abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:09:20 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41128452
Daar is DancingPhoebe met Falco weer! Met een nieuwe serie !

We trappen af met... Etiënne!

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41128566
HAHAHA

Dit is zo geweldig

Ga door..
pi_41128629
O ja dat gerucht had ik wel gehoord (extreem rechts).
Moet nog eens even zoeken waar dat op gebaseerd is.
maar erg leuk.
pi_41128647
Je bent z'n monobrow vergeten joh!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_41128716
pi_41128734
LOL!
pi_41129446
Hij's goed!
En vast!
pi_41129485
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:14 schreef itsme het volgende:
O ja dat gerucht had ik wel gehoord (extreem rechts).
Moet nog eens even zoeken waar dat op gebaseerd is.
maar erg leuk.
http://www.cu2.nl/hollandsetrots
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:41:04 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41129582

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:42:05 #10
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_41129616
quote:



Wat een drama figuur
pi_41129646
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:41 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Praat me bij.. wat is in hemelsnaam dat Para? Paranoide? Paranormaal? Paratrooper?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_41129813
parasiet
pi_41129934
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Praat me bij.. wat is in hemelsnaam dat Para? Paranoide? Paranormaal? Paratrooper?
pa·ra·noia 1 achtervolgingswaanzin
Babe In Totale Control of Herself
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:53:06 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41129980
"Para" is een veelzijdig woord. Het kan staan voor paranoide (in gabber kringen, bekende term door het speedgebruik waar je para van wordt), maar ook paracetamol (ik neem ff een para)... Maar het is ook urban taal. Urban woorden hebben geen vastomlijnde definitie; het kan dan eigenlijk alles betekenen:

"Je maakt me tantu parra" = je maakt me helemaal gek
"Die tanga begon aan mijn tollie te zitten, ik was helemaal parra" = opgewonden
"Wij daar hangen in die bushokje, skotoe werd echt parra" = boos
etc...

De schrijfwijze hier is urban ("parra"), maar ik vermoed dat de gabberbetekenis ("para") bedoeld wordt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41130021
Nee, het gaat om een persoon: Para Smit
quote:
AMSTERDAM -- Vorige week kwam heel plotseling een einde aan het jonge leven van Para Smit (2, sportopbouwwerker bij het stadsdeel Osdorp. Para was ook een fanatieke Ajax-supporter en behoorde tot de F-Side. Zijn dood maakte heel wat los…

Wat er precies is gebeurd, zal waarschijnlijk nooit duidelijk worden. Feit is, dat een volop in het leven staande jongeman met een kogel in zijn voorhoofd wordt gevonden. Zelfdoding volgens de politie, maar zijn omgeving gelooft er niks van. Tenslotte heeft hij nog zoveel om voor te leven. Zijn vier kinderen bijvoorbeeld. Nog heel kort geleden heeft hij een zoontje gekregen. Maar Para had ook zijn opbouwwerk voor de jeugd. Hij wist precies, wat de kinderen van Osdorp nodig hadden: sport!

Para was een energiek, charismatische jongen. Hij was buitengewoon geliefd bij de mensen om hem heen. Hij heeft veel betekend voor de jeugd van stadsdeel Osdorp. Zo richtte hij in voetbalvereniging OSC op voor de Osdorper jeugd en organiseerde hij regelmatig (zaal)voetbaltoernooien. Ook voor Ajax-supporters. Met verve en perfectie, zorgde hij altijd voor een soepele organisatie, waarbij voor bijna ieder deelnemend team wel een prijs te vergeven was. Dit was Para ten voeten uit. Altijd bezig met het anderen naar de zin te maken.

Zijn Ajax-vrienden lieten zich niet onbetuigd. In Brugge was al een groot PARA …VOOR ALTIJD…-spandoek te zien en zondag tegen Utrecht ging de volledige F-Side op zwart met bovenstaand spandoek. Op woensdag stonden er maar liefst 88 overlijdensadvertenties in De Telegraaf en condoleanceregisters op internet (www.dapprestrijders.nl en www.osdorp.amsterdam.nl) ontvingen bijna 2000 steunbetuigingen.

Familie en vrienden namen afgelopen zaterdag afscheid van Para Smit en hij van zijn Amsterdam, van zijn Ajax. De kist werd van Westgaarde naar de Watergraafsmeer gereden, waar Ajax ooit in De Meer voetbalde, en daarna naar de ArenA. Een enorme rij volgauto’s van wel 3 kilometer lang, zorgde voor vele opstoppingen in de stad en op de ringweg.

Namens de spelersgroep van Ajax had Rafael van der Vaart - meegenomen door een trouwe supporter - vrijdagmiddag de familie gecondoleerd: “Ik wilde voor mijn eigen gevoel erheen. Ik kende hem niet persoonlijk, maar hij heeft heel veel voor supporters betekent.” Maar het elftal droeg geen rouwbanden, omdat “Ajax dat niet wilde.” Ajax-directeur Arie van Eijden benadrukte dat Para met sociaal jongerenwerk veel voor de club heeft betekend. “Dat werk is van belang geweest voor de Ajax-familie. Het was jammer dat Para als supporter soms even te enthousiast was. In zijn werk voor Ajax en als supporter van onze club zullen wij Para missen.”

In de aula van Westgaarde werd emotioneel afscheid genomen door zijn familie en honderden rouwende vrienden, collega’s en supporters. Ook Arie van Eijden en Ajax-voorzitter John Jaakke kwamen Para de laatste eer bewijzen. Na een aantal bijzonder emotionele liedjes van André Hazes, was het Frans Bauer’s vrolijke hit “Heb je even voor mij”, dat voor een stukje ontspanning zorgde. Onder het luidkeels meegezongen “You’ll never walk alone” werd de kist de aula uitgedragen naar Para’s laatste rustplaats. Hier werd hij bedolven onder een ware rood-witte bloemenzee en toen de kist in de grond zakte, zorgden tientallen fakkels voor de juiste beleving.

Para Smit werd slechts 28 jaar en hij laat velen in verslagenheid achter.

Hoe moeilijk is het vechten bij ontbreken van kracht,
Para,
je vriendschap en loyaliteit zullen we missen. Rust zacht.
pi_41130042
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:53 schreef soylent het volgende:
"Para" is een veelzijdig woord. Het kan staan voor paranoide, paracetamol (ik neem ff een para)... Maar het is ook urban taal. Het kan dan alles betekenen.

"Je maakt me parra" = je maakt me gek
"Die tanga begon aan mijn tollie te zitten, ik was helemaal parra" = opgewonden
"Skotoe werd echt parra" = boos
etc...
Dank u

Ik voel me alleen opeens ontzettend oud en belegen, ik was al helemaal trots dat ik eindelijk mee kon praten over flippo's
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:56:15 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41130068
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Nee, het gaat om een persoon: Para Smit
[..]
Daar ging het over dus!!!!

En dat verklaart ook dat plaatje van die knakker daar rechts!
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:55 schreef jellyrose het volgende:

Dank u

Ik voel me alleen opeens ontzettend oud en belegen, ik was al helemaal trots dat ik eindelijk mee kon praten over flippo's
Nou, luister maar niet meer naar mij dus Ik ben ook van de jaren 70 dus ja, ik heb ook grote moeite, maar ik zit op een 'urban' forum vanwege mijn muzieksmaak, dus ik krijg alles nog wel mee...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator donderdag 24 augustus 2006 @ 14:58:21 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41130133
Gastoptredens zijn ook weer toegestaan neem ik aan?

[img][/img]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:58:32 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41130143
Hmm, DP dacht dat het voor paranoia stond eerst. Nu slaat die tekst helemaal nergens op .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:59:01 #20
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41130162
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:58 schreef Gert het volgende:
Gastoptredens zijn ook weer toegestaan neem ik aan?

[[url=
Behalve als ze goed zijn! Vorig jaar werd het topic bevuild door hele slechte, maar deze is wel zeer oke ook
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41130188
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Nee, het gaat om een persoon: Para Smit
[..]
Hm.. nu voel ik me helemaal blond (aangezien ik zelf in Osdorp woonde tot 2 jaar geleden en ik toch redelijk vaak in de Arena op de tribune zit)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_41130284
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:59 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Hm.. nu voel ik me helemaal blond (aangezien ik zelf in Osdorp woonde tot 2 jaar geleden en ik toch redelijk vaak in de Arena op de tribune zit)
Supporters hebben nog eens een actie voor hem gehouden



pi_41131652
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:58 schreef Gert het volgende:
afbeelding
pi_41133284
Ik kook mijn rijst met de sabrina 2006
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:53:26 #25
16305 Jappie
parttime reverend
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')