowiezo al een midle scrub van Dove 5 Essentiële Mineralen. Het belangrijkste wat ik nodig heb is een hydraterende creme, heb nooit eentje gebruikt en merk toch dat mijn gezicht enorm snel uitdroogt.

Is die Day & Night control creme van Clearskin een goede hydraterende creme?
pi_41293670
Wat trouwens ook een goede online shop is: SkinStore.co.uk, de Britse versie van SkinStore.com (misschien wat voor in de OP). Daar vond ik ook de Glycare lijn van MD Forte met glycolzuur, voor de vette huid. De producten zijn overigens goed betaalbaar...
pi_41296021
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef NY_Giant het volgende:
Wat trouwens ook een goede online shop is: SkinStore.co.uk, de Britse versie van SkinStore.com (misschien wat voor in de OP). Daar vond ik ook de Glycare lijn van MD Forte met glycolzuur, voor de vette huid. De producten zijn overigens goed betaalbaar...
Ik wist niet dat er een Britste versie van Skinstore was.. Maar er staat weer geen MD Formulations bij. Ik had zelf ook de Facial Lotion No. II van MD Forte maar vond het niet bijzonder. Kan dan wel 20% glycolzuur inzitten maar vond het wel behoorlijk plakkerig. Heb het nu overigens ook niet meer.

Met mijn huid gaat het redelijk. Nog steeds die glimkop alleen is het niet vet. Als ik mijn gezicht gewassen heb glimt het en als ik de creme erop heb gedaan lijkt het net of het wordt versterrkt. Knap waardeloos. Ben nu gestopt met 60 MG Roaccutane omdat ik dus bloed in de urine had. 4 September moet ik weer naar de Dermatologe en dan zien en horen we het wel.
pi_41298467
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:45 schreef Pupil het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er een Britste versie van Skinstore was.. Maar er staat weer geen MD Formulations bij. Ik had zelf ook de Facial Lotion No. II van MD Forte maar vond het niet bijzonder. Kan dan wel 20% glycolzuur inzitten maar vond het wel behoorlijk plakkerig. Heb het nu overigens ook niet meer.

...
Die Glycare lijn is speciaal voor de "extremely oily skin and skin that is acne-prone", dus misschien dat dat beter werkt. Ik denk dat ik die ga proberen.
pi_41298554
Ja klopt idd.. Zou dan niet gelijk de hoogste glycolzuur gehalte nemen als ik jou was. Vooral als je huid het niet gewend is. Zou dan als ik jou was met 10 of 20 beginnen. Je kan het ook bij skinstore.com bestellen. Moet je even de prijzen vergelijken met de britse en amerikaanse.
pi_41298848
Ik heb al een tijdje acht gehad en wil nu voor 20 gaan. Omgerekend liggen de Britse prijzen iets hoger, maar ik denk dat dat weer gecompenseerd wordt door lagere verzendkosten. En vanuit de UK zal je het ook wel sneller binnen hebben.
pi_41304450
@ Pupil: MD Formulations kan je trouwens ook bestellen via http://www.harleycosmetic.com uit de UK en via http://www.bodyline-amsterdam.nl/md_bestellen.htm uit Nederland.
pi_41312755
Ik bestel het hier niet in NL. Waarom denk je dat ik het via skinstore.com bestel?! ¤¤¤¤¤!
pi_41319151
Ja, het scheelt natuurlijk wel, maar als je het sneller wilt hebben...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:23:38 #22
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41332928
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:36 schreef obl het volgende:
Ik zoek een goede hydraterende creme voor me gezicht, want merk nu na mijn vakantie dat mijn gezicht snel droog en ruw wordt....dus wie heeft er een goede niet iets duurs ofzo, er bestaan vast goedkope alternatieven? heb wel een gevoelige huid dus niet teveel troep erin graag..
Dove schijnt wel goede cremes te hebben, maar daar heb je dan weer geen mannenversies van.
Ik hoor mensen heel vaak zeggen dat ze een niet dure (goedkope) goede creme zoeken, maar wat is goedkoop en wat is duur??
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:45 schreef Pupil het volgende:
Met mijn huid gaat het redelijk. Nog steeds die glimkop alleen is het niet vet. Als ik mijn gezicht gewassen heb glimt het en als ik de creme erop heb gedaan lijkt het net of het wordt versterrkt. Knap waardeloos.
hmm, misschien ligt het toch gedeeltelijk aan de creme?
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:45 schreef Pupil het volgende:
Ben nu gestopt met 60 MG Roaccutane omdat ik dus bloed in de urine had. 4 September moet ik weer naar de Dermatologe en dan zien en horen we het wel.
Gaan ze ook nog nader onderzoek doen waar dat bloed wegkomt? Ik heb hier ook eens last van gehad, misschien heb je wat aan dit topic: Bloed in de urine!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_41333477
Ja mischien ligt het aan de creme maar ik heb het serum ervan en de gewone creme. (het gaat het om het Moisture Defense Antioxidant Serum en Moisture Defense Antioxidant Creme). 's avonds doe ik dan nog de Shielding Creme over mijn hele gezicht.

4 september naar de Derma, vertel dan hoe en wat. Moet nog maar afwachten of het wel kan doorgaan. Vrijdag krijg ik mijn lesrooster.
pi_41433343
Hoe gaat het met die cremes met Isolutrol 2low4zero?
  zondag 3 september 2006 @ 15:17:55 #25
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41451984
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:01 schreef El_Bassie het volgende:
Hoe gaat het met die cremes met Isolutrol 2low4zero?
Nog steeds een vette huid, maar ik moet dan ook nog zo'n 4 week door (tot eind september).
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef NY_Giant het volgende:
Wat trouwens ook een goede online shop is: SkinStore.co.uk, de Britse versie van SkinStore.com (misschien wat voor in de OP).
Ik zal hem in het volgende deel toevoegen.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_41452964
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Dove schijnt wel goede cremes te hebben, maar daar heb je dan weer geen mannenversies van.
Ik hoor mensen heel vaak zeggen dat ze een niet dure (goedkope) goede creme zoeken, maar wat is goedkoop en wat is duur??
Nou onder de 10 euro vind ik niet duur. Het gaat erom wil gewoon een basisproduct, ben niet iemand van 50 dat ik al gelijk van al die troep in mijn gezicht wil hebben. Gewoon een creme die hydrateert, niet al teveel chemicaliën erin als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_41475238
SkinStore.co.uk staat in de OP
pi_41480837
Ben vandaag naar de derma geweest en alles was goed. Logisch ook want het bloed was uit de beginfase (ben nu 2 maand bezig). Ze vond dat mijn huid er goed uitzag en moet tot ongeveer eind december.

Van het bloed in de urine kwam waarschijnlijk door de hoge dosering die ik eerst had (60 MG), en ben nu weer terug gegaan naar 40 MG. Balen dat ik nog steeds glim ben ook helemaal vergeten te vragen wanneer dat over zou zijn
pi_41502836
mag ik een tvp plaatsen? .
pi_41506296
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Camplo, tevreden met de producten?
Met wat ik gebruikt heb tot nu toe wel .

Face Wash, Scrub, Scheergel, Hydraterende crème.

Lekker fris
JOHNNY HEITINGA
pi_41508496
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 07:52 schreef Camplo het volgende:

[..]

Met wat ik gebruikt heb tot nu toe wel .

Face Wash, Scrub, Scheergel, Hydraterende crème.

Lekker fris
Ja hij is langer bezig met zijn gezicht dan moi moest even
Maar moet zeggen..hij heeft dan ook wel een probleemloze huid
Waarschijnlijk mede door er serieus mee bezig te zijn..
Salsa Española
pi_41629078
Mijn huid wordt beetje bij beetje steeds matter!! Heb eigenlijk geen pukkels meer, maar nog wel de vlekken van de pukkels.

Het gaat dus de goede kant op

tevens tvp
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:40:01 #33
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41653251
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:05 schreef schatje het volgende:
SkinStore.co.uk staat in de OP
Thx
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:55 schreef obl het volgende:

[..]

Nou onder de 10 euro vind ik niet duur. Het gaat erom wil gewoon een basisproduct, ben niet iemand van 50 dat ik al gelijk van al die troep in mijn gezicht wil hebben. Gewoon een creme die hydrateert, niet al teveel chemicaliën erin als je begrijpt wat ik bedoel.
Loop gewoon een drogisterij binnen en kijk ff rond, ik denk dat je dan bij Dove, Dr. van der Hoog, Loreal of Nivea uitkomt.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_41719206
Ik ga toch de producten van Biotherm eens testen denk ik. Ik heb een huid die van tijd tot tijd te kampen heeft met wat pukkeltjes en puistjes, ook soms wat vettig. Welke smeerproducten zijn aan te raden? Facewash heb ik al, maar ik ben vooral benieuwd naar cremes die nuttig zijn en waar men leuke ervaringen mee heeft.
pi_41727898
tvp, later ff doorlezen
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:42:03 #36
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41739889
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga toch de producten van Biotherm eens testen denk ik. Ik heb een huid die van tijd tot tijd te kampen heeft met wat pukkeltjes en puistjes, ook soms wat vettig. Welke smeerproducten zijn aan te raden? Facewash heb ik al, maar ik ben vooral benieuwd naar cremes die nuttig zijn en waar men leuke ervaringen mee heeft.
Bij Biotherm Homme zou ik in jou geval gaan voor de AcnoClean of T-Pur lijn, deze zijn gericht op de probleemhuid.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_41743642
Dank je. Ik heb inmiddels je post niet afgewacht en heb voor de gein een afgeprijsd reispakketje van Biotherm meegenomen met een Face wash, een zogenaamde treatment en een exfoliant. Ben benieuwd. Als dit bevalt ga ik eens naar gerichtere producten zoeken.
pi_41777851
Vandaag even langs de winkel geweest waar ik mijn Zirh producten altijd haal, en ze hadden een nieuw product genaamd SkinCode, afkomstig uit Zwitserland. Het is in principe een vrouwenproduct maar het word t voornamelijk door mannen gekocht. Het moet ook erg goed helpen tegen puisten/talgvorming, dus lijkt me erg interessant om een keer te kopen, aangezien ik nog wel eens last heb van een verdwaalde puist.

Hier een link naar de (niet officiele) site, maar wel een site waar ook de prijzen staan vermeld.

klik hier

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 13-09-2006 18:58:26 (linkje aangepast i.v.m. lay-out) ]
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_41814211
Ziet er goed uit, maar ik denk dat er niet één wondermiddel is.

Overigens ik zit net het tubetje van Biotherm Homme Facial Exfoliator te bekijken en men zegt in de gebruiksaanwijzing het volgende:
quote:
Apply this gel twice a week, preferably at night, to a wet face.
Uhm... leuk. Maar moet je het daarna weer van het gezicht afspoelen, of wordt dat gewoon laten opdrogen nadat je het hebt ingewreven?
pi_41817359
Heeft er al iemand dat Appel cider azijn geprobeerd? Het klonk goed
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:52:49 #41
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41861264
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef MadGuy het volgende:
Ziet er goed uit, maar ik denk dat er niet één wondermiddel is.

Overigens ik zit net het tubetje van Biotherm Homme Facial Exfoliator te bekijken en men zegt in de gebruiksaanwijzing het volgende:
[..]

Uhm... leuk. Maar moet je het daarna weer van het gezicht afspoelen, of wordt dat gewoon laten opdrogen nadat je het hebt ingewreven?
Tis een scrub naar mijn weten, afspoelen dus.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:53:45 #42
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41861289
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:55 schreef Lanvin het volgende:
Vandaag even langs de winkel geweest waar ik mijn Zirh producten altijd haal, en ze hadden een nieuw product genaamd SkinCode, afkomstig uit Zwitserland. Het is in principe een vrouwenproduct maar het word t voornamelijk door mannen gekocht. Het moet ook erg goed helpen tegen puisten/talgvorming, dus lijkt me erg interessant om een keer te kopen, aangezien ik nog wel eens last heb van een verdwaalde puist.

Hier een link naar de (niet officiele) site, maar wel een site waar ook de prijzen staan vermeld.

klik hier
Ga je het ook uitproberen?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_41868389
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Tis een scrub naar mijn weten, afspoelen dus.
Ja, ik kwam er gisteravond ook ineens achter. Lekker dom. Wel een heule fijne scrub.
pi_41883741
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ga je het ook uitproberen?
Zit er wel over na te denken om het te gaan proberen, verandering is spijs doet eten. Al ben ik wel hééél tevreden over zirh. Al vind ik de moisterizer best irritant, op je voorhoofd voelt het net alsof er een laagje achterblijft. Ik smeer daar bewust al niet teveel, en dan nog het gevoel alsof er een laagje op zit. Maar de combi clean + protect is voor mij wel een wonderformule want ik heb geen enkel puistje.

[ Bericht 25% gewijzigd door Lanvin op 17-09-2006 12:19:27 ]
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_41889998
Ik ben 21 en zit nog met kleine puistjes, mee-eters en een glimmende huid. Ik wil hier nu wel een keer vanaf. Ik heb al veel (goedkope) producten geprobeerd. (nivea, l'oreal, huismerken) Maar niks schijnt echt goed te helpen. Zijn er (betaalbare) producten die wel echt werken? Betaalbaar is in mijn ogen tot 20 euro.

Ik gebruik nu Vichy Normaderm facewash en dagcreme, mijn poriën worden hier wel kleiner van en m'n huid voelt glad aan maar mijn puistjes verdwijnen er alleen niet van. Tevens heb ik nog een Body Shop teatree masker, ook dit voelt goed aan maar lijkt niet echt te helpen.

Ik scheer me trouwens bijna nooit. Ik heb er een hekel aan en een stoppelbaardje staat me goed. Ik gebruik dus altijd een tondeuse. Dit zal vast invloed hebben op mijn huid alhoewel het niet erger is geworden nadat ik gestopt ben me te scheren. Heeft dit er verder nog invloed op en/of moet ik andere producten gebruiken? Misschien toch weer gaan scheren?

Kortom, wie kan mij vertellen wat wel bij hem heeft gewerkt?
pi_41890355
Ik heb nog nooit echte puistjes gehad. Wel ooit bultjes als ik 1 of 2 dagen niet scheerde, maar sinds ik Shiseido en sinds kort Clarins ben gaan gebruiken dus echt ochtend en avond NOOIT overslaan heb ik nergens last meer van.

Nadeel is dat die producten NET buiten jouw budget vallen.
JOHNNY HEITINGA
pi_41890920
Als het werkt ben ik natuurlijk best bereid om een paar euro meer uit te geven Het is een richtlijn, geen onbreekbare grens.
pi_41891159
ik gebruik alleen L'oreal spullen, want ze staan voor kwaliteit
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_41891409
@ Japin, ik kan jou wel vertellen wat voor mij werkt, maar daar heb jij in principe geen ene fuck aan. Wat voor de een wel goed werkt, werkt voor de ander niet, je zult dus gewoon vanalles moeten proberen. Ik vraag me trouwens af hoelang je al bezig was met het smeren en behandelen van je puistjes, zoiets gaat niet in een weekje weg. Daarom snap ik ook niet dat sommige mensen hier in dit topic om de 3 weken van product wisselen (althans dat idee heb ik vaak)
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_41891560
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Lanvin het volgende:
@ Japin, ik kan jou wel vertellen wat voor mij werkt, maar daar heb jij in principe geen ene fuck aan. Wat voor de een wel goed werkt, werkt voor de ander niet, je zult dus gewoon vanalles moeten proberen. Ik vraag me trouwens af hoelang je al bezig was met het smeren en behandelen van je puistjes, zoiets gaat niet in een weekje weg. Daarom snap ik ook niet dat sommige mensen hier in dit topic om de 3 weken van product wisselen (althans dat idee heb ik vaak)
Kom op, er zijn toch producten die voor veel mensen werken en waarbij ik dus ook een grotere kans heb dat ze bij mij werken. Natuurlijk snap ik wel dat er geen wondermiddel bestaat. Als er wel zoiets zou zijn dan was dit topic natuurlijk niet nodig. Ik zoek gewoon naar bepaalde werkzame bestanddelen, of een goedwerkende combinatie van een scrub met een facewash of iets anders Gewoon wat informatie van mensen met ervaring

Ik weet dat zoiets niet in een week weg gaat. Ik denk dat ik ieder product minstens 2 maanden heb gebruikt, vaak nog langer. Ik probeer er dus ook al een aantal jaar vanaf te komen maar niks helpt echt.
pi_41891657
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef Japin het volgende:

[..]

Kom op, er zijn toch producten die voor veel mensen werken en waarbij ik dus ook een grotere kans heb dat ze bij mij werken. Natuurlijk snap ik wel dat er geen wondermiddel bestaat. Als er wel zoiets zou zijn dan was dit topic natuurlijk niet nodig. Ik zoek gewoon naar bepaalde werkzame bestanddelen, of een goedwerkende combinatie van een scrub met een facewash of iets anders Gewoon wat informatie van mensen met ervaring

Ik weet dat zoiets niet in een week weg gaat. Ik denk dat ik ieder product minstens 2 maanden heb gebruikt, vaak nog langer. Ik probeer er dus ook al een aantal jaar vanaf te komen maar niks helpt echt.
Iets wat naar mijn ervaring bij veel mensen werkt zijn producten met veel AHA's erin (alpha hydroxic acids) oftewel fruitzuren. Een goed voorbeeld daarvan is Zirh Clean, en daar betaal je dan 18.50 euro voor en je doet er zo ongeveer een maand mee, en bij zuinig gebruik anderhalve maand. Voor mij is Zirh het enige product wat écht werkt.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_41897193
Waar koop je die Zirh Clean?
pi_41897753
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:12 schreef riX- het volgende:
Waar koop je die Zirh Clean?
Ze hebben het hier in Oss bij de wat duurdere parfumerie en bij de Douglas/Ici paris maar die laatste ben ik niet zo'n fan van. Ik weet niet hoe het in de rest van nederland is maar hier kom je vaak thuis met spul wat al overduidelijk te lang in de vitrine gestaan heeft.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 18 september 2006 @ 13:27:02 #54
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_41918078
Merk je met Zirh Clean of ander AHA producten al een verschil qua gevoel dat het schoner wordt dan met alleen met een facewash?

En moet je het laten intrekken of direct weer afspoelen?
pi_41919567
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:27 schreef flashermx het volgende:
Merk je met Zirh Clean of ander AHA producten al een verschil qua gevoel dat het schoner wordt dan met alleen met een facewash?

En moet je het laten intrekken of direct weer afspoelen?
AHA is gewoon een bestandsdeel/ingredient van een facewash en een facewash spoel je af, dus deze ook Ik merk persoonlijk dat als ik producten met AHA's gebruik dat mijn gezicht er beter uitziet omdat puistjes wegblijven, maar ik merk niet een echt verschil qua hoe schoon het word.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 18 september 2006 @ 14:24:59 #56
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_41919716
ok, ik heb net zirh clean gehaald duz maar ff kijken of het ook goed werkt tegen meeeters.

ow jah en is een facewash dan overbodig of moet je nog wel die stappen volgen zoals hier in de topic staat?
pi_41919757
Ik gebruik zelf de gezichtscreme van Lancome (24h hydr.) en de facewash van Biotherm. Die facewash heb ik trouwens gratis gekregen bij de Douglas, bij een besteding van meer dan (volgens mij) 60 euro mocht je iets uitzoeken. Ideaal.
pi_41919916
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef flashermx het volgende:
ok, ik heb net zirh clean gehaald duz maar ff kijken of het ook goed werkt tegen meeeters.

ow jah en is een facewash dan overbodig of moet je nog wel die stappen volgen zoals hier in de topic staat?
Ben benieuwd naar je ervaringen ermee

quote/ow jah en is een facewash dan overbodig/

Die heb je net toch gekocht?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 18 september 2006 @ 14:39:25 #59
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_41920202
owjah lol verwarde het met een ander aha product wat je na een facewash moet gebruiken.

ow jah nog een vraag gebruik je het 2 keer per dag of is een keer ook goed?
Ik blijf vragen stellen

[ Bericht 28% gewijzigd door flashermx op 18-09-2006 16:32:48 ]
pi_41924131
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:39 schreef flashermx het volgende:
owjah lol verwarde het met een ander aha product wat je na een facewash moet gebruiken.

ow jah nog een vraag gebruik je het 2 keer per dag of is een keer ook goed?
Ik blijf vragen stellen
Daar is het forum voor Ik gebruik het 2x daags, smorgens en savonds tijdens het douchen, en dan daarna moisterizer erop in mijn geval Protect van hetzelfde merk.

Alleen die moet je echt gigantisch zuinig gebruiken anders loop je hele dag met het idee alsof er een laagje op je voorhoofd hangt. Maar desalniettemin is ook die erg goed. Ik ben echt Zirh fan.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 18 september 2006 @ 17:28:08 #61
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_41924836
jah ik gebruik nu een hydraterende dagcreme van olaz en die gilmpt niet en voelt niet vettig aan.
en de scrub van nivea en het klei masker van lab series(is makkerlijker uit te smeren dan het masker van zirh)
pi_41924937
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef flashermx het volgende:
jah ik gebruik nu een hydraterende dagcreme van olaz en die gilmpt niet en voelt niet vettig aan.
en de scrub van nivea en het klei masker van lab series(is makkerlijker uit te smeren dan het masker van zirh)
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van het masker van Zirh, niet vanwege het smeergemak maar het doet gewoon niet veel voor mijn gezicht. Gebruik eigelijk nooit meer maskers, soms om de zoveel tijd een scrub (ook weer van zirh) omdat hier erg veel Aloë Vera inzit, het tevens lekker ruikt, de scrub niet te sterk is tis meer gelachtig. Kortom heel fijne scrub vind ik het, maar dat is weer persoonlijk de een wil een ruwe scrub de ander een zachte.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 18 september 2006 @ 17:44:20 #63
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_41925259
zo wat is die protect dag creme duur zit daar nog iets extra's in tegen vettehuid ofzo?
pi_41925437
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:44 schreef flashermx het volgende:
zo wat is die protect dag creme duur zit daar nog iets extra's in tegen vettehuid ofzo?
Voor een exclusief merk is 32.50 euro niet gigantisch duur voor een créme. Maar mischien dat die prijs zo hoog is omdat er ook weer aha's in zitten. Maar dan nog is 32.50 een heel normale prijs, sterker nog, vrij goedkoop.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 18 september 2006 @ 19:12:02 #65
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_41927519
Nou ik ga maar eerst ff kijken wat Zirh clean opleverd
pi_41929214
laat het ons weten ben benieuwd of het bij jou net zo goed aanslaat als bij mij en een aantal andere mensen die ik dit produkt heb aangeraden en er erg tevreden over zijn.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_41934127
Trouwens nu ook bij de Konmar verkrijgbaar:



Die blauwe is HEEL ERG fijn.
JOHNNY HEITINGA
pi_41934812
Hoe werkt die blauwe?
pi_41935188
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef MadGuy het volgende:
Hoe werkt die blauwe?
Zakje openmaken, uitknijpen verdelen over je gezicht, 20 mins wachten tot ie droog is en dan kan je hem er voorzichtig aftrekken. Oeff gave huid heb je daarna
JOHNNY HEITINGA
pi_41935623
Klinkt goed, en ze zijn niet duur geloof ik.
  maandag 18 september 2006 @ 22:58:25 #71
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41936222
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Camplo het volgende:

[..]

Zakje openmaken, uitknijpen verdelen over je gezicht, 20 mins wachten tot ie droog is en dan kan je hem er voorzichtig aftrekken. Oeff gave huid heb je daarna
Ik vond die blauwe juist heel erg tegenvallen, geef mij maar die andere.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  maandag 18 september 2006 @ 23:01:52 #72
3185 Adelante
To let it go now
pi_41936328
even naast de gezichtsverzorging: wat gebruiken jullie om de rest van je huis te verzorgen? de bodylotion van m'n vriendin zal wel oke zijn, maar dan ruik ik naar bloemetjes , die standaard nivea flessen zijn te vet om vervolgens ook nog eens kleding aan te trekken. Bestaan er bodylotions voor mannen en zo ja welke zijn prettig in gebruik?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_41942348
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:01 schreef Adelante het volgende:
even naast de gezichtsverzorging: wat gebruiken jullie om de rest van je huis te verzorgen? de bodylotion van m'n vriendin zal wel oke zijn, maar dan ruik ik naar bloemetjes , die standaard nivea flessen zijn te vet om vervolgens ook nog eens kleding aan te trekken. Bestaan er bodylotions voor mannen en zo ja welke zijn prettig in gebruik?
Natusan Babyolie

Die gebruik ik soms. Voor de rest zou ik niet weten of die bestaan, nog nooit gezien immers.
JOHNNY HEITINGA
pi_41942356
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:58 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ik vond die blauwe juist heel erg tegenvallen, geef mij maar die andere.
Bij mij precies andersom. Die zwarte/grijzige doet vrij weinig bij mij.
JOHNNY HEITINGA
pi_41942357
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:42 schreef MadGuy het volgende:
Klinkt goed, en ze zijn niet duur geloof ik.
¤ 1.39 ofzo
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:36:07 #76
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_41944793
jammer er zit geen konmar hier in de buurt anders had ik ze ckers geprobeerd.
  woensdag 20 september 2006 @ 09:45:40 #77
3185 Adelante
To let it go now
pi_41975375
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 07:42 schreef Camplo het volgende:

Natusan Babyolie

Die gebruik ik soms. Voor de rest zou ik niet weten of die bestaan, nog nooit gezien immers.
die babyolie is wel een idee

ik heb nu van Declaré Men de bodylotion aangeschaft, ben benieuwd hoe dat werkt...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 20 september 2006 @ 16:21:46 #78
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_41986416
Ik gebruik zelf geen bodylotion eigenlijk maar af en toe wel een bodyscrub onder de douche
pi_41986431
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:01 schreef Adelante het volgende:
even naast de gezichtsverzorging: wat gebruiken jullie om de rest van je huis te verzorgen? de bodylotion van m'n vriendin zal wel oke zijn, maar dan ruik ik naar bloemetjes , die standaard nivea flessen zijn te vet om vervolgens ook nog eens kleding aan te trekken. Bestaan er bodylotions voor mannen en zo ja welke zijn prettig in gebruik?
ik gebruik door de weeks gwoon nivea bodylotion, maar in in het weekend gebruik ik altijd Acqua di parma blue mediterrane arancia Body cream. Gebruik deze alleen in het weekend, omdatie zo duur is dus.

maar is echt de allerbeste bodymoisterizer die ik ooit geprobeerd heb en ruikt ook nog es lekker.

Aangezien het een exclusief merk is, kanjem alleen in het buitenland bestellen en in 1 winkel in amsterdam. Zie link -> http://webshop.skins.nl/xcart/product.php?productid=80536&cat=225&page=1
pi_41986524
klik hier



[ Bericht 18% gewijzigd door Mylene op 20-09-2006 16:29:48 (linkje aangepast i.v.m. lay-out) ]
pi_41988235
Gebruik nu ongeveer 3 maanden de Roa en ben helemaal clean!!! Ben ik al een paar weken, maar had het hier nog niet gemeld.

Veel rode vlekken, maar goed die zie ik alleen maar zelf heb ik het idee. Huid glimt nog wel, maar kleeft niet meer zo door al die talg die ik eerst had dus dat scheelt ook weer. Moet ongeveer tot eind December/ begin Januari, dus dat schiet ook alweer op. Vind het geen crime, meer weinig tot niets van de bijwerkingen, alleen dat ik soms echt heeeel moe ben. Maar goed dat is nog wel te overzien.

Ik heb alleen nog een pot dermabrasie en moisturizer die ik nu niet kan gebruiken. Heb ik ook maar een paar keer gebruikt en wil niet dat ik hem niet meer kan gebruiken na de kuur. (mag niet na 6 maanden) Dus mischien dat iemand hem van mij wil overnemen?

pi_41988429
Is een masker juist goed voor meeëters of werkt dat voornamelijk beter voor andere dingen? Ik gebruik wel een dagcremé en facewash, maar de meeëters op en rond m'n neus blijven. Wat is dus een aanrader om meeëters tegen te gaan?
pi_41990849
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:31 schreef Pupil het volgende:
...

Ik heb alleen nog een pot dermabrasie en moisturizer die ik nu niet kan gebruiken. Heb ik ook maar een paar keer gebruikt en wil niet dat ik hem niet meer kan gebruiken na de kuur. (mag niet na 6 maanden) Dus mischien dat iemand hem van mij wil overnemen?

[afbeelding]
Wat is dat ook alweer precies? Een soort peeling idee?
pi_41991101
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef Fillipe het volgende:
Is een masker juist goed voor meeëters of werkt dat voornamelijk beter voor andere dingen? Ik gebruik wel een dagcremé en facewash, maar de meeëters op en rond m'n neus blijven. Wat is dus een aanrader om meeëters tegen te gaan?
Een klei masker.



Die linker.
pi_41991501
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:08 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Wat is dat ook alweer precies? Een soort peeling idee?
Micorodermabrasie wordt gebruikt om de huid gladder te maken en vlekjes en andere onzuiverheden weg te halen. Deze kit is geschikt voor de vette/ gecombineerde huid. Hij werkt heel goed, toen ik de Roaccutane nog niet gebruikte heb ik hem een paar keer gebruikt en en hij beviel erg goed. Bepaalde dingen waren na een paar keer al vervaagd. (vlekjes etc.)
pi_41991522
Kleimasker werkt inderdaad goed. Iets met ka-olie geloof ik ook, al weet ik de machinaties daarachter niet. Bij mij werkt het, de porieën worden extreem schoon. Het blijft echter een kwestie van bijhouden.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:46:48 #87
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42000296
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:31 schreef Pupil het volgende:
Gebruik nu ongeveer 3 maanden de Roa en ben helemaal clean!!! Ben ik al een paar weken, maar had het hier nog niet gemeld.

Veel rode vlekken, maar goed die zie ik alleen maar zelf heb ik het idee. Huid glimt nog wel, maar kleeft niet meer zo door al die talg die ik eerst had dus dat scheelt ook weer. Moet ongeveer tot eind December/ begin Januari, dus dat schiet ook alweer op. Vind het geen crime, meer weinig tot niets van de bijwerkingen, alleen dat ik soms echt heeeel moe ben. Maar goed dat is nog wel te overzien.

Ik heb alleen nog een pot dermabrasie en moisturizer die ik nu niet kan gebruiken. Heb ik ook maar een paar keer gebruikt en wil niet dat ik hem niet meer kan gebruiken na de kuur. (mag niet na 6 maanden) Dus mischien dat iemand hem van mij wil overnemen?

[afbeelding]
Pupil ook geen last van droge lippen?

toen ik namelijk Roa kuur had zei mijn dermatoloog dat hij kon zien aan mijn droge lippen dat ik het goed gebruikte.
Verder had ik ook wienig tot geen bijwerkingen op droge lippen na dan
pi_42003539
Ja ook wel droge lippen. Maar dat is met 2 keer labello op een dag wel bij te houden. Toen ik aan de 60 mg zat ging het niet goed toen zag de derma het ook, nu weer op 40 en mijn lippen zijn vrijwel normaal.
pi_42006224
Overigens is de balsem versie van Clarins echt slecht



Heb daar nu een testertje van, en heb wel de moisturizing gel. (verpakking is hetzelfde, alleen de naam anders en inhoud).

Maar die balsem laat zo'n vieze vettige laag achter op je huid, terwijl de gel echt fris aanvoelt. Balsem is te vergelijken met die dagcrème voor mannen van nivea. Ook zo'n vettige rommel op je gezicht.
JOHNNY HEITINGA
pi_42007972
Ik heb even zitten kijken en zag op een of andere site deze producten:
Exfoliërende & verzorgende body scrub
BodyScrub biedt een grondige reiniging van de huid, dode huidcellen, worden verwijderd en gelijktijdig ontstaat een effectieve verzorging en kan op de gehele lichaam gebruikt worden

Body spray - dagelijkse verzorging.

Maar dan heb je ook nog Dove bodylotion..ook voor men..die is wel schappelijke in prijs.

ben wel geen man,maar denk met jullie mee

www.zon4men.be

[ Bericht 8% gewijzigd door Salsagirl op 21-09-2006 10:04:35 ]
Salsa Española
pi_42008043
quote:
Op donderdag 21 september 2006 07:34 schreef Camplo het volgende:
Overigens is de balsem versie van Clarins echt slecht

[afbeelding]

Heb daar nu een testertje van, en heb wel de moisturizing gel. (verpakking is hetzelfde, alleen de naam anders en inhoud).

Maar die balsem laat zo'n vieze vettige laag achter op je huid, terwijl de gel echt fris aanvoelt. Balsem is te vergelijken met die dagcrème voor mannen van nivea. Ook zo'n vettige rommel op je gezicht.
Ik vind persoonlijk die hele MEN reeks van Clarins compleet klote, vooral de cleanser, een of ander goedkoop uitzient en tevens stinkend blauw goedje wat uit een flesje komt.. En daarbij bij mij juist meer puisten veroorzaakte, ik gebruikte de Cleanser en een of andere créme achtig iets.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  donderdag 21 september 2006 @ 17:04:50 #92
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42019418
TIP: Bij puistjes, het kleimasker op het puistje aanbrengen, mee gaan slapen en de volgende dag pas afhalen. Dan is het puistje geslonken.

Gelezen op een website en gisteren geprobeert. en werkt ook nog eens goed

ow jah en voor Lanvin: tot nu toe zie ik al veranderingen door het gebruik van zirh clean (2x daags), de meeeters op mijn neus zijn al iets minder geworden en gelukkig nog geen irritaties ofzo
pi_42019734
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:04 schreef flashermx het volgende:
TIP: Bij puistjes, het kleimasker op het puistje aanbrengen, mee gaan slapen en de volgende dag pas afhalen. Dan is het puistje geslonken.
LOL! Dat eerste heb ik ook eens gedaan. Het werkte wel, al had ik mijn mooie witte matrashoes ook een beetje ondergesmeerd tijdens het draaien in mijn slaap.
pi_42019929
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:13 schreef MadGuy het volgende:

[..]

LOL! Dat eerste heb ik ook eens gedaan. Het werkte wel, al had ik mijn mooie witte matrashoes ook een beetje ondergesmeerd tijdens het draaien in mijn slaap.
Even een tip, bij puistjes is het sowieso niet goed om op met je wang in het kussen te liggen, er komt dan geen frisse lucht bij, en puistjes ontstaan vlugger, daarbij is je kussen nooit 100% schoon en is het dus beter om niet op je wang te gaan liggen. Sterker nog ik heb ooit gelezen dat Hollywood sterren, en topmodellen een of ander kussen hebben waarbij je je hoofd recht houd. Ikzelf heb hiervoor gewoon 2 tennisballen in een sok gedaan, en vastgezet, daar lig ik met mijn hoofd tussen zodat ik niet kan draaien. En ookal dat het misschien vreemd klinkt, het werkt echt.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42020343
Ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat het effectief is om een masker lokaal 's nachts te laten zitten, het is namelijk zo dat een masker op een gegeven moment gewoon is uitgewerkt.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  donderdag 21 september 2006 @ 18:24:06 #96
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42021894
zou het niet gewoon het uitdrogen zijn van de puist/huid
pi_42022431
Dat van dat kussen klopt, maar ik ga niet allerlei maatregelen nemen om maar niet te draaien, dat gaat me iets te ver. Het maskertje droogt volgens mij inderdaad de puist uit.
  donderdag 21 september 2006 @ 19:30:07 #98
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42023782
duz 2 a 3 keer per week je kussen verschonen zou ook kunnen helpen tegen meeeters
pi_42025118
@Madguy, nou ik weet niet wat jij liever doet, maar 2 tennisballen kosten niets, en het is toch al gauw de oorzaak van 50% van de puisten op je gezicht. En dat is dus vanuit eigen ervaring.

@Flashermx, ja dat zou ook kunnen helpen, er schijnen ook mensen te zijn die 2 dagen dezelfde handdoek gebruiken, en dus met de handdoek waar ze hun tampeloerus mee hebben afgedaan de dag erop lekker door hun gezicht wrijven. Ook niet hygiene ten top. Ik gebruik zelf dan ook 1 douchehandoek en een gezichthanddoek die ik dagelijks vernieuw.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:04:06 #100
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42077987
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:51 schreef Salsagirl het volgende:
Ik heb even zitten kijken en zag op een of andere site deze producten:
[afbeelding]Exfoliërende & verzorgende body scrub
BodyScrub biedt een grondige reiniging van de huid, dode huidcellen, worden verwijderd en gelijktijdig ontstaat een effectieve verzorging en kan op de gehele lichaam gebruikt worden
[afbeelding]
Body spray - dagelijkse verzorging.

Maar dan heb je ook nog Dove bodylotion..ook voor men..die is wel schappelijke in prijs.

ben wel geen man,maar denk met jullie mee

www.zon4men.be
Website werkt niet.

Mare welk merk is dat op die plaatjes?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_42078704
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Website werkt niet.

Mare welk merk is dat op die plaatjes?
Denk dat ze de site zone4men.be bedoelt, die bestaat nml wel en is cosmetica gericht.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42079629
Sorry dat die link het niet deed het is:

www.zone4men.com en rechts boven in nl kiezen..
Hoop dat het wat is voor jullie mannen
Salsa Española
pi_42107448
hey jongens,

@2low4, Hoe gaat het met dat nieuwe middel dat je gebruikte, je kon toch pas conclusies trekken in mid. sep.? dus dat is nu.

Ben benieuwd! Later
  maandag 25 september 2006 @ 14:27:29 #104
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42112580
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:13 schreef FlaVa het volgende:
hey jongens,

@2low4, Hoe gaat het met dat nieuwe middel dat je gebruikte, je kon toch pas conclusies trekken in mid. sep.? dus dat is nu.

Ben benieuwd! Later
Ja, idd Het gaat om de volgende producten:
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb inmiddels de volgende producten met Isolutrol tegen een vette huid binnen gekregen:

- Ketsugo AntiBac Wash
- Ketsugo Spray
- Ketsugo Gel
- Ketsugo Oil Control Lotion

Dit houdt in dat ik tijdelijk ga stoppen met Paula's Choice voor de komende 6 weken.

Ketsugo Skincare
KML Beauty Online-shop
Ik ben deze producten gaan gebruiken voor een vette huid en niet zo zeer tegen puistjes. Maar in beide gevallen vind ik de resultaten tegenvallen, tegen puistjes vond ik het niet echt helpen. Mijn huid is wel een fractie minder vet geworden, maar nog lang niet op het niveau zoals ik het wil hebben. Terwijl ik toch echt hele goede recenties heb gelezen over deze producten, maar ja dat verschilt natuurlijk weer per persoon.

Ik blijf het gebruiken totdat het op is, want je kan er zeker wel 6 tot 8 weken mee doen. Mocht het dan nog niet zijn zoals ik het wil hebben, dan koop ik het ook niet weer.

[ Bericht 3% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 25-09-2006 14:34:18 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  maandag 25 september 2006 @ 16:21:16 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_42115041


Gebruik sinds een weekje nu Declaré Men bodylotion (ofwel körpermilch ) en het is echt keigoed spul! Niet vet, smeert makkelijk uit en mijn huid is bijna zachter dan die van m'n vriendin Ben ook wel blij dat het neutraal ruikt en ik dus niet naar bloemetjes of baby stink de hele dag. Aanrader dus wat mij betreft.

Wel een vraagje nog: het werkzame element in deze lotion is panthenol Iemand iets meer info daarover, wat doet het precies en waar komt het vandaan?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42115280
Panthenol is een precursor (voorloper) van pantotheenzuur (vitamine B-groep), dat een bestanddeel van het bekende co-enzym-A is. Co-enzym-A speelt een centrale rol bij de celstofwisseling. In alle organen met een hogere stofwisseling, zoals de huid, komt het co-enzym-A voor. Iedere beschadiging of overbelasting van organen en weefsels heeft een hogere behoefte aan pantotheenzuur tot gevolg. Het toegepaste D-panthenol heeft een goed penetratievermogen door de huid en wordt door ons huidorgaan in panthoteenzuur omgezet. De voordelen hiervan zijn legio. Celdelingen zullen gemakkelijker tot stand komen, panthenol draagt zo bij aan huidverjonging en bijvoorbeeld wondgenezing. Panthenol bezit tevens hydrofiele (wateraantrekkende) eigenschappen, zodat de vochtigheidsgraad genormaliseerd kan worden. Het heeft een kalmerende werking bij o.a. ontstekingen, jeuk, contact-allergieën, irritaties, zonnebrand en luieruitslag. Het verbetert de elasticiteit van de huid en bevordert o.a. de opbouw van zwavelbevattende eiwitten (bijvoorbeeld in de keratine van de hoornlaag, haren en nagels). Panthenol bestrijdt uiteraard ook een ruwe of schilferige huid

heb je zelf geen google?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 25 september 2006 @ 18:48:12 #107
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42118552
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:21 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

Gebruik sinds een weekje nu Declaré Men bodylotion (ofwel körpermilch ) en het is echt keigoed spul! Niet vet, smeert makkelijk uit en mijn huid is bijna zachter dan die van m'n vriendin Ben ook wel blij dat het neutraal ruikt en ik dus niet naar bloemetjes of baby stink de hele dag. Aanrader dus wat mij betreft.

Wel een vraagje nog: het werkzame element in deze lotion is panthenol Iemand iets meer info daarover, wat doet het precies en waar komt het vandaan?
waar kun je die kopen dan en hoe duur is het?
pi_42277170
Ik was gister in de Douglas en zag nieuwe shisheido for men producten, genaamd Shisheido for men Basala. zoals een advanced moisterizer twv 40 euro, iemand enig idee wat het verschil is tussen deze en de normale moisterizer van shiseido for men? ik kan helemaal niets over deze producten vinden op de officiele shiseido homepages.




[ Bericht 34% gewijzigd door Shiseido op 01-10-2006 14:01:23 ]
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:25:37 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_42277335
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:48 schreef flashermx het volgende:

waar kun je die kopen dan en hoe duur is het?
douglas.de, 16 euri per flesje van 200 ml en gratis thuisbezorgd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42277625
Ik gebruik sinds een dag of 3 geen moisterizer meer, en me gezicht lijkt er vooralsnog beter op te worden, kan iemand dit verklaren?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:02:29 #111
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_42277974
Verkeerde moisturizer gebruikt?
pi_42278304
jep moisterizer voor verkeerde huidtype
pi_42278380
Die drogisterij.net he, ik heb daar wat bestelt en wil dus met ideal betalen, ik al me gegevens invullen voor een login en shit. als bank postbank ingevuld akkoord gegaan en alles en dat was het.
Enkel nog een mail gehad met bevestiging maar verder niks. Moet ik nu zelf het geld overschrijven ofzo?
Normaal moet ik een tan-code invullen en wordt het meteen overgeschreven.
pi_42286733
Ik ben trouwens paar dagen met moisterizer gestopt om te kijken hoe ten eerste mijn gezicht erop zou reageren qua puistjes. Ik heb sinds die tijd wel wat rode vlekjes gekregen maar geen echte puistjes met witte punt. EN en daar ging het mij eigenlijk om, de smeerseltjes tegen puisten slaan véél beter aan. Zirh Fix wat ik hiervoor nog een kutproduct vond, werkt opeens hartstikke goed. Opzich niet echt vreemd omdat er eerst natuurlijk een moisterizer voor zat.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42287900
watvoor huidtype hebje dan en wat voor moisterizer gebruikte je
pi_42288416
Ik heb een normaal huidtype, niet droog, niet vet, beetje er tussenin. Soms hier en daar een verdwaalde puist. Ik gebruikte Protect van Zirh, wat daar in principe ook voor is. Alleen altijd het gevoel alsof er een laagje op me gezicht zat. En ik denk dus ook dat dat een mogelijke reden is geweest van de zgn whiteheads die ik nu dus opeens niet meer heb. Ga nu even aankijken hoe het er over paar weken uitziet, en als ik dan nog steeds puistloos rondwandel hoeft er van mij niet persee een nieuwe moisterizer te komen. Dan kan ik prima met mijn cleanser en wat scrub.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42301867
jep puistloos is hoogste prio natuurlijk:P maar denk dat het beter is dat je een ander merk moisterizer probeert voor de normale huid waar je dat gevoel van een laagje niet bij hebt en misschien ook minder puistjes mee krijgt aangezien je huid er gewoon beter uitziet als je een moisterizer gebruikt
pi_42312590
Shiseido ja en nee, op dit moment vind ik mijn huid er niet per definitie veel slechter uitzien als met moisterizer. Ok het ziet er wat doffer uit dat is zeker waar, maar ik heb er beetje genoeg van om daar 32,50 voor te betalen. Dus als er goedkopere alternatieven zijn hoor ik ze graag (ik wil niet aan de nivea achtige hype-producten dus kom daar aub niet mee) Ik merk wel dat ik iig geen speciale (extra functies) moisterizer nodig heb. Dus dat scheelt ook weer geld.

Zat ook nog te denken om bijv alleen overdag moisterizer op te doen (aangezien mensen je dan zien) en savonds niets op te doen. Van de andere kant herstelt de huid juist savonds en kan je huid wel een hulpje gebruiken, al moet je huid op je twintigste dat toch nog wel fatsoenlijk zonder hulp kunnen.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42317518
Nou ik ben begin van dit jaar begonnen met 2 x dagelijks een dure moisterizer(heb er al 5 geprobeerd ondertussen. ik gebruik eerst een toner(dat is om de huid voor te bereiden op de moisterizer en ik gebruik het ook als aftershave, ik gebruik de shisheido men hydrating lotion hiervoor, maar bv dermalogica heeft ook goeie hiervoor) en daarna een goede moisterizer erop. en mijn huid ziet er echt wel veel beter uit als de rest van mijn leven(uitgezonderd t/m 10 jaar ofzo:P) en het voelt echt zacht en gezond aan. Puistaanvallen zijn er nog steeds, maar ook veel minder. Dus sochtens na het scheren en savonds na het douchen gebruik ik een moisterizer. 's Nachts alsk ga slapen gebruik ik alleen die toner.

Aangezien je een normaal huidtype hebt is dat helemaal ideaal natuurlijk, want ik heb wel nog steeds last van een glimmende t-zone
Wa type moisterizer betreft, der zijn zoveel goede moisterizers, maar die kosten wel wat, maar der zijn ook genoeg goeie moisterizers van rond de 15 euro, maar ken eigelijk alleen de buitenlandse merken verder, ja of nivea for men, maar dat vind ik ook niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shiseido op 02-10-2006 20:02:00 ]
pi_42336390
Halloo,
ik wil eigenlijk ook beginnen met degelijke huidverzorging maar het aanbod is nogal overweldigend.
Heeft er iemand ervaring met de verzorgingslijnen van goedkopere merken zoals Nivea of L'Oreal en zijn deze merken kwalitatief gezien veel minder goed dan de iets duurdere merken zoals bijvoorbeeld Biotherm of Lab Series?
Alvast bedankt =)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:33:30 #121
91856 Stretto
..........
pi_42346052
tvp
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_42349638
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:29 schreef Nyghtfall het volgende:
Halloo,
ik wil eigenlijk ook beginnen met degelijke huidverzorging maar het aanbod is nogal overweldigend.
Heeft er iemand ervaring met de verzorgingslijnen van goedkopere merken zoals Nivea of L'Oreal en zijn deze merken kwalitatief gezien veel minder goed dan de iets duurdere merken zoals bijvoorbeeld Biotherm of Lab Series?
Alvast bedankt =)
Beste kan je eerst de goedkopere dingen testen zoals bijv L'oreal. Ik heb die ook geprobeerd en ben eigenlijk alleen tevreden over die hydraterende creme voor na het scheren, en de scheergel (sensitive).
Als het niet helpt, kan je altijd nog de duurdere producten proberen en zorg dat je weet wat je type huid is .

Anders betaal je je scheel voor producten die absoluut niet helpen, en de problemen (bij verkeerde inschatting) alleen maar erger maken.
JOHNNY HEITINGA
pi_42349642
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:21 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

Gebruik sinds een weekje nu Declaré Men bodylotion (ofwel körpermilch ) en het is echt keigoed spul! Niet vet, smeert makkelijk uit en mijn huid is bijna zachter dan die van m'n vriendin Ben ook wel blij dat het neutraal ruikt en ik dus niet naar bloemetjes of baby stink de hele dag. Aanrader dus wat mij betreft.

Wel een vraagje nog: het werkzame element in deze lotion is panthenol Iemand iets meer info daarover, wat doet het precies en waar komt het vandaan?
Die gaan we halen vanmiddag, ik dank u
JOHNNY HEITINGA
pi_42363676
Ben zelf net over gestapt van Biotherme naar L'Oreal. Scheelt ongeveer 20 euro in prijs en na een week heb ik niet echt het idee dat l'Oreal kwalitatief minder is. Misschien omdat ik van Aquapower naar man expert pure&mat ben over gegaan. Na 1 week dus erg tevreden, Ik hoop dat dat zo blijft.
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
pi_42363762
Ben vandaag over gegaan op de Correct van Zirh. Vitaminenserum, wel beetje klein flesje dus zuinig gebruiken.

Waar is 2low eigenlijk heen? eerst poste die hier zowat om het uur, en nu zie je hem zowat niet meer.. so watskebeurt
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42364037
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:41 schreef Lanvin het volgende:

Waar is 2low eigenlijk heen? eerst poste die hier zowat om het uur, en nu zie je hem zowat niet meer.. so watskebeurt
Wie kan mij vertellen waar de dokter zo raadselachtig ......
pi_42365781
Is er hier iemand die gebruikt maakt van een self-tanner? Die van shiseido werkt erg goed bij me.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_42366483
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
Is er hier iemand die gebruikt maakt van een self-tanner? Die van shiseido werkt erg goed bij me.
Ik ben er persoonlijk beetje huiverig mee, heb erg veel slechte verhalen gehoord. De een die had een look alsof ie naar de bahama's geweest was, opzich wel mooi, maar beetje vreemd midden in de winter. Weer een andere was het spul beetje oranje geworden, daar zit je ook niet op te wachten.

Tip: Shiseido heeft trouwens ook een moisterizer waar een ingebouwde zelfbruiner inzit
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42390046
Wat ik me afvraag: dat stop rimpels spul van Loreal for men werk dat?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:11:46 #130
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42390219
ik denk persoonlijk dat geen enkele stop rimpel creme echt werkt, mar meer van tijdelijke aard is.
pi_42393839
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ik ben er persoonlijk beetje huiverig mee, heb erg veel slechte verhalen gehoord. De een die had een look alsof ie naar de bahama's geweest was, opzich wel mooi, maar beetje vreemd midden in de winter. Weer een andere was het spul beetje oranje geworden, daar zit je ook niet op te wachten.

Tip: Shiseido heeft trouwens ook een moisterizer waar een ingebouwde zelfbruiner inzit
Die heb ik dus. Hij geeft wel een natuurlijk resultaat maar ik vraag me af hoe je hem gebruikt icm andere producten. Hoe doe je het met scrubben, face wash enzo?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_42394948
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:11 schreef flashermx het volgende:
ik denk persoonlijk dat geen enkele stop rimpel creme echt werkt, mar meer van tijdelijke aard is.
anti rimpel creme werkt volgens mij inderdaad alleen zolang je het gebruikt.
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
pi_42397122
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Die heb ik dus. Hij geeft wel een natuurlijk resultaat maar ik vraag me af hoe je hem gebruikt icm andere producten. Hoe doe je het met scrubben, face wash enzo?
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, het is gewoon een moisterizer/créme dus je gebruikt hem ook als een créme, alleen toevallig heeft ie een nevenfunctie. Je kan het, lijkt mij, gewoon opdoen na het scrubben/cleanen om je gezicht te verzorgen. Maar wat ik mij wel afvraag is of het wel goed is om het ook als nachtcréme te gebruiken, snachts heb je immers dat bruine kleurtje helemaal niet nodig, en kan je misschien beter een créme hebben die wél de dingen doet die een nachtcréme moet doen. Denk ook niet dat het de bedoeling van dit product is om het zowel snachts als overdag te gebruiken.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:04:29 #134
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42449708
Iig ff een tvp
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:18:15 #135
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42450036
Ik zie in de OP/FIPO niets staan over een after-shave? Is dat niet nodig voor een goede verzorging van je huid?
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:03:29 #136
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42451103
--------------
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:07:25 #137
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42451190
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:03 schreef flashermx het volgende:
--------------
Ahh, dank je
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42461935
de meeste aftershave kan je niet op je hele gezicht gebruiken, moisterizers wel en als je een goede moisterizer hebt zitten er ook goede ingredienten in die ook in een aftershave thuishoren
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:43:53 #139
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42482533
Dus met een moisterizer is een after-shave overbodig?
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42483938
Een after-shave gebruik je alleen op de plaatsen waar je je hebt geschoren. Een moisterizer gebruik je over je hele gezicht. Je kan ook alleen een moisterizer gebruiken op de plaatsen waar je je hebt geschoren.
pi_42485098
absoluut onzin, een moisterizer heeft een totaal andere functie dan een after-shave, er kunnen misschien wat overeenkomsten inzitten maar de producten zijn compleet verschillend. In een sinaasappel zitten vitaminen, in een appel ook, zullen we dan vanaf vandaag een appel maar gewoon een sinaasappel noemen?

De functie van een moisterizer is om je niet beschadigde huid te verzorgen, en om de vochtbalans op peil te houden, het zorgt ervoor dat je huid meer en sneller vernieuwd. Een aftershave daarintegen is juist voor de wél beschadigde huid, en je gebruikt het dan ook alleen lokaal op de beschadigde geschoren huid. Je kan dus zelf ook wel bedenken dat dit produkt wat sterker is dan een moisterizer aangezien het beschadigde huid moet herstellen.

Er zijn natuurlijk wel wat overeenkomende functies, maar na het scheren is het meest effectief een aftershave op te smeren (mits je huid dit verdraagd vanwege de vaak hogere alcohol (ethanol) percentages) en daarna een verzorgende moisterizer.

Overigens even over mijn Moisterizer probleem, ik heb het nu alsvolgt opgelost, ik gebruik Zirh Correct (vitamine serum) overdag, en savonds/snachts Protect. En dat werkt vooralsnog beter dan standaart protect.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lanvin op 08-10-2006 18:04:52 ]
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  zondag 8 oktober 2006 @ 18:05:19 #142
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42485299
Gewoon over elkaar heen dus
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42488111
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef ArendBarend het volgende:
Gewoon over elkaar heen dus
je kan ze idd over elkaar aanbrengen aangezien je een after-shave lokaal gebruikt. Al vind ik persoonlijk een after-shave geldverspilling aangezien je in feite aan een moisterizer genoeg hebt. Zeker voor een jonge huid, en afgaande op je fotoboek val je daar onder.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42488556
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:14 schreef Shiseido het volgende:
Ik was gister in de Douglas en zag nieuwe shisheido for men producten, genaamd Shisheido for men Basala. zoals een advanced moisterizer twv 40 euro, iemand enig idee wat het verschil is tussen deze en de normale moisterizer van shiseido for men? ik kan helemaal niets over deze producten vinden op de officiele shiseido homepages.


[afbeelding]
Is dat nou een soort van foundation? Wat je huid camoufleerd ?

Als face-wash gebruik ik nu al een hele tijd de Face Wash van Nivea Young. En dan 's avonds na de face-wash eryderm. Ik wil nu eens wat anders gaan proberen, heb een aantal proefmonsters van Vichy geprobeerd en die bevallen goed. Morgen dus maar eens een tube Vichy dagelijkse scrub halen en Vichy hydraterende verzorging voor overdag ('s avonds wil ik de Eryderm blijven gebruiken)

Kun je de Vichy dagelijkse scrub als face-wash gebruiken (als je snapt wat ik bedoel ) of moet je daarvoor nog een aparte face-wash gebruiken?

[ Bericht 29% gewijzigd door riX- op 08-10-2006 19:49:58 ]
pi_42488592
Ik doe het altijd op die manier zoals ik die hier omschrijf en heb nooit last van scheerbulten of wat dan ook. Scheer altijd tegen de haarrichting in!! Hangt misschien ook wel af of je een goedkoop iets koopt of toch een duurdere.

Heb zelf de MD Formulations Antioxidant Serum en dat kan ook gebruikt worden als een aftershave.
pi_42488883
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:43 schreef riX- het volgende:

[..]

Is dat nou een soort van foundation? Wat je huid camoufleerd ?

Als face-wash gebruik ik nu al een hele tijd de Face Wash van Nivea Young. En dan 's avonds na de face-wash eryderm. Ik wil nu eens wat anders gaan proberen, heb een aantal proefmonsters van Vichy geprobeerd en die bevallen goed. Morgen dus maar eens een tube Vichy dagelijkse scrub halen en Vichy hydraterende verzorging voor overdag ('s avonds wil ik de Eryderm blijven gebruiken)

Kun je de Vichy dagelijkse scrub als face-wash gebruiken (als je snapt wat ik bedoel ) of moet je daarvoor nog een aparte face-wash gebruiken?
Als je goed ziet staat er op "Cream". Geen foundation dus.
pi_42488944
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:52 schreef Pupil het volgende:

[..]

Als je goed ziet staat er op "Cream". Geen foundation dus.
Maar camoufleert het wel ?
pi_42488946
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:43 schreef riX- het volgende:

[..]

Is dat nou een soort van foundation? Wat je huid camoufleerd ?

Als face-wash gebruik ik nu al een hele tijd de Face Wash van Nivea Young. En dan 's avonds na de face-wash eryderm. Ik wil nu eens wat anders gaan proberen, heb een aantal proefmonsters van Vichy geprobeerd en die bevallen goed. Morgen dus maar eens een tube Vichy dagelijkse scrub halen en Vichy hydraterende verzorging voor overdag ('s avonds wil ik de Eryderm blijven gebruiken)

Kun je de Vichy dagelijkse scrub als face-wash gebruiken (als je snapt wat ik bedoel ) of moet je daarvoor nog een aparte face-wash gebruiken?
In neem aan dat als een scrub dagelijks gebruikt kan worden dat het sowieso al erg dicht in de buurt van een cleanser komt. De scrub zal bij lange na niet zo sterk zijn als een gewone scrub, het is immers niet voor niets dat je een normale scrub slechts 1 á 2x per week gebruiken mag
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42489095
Het camoufleert niet.

Dan kom je dus echt in de makup terecht. Als je dat wilt is ID Bare Escentuals wel wat denk ik. www.idmakeup.nl Dat verkopen ze in de salon waar ik altijd kwam en ze zijn er heel tevreden over. Na een behandeling was ik een keer zo rood toen hebben ze er dus ook wat van dat spul opgedaan en het rode was weg en je zag er niets van.
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:56:54 #150
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42491387
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:41 schreef Lanvin het volgende:
Waar is 2low eigenlijk heen? eerst poste die hier zowat om het uur, en nu zie je hem zowat niet meer.. so watskebeurt
Ja, ik weet dat ik de laaste tijd niet echt veel op Fok hebt gepost, er zijn een aantal dingen in mijn prive leven die momenteel ff prioriteit hebben waardoor ik minder tijd voor Fok heb. Binnenkort zal ik weer wat vaker aanwezig zijn.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:16:54 #151
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42492258
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:45 schreef Lanvin het volgende:
Ik gebruik sinds een dag of 3 geen moisterizer meer, en me gezicht lijkt er vooralsnog beter op te worden, kan iemand dit verklaren?
Hoe staat het inmiddels hiermee?
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef Lanvin het volgende:
Ok het ziet er wat doffer uit dat is zeker waar, maar ik heb er beetje genoeg van om daar 32,50 voor te betalen. Dus als er goedkopere alternatieven zijn hoor ik ze graag (ik wil niet aan de nivea achtige hype-producten dus kom daar aub niet mee)
Probeer anders iets van Dove of Dr. van der Hoog, is niet duur en redelijk wat mensen zijn hier goed over te spreken.
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:18 schreef ArendBarend het volgende:
Ik zie in de OP/FIPO niets staan over een after-shave? Is dat niet nodig voor een goede verzorging van je huid?
Aftershaves bevatten vaak veel alcohol, wat irriterend is voor de huid. Dat is ook precies de reden waarom veel aftershaves een brandend gevoel geven na het scheren. De enige reden waarom je een aftershave op doet is om de poriën en kleine wondjes te sluiten en om het geschoren gedeelte iets te ontsmetten. Zelf gebruik ik nooit aftershave, ik zie persoonlijk het nut er niet van in en het hoge alcoholgehalte doet meer kwaad dan goed. Gewoon een aftershave zonder alcohol gebruiken, zelf gebruik ik Paula's Choice Skin Relief Treatment
.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_42492380
Omdat ik nog steeds een klein beetje last heb van puistjes gebruik ik van 'dokter' van der hoog een scrubgel en daarnaast nog een lotion. Dit werkt goed tegen mijn vette huid.
pi_42492742
[quote]Op zondag 8 oktober 2006 21:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

2low allereerst sterkte al hoort dat in een ander topic hoe het ermee staat, ik gebruik nu correct overdag en protect voor savonds. En dat werkt perfect.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42493412
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:57 schreef Pupil het volgende:
Het camoufleert niet.

Dan kom je dus echt in de makup terecht. Als je dat wilt is ID Bare Escentuals wel wat denk ik. www.idmakeup.nl Dat verkopen ze in de salon waar ik altijd kwam en ze zijn er heel tevreden over. Na een behandeling was ik een keer zo rood toen hebben ze er dus ook wat van dat spul opgedaan en het rode was weg en je zag er niets van.
Hmm nee, ben niet van plan make-up te gaan gebruiken.
pi_42496279
Is de cooling gel lotion van Nivea for Men, een goeie vervanger voor echte aftershave? Of kan ik beter terug gaan naar normale.
pi_42497292
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:42 schreef riX- het volgende:

[..]

Hmm nee, ben niet van plan make-up te gaan gebruiken.
Ook een concealer gaat je te "ver"?

toch apart, iemand die iets wil hebben wat camoufleert en dan geen concealer of andere make-up wil
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 9 oktober 2006 @ 09:24:12 #157
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42503277
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:31 schreef Lanvin het volgende:

[..]

je kan ze idd over elkaar aanbrengen aangezien je een after-shave lokaal gebruikt. Al vind ik persoonlijk een after-shave geldverspilling aangezien je in feite aan een moisterizer genoeg hebt. Zeker voor een jonge huid, en afgaande op je fotoboek val je daar onder.
Jaa, met de 'jongheid' van mijn huid zit het wel goed ik ben alleen redelijk nieuw met dit alles, dus ik probeer me er nu een beetje in te verdiepen
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42510643
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:16 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ook een concealer gaat je te "ver"?

toch apart, iemand die iets wil hebben wat camoufleert en dan geen concealer of andere make-up wil
Nou inderdaad ja. Zonder makup gaat dat camoufleren echt niet lukken hoor!!
pi_42513138
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 09:24 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

Jaa, met de 'jongheid' van mijn huid zit het wel goed ik ben alleen redelijk nieuw met dit alles, dus ik probeer me er nu een beetje in te verdiepen
Dan zou ik jou een goede cleanser aanraden en een goede moisterizer (goed is per persoon verschillend, is afhankelijk van je huidtype, dus kan niet zo out of the blue zeggen wat goed voor je is) en misschien een scrub/masker maar als basis heb je genoeg aan een cleanser en moisterizer.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:04:59 #160
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42515546
Heeft t overigens de voorkeur om meerdere producten van 1 lijn te kopen? Omdat het dan als het ware op elkaar is afgestemd? Of is dit dikke onzin?
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42516259
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft t overigens de voorkeur om meerdere producten van 1 lijn te kopen? Omdat het dan als het ware op elkaar is afgestemd? Of is dit dikke onzin?
Persoonlijk ben ik voor het kopen binnen 1 lijn, als je namelijk alles binnen 1 lijn koopt ben je er ook zeker van dat er geen complicaties kunnen optreden, sommige stoffen in producten werken niet goed samen en kunnen vanzelfsprekend lijden naar onzuiverheden, roodheid etc. Bovendien is alles perfect op elkaar afgestemd wanneer je alles binnen 1 lijn koopt.

Maar er zijn hier in dit topic ook mensen die juist zelf een combinatie hebben gemaakt van producten die ook goed werkt, afgezien van dit, ben ik toch voor het alles van 1 lijn te gebruiken. Maar zoals je al hoort, een combinatie maken kan ook prima, alleen heb je dan wel wat meer kans dat er iets fout gaat.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:44:01 #162
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42518899
Oke, bedankt, ik hbe nu een face wash, scrub en een moisterizer van nivea for men gekocht, eens kijken of het een beetje wat wordt Is voor een normaal tot droge huid, volgens mij pas ik daar wel in
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:32:54 #163
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42547086
Lavin welke van de twee zirh producten vindt je tot nu toe het prettigst protect of correct ? en geven ze allebij geen glimmend effect na het aanbrengen?

Ik zit namelijk te twijfelen of ik niet te veel anti vette huid dingen gebruik en dat lijkt mij niet altijd goed voor je huid, De huid moet toch ook wel "ontspannen"?:)
(2x per week een kleimasker, 2x daags zirh clean en een vochtregulerende dag creme).

Owja ben trouwns erg tevreden over Zirh clean werkt beter dan nivea face wash
pi_42547361
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef flashermx het volgende:
Lavin welke van de twee zirh producten vindt je tot nu toe het prettigst protect of correct ? en geven ze allebij geen glimmend effect na het aanbrengen?

Ik zit namelijk te twijfelen of ik niet te veel anti vette huid dingen gebruik en dat lijkt mij niet altijd goed voor je huid, De huid moet toch ook wel "ontspannen"?:)
(2x per week een kleimasker, 2x daags zirh clean en een vochtregulerende dag creme).
Teveel anti-vette huid producten zijn niet goed, dit soort producten drogen je huid vaak meer uit dan normale producten, als je huid te droog word gaat het juist talg produceren! En dat moeten we niet hebben. En dan nog over Zirh, Protect is behoorlijk vettig, maar voor mij persoonlijk wel DE moisterizer om puistloos door het leven te gaan, deze gebruik ik dan ook savonds, omdat savonds je huid hersteld en er normaliter dus ook puistjes ontstaan. Correct gebruik ik overdag en glimt absoluut niet.

Maar gebruik je zoveel anti-vette huid producten dan? Zirh Clean is echt topproduct als je het mij vraagt inderdaad, tis beetje klote om het laatste beetje eruit te krijgen, en het doet ook zeer als je de fles op je poten laat vallen, maar verder is het een heel goed produkt.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:45:50 #165
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42547545
LOL een volle pot gel doet ook wel zeer hoor

Jah nou ik gebruik al 2x per week een kleimasker en dacht misschien is het ook wel beter als ik daar een voedend product bij zou gebruiken.

zal deze week eens kijken of ik bij de bijenkorf of ici paris xl een monster kan krijgen van die twee.
pi_42548537
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:45 schreef flashermx het volgende:
LOL een volle pot gel doet ook wel zeer hoor

Jah nou ik gebruik al 2x per week een kleimasker en dacht misschien is het ook wel beter als ik daar een voedend product bij zou gebruiken.

zal deze week eens kijken of ik bij de bijenkorf of ici paris xl een monster kan krijgen van die twee.
Ik weet niet hoe jou gesteldheid is qua gezicht, maar in principe als je 2 keer per week een masker gebruikt, en dan ook nog clean en correct/protect gebruikt, denk ik toch echt dat je behoorlijk goed zit. Bovendien hebben de meeste maskers maar ook moisterizers ook voedende eigenschappen. Het enige wat ik in je lijstje mis is een scrub, als je dan toch persee iets wilt kopen zou ik dat doen die scrub zou je dan kunnen doen in plaats van 1 van de 2 keer dat je die maskers gebruikt, twee keer hetzelfde masker per week vind ik persoonlijk (te) veel dus wat mij betreft kan je daar beter een keer in de plaats voor scrubben, of de tweede keer een ander masker.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:38:45 #167
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42551372
jah heb nog wel een scrub van nivea staan maar gebruik die alt een tijdtje niet meer had het gevoel dat ik daardoor juist weer meer puistjes kreeg, vandaar dat er geen scrub in mijn lijstje staat
pi_42551970
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:28 schreef Pupil het volgende:

[..]

Nou inderdaad ja. Zonder makup gaat dat camoufleren echt niet lukken hoor!!
Waar zeg ik dat ik camouflerent spul wil?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:09:32 #169
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42552399
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:54 schreef riX- het volgende:

[..]

Maar camoufleert het wel ?
Dit zeg je, meer eigenlijk niet misschien dat sommige mensen het lezen als of je iets camouflerents zoekt
pi_42553142
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:38 schreef flashermx het volgende:
jah heb nog wel een scrub van nivea staan maar gebruik die alt een tijdtje niet meer had het gevoel dat ik daardoor juist weer meer puistjes kreeg, vandaar dat er geen scrub in mijn lijstje staat
De combinatie scrub en nivea kan daar ook de reden van zijn denk ik Als je zegt dat Zirh goed voor je werkt, zou ik je zeker de scrub aanraden, als je gewoon rustig over je gezicht gaat is het net een cleanser, duw je wat harder dan voel je het echt schuren, maar nog very gentle. Niet zoals bij die goedkopere producten dat je complete brokstukken tussen de scrub hebt zitten. De enige reden die ik me kan indenken is dat je te hard hebt gescrubt en dat daardoor je huid meer vet/talg is gaan aanmaken, of dat de scrub te grof was. Die van Zirh zit Oloe Vera in, een produkt wat je huid juist ontzettend goed helpt bij puistjes. Moet je maar eens op googlen.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:36:54 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_42553360
heb net op douglas.de een promo filmpje gekeken van biotherm homme

aanrader
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42553553
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:36 schreef Adelante het volgende:
heb net op douglas.de een promo filmpje gekeken van biotherm homme

aanrader
Dat merk heeft me ook nog nooit aangesproken, geen idee waarom, het trekt me gewoon niet. Kan trouwens het bewuste filmpje niet vinden volgens mij. Linkje?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:59:46 #173
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42553976
Ik las porno-filmpje

Ik vond het al zo vreemd
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:35:19 #174
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42557780
lol

[ Bericht 61% gewijzigd door flashermx op 10-10-2006 21:40:39 ]
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:53:26 #175
3185 Adelante
To let it go now
pi_42561036
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:45 schreef Lanvin het volgende:

Dat merk heeft me ook nog nooit aangesproken, geen idee waarom, het trekt me gewoon niet. Kan trouwens het bewuste filmpje niet vinden volgens mij. Linkje?
je moet even weten dat manner in het duits mannen is

http://www.douglas.de/DGKategorieSectionView.process?KategorieID=060000&Action=loadBoutiqueExt

biotherm homme bevalt mij prima, ik heb zelf niks met merken als clarins en l'oreal
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42572316
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Adelante het volgende:

[..]

je moet even weten dat manner in het duits mannen is

http://www.douglas.de/DGKategorieSectionView.process?KategorieID=060000&Action=loadBoutiqueExt

biotherm homme bevalt mij prima, ik heb zelf niks met merken als clarins en l'oreal
fockk die presentatrice is eng

[ Bericht 2% gewijzigd door riX- op 11-10-2006 12:21:10 ]
pi_42575366
Ik ben een beetje in Biotherm geïnteresseerd geraakt. De reinigingsgel en de scrub bevallen me wel, maar ik ben de weg een beetje kwijt wat betreft moisturizer. Heeft iemand hier tips of een soort uiteenzetting wat waar goed voor is. Bij de officiële site word ik ook niet veel wijzer...
pi_42580613
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:00 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben een beetje in Biotherm geïnteresseerd geraakt. De reinigingsgel en de scrub bevallen me wel, maar ik ben de weg een beetje kwijt wat betreft moisturizer. Heeft iemand hier tips of een soort uiteenzetting wat waar goed voor is. Bij de officiële site word ik ook niet veel wijzer...
Wat voor soort moisterizer zoek je precies?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42580877
Eentje die niet zorgt dat mijn huid gaat glimmen, in ieder geval. Aquapower klinkt leuk, maar belooft het ook wat het doet, bijvoorbeeld?

Arme portomonnee, trouwens.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:23:24 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_42595703
aquapower vind ik zelf alleen voor de zomer geschikt als erg hydraterend product na het zonnen, want het is nogal vettig voor een gel. je kop gaat er dus wel van glimmen.

ik gebruik zelf de age fitness van biotherm homme, groene olijfolie gel, die niet vet is en snel intrekt. geen glanzend hoofd dus en wel verzorgd, werkt ook goed tegen wat donkere vlekken onder je ogen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42609918
Net even 70euro over de balk gesmeten voor me maandelijkse Zirh

Het lijkt me trouwens wel een leuk idee om in de OP misschien wat "stats" te zetten, welke produkten de vaste bezoekers van dit topic standaard gebruiken in combinatie met welk huidtype en in hoeverre je daarmee tevreden bent.

Overigens, hier nog een mooie lijst met ingredienten die in veel producten terug te vinden zijn, niet alleen van zirh.

http://www.zirh.com/ingredients.aspx
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:52:08 #182
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42610658
Oke, ik gebruik nu:
Nivea for men
- Milde Face Wash
- Scrub
- Hydraterende creme

Maar echt een mening heb ik nog niet


Of tel ik nog niet als vaste bezoeker?
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42610857
* Camplo gebruikt:

- Shiseido Men Deep Cleansing Scrub
- Shiseido Men Energizing Formula
- Shiseido Men Moisturizing Emulsion
- Shiseido Men Cleansing Foam

- Clarins Men Moisture Gel
- Clarins Men Active Face Wash

- L'oreal Men Expert Under Eye Serum
- L'oreal Men Expert Hydra Energetic
- L'oreal Men Expert Face Wash

- Montagne Jeunesse gezichtsmasker

- Wat testertjes van diverse merken
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:00:51 #184
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42610921
En hoe bevalt dat allemaal?
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:59 schreef Camplo het volgende:
* Camplo gebruikt:

- Shiseido Men Energizing Formula
En wat is dat?


Gebruik je niet trouwens een heleboel dingen die hetzelfde doen? Ik zie al 3 face washes staan
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42611020
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:00 schreef ArendBarend het volgende:
En hoe bevalt dat allemaal?
[..]

En wat is dat?


Gebruik je niet trouwens een heleboel dingen die hetzelfde doen? Ik zie al 3 face washes staan
Gebruik ik niet tegelijk maar ze staan er toevallig nog. Wissel ze soms af omdat ik niet echt merkbaar verschil er tussen zie. Die van Shiseido maakt mn handen wel vetvrij lijkt het maar die scrub van Shiseido ben ik niet tevreden over.

Energizing Formula pept de huid als je slecht geslapen hebt, moe bent, lam bent, en geeft je wel degelijk een zeer fris gevoel in je gezicht.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:05:35 #186
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42611071
Maar ik bedoel eigenlijk wat is het, is dat ook een 'soort van' face wash?
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42611087
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:05 schreef ArendBarend het volgende:
Maar ik bedoel eigenlijk wat is het, is dat ook een 'soort van' face wash?
Nee gezichtscrème
Sperma-achtige kleur
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:06:42 #188
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42611114
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:59 schreef Camplo het volgende:
* Camplo gebruikt:

- L'oreal Men Expert Face Wash
Is dat trouwens die waarop staat anti-trekkerigheid? Want dan heb ik die ook, maar die beviel me erg slecht eigenlijk, daarvan kreeg ik juist een ubertrekkerige huid
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42611131
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:03 schreef Camplo het volgende:

[..]

Gebruik ik niet tegelijk maar ze staan er toevallig nog. Wissel ze soms af omdat ik niet echt merkbaar verschil er tussen zie. Die van Shiseido maakt mn handen wel vetvrij lijkt het maar die scrub van Shiseido ben ik niet tevreden over.

Energizing Formula pept de huid als je slecht geslapen hebt, moe bent, lam bent, en geeft je wel degelijk een zeer fris gevoel in je gezicht.
Ik snap ook niet echt waarom je zoveel van hetzelfde hebt in je lijst, allereerst al omdat een product sowieso een tijd nodig heeft om te gaan werken. En als je 3 face-washes door elkaar gebruikt, tja dat werkt dus nooit. Tis echt raadzaam om 1 produkt te gebruiken gedurende lange periode, want resultaat komt niet na 1 of 2 keer gebruiken vanzelfsprekend.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42611178
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:06 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

Is dat trouwens die waarop staat anti-trekkerigheid? Want dan heb ik die ook, maar die beviel me erg slecht eigenlijk, daarvan kreeg ik juist een ubertrekkerige huid
Jah die is dat en je krijgt er inderdaad een soort trekkerige huid van.
Die Face washes vind ik die van Clarins denk ik nog het fijnst.
Die van Nivea heb ik ook een tijdje gehad maar ik had het gevoel dat het gewone zeep was.

Heb op zone4men.be gekeken en sommige producten lijken wel relaxed om te bestellen.
JOHNNY HEITINGA
pi_42611206
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ik snap ook niet echt waarom je zoveel van hetzelfde hebt in je lijst, allereerst al omdat een product sowieso een tijd nodig heeft om te gaan werken. En als je 3 face-washes door elkaar gebruikt, tja dat werkt dus nooit. Tis echt raadzaam om 1 produkt te gebruiken gedurende lange periode, want resultaat komt niet na 1 of 2 keer gebruiken vanzelfsprekend.
Er moet wel bij gezegd worden dat ik producten telkens 3 maanden in successie heb gebruikt. En die producten zijn sommige die hier al een jaar niks staan te doen (L'oreal men expert bijvoorbeeld).
JOHNNY HEITINGA
pi_42611297
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:09 schreef Camplo het volgende:

[..]

Er moet wel bij gezegd worden dat ik producten telkens 3 maanden in successie heb gebruikt. En die producten zijn sommige die hier al een jaar niks staan te doen (L'oreal men expert bijvoorbeeld).
Ok, ik dacht al... Als je alles maar door elkaar gebruikt weet je in the end nog niet waar die "niet verbeterde" huid vandaan komt. Overigens vind ik die scrub van shiseido altijd een heel apart gevoel geven, in zowel me handen als me huid. Het voelt alsof je je handen niet meer over kunt wrijven, stroef dus. Heb jij dat ook? Overigens vind ik de scrub eigenlijk meer een créme aangezien er weinig scrubdeeltjes inzitten.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42611542
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ok, ik dacht al... Als je alles maar door elkaar gebruikt weet je in the end nog niet waar die "niet verbeterde" huid vandaan komt. Overigens vind ik die scrub van shiseido altijd een heel apart gevoel geven, in zowel me handen als me huid. Het voelt alsof je je handen niet meer over kunt wrijven, stroef dus. Heb jij dat ook? Overigens vind ik de scrub eigenlijk meer een créme aangezien er weinig scrubdeeltjes inzitten.
PRECIES
dat heb ik ook. Net of het vet van je huid oplost ofzo. Zelfde gevoel dat je krijgt als je ethanol of zo'n spul gebruikt om je handen schoon te maken. Vind dat vreselijk want je kan zo amper het spul van je gezicht afwassen na afloop.
JOHNNY HEITINGA
pi_42611778
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:20 schreef Camplo het volgende:

[..]

PRECIES
dat heb ik ook. Net of het vet van je huid oplost ofzo. Zelfde gevoel dat je krijgt als je ethanol of zo'n spul gebruikt om je handen schoon te maken. Vind dat vreselijk want je kan zo amper het spul van je gezicht afwassen na afloop.
Ik weet niet wat het is, het is in ieder geval voor mij de reden om het niet meer te kopen. Ik dacht dat het aan mij lag, maar het is dus neit alleen bij mij het geval.

Ow mijn stats zijn trouwens:

Zirh Clean (super tevreden mee, geeft heel fris gevoel en maakt goed de huid schoon)
Zirh Protect (Laat vettig laagje achter op je huid, wél de reden waarom ik puistvrij ben en dus mijn avondmoisterizer)
Zirh Correct (laat geen vettig laagje achter, dus mijn dagmoisterizer)

Speciale producten:
Zirh Scrub (fijne korreltjes, ruikt lekker, zit veel aloe vera in)
Zirh Fix (werkt voor geen meter, het is de bedoeling dat het puistjes weg haalt, maar daarvoor in de plaats geeft het een rode vlek op je huid)

Clinique Camouflage Airbrush

Lush Mask of Magnaminty (erg lekker masker + scrub ineen)
Lush Ocean Salt (erg sterke scrub, met erg grote scrubdeeltjes, maar je voelt het zout echt prikken zoals in de zee, en reinigt eigenlijk net zo goed als echt zeewater)
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42616799
Ik heb een vette huid en nog steeds last van die paar puistjes op voorhoofd of kin en gebruik daarom:

Vichy Normaderm facewash (werkt goed, ruikt een beetje chemisch, mag wel iets meer schuimen)
Vichy Normaderm dagcreme (matterend effect en droogt puistjes zelfs een beetje uit)
Vichy Normaderm nachtcreme (vetter dan de dagcreme en werkt vooral goed op beginnende puistjes)

Bodyshop teatree scrub (de scrubdeeltjes zijn fijn, ruikt niet lekker en voelt niet lekker aan, werkt wel)
Bodyshop teatree masker (ruikt wederom niet lekker, huid voelt goed en schoon aan maar doet weinig tegen mee-eters)

De bodyshop spullen zijn bijna op, hiervoor heb ik lang spullen van de body-shop gebruikt maar uiteindelijk besloten om iets anders te proberen. (ik had het idee dat de body-shop een beetje een gebrek had aan werkende bestanddelen) Gebruik Vichy nu anderhalve maand en het begint langzaam te werken. M'n porien zijn minder grof en als ik puistjes heb dan zijn ze kleiner. Heb helaas nog wel veel mee-eters. Is er een masker om die ook echt kwijt te raken?
pi_42616875
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:23 schreef Adelante het volgende:
aquapower vind ik zelf alleen voor de zomer geschikt als erg hydraterend product na het zonnen, want het is nogal vettig voor een gel. je kop gaat er dus wel van glimmen.

ik gebruik zelf de age fitness van biotherm homme, groene olijfolie gel, die niet vet is en snel intrekt. geen glanzend hoofd dus en wel verzorgd, werkt ook goed tegen wat donkere vlekken onder je ogen
Age Fitness is op zich best lekker ja, maar is die niet voor de rijpere man?
pi_42617460
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:22 schreef Japin het volgende:
Ik heb een vette huid en nog steeds last van die paar puistjes op voorhoofd of kin en gebruik daarom:

Vichy Normaderm facewash (werkt goed, ruikt een beetje chemisch, mag wel iets meer schuimen)
Vichy Normaderm dagcreme (matterend effect en droogt puistjes zelfs een beetje uit)
Vichy Normaderm nachtcreme (vetter dan de dagcreme en werkt vooral goed op beginnende puistjes)

Bodyshop teatree scrub (de scrubdeeltjes zijn fijn, ruikt niet lekker en voelt niet lekker aan, werkt wel)
Bodyshop teatree masker (ruikt wederom niet lekker, huid voelt goed en schoon aan maar doet weinig tegen mee-eters)

De bodyshop spullen zijn bijna op, hiervoor heb ik lang spullen van de body-shop gebruikt maar uiteindelijk besloten om iets anders te proberen. (ik had het idee dat de body-shop een beetje een gebrek had aan werkende bestanddelen) Gebruik Vichy nu anderhalve maand en het begint langzaam te werken. M'n porien zijn minder grof en als ik puistjes heb dan zijn ze kleiner. Heb helaas nog wel veel mee-eters. Is er een masker om die ook echt kwijt te raken?
Mee eters zijn het beste weg te halen dmv een scrub, of extra goed je neusvleugels wassen met je face wash
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42619357
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:30 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is, het is in ieder geval voor mij de reden om het niet meer te kopen. Ik dacht dat het aan mij lag, maar het is dus neit alleen bij mij het geval.

Ow mijn stats zijn trouwens:

Zirh Clean (super tevreden mee, geeft heel fris gevoel en maakt goed de huid schoon)
Zirh Protect (Laat vettig laagje achter op je huid, wél de reden waarom ik puistvrij ben en dus mijn avondmoisterizer)
Zirh Correct (laat geen vettig laagje achter, dus mijn dagmoisterizer)

Speciale producten:
Zirh Scrub (fijne korreltjes, ruikt lekker, zit veel aloe vera in)
Zirh Fix (werkt voor geen meter, het is de bedoeling dat het puistjes weg haalt, maar daarvoor in de plaats geeft het een rode vlek op je huid)

Clinique Camouflage Airbrush

Lush Mask of Magnaminty (erg lekker masker + scrub ineen)
Lush Ocean Salt (erg sterke scrub, met erg grote scrubdeeltjes, maar je voelt het zout echt prikken zoals in de zee, en reinigt eigenlijk net zo goed als echt zeewater)
Hmmz denk dat ik Zirh ga proberen

@ Lanvin:

wat is dit -->
Clinique Camouflage Airbrush

?
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:08:05 #199
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42620165
Mijn oude lijst:

- Nivea face wash (kreeg er rode vlekken van)
- Niveau scrub
- Nivea dagcream voor vettehuid (alleen maar glim glim)
- Zirh klei masker (moeilijk te verkrijgen in Enschede duz overgestapt op die van Lab series)

Mijn nieuwe lijst:

- Zirh clean facewash (3 weken ervaring = positief reinigd beter dat de nivea en vooral goed tegen meeters)
- Lab series clay mask (makkelijk aan te brengen en tot nu toe geen negatieve dingen)
- Nivea scrub (zoek nog een goede vervanger)
- Olaz Beauty Classic vochtinbrengende lotion gevoelige huid (werkt wel, maar geeft aan het einde van de dag nog wel een beetje vette en gilmmende huid)

pi_42620327
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hmmz denk dat ik Zirh ga proberen

@ Lanvin:

wat is dit -->
Clinique Camouflage Airbrush

?
Dat is een concealer van Clinique die ik standaart gebruik als ik ergens een puistje heb zitten die ik liever niet wil zien



Je draait aan de onderkant en aan de bovenkant komt in een soort kwastje wat concealer vrij wat je netjes aanbrengt.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42620399
Tof moet ik hebben.
Puister heb ik nooit, kuttige scheerwondjes wel
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:19:26 #202
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42620580
Is dat dan juist niet slecht voor het puisje omdat je het dan "afdekt"?
pi_42620602
is het ook heel handig voor, en je doet er ontzettend lang mee. Volgens mij is de prijs ook goed te doen, 12euro uit mijn hoofd.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42620636
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:19 schreef flashermx het volgende:
Is dat dan juist niet slecht voor het puisje omdat je het dat "afdekt"?
In mijn geval, word het er niet slechter op. Maar dat kan per persoon ook wel weer verschillend zijn, dat zou je moeten uitproberen. Heb vaak genoeg gehad dat ik het op een puistje had gedaan, en toen ik thuis kwam was het puistje zelfs weg. Dus bij mij werkt het niet zo dat het er juist slechter op word.

En voor rode vlekjes/scheerfoutjes is het natuurlijk altijd te gebruiken.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42624768
Na tijden die L'oreal Mens Expert gel geprobeert te hebben ben ik paar maanden geleden overgestapt naar een proefsetje van Clinique, met de Face wash, scrub en M-gel lotion. Deze 3 bevallen mij erg goed. En ik heb dit pakket laatst voor de 2e keer aangeschaft (¤10, Facewash van 50 ml, M-gel lotion van 30ml en scrub van 5ml dacht ik).

Ik gebruik de scrub 1 keer per week, de facewash elke ochtend, en de m-gel lotion ook elke ochtend. Is het aan te raden om het 's avonds ook te doen? Dit deed ik eerst wel maar ben ik naar een tijdje mee gestopt. De fase wash is erg lekker (fijner dan de yvessaintlaurent/s van mijn vriendinnetjes, die me al tot cremen heeft gezet, and i like it ! ) Ben sowieso al een ijdel persoon, dus het past wel bij me !

Mijn huid is redelijk normaal, heb wel "bultjes" op mijn gezicht en zo nu en dan een puistje. Deze bultjes zie je niet eigenlijk maar je voelt ze wel, vind het erg vervelend (heb het ook op mijn armen, vooral boven/achter, en ook op benen, heeft mijn zus ook). Maar ik heb het idee dat het scrubben hier wel wat tegen werkt.

Maar wel een idee voor mensen die willen beginnen met cremen om dat pakketje van Clinique aan te schaffen, het is voor de normale huid en kost ¤10, met douglas card ook nog ¤1 over. Ook zijn er diverse pakketjes van Biotherm, die kosten geloof ik ¤14,50 ofzo. Wanneer ik zeker weet dat dit is wat ik wil zal ik wel de groter versies aanschaffen, maar ik vind die mini's eigenlijk wle handig (en toegegeven, erg goedkoop ! ).

Ik zal dit topic zeker gaan volgen in de toekomst !

Groets !
Fingerspitzgefühl
pi_42625140
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:15 schreef ForumGek het volgende:
Na tijden die L'oreal Mens Expert gel geprobeert te hebben ben ik paar maanden geleden overgestapt naar een proefsetje van Clinique, met de Face wash, scrub en M-gel lotion. Deze 3 bevallen mij erg goed. En ik heb dit pakket laatst voor de 2e keer aangeschaft (¤10, Facewash van 50 ml, M-gel lotion van 30ml en scrub van 5ml dacht ik).

Ik gebruik de scrub 1 keer per week, de facewash elke ochtend, en de m-gel lotion ook elke ochtend. Is het aan te raden om het 's avonds ook te doen? Dit deed ik eerst wel maar ben ik naar een tijdje mee gestopt. De fase wash is erg lekker (fijner dan de yvessaintlaurent/s van mijn vriendinnetjes, die me al tot cremen heeft gezet, and i like it ! ) Ben sowieso al een ijdel persoon, dus het past wel bij me !

Mijn huid is redelijk normaal, heb wel "bultjes" op mijn gezicht en zo nu en dan een puistje. Deze bultjes zie je niet eigenlijk maar je voelt ze wel, vind het erg vervelend (heb het ook op mijn armen, vooral boven/achter, en ook op benen, heeft mijn zus ook). Maar ik heb het idee dat het scrubben hier wel wat tegen werkt.

Maar wel een idee voor mensen die willen beginnen met cremen om dat pakketje van Clinique aan te schaffen, het is voor de normale huid en kost ¤10, met douglas card ook nog ¤1 over. Ook zijn er diverse pakketjes van Biotherm, die kosten geloof ik ¤14,50 ofzo. Wanneer ik zeker weet dat dit is wat ik wil zal ik wel de groter versies aanschaffen, maar ik vind die mini's eigenlijk wle handig (en toegegeven, erg goedkoop ! ).

Ik zal dit topic zeker gaan volgen in de toekomst !

Groets !
Welkom in dit topic Uit je verhaal maak ik op dat je in de avond je gezicht niet met Face Wash wast? Dat zou ik in ieder geval wél gaan doen, juist savonds heeft je gezicht verzorging nodig aangezien je gezicht dan herstelt, dus juist dan zijn een goede face wash en moisterizer/créme ontzettend belangrijk. Ik denk aan de hand van de beschrijving van M-gel lotion dat het ook voor savonds prima is te gebruiken, dus raad ik je wel aan om te doen.

Let met scrubben wel op, dat overmatig scrubben juist puistjes en onzuiverhuiden in de hand werkt! Als je je huid uitdroogt door te scrubben gaat je huid meer vet/talg aanmaken en dat resulteert weer in onzuiverheden die je niet wilt. Wat betreft die bultjes, misschien kan je die nog verder wegkrijgen/onderdrukken door middel van een goed diep reinigend masker.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42627795
Dank !

Ik denk idd dat het wel beter zal zijn ja, het voelt ook wel frisser. Maar had op een gegeven moment geen tijd/zin meer om het 's avonds ook nog te doen.

Iets anders, ik heb altijd redelijk dikke wallen, ze zijn niet donker ofzo, maar gewoon dik, en aanwezig. Heb ik al jaren, meer slapen helpt wel, maar niet veel. Dus misschien zijn er ook cremes die hiervoor werken. En zo ja, welke zijn dit, want daar ben ik wel erg benieuwd naar !
Fingerspitzgefühl
pi_42628118
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:38 schreef ForumGek het volgende:
Dank !

Ik denk idd dat het wel beter zal zijn ja, het voelt ook wel frisser. Maar had op een gegeven moment geen tijd/zin meer om het 's avonds ook nog te doen.

Iets anders, ik heb altijd redelijk dikke wallen, ze zijn niet donker ofzo, maar gewoon dik, en aanwezig. Heb ik al jaren, meer slapen helpt wel, maar niet veel. Dus misschien zijn er ook cremes die hiervoor werken. En zo ja, welke zijn dit, want daar ben ik wel erg benieuwd naar !
Ik denk meer dat het geen zin was in plaats van geen tijd Want gezicht wassen en creme opdoen doe je in 5/10 minuutjes, of je wast je gewoon tijdens het douchen. En nogmaals, juist savonds heb je het nodig. Ja er zijn van vrijwel ieder merk oogcrémes, van goedkoop tot duur. Maar in het geval van wallen endergelijke zou ik toch ook eens naar je voeding kijken etcetera want kan teken zijn van het niet gezond leven. Je kan overigens ook bijvoorbeeld in de nacht een produkt onder je oog smeren om de boel te verzorgen, en dan overdag een concealer die hierboven genoemd staat om de kleur meer gezichtskleur te maken. Dat is ook nog een optie, maar het is natuurlijk beter om wallen endergelijke van binnenuit weg te werken.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:12:50 #209
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42644835
zo net ff twee testers gehaald van zirh correct en protect kijken of het wat is
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:24:39 #210
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42645295
Waar haal je die testers?
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:48:10 #211
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42649777
gewoon bij ici paris hebben ze van die ronde potjes en daar doen ze dan een beetje in en kun je het uitproberen , en bij douglas krijg ik altijd 3 tubetjes (testers) als ik er het kleimakser van LAB series koop.
pi_42653981
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:45 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Mee eters zijn het beste weg te halen dmv een scrub, of extra goed je neusvleugels wassen met je face wash
De scrub van Lush maar eens proberen dan.
pi_42657766
Mijn vriend gebruikt creme en facewash en scheerspul van Avon en daarvan heeft hij geen uitslag en ook minder meeëters.
Gek op mooie kleding.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:10:51 #214
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42658266
Scrubben werkt bij mij ook al merkbaar
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42658354
Scrubben is inderdaad ook goed, kijk wel uit dat je dat niet te hard en/of te vaak doet. Anders kan je huid nog wel eens te heftig reageren.
Gek op mooie kleding.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:53:11 #216
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42672153
Ik zal nog maar eens 2 toverwoorden noemen tegen bultjes, puistjes en mee-eters:

- salicylzuur (beta hydroxy acid)
- glycolzuur (alpha hydroxy acid)

Mijn Ketsugo Facewash is op, ik gebruik nu weer mijn Paula's Choice Fashwash. De Ketsugo Spray is inmiddels ook op, ik heb nog een restant Ketsugo Oil Control Lotion en nog best wel veel Ketsugo Gel. De Ketsugo producten die ik nog heb gebruik ik alleen nog 's avonds, overdag gebruik ik weer Paula's Choice.

En ik moet zeggen, sinds ik weer Paula's Choice gebruik, incl. salicylzuur en glycolzuur, begint mijn huid er weer veel beter uit te zien. Mijn huid is ook minder vet als voorheen, maar of dit komt door de salicylzuur en glycolzuur of door de olieonderdrukkende Isolutrol in de Ketsugo lijn is moeilijk te zeggen. Misschien is het ook wel een combinatie van deze twee, maar daar zal ik vanzelf achterkomen als al mijn Ketsugo producten op zijn.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:41:04 #217
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42833887
en toen was het stil hier
pi_42835896
het lijkt erop dat ik nu de perfecte producten voormezelf heb gevonden(gecombineerde huid, ernstig glanzende t-zone en regelmatig puistjes):

gezicht wassen met dermalogica special cleansing gel
gezicht tonen met dermalogica multi-active toner spray(is tevens aftershave)
moisterizen met lamer oil absorbtion lotion

al mijn andere zooi is nu op en restantjes heb ik weggegeven/wegeggooid gebruik alleen deze 3 producten nu nog en werkt perfect. de lamer oil absorbtion hek voor de helft vd prijs op ebay gekocht en geeft gwoon de perfecte matheid van me gezicht en vervaagt alle rode plekken en oneffenheden. dis ook de enigste moisterizer die mijn glans in me t-zone laat verdwijnen de hele dag lang.

[ Bericht 1% gewijzigd door Shiseido op 20-10-2006 14:56:31 ]
pi_42836326
@shiseidoDat is mooi nieuws en hoeveel ben je daarvoor kwijt per maand?

@geen idee Hoe gaat het trouwens met de persoon die Zirh ging gebruiken? Weet even niet meer wie het was..
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42836460
die lamer kostte me 100 euro en ik heb gelezen datje daar mee 4 tot 6 maanden kan doen, dus ongv. 20 euro per maand. ik gebruik maar 2 pompjes voor me hele gezicht en nek. die dermalogica producten(http://www.dermalogica.nl) haal ik ook via ebay en daar doeje zeker 3 maanden mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Shiseido op 20-10-2006 15:12:37 ]
pi_42836536
Producten zien er iig erg netjes uit, goede reviews ook..En dit bestel je allemaal via Ebay? Dus niet in NL te verkrijgen?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42836581
Jawel, la mer kan je bij elk douglas filiaal krijgen in Nederland, alleen via ebay kan je deze producten voor de helft vd prijs krijgen. Je kunt een monstertje vragen bij Douglas. Dermalogica kan je bestellen via deze site http://www.ceez.nl/catalog/index.php.

[ Bericht 4% gewijzigd door Shiseido op 20-10-2006 15:17:01 ]
pi_42837149
http://www.ceez.nl/catalog/product_info.php?products_id=85

lijkt me erg interessant product ga die denk ik eens bestellen.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42838331
http://www.makeupalley.co(...)malogica/Treatments/

heeft goede reviews jah

[ Bericht 2% gewijzigd door Shiseido op 20-10-2006 16:11:26 ]
pi_42838633
Misschien moet ik dat La Mer product ook maar eens proberen. Het kost wat, maar als het echt werkt tegen de glanzende huid, is het misschien toch wel de moeite waard...
pi_42838739
@ Shiseido: Kun je de link naar de review van "La Mer->Oil Absorbing Lotion" hier ook even neerzetten? Dan hoef ik niet eerst helemaal lid te worden...
pi_42840737
OK, bedankt man!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:17:36 #229
145307 B-Keizer
cocktail & Dreamz
pi_42842016
Ha die mensen,

Zijn er ook al mensen die ervaring hebben met Wilkinson Quattro Titanium.

Ik ben laatst overgestapt van Gilette naar Wilkinson en dat bevalt wel redelijk, maar
nog steeds geen optimaal irritatie vrij scheereffect.

Ik scheer trouwens in combinatie met Vichy Homme Sensitive scheerschuim.
En door die is het ook een stuk verbeterd maar nog niet ideaal

Jan
In de Hemel is geen bier, daarom drinken we het hier
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:18:32 #230
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42842041
@geen idee Hoe gaat het trouwens met de persoon die Zirh ging gebruiken? Weet even niet meer wie het was..
[/quote]

geen idee is ikke jah het gaat echt toppie met die facewash de ander creme's kan ik nog niet echt zeggen nog te kort gebruikt.

---

duz oil absorbtion lotions werken best goed tegen glim glim, toch maar eens die van LAB series proberen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:22:25 #231
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42842115
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:17 schreef B-Keizer het volgende:
Ha die mensen,

Zijn er ook al mensen die ervaring hebben met Wilkinson Quattro Titanium.

Ik ben laatst overgestapt van Gilette naar Wilkinson en dat bevalt wel redelijk, maar
nog steeds geen optimaal irritatie vrij scheereffect.

Ik scheer trouwens in combinatie met Vichy Homme Sensitive scheerschuim.
En door die is het ook een stuk verbeterd maar nog niet ideaal

Jan
Nou ik heb een tijdtje terug een keer de gewoone Wilkinson Quattro gehaald en gekeken of die goed werkte tegen irritatie (1 mesje meer als de toen alleen nog verkrijgbare gilette mach3), maar kreeg er juist meer irritatie van en vondt het scheren niet echt prettig:(

maar heb nu de nieuwe Gillette Fusion Power en die werkt nog steeds goed
pi_42842192
Krijgen jullie nog meer irritatie als je je gewoon met een scheerapparaat scheert ?
pi_42842582
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:18 schreef flashermx het volgende:
@geen idee Hoe gaat het trouwens met de persoon die Zirh ging gebruiken? Weet even niet meer wie het was..
geen idee is ikke jah het gaat echt toppie met die facewash de ander creme's kan ik nog niet echt zeggen nog te kort gebruikt.
[/quote]
mooi om te horen dat het goed gaat ben zelf ook erg te spreken over die face wash, heb me laten vertellen dat het 3x meer fruitzuren (Alpha Hydroxic Acids) bevat dan alle andere face washes dus vandaar dat het zo goed je huid schoon huid van puistjes
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:08:44 #234
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42843218
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:26 schreef riX- het volgende:
Krijgen jullie nog meer irritatie als je je gewoon met een scheerapparaat scheert ?
nog nooit geprobeert.

Maar ik denk van wel want als ik wel eens ff snel haartje onder mijn neus zonder nat te maken en scheerschuim dan is het daarna een beetej geirriteert
pi_42851512
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:58 schreef MissFrodo het volgende:
Mijn vriend gebruikt creme en facewash en scheerspul van Avon en daarvan heeft hij geen uitslag en ook minder meeëters.
Avon is echt verschrikkelijk slecht., Dat raad ik niemand anders.
Neem dan Mylène ofzo iets beter. Avon is pure troep.
JOHNNY HEITINGA
pi_42851566
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:18 schreef flashermx het volgende:
[quote]@geen idee Hoe gaat het trouwens met de persoon die Zirh ging gebruiken? Weet even niet meer wie het was..
Dat was ik En niet alleen ik zo te zien

En het bevalt perfect.

Al zie ik geen verschil (na 1,5 week gebruik) tussen Shiseido Cleansing Foam en Zirh Clean.
JOHNNY HEITINGA
pi_42851802
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 23:39 schreef Camplo het volgende:

[..]

Dat was ik En niet alleen ik zo te zien

En het bevalt perfect.

Al zie ik geen verschil (na 1,5 week gebruik) tussen Shiseido Cleansing Foam en Zirh Clean.
denk dat 1,5week ook niet genoeg tijd is om echt een oordeel erover te vellen, denk wel dat je moet kunnen beoordelen of je puistjes endergelijke wegblijven, en zachtjes aan minder roodheid endergelijke.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42867967
Ik heb gisteren toch maar twee producten van Biotherm Homme gekocht, ondanks de prijs. Biotherm Cleansing Gel ruikt erg lekker en maakt echt geweldig schoon, mijn gezicht is gewoon glad en voelt niet trekkerig aan. Na de scrub is het zonodig nóg beter.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:14:36 #239
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42870125
Ik scheer overigens altijd met apparaat, maar ik scheer me ook maar 2 x in de week ofzo
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:26:18 #240
3185 Adelante
To let it go now
pi_42874918
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb gisteren toch maar twee producten van Biotherm Homme gekocht, ondanks de prijs. Biotherm Cleansing Gel ruikt erg lekker en maakt echt geweldig schoon, mijn gezicht is gewoon glad en voelt niet trekkerig aan. Na de scrub is het zonodig nóg beter.
ik heb altijd de cleansing foam van BH, maar er zat dit keer ook een sample van de cleansing gel bij en ik moet zeggen dat die ook prima bevalt... twijfel nu of ik de foam blijf gebruiken of straks toch de gel ga doen...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42885207
Ik wil ook 'ns een keer wat producten proberen. Ik wil de volgende stappen doen:
1 - Reinigen
2 - Scrubben
5 - Exfoliëren (met BHA of AHA)

Welke, niet al te dure, producten kan hiervoor het beste halen?
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_42888481
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:11 schreef rthls het volgende:
Ik wil ook 'ns een keer wat producten proberen. Ik wil de volgende stappen doen:
1 - Reinigen
2 - Scrubben
5 - Exfoliëren (met BHA of AHA)

Welke, niet al te dure, producten kan hiervoor het beste halen?
Dat ligt er maar net aan wat je wilt bereiken, welk huidtype je hebt etc/.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42888834
Redelijk vet, af en toe puisten en niet echt egaal (bobbeltjes die geen puisten zijn)...
Beetje standaard puberhuid dacht ik zo...
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_42890444
volgens mij is dan normaderm van vichy opzich wel een aanrader, ikzelf ben er niet echt ontzettend enthousiast over, maar is toch wel een van de meest kwalitatief goede & goedkope producten.

www.normaderm.nl

Maar ik vind met huidproducten altijd dat je daar best wat geld voor mag neerleggen, het is toch je gezicht, en het eerste wat mensen zien. Dan koop je maar 2 biertjes minder, en investeer je in jezelf.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:05:57 #245
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_42890874
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik heb altijd de cleansing foam van BH, maar er zat dit keer ook een sample van de cleansing gel bij en ik moet zeggen dat die ook prima bevalt... twijfel nu of ik de foam blijf gebruiken of straks toch de gel ga doen...
Ik ben sowieso meer fan van gels, qua facewash. Maar dat is persoonlijk. Ik ben nog wel een beetje in beraad met mezelf wat voor moisturizer ik erbij doe, ook van Biotherm. Die Age Fitness meuk is heerlijk, maar ik weer niet of er een goedkoper of beter alternatief is.

Ik kreeg wel twee testertjes van Biotherm erbij; een peel-off masker en een recharge-iets.
pi_42915085
Iemand help .

Ik krijg soms op me kin een rood bultje, dat bultje wordt soms schraal (heb het idee dat het met scheren te maken heeft). Na 1 dag voelt het meestal wat schraal aan en dat blijft ongeveer een weekje zo. Dan is de huid nog ff 2-3 dagen rood en dan is het weg. Wat kan dat zijn? Het komt vaak terug en telkens op dezelfde plek. Ben benieuwd of er iets tegen is waardoor dat op kan pleuren want ik word er schijtziek van.
JOHNNY HEITINGA
pi_42924064
das een razor bump a.k.a. scheerbultje
pi_42925137
OK nu na een periode een goedkoper product gebruikt te hebben weet ik het zeker. Een goed gezichtverzorgingsproduct is zijn geld echt waard. Ik ben een tijdje geleden van biotherme overgestapt op L'Óreal man expert. De eerste week merkte ik geen verschil aan mijn huid. maar nu na een paar weken merk ik toch dat mijn huid weer slechter wordt. Dus ik moet weer opzoek naar iets nieuws. Of terug naar Biotherme. Iemand tips?
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:53:25 #249
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42926320
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef Camplo het volgende:
Iemand help .

Ik krijg soms op me kin een rood bultje, dat bultje wordt soms schraal (heb het idee dat het met scheren te maken heeft). Na 1 dag voelt het meestal wat schraal aan en dat blijft ongeveer een weekje zo. Dan is de huid nog ff 2-3 dagen rood en dan is het weg. Wat kan dat zijn? Het komt vaak terug en telkens op dezelfde plek. Ben benieuwd of er iets tegen is waardoor dat op kan pleuren want ik word er schijtziek van.
Zal idd wel een scheerbultje zijn met eventueel een klein ingegroeid haartje. Misschien is het een idee om salicylzuur (BHA) na het scheren op te smeren.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:39:57 #250
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42929415
Heeft touwns iemand ervaring met een gezichtpeeling behandeling bij een schoonheidspecilist?
Ik zit dat misschien te overwegen omdat ik bestel wel veel littekens heb als gevolg van acne.
Die niet echt verdwijnen na half jaar gerbuik van scrubs en bijna 2 maand BHA

Heeft dit ook effect op "grote" vlekken?
en tot hoe ver mag je resultaat verwachten?
Is het meestal met een behandeling klaar of vaak meerdere?

Of kun je dan beter naar de dermatoloog gaan?
en zou dan zo iets misschien vergoed worden?
pi_42933034
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 23:37 schreef Camplo het volgende:

[..]

Avon is echt verschrikkelijk slecht., Dat raad ik niemand anders.
Neem dan Myl讥 ofzo iets beter. Avon is pure troep.
Jij noemt het troep, mijn vriend vindt het geweldig werken en die heeft nu ook een veel rustigere huid.
Zo heeft iedereen zijn favoriet denk ik.
Mylene heb ik zelf een keertje geprobeerd en voor mij werkte het niet, maar dat wil niet zeggen dat het troep is, voor een andre kan het prima spul zijn.
Gek op mooie kleding.
pi_42933881
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Zal idd wel een scheerbultje zijn met eventueel een klein ingegroeid haartje. Misschien is het een idee om salicylzuur (BHA) na het scheren op te smeren.
Welke producten bevatten BHA en zijn goed?
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:57:06 #253
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42938006
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:57 schreef Camplo het volgende:

[..]

Welke producten bevatten BHA en zijn goed?
Uit de OP:

Fabrikanten die goede alpha- en beta hydroxy acid producten in hun assortiment hebben:
Paula's Choice
MD Formulations
Skin911
Peter Thomas Roth
Avene
M.D. Forte



Probeer wel een product zonder alcohol uit te zoeken, zoals bijvoorbeeld Paula's Choice.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:58:17 #254
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42938050
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:39 schreef flashermx het volgende:
Heeft touwns iemand ervaring met een gezichtpeeling behandeling bij een schoonheidspecilist?
Aan wat voor soort peeling zit je te denken?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:48:57 #255
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42940102
uhm weet nog niet percies wat voor een maar wel eentje waar je cker van kunt zijn dat hij de litekens redelijk goed weg krijgt

heb je misschien eentje die je aan kunt raden dan? weet namelijk nog niet echt wat je allemaal kunt doen.

En het moet natuurlijk wel betaalbaar blijven of anders moet het vergoed kunnen worden.
pi_42942132
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef flashermx het volgende:
uhm weet nog niet percies wat voor een maar wel eentje waar je cker van kunt zijn dat hij de litekens redelijk goed weg krijgt

heb je misschien eentje die je aan kunt raden dan? weet namelijk nog niet echt wat je allemaal kunt doen.

En het moet natuurlijk wel betaalbaar blijven of anders moet het vergoed kunnen worden.
Dan is microdermabrasie ook een erg goed middel. Het schuurt een laagje van je huid waardoor je na een paar behandelingen steeds meer resultaat ziet. Dan vormt zich weer een nieuwe huid.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:51:23 #257
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42946449
heb ff gegoogled naar microdermabrasie, en het ziet er wel goed uit alleen heb ik nog geen prijzen kunnen vinden.

Is zo iets duur dan?
pi_42950566
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:51 schreef flashermx het volgende:
heb ff gegoogled naar microdermabrasie, en het ziet er wel goed uit alleen heb ik nog geen prijzen kunnen vinden.

Is zo iets duur dan?
Even bellen naar een instituut bij je in de buurt. Bij mij kostte het 90,- maar dat was de MegaPeel en zag ik na 1 keer al resultaat. Het feit dat ie niet zo prettig aavoelde heeft er tot geleid dat het bij 1 keer is gebleven..
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:31:28 #259
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42951171
duz je voelt het wel? en heb je in het begin een gevoelige en rode huid of valt dat wel mee?
pi_42957526
Je voelt het wel schuren ja. Je hebt dan na de behandeling ook een rode huid (althans ik wel toen) maar dat trekt na een paar uur misschien wel weg. Hangt van de intensiteit af die wordt gebruikt. Ik had denk ik een hele zware want ik was vuurrood, 2e dag was ik ook nog rood en na een paar dagen begon ik te vervellen. Geen pretje. Maar als ze een lagere intensiteit doen heb je dit niet, maar duurt het wel weer langer voor je resultaten hebt.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:21:26 #261
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42958885
ok duz het is misschien handig om het in een vakantie te doen
ow jah en is het ersultaat nu nog zichtbaar of ben je weer terug bij af?

want ik heb op sommige sites advieseren ze nabehandeling voor een blijvend resultaat.
pi_42959162
Als je een aantal behandelingen zou doen is natuurlijk beter dan eentje. Het resultaat is bij mij al weg omdat ik toen een onzuivere huid kreeg. Misschien dat wanneer ik klaar ben met de Roa wel weer een paar behandelingen wil gaan doen.

Iemand trouwens nog een tip voor een cleanser? Die van mij is nu op (mdformulations glycolzuur cleanser) en ben eens aan het kijken maar damn wat is er dan ineens veel. Had nog een tester van dermalogica en die heb ik dan vandaag ook geprobeer en dat was opzich wel goed spul.

Tips iemand?!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:31:37 #263
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42960734
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Pupil het volgende:
Als je een aantal behandelingen zou doen is natuurlijk beter dan eentje. Het resultaat is bij mij al weg omdat ik toen een onzuivere huid kreeg. Misschien dat wanneer ik klaar ben met de Roa wel weer een paar behandelingen wil gaan doen.
ok jah ik heb een jaar geleden ook een Roa kuur gehad duz vandaar dat ik aan het kijken ben naar iets om van die littekens af te komen.
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Pupil het volgende:
Iemand trouwens nog een tip voor een cleanser? Die van mij is nu op (mdformulations glycolzuur cleanser) en ben eens aan het kijken maar damn wat is er dan ineens veel. Had nog een tester van dermalogica en die heb ik dan vandaag ook geprobeer en dat was opzich wel goed spul.

Tips iemand?!
Mij bevalt nu zirh clean erg goed. gebruik het nu dikke maand en mijn huid ziet er beter uit dan ervoor en ook minder last van mee eters:)

Ben zelf alleen nog aan het kijken naar een goede bijpassende dagcreme die het glimmen tegen gaat zonder dat daar door de talgproductie weer opkomt.
pi_42963124
In het vorige roaccutane topic noemde annaloeke een creme met matterende bestandsdelen. Misschien iets voor je?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:40:18 #265
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42964367
zal eens opzoeken
pi_42965455
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:57 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Uit de OP:

Fabrikanten die goede alpha- en beta hydroxy acid producten in hun assortiment hebben:
Paula's Choice
MD Formulations
Skin911
Peter Thomas Roth
Avene
M.D. Forte



Probeer wel een product zonder alcohol uit te zoeken, zoals bijvoorbeeld Paula's Choice.
Is 1 van deze merken ook gewoon verkrijgbaar bij de ICI paris of de Douglas? En wat is het verschil tussen deze merken en bijv Zirh, waar ook (fruit)zuren door de cleanser zitten? Alleen het percentage?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:30:04 #267
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42990135
@ flashermx

Ik heb zelf ook een aantal microdermabrasie behandelingen gehad, maar ik ben niet van plan om het in de toekomst weer te doen. Je huid wordt er idd gladder van, maar deze resultaten zijn niet blijvend. Bij matige tot ernstige littekens helpt het niet veel, maar bij milde littekens kan het idd enigzins helpen. Het probleem bij acne littekens is dat het probleem dieper in de huid zit dan dat de microdermabrasie gaat. Dit houdt in dat de littekens in het begin uitgevlakt worden, maar dat de huid op den duur zijn oorspronkelijk structuur weer terugkrijgt.

Dit heeft de volgende reden:

De huid bestaat uit meerdere lagen, waarbij de onderste laag in wezen de blauwdruk is voor de laag erboven. Bij microdermabrasie wordt alleen de allerbovenste huidlaag verwijderd, maar het eigenlijke littekenweefsel loopt dieper in de huid dan alleen de bovenste huidlaag. Zodoende neemt de bovenste huidlaag die verwijderd wordt op den duur gewoon weer de vorm aan zoals die eerst was, omdat de blauwdruk in de onderste huidlagen waar het littekenweefsel ook zit nog gewoon intact is.

Ik denk dat je daarom eerder uitkomt bij een chemische peeling, omdat deze vaak (niet altijd) dieper op de huid inwerken dan microdermabrasie en met een beetje geluk zo diep doordringen dat de blauwdruk met het bijbehorende littekenweefsel definitief verwijderd wordt. Alles staat of valt dus met de diepte van het littekenweefsel en welke behandeling je daarbij kiest.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:37:14 #268
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42990330
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:07 schreef Japin het volgende:

[..]

Is 1 van deze merken ook gewoon verkrijgbaar bij de ICI paris of de Douglas? En wat is het verschil tussen deze merken en bijv Zirh, waar ook (fruit)zuren door de cleanser zitten? Alleen het percentage?
Nee, deze producten zal je via het internet moeten bestellen. Het verschil met bijvoorbeeld Zirh of Normaderm is het gehalte en de pH-waarde van de fruitzuren. De reden dat bijvoorbeeld Zirh en Normaderm niet in het rijtje voorkomen is, omdat het percentage en/of de pH-waarde niet op de verpakking staan en je zodoende niet weet of het uberhaupt wel zal werken. Stel dat er bijvoorbeeld 2% salicylzuur in een product zit, wat op zich een prima percentage is voor de meeste personen, maar dat de pH-waarde veel te hoog is, dan zal het product niet goed werken en heb je er geen baat bij.

Bij de genoemde producten in de OP staat duidelijk op de verpakking of op de website vermeldt wat het gehalte aan fruitzuren is en welke pH-waarde deze heeft. Bij verreweg de meeste producten in de winkel staat geen van beiden vermeldt of staat alleen het percentage vermeldt. En ook al is het percentage goed, als de pH-waarde niet in orde is, dan kan je het net zo goed gelijk in de prullenbak gooien. Dit is tevens ook gelijk de reden dat veel supermarkt of drogisterij producten nauwelijks werken.

[ Bericht 1% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 27-10-2006 17:43:09 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:03:44 #269
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42992190
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:30 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik denk dat je daarom eerder uitkomt bij een chemische peeling, omdat deze vaak (niet altijd) dieper op de huid inwerken dan microdermabrasie en met een beetje geluk zo diep doordringen dat de blauwdruk met het bijbehorende littekenweefsel definitief verwijderd wordt. Alles staat of valt dus met de diepte van het littekenweefsel en welke behandeling je daarbij kiest.
En dat kun je ook wel gewoon bij een schoonheidspecialist laten doen?

en zou zo iets vergoed worden? littekens als gevolg van acne?
pi_42992431
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Nee, deze producten zal je via het internet moeten bestellen. Het verschil met bijvoorbeeld Zirh of Normaderm is het gehalte en de pH-waarde van de fruitzuren. De reden dat bijvoorbeeld Zirh en Normaderm niet in het rijtje voorkomen is, omdat het percentage en/of de pH-waarde niet op de verpakking staan en je zodoende niet weet of het uberhaupt wel zal werken. Stel dat er bijvoorbeeld 2% salicylzuur in een product zit, wat op zich een prima percentage is voor de meeste personen, maar dat de pH-waarde veel te hoog is, dan zal het product niet goed werken en heb je er geen baat bij.

Bij de genoemde producten in de OP staat duidelijk op de verpakking of op de website vermeldt wat het gehalte aan fruitzuren is en welke pH-waarde deze heeft. Bij verreweg de meeste producten in de winkel staat geen van beiden vermeldt of staat alleen het percentage vermeldt. En ook al is het percentage goed, als de pH-waarde niet in orde is, dan kan je het net zo goed gelijk in de prullenbak gooien. Dit is tevens ook gelijk de reden dat veel supermarkt of drogisterij producten nauwelijks werken.
Dank voor de uitleg. Wat ik alleen niet begrijp, als het zo "simpel" is om een werkende facewash te maken. (met genoeg zuren en de goede PH-waarde) waarom niet ook de drogisterijproducenten dat doen? Waarom producten maken met bijvoorbeeld de verkeerde PH-waarde als je van tevoren weet dat ze toch niet gaan werken? Iedereen (de klant en het bedrijf) profiteren toch van goed werkende producten?

Wat ik me ook nog af vroeg: in Lush/Body Shop/de Tuinen/etc producten zitten weinig tot geen chemische stoffen maar wel echte fruitzuren/olien. Geldt hiervoor hetzelfde? Dus werkt het alleen vanaf een bepaald percentage en een bepaald PH? Of is het gewoon interessant gedoe maar zal het nooit zo goed werken als de spullen uit de OP?
pi_42995046
Heb bij Paula's Choice een face wash en een exfoliator besteld.
Heb voor bank transfer gekozen. Ik moet dus gewoon het geld overmaken naar het Account Number wat bij de Payment Method staat?
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:27:58 #272
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_43010374
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:05 schreef rthls het volgende:
Heb bij Paula's Choice een face wash en een exfoliator besteld.
Heb voor bank transfer gekozen. Ik moet dus gewoon het geld overmaken naar het Account Number wat bij de Payment Method staat?
Je krijgt alle benodigde gegevens via e-mail binnen, ook staan deze aan het einde van je order op de website vermeldt over het hoe en wat qua geld overmaken. Levertijd is ongeveer 1 werkweek via bankoverdracht.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:55:28 #273
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_43010907
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:15 schreef Japin het volgende:
Dank voor de uitleg. Wat ik alleen niet begrijp, als het zo "simpel" is om een werkende facewash te maken. (met genoeg zuren en de goede PH-waarde) waarom niet ook de drogisterijproducenten dat doen? Waarom producten maken met bijvoorbeeld de verkeerde PH-waarde als je van tevoren weet dat ze toch niet gaan werken? Iedereen (de klant en het bedrijf) profiteren toch van goed werkende producten?
Goede vraag. Ik denk dat dit meerdere redenen heeft:

1) een product zo goedkoop mogelijk maken, ten koste van de kwaliteit.
2) de bedrijven in kwestie hebben niet zoveel verstand van huidverzorging als dat zei zeggen.
3) het kan ze simpelweg gewoon niks schelen, want mensen kopen het toch wel.

Huidverzorging is een zeer lucratieve business, waar veel geld in om gaat. Maar het is zeker niet de enige markt waar fabrikanten matige producten maken, met als enige doel om geld te verdienen. Een algemene gezegde als "goedkoop is duurkoop" hebben mensen natuurlijk niet voor niks bedacht. Alhoewel dit natuurlijk niet altijd waar is.
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:15 schreef Japin het volgende:
Wat ik me ook nog af vroeg: in Lush/Body Shop/de Tuinen/etc producten zitten weinig tot geen chemische stoffen maar wel echte fruitzuren/olien. Geldt hiervoor hetzelfde? Dus werkt het alleen vanaf een bepaald percentage en een bepaald PH? Of is het gewoon interessant gedoe maar zal het nooit zo goed werken als de spullen uit de OP?
Bepaalde ingredienten werken alleen maar als er een specifieke hoeveeldheid in zit met een bepaalde pH-waarde, dit geldt uiteraard niet voor alle ingredienten. Winkels als Lush en dergelijke hebben zeker wel goede producten, maar om te zeggen dat "natuurlijk" altijd beter is, is zeker niet waar. Veel natuurlijke huidververzorgingsproducten bevatten ingredienten die, ondanks dat ze natuurlijk zijn, heel irriterend voor de huid kunnen zijn op lange termijn. Menthol, mint, eucalyptus, camphor, alcohol en dergelijke zijn hier goede voorbeelden van, alhoewel het op korte termijn of in zeer lage hoeveelheden meestal geen kwaad kan. Hoe hoger een bepaalde ingredient op het ingredientenlijstje voorkomt, hoe meer er van de ingredient in een product zit.

Ook zijn olien in producten lang niet altijd per definitie goed, vooral mensen met een gevoelige en/of vette huid moeten dit soort producten links laten liggen. Afgezien dat sommige olien (niet alle) zorgen voor meer puistjes, kunnen ze ook heel irriterend werken, zoals bijvoorbeeld citrus olie.

Afgezien van de producten die onder het kopje "Goede alpha- en beta hydroxy acid producten" staan, is het niet zo dat alle genoemde producten in de OP goed zijn. Zo'n voorbeeld is in mijn visie bijvoorbeeld Nivea. Maar aangezien niet iedereen dezelfde mening als mij heeft, heb ik Nivea wel gewoon in het rijtje genoemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 28-10-2006 16:16:22 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:04:46 #274
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_43011065
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:03 schreef flashermx het volgende:
En dat kun je ook wel gewoon bij een schoonheidspecialist laten doen?

en zou zo iets vergoed worden? littekens als gevolg van acne?
Dermatologen en huidtherapeuten hebben over het algemeen zwaardere midelen in hun assortiment dat schoonheidsspecialisten, omdat hun meer bevoegdheden hebben. Om deze reden doen veel schoonheidsspecialisten alleen fruitzuurpeelings. Maar een redelijke zware peel zoals een TCA peeling behoort in sommige gevallen wel tot de mogelijkheden. In principe wordt naar mijn weten een schoonheidsspecialist niet vergoed. Een behandeling bij de dermatoloog in sommige gevallen wel.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_43043970
Hey beste mensen,

Ik heb een paar vraagjes,

1. Zelf ben ik al tijdje bezig met onzuiverheden en merk dat het ontzettend moeilijk is de juiste balans te vinden tussen uitdrogen en te vette huid. Want in beide gevallen komen de puistjes tevoorschijn. Hoe vinden jullie de juiste balans?

2. Verder word mn huid steeds roder, dat betekent dat er meer bloed stroomt maar mss ook dat mn huid steeds dunner word. ik weet het niet? Maar het gekke is dat op sommige plekken de huid juist bleker blijft, Komt dat mss doordat ik de BP niet overal smeer, en dat BP de huid gwoon te dun maakt/uitdroogt en zodoende een rood effect geeft? En nog 1 ding hierover, Die roodheid gaat toch wel weg als ik strax van mn onzuiverheden af ben?

3. Helemaal stoppen zegt mn moeder altijd, maar dan komen er teveel puiste vind k zelf. Hebben jullie dat ook, ik bedoel dat als je stopt er oppeens echt irritant veel onzuiiverheden komen? is dat iets waar je doorheen moet of betekent het gewoon dat je er nog niet klaar mee bent ofso?

4. Ik merk dat veel mensen hier de Zirh lijn een goede lijn vinden, zelf wil ik daar dan mss ook op overstappen, nu gebruik ik vichy Normaderm maar is allemaal op dus komt goed uit. Zou er echt groot verschil zitten tussen Zirh en Normaderm? qua kwaliteit dan.

en weet iemand een goed masker dat gwoon goeie kwaliteit heeft ?

Alvast Bedanktt! Later
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:42:43 #276
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_43044229
het klei masker van LAB series vindt ik wel een goed werkend masker en is ook makkelijk aan te brengen.

Heb daarvoor het kleimasker van zirh gebruikt werkte ook wel goed maar is moeilijker aan te brengen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:43:55 #277
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_43044266
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Dermatologen en huidtherapeuten hebben over het algemeen zwaardere midelen in hun assortiment dat schoonheidsspecialisten, omdat hun meer bevoegdheden hebben. Om deze reden doen veel schoonheidsspecialisten alleen fruitzuurpeelings. Maar een redelijke zware peel zoals een TCA peeling behoort in sommige gevallen wel tot de mogelijkheden. In principe wordt naar mijn weten een schoonheidsspecialist niet vergoed. Een behandeling bij de dermatoloog in sommige gevallen wel.
misschien maar eens vragen wat mijn dermatoloog er van zegt
pi_43045861
ojaa nog 1 toevoeging aan mn vragen, Dermalogica? zegt dat jullie wat? is het goed, en waar kan je het kope. . .
pi_43045864
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:34 schreef FlaVa het volgende:
Hey beste mensen,

Ik heb een paar vraagjes,

1. Zelf ben ik al tijdje bezig met onzuiverheden en merk dat het ontzettend moeilijk is de juiste balans te vinden tussen uitdrogen en te vette huid. Want in beide gevallen komen de puistjes tevoorschijn. Hoe vinden jullie de juiste balans?

2. Verder word mn huid steeds roder, dat betekent dat er meer bloed stroomt maar mss ook dat mn huid steeds dunner word. ik weet het niet? Maar het gekke is dat op sommige plekken de huid juist bleker blijft, Komt dat mss doordat ik de BP niet overal smeer, en dat BP de huid gwoon te dun maakt/uitdroogt en zodoende een rood effect geeft? En nog 1 ding hierover, Die roodheid gaat toch wel weg als ik strax van mn onzuiverheden af ben?

3. Helemaal stoppen zegt mn moeder altijd, maar dan komen er teveel puiste vind k zelf. Hebben jullie dat ook, ik bedoel dat als je stopt er oppeens echt irritant veel onzuiiverheden komen? is dat iets waar je doorheen moet of betekent het gewoon dat je er nog niet klaar mee bent ofso?

4. Ik merk dat veel mensen hier de Zirh lijn een goede lijn vinden, zelf wil ik daar dan mss ook op overstappen, nu gebruik ik vichy Normaderm maar is allemaal op dus komt goed uit. Zou er echt groot verschil zitten tussen Zirh en Normaderm? qua kwaliteit dan.

en weet iemand een goed masker dat gwoon goeie kwaliteit heeft ?

Alvast Bedanktt! Later
1. Hangt helemaal af van het product dat je gebruikt. Als je Clearasil ofzo gebruikt dan kun je verwachten dat je huid uitdroogt. Ik gebruik dus zelf MD Formulations en dat is opzich ook wel een aggresief middel maar het droogt niet uit omdat het Glycolzuur bevat wat dus vocht in de huid aantrekt. Daarna wel een creme gebruiken om het vocht vast te houden anders gaat het effect teniet.

2. BP is wel een agressief middel. Je zou het wel kunnen blijven gebruiken, maar dan is het wel verstandig om eens te kijken naar een goede factor want zon (uv) heeft ook invloed hierop. Heb zelf een hele lange tijd BP gesmeet maar wel elke dag een factor gebruikt en dat ging gewoon goed. Anders eens even bij de Apotheek vragen.

3. Mijn moeder zei ook altijd gewoon stoppen wij hebben er ook last van gehad maar heb het nooit gedaan omdat ik dus gewoon dacht dat het erger werd en het zag er ook slecht uit als ik niets gebruikte dan dat ik wél wat gebruikte. Daaromn wil ik als ik straks klaar ben met de Roaccutane micodermabrasiebehandelingen doen en dan ´s avonds cleansen en creme en ´s ochtends creme.

4. Heb zelf ook Zirh geprobeerd maar vond het niet speciaal. Ik weet niet hoeveel je uit wilt geven maar MD Formulations is echt een heel goed middel. Je hoeft echt niet gelijk de hele lijn te kopen maar bijv. een cleanser en een creme dan ben je al een eind op de goede weg en dan kun je bijv. eens per maand een product erbij kopen totdat je de hele stappenlijn hebt.
pi_43055016
Flava: heb nu een tester van Dermalogica. Essentiel skin solution oid, een cleanser, maar het stinkt en krijg er een rode huid van na het gebruik. Niks voor mij dus.
pi_43124340
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:31 schreef Pupil het volgende:

[..]

4. Heb zelf ook Zirh geprobeerd maar vond het niet speciaal. Ik weet niet hoeveel je uit wilt geven maar MD Formulations is echt een heel goed middel. Je hoeft echt niet gelijk de hele lijn te kopen maar bijv. een cleanser en een creme dan ben je al een eind op de goede weg en dan kun je bijv. eens per maand een product erbij kopen totdat je de hele stappenlijn hebt.
Ik gebruik nu ook Zirh. Helpt bij mij niet echt.

Welke producten van MD Formulations gebruik je dan? Of welke werken voor jouw goed?

Moet ook weer wat nieuwe spullen halen. Dacht er zelf aan om weer van Lancome te halen. Die werkte aardig goed bij mij.
pi_43131064
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:07 schreef Lorrie het volgende:

[..]

Ik gebruik nu ook Zirh. Helpt bij mij niet echt.

Welke producten van MD Formulations gebruik je dan? Of welke werken voor jouw goed?

Moet ook weer wat nieuwe spullen halen. Dacht er zelf aan om weer van Lancome te halen. Die werkte aardig goed bij mij.
Hangt van je huidtype af.. Ik had zelf een vette huid en gebruike dus middelen tegen de vette huid. Nu ik aan de Roa ben gebruik ik alles zonder glycolzuur. Ik heb al heel veel producten gebruikt en over alles ben ik heel tevreden geweest. Als je je huidtype even vermeld is het wat makkelijker.
pi_43144860
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Pupil het volgende:
Als je een aantal behandelingen zou doen is natuurlijk beter dan eentje. Het resultaat is bij mij al weg omdat ik toen een onzuivere huid kreeg. Misschien dat wanneer ik klaar ben met de Roa wel weer een paar behandelingen wil gaan doen.

Iemand trouwens nog een tip voor een cleanser? Die van mij is nu op (mdformulations glycolzuur cleanser) en ben eens aan het kijken maar damn wat is er dan ineens veel. Had nog een tester van dermalogica en die heb ik dan vandaag ook geprobeer en dat was opzich wel goed spul.

Tips iemand?!
ik gebruik dermalogica cleansing gel en ben erg tevreden!
pi_43148665
Hmm.. vond er niets speciaals aan moet ik zeggen.. Vond en vind die van MD toch echt veel beter. Gebruik jij daar nog iets van?
pi_43153549
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:14 schreef Pupil het volgende:

[..]

Hangt van je huidtype af.. Ik had zelf een vette huid en gebruike dus middelen tegen de vette huid. Nu ik aan de Roa ben gebruik ik alles zonder glycolzuur. Ik heb al heel veel producten gebruikt en over alles ben ik heel tevreden geweest. Als je je huidtype even vermeld is het wat makkelijker.
Ik heb een gecombineerde huid. Sommige plekken wat vetter dan andere. Af en toe een puist (met die witte irritante kopjes die ik altijd uitknijp potverdorrie! ) Wat ik in ieder geval niet meer gebruik zijn producten tegen glimmen. Heel veel producten die ik heb gebruikt tegen glimmen drogen m'n huid juist uit (zoals Biotherm's Anti-Shine).

De mannen-lijn van MD is niet heel uitgebreid. De volgende producten had ik in gedachte:

MEN's Facial Cleanser

MEN's Moisture Defense Antioxidant Serum

Heb je deze weleens geprobeerd?
pi_43154689
Hmm, hoop dat iemand mij kan helpen lol.
Ik zocht al wel een poosje maar absoluut de ballen verstand ervan. Ik zocht eigenlijk een zalfje of cremepje voor mn RETE vette huid. Echt zo fucking smerig altijd. Altijd als ik van skool terug kom en ik veeg met 1 vinger mn huid af glinstert hij echt fucking ranzig . Dan is het vaak even douchen en voel ik me weer topfit!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_43159341
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:48 schreef Lorrie het volgende:

[..]

Ik heb een gecombineerde huid. Sommige plekken wat vetter dan andere. Af en toe een puist (met die witte irritante kopjes die ik altijd uitknijp potverdorrie! ) Wat ik in ieder geval niet meer gebruik zijn producten tegen glimmen. Heel veel producten die ik heb gebruikt tegen glimmen drogen m'n huid juist uit (zoals Biotherm's Anti-Shine).

De mannen-lijn van MD is niet heel uitgebreid. De volgende producten had ik in gedachte:

MEN's Facial Cleanser

MEN's Moisture Defense Antioxidant Serum

Heb je deze weleens geprobeerd?
Het klopt dat de mannenlijn niet heel uitgebreid is omdat het eigenlijk niet een mannenlijn is.. Het is het normale product wat ook onder die andere cleansers staan and that's it. Staat alleen Men's op, dat is het verschil. Je kan dus ook gewoon een ander product kiezen want ze zijn ook gewoon voor de man geschikt.

Ik heb zelf een tijd de Facial cleanser voor Oily en Problem prone skin gebruikt terwijl ik dus ook gewoon een gecombineerde huid had. (ook niet uit de mannenlijn dus) Dat ging goed. Maar je zou het best wel gewoon die Facial cleanser kunnen gebruiken en die antioxidant serum. Je kan ook kiezen voor de Advanced Hydrating Gel Complex omdat die meer geschikt is voor de vette huid. Trekt makkelijker in. Vind je later die facial cleanser niet genoeg doen zou je ook nog het Clearing Complex erbij kunnen doen en de cleanser voor de vette huid.

Het MEN's Moisture Defense Antioxidant Serum die gebruik ik nu, en bevalt prima. Voor een vette huid zou ik hem niet gebruiken omdat je huid dan nog meer gaat glimmen.
pi_43170841
Net de Face Cleanser en Exfoliator van Paula's Choice binnen gekregen. Redelijk snelle service moet ik zeggen. Zaterdag besteld, nu al binnen (banktransfer duurt al 2/3 dagen dacht ik zo)...
Of het ook goed werkt zal ik de komende tijd melden
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_43190932
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:58 schreef Pupil het volgende:
Hmm.. vond er niets speciaals aan moet ik zeggen.. Vond en vind die van MD toch echt veel beter. Gebruik jij daar nog iets van?
Ja maar niet regelmatig, ik gebruik veel minder aha/bha dan eerst:
ik clean met special cleanser, dan tone ik met multitoner en dan moisterize ik met creme de la mer oil absorbtion lotion. deze 3-combi werkt al een tijdje perfect bij mij en zorgt ook voor lang mat effect.

Hiernaast gebruik ik afentoe nog wel mdf producten voor extra probleem behandeling(vit-a-plus clearing gel, vit-a-plus illuminating serum, vit-a-plus illuminating mask, want het blijft gwoon goed spul en doe er al lang mee)
pi_43241490
hey, 2 dingen

Iemandhad het hier laatst over een concealing stick van clinique ofso, Ik heb gekeken en er was er ook wel 1 maar die had een kleurtje : tjaa daar word je niet blij van, echt onnatuurlijke kleur die niet bij mijn huidskleur past. Bestaan er ook met andere kleur?

En ik heb een masker van Labseries gekocht, sown clay mask ofso . . Nou staat er niet echt op hoe en wat ik dat moet toepassen. Dus kvroeg me af ; Hoelang moet sown masker erop ( of is het gewoon een soort moist.?) En moet ik het eraf wassen na paar minuten of uren of na een dag ?

alvast dank!
pi_43241676
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef FlaVa het volgende:
hey, 2 dingen

Iemandhad het hier laatst over een concealing stick van clinique ofso, Ik heb gekeken en er was er ook wel 1 maar die had een kleurtje : tjaa daar word je niet blij van, echt onnatuurlijke kleur die niet bij mijn huidskleur past. Bestaan er ook met andere kleur?

En ik heb een masker van Labseries gekocht, sown clay mask ofso . . Nou staat er niet echt op hoe en wat ik dat moet toepassen. Dus kvroeg me af ; Hoelang moet sown masker erop ( of is het gewoon een soort moist.?) En moet ik het eraf wassen na paar minuten of uren of na een dag ?

alvast dank!
Dat was ik, en bij parfumerie waar ik kom hebben ze hem in 6 verschillende kleuren hoor...

ben trouwens hele tijd weggeweest, maar ik ben er weer
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_43259521
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Dat was ik, en bij parfumerie waar ik kom hebben ze hem in 6 verschillende kleuren hoor...

ben trouwens hele tijd weggeweest, maar ik ben er weer
Jij was toch de Zirh-gebruiker?

Ik heb Clean en Defend geprobeerd. Clean vind ik een beetje aan de agressieve kant, hoewel hij wel goed reinigt. Defend beviel me minder. Beetje branderig en te dikke structuur en ik kreeg er een droge huid van.

Ik heb een zachte huid, soms wat bultjes en pukkels bij de kin en op het voorhoofd, maar over het algemeen genomen niet echt onzuiver. Niet extreem, vrij normaal, maar hij wordt eerder droog dan vet. Welke moisturizer kun je me echt aanbevelen? (voor de normale tot droge huid dus)

Ik twijfel zelf tussen deze 2:



Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_43264131
hey Oke 6 verschillende kleuren, welke parfumerie is dat ? en die zijn wel van clinique?

En kan iemand mijn vraag (2posts hierboven) over masker beantwoorden want wil m nou vandaag gebruiken!:P

mvg
pi_43264559
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Jij was toch de Zirh-gebruiker?

Ik heb Clean en Defend geprobeerd. Clean vind ik een beetje aan de agressieve kant, hoewel hij wel goed reinigt. Defend beviel me minder. Beetje branderig en te dikke structuur en ik kreeg er een droge huid van.

Ik heb een zachte huid, soms wat bultjes en pukkels bij de kin en op het voorhoofd, maar over het algemeen genomen niet echt onzuiver. Niet extreem, vrij normaal, maar hij wordt eerder droog dan vet. Welke moisturizer kun je me echt aanbevelen? (voor de normale tot droge huid dus)

Ik twijfel zelf tussen deze 2:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou dan voor Shiseido gaan, puur omdat ik producten van Clinique gebruikt heb en daar niet over te spreken was. Over zirh Defend, dat is juist de lichte moisterizer, veel mensen vonden Protect te sterk en daarom is er een light versie van gemaakt, en dat is Defend, dus dan heb je wel een vrij gevoelige huid denk ik?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_43264594
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:10 schreef FlaVa het volgende:
hey Oke 6 verschillende kleuren, welke parfumerie is dat ? en die zijn wel van clinique?

En kan iemand mijn vraag (2posts hierboven) over masker beantwoorden want wil m nou vandaag gebruiken!:P

mvg
Dat is een lokale parfumerie hier in oss, ze horen bij Pour Vous dus ik mag aannemen dat iedere PourVous vestiging een ruime collectie aan Clinique concealers heeft.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_43269976
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ik zou dan voor Shiseido gaan, puur omdat ik producten van Clinique gebruikt heb en daar niet over te spreken was. Over zirh Defend, dat is juist de lichte moisterizer, veel mensen vonden Protect te sterk en daarom is er een light versie van gemaakt, en dat is Defend, dus dan heb je wel een vrij gevoelige huid denk ik?
Dat valt mee, hij is wel erg zacht en glad. Maar ik heb bijvoorbeeld vrij veel pigment en wordt snel bruin. Ik weet niet of dat een indicatie is voor gevoeligheid, maar ik verbrand niet snel ofzo. Zirh Defend is een nogal dikke substantie die een beetje aan calendulanzalf doet denken. Je zou dus verwachten dat hij goed zou hydrateren, maar dat was niet het geval.

DIe van Shisedio is meer creme-achtig en ik geloof dat ik dat beter kan hebben dan een suspensie-achtige moisterizer. Ik heb Clinique M-lotion voor de normale tot vette huid gebruikt en die werkte niet, toen bleek ook dat ik (hoewel het niet veel scheelt) eerder een droge dan vette huid heb, als je dat zou moeten zeggen.

Clinique is zowiezo meer gericht op de onzuivere vette huid, ik ga meer voor producten die de slaaplaag van je gezicht wassen en je er frisser uit doen zien. Ik heb wel wat onzuiverheden in de T-zone, maar dat valt ook mee.

Specifieke acne-gerichte/ vettere huid gerichte lijnen als Clinique, Vichy en M-formulations zoek ik dan ook duidelijk niet, maar welke van de gebruikelijke lijnen (Shiseido, Lancome, Clarins, Lab Series etc) zou je me aanbevelen?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_43271648
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat valt mee, hij is wel erg zacht en glad. Maar ik heb bijvoorbeeld vrij veel pigment en wordt snel bruin. Ik weet niet of dat een indicatie is voor gevoeligheid, maar ik verbrand niet snel ofzo. Zirh Defend is een nogal dikke substantie die een beetje aan calendulanzalf doet denken. Je zou dus verwachten dat hij goed zou hydrateren, maar dat was niet het geval.

DIe van Shisedio is meer creme-achtig en ik geloof dat ik dat beter kan hebben dan een suspensie-achtige moisterizer. Ik heb Clinique M-lotion voor de normale tot vette huid gebruikt en die werkte niet, toen bleek ook dat ik (hoewel het niet veel scheelt) eerder een droge dan vette huid heb, als je dat zou moeten zeggen.

Clinique is zowiezo meer gericht op de onzuivere vette huid, ik ga meer voor producten die de slaaplaag van je gezicht wassen en je er frisser uit doen zien. Ik heb wel wat onzuiverheden in de T-zone, maar dat valt ook mee.

Specifieke acne-gerichte/ vettere huid gerichte lijnen als Clinique, Vichy en M-formulations zoek ik dan ook duidelijk niet, maar welke van de gebruikelijke lijnen (Shiseido, Lancome, Clarins, Lab Series etc) zou je me aanbevelen?
Ik denk toch dat je een vrij gevoelige huid hebt, aangezien Defend nogmaals de Light versie is van Protect, dus als Defend al branderig is, denk ik toch dat je kans maakt op een gevoelige huid Even voor vergelijking, ik zelf voel niet eens wat bij Protect, die dus zwaarder is dan Defend. Hmmz wat zou ik je aanraden, kan ik je eigenlijk niet echt wat over zeggen, is kwestie van even uitproberen, ik heb zelf alleen maar Clarins, Shiseido en Zirh gebruikt, waarvan Clarins in mijn ogen echt 10 keer niks was en Shiseido heel goed maar het geeft een raar gevoel aan je handen en gezicht waardoor ik gestopt ben het te gebruiken. Haal gewoon even wat testertjes en kijk wat je zelf het prettigst vind.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_43291830
Oke bedankt lanvin! Jij gebruikt dus Zirh, mag ik ff wat dingen van je weten ?

Allereerst was ik benieuwd hoe erg jouwn onzuiverheden waren voordat je Zirh gebruikte en wat er daarna gebeurd is. En hoeveel maand/jaar geleden je ermee begonnen bent. En als laatste vraag hoe oud je bent Lijkt wel een enquete maar als je ff zou willen antwoorden dan is dat superelax!

Ojaa dat masker!?!?!! WIE OH WIE WEET DAARWAT VAN
pi_43292030
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef FlaVa het volgende:
Oke bedankt lanvin! Jij gebruikt dus Zirh, mag ik ff wat dingen van je weten ?

Allereerst was ik benieuwd hoe erg jouwn onzuiverheden waren voordat je Zirh gebruikte en wat er daarna gebeurd is. En hoeveel maand/jaar geleden je ermee begonnen bent. En als laatste vraag hoe oud je bent Lijkt wel een enquete maar als je ff zou willen antwoorden dan is dat superelax!

Ojaa dat masker!?!?!! WIE OH WIE WEET DAARWAT VAN
Ik gebruik sinds 3 weken ook Zirh (Clean en Protect), mijn onzuiverheden beperkten zich tot mee-eters op m'n voorhoofd (haargrens), neus en kin en zo af en toe een puistje. Soms is het minder, soms wat meer maar ik was nooit helemaal vrij van rode vlekken/beginnende puistjes/mee-eters. En natuurlijk een glimmend voorhoofd. In 3 weken tijd is het al een stuk beter geworden, de mee-eters op m'n voorhoofd zijn (bijna) compleet verdwenen, hetzelfde op m'n kin. De puistjes zijn er nog maar de frequentie waarmee er eentje tevoorschijn komt is veel lager geworden. Het glimmende voorhoofd is ook stukken minder geworden. Al met al ben ik er dus erg tevreden over, helemaal als je bedenkt dat dit pas na 3 weken is. Ik ben zelf 21 (bijna 22).

En dat masker, huid eerst goed reinigen met face wash (oid) daarna masker er op smeren en ongeveer 15 a 20 minuten laten zitten (of tot het hard is geworden). Afspoelen met veel (warm) water.
pi_43294931
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef FlaVa het volgende:
Oke bedankt lanvin! Jij gebruikt dus Zirh, mag ik ff wat dingen van je weten ?

Allereerst was ik benieuwd hoe erg jouwn onzuiverheden waren voordat je Zirh gebruikte en wat er daarna gebeurd is. En hoeveel maand/jaar geleden je ermee begonnen bent. En als laatste vraag hoe oud je bent Lijkt wel een enquete maar als je ff zou willen antwoorden dan is dat superelax!

Ojaa dat masker!?!?!! WIE OH WIE WEET DAARWAT VAN
Ja ik gebruik met heel veel succes Zirh, ik had op mijn achtiende zware acne, ben zelfs aande Roaccutane geweest, dat heeft het voor groot deel verholpen. Nu op dit moment merk ik echt dat als ik geen Zirh gebruik dat er wel wat puistjes terugkomen, mét zirh ben ik echt puistloos. Ook is de roodheid in me gezicht 100% verdwenen, ook denk ik voor groot deel aan zirh te danken. Maar wat het dus in ieder geval zéker doet is het tegenhouden van puistjes. Ik gebruik het vanaf dat ik gestopt ben met Roaccutane, dat is nu 1 jaar.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 6 november 2006 @ 20:08:42 #301
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_43302121
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef FlaVa het volgende:
Oke bedankt lanvin! Jij gebruikt dus Zirh, mag ik ff wat dingen van je weten ?

Allereerst was ik benieuwd hoe erg jouwn onzuiverheden waren voordat je Zirh gebruikte en wat er daarna gebeurd is. En hoeveel maand/jaar geleden je ermee begonnen bent. En als laatste vraag hoe oud je bent Lijkt wel een enquete maar als je ff zou willen antwoorden dan is dat superelax!

Ojaa dat masker!?!?!! WIE OH WIE WEET DAARWAT VAN
Zou trouwns het masker (als je een kleimasker zoek) dat van Lab series nemen is namelijk makkelijker aan te brengen, die van Zirh is namelijk wat droger.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')