abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:17:36 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41124987
Het vervolg op Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 15
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef ririndra het volgende:
wie o wie (welke Edward) speelt in the Fightclub tegenover Brad Pitt?? kan ineens niet meer op zijn naam komen....
Edward Norton
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41125390
quote:
- Redelijk recente Franse film
- Al 2x op tv geweest
- Man krijgt iets met vrouw die hij opgepikt heeft bij een of ander 'gekkeninstituut' omdat ze niet tegen woorden kan die te maken hebben met vet, dik etc. Ze slankt in de film opeens gigantisch af als ze achterna gezeten worden en is daarna een babe.
- 'Zwerver' die uiteindelijk in trommel verdwijnt.
- Man die zijn hart met technobeat laat gelijklopen en met de muziek dus stopt.
deze titel stond nog open in het vorige topic en ik wil 'm ook wel weten.
pi_41132123
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Mark het volgende:
Het vervolg op Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 15
[..]

Edward Norton
THNX!!!! haha
pi_41132435
tvp voor als ik iets niet weet of iets wel weet.
pi_41158404
gevangenis film
met een trap
degene die hoog staan staan hoog op de rang orde.

ik denk zelf shawshank redemption..
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:16:13 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41159384
In Shawshank Redemption zitten ze buiten wel op een trap, maar dat staat los van de hierarchie
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:30:03 #7
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_41167494
gisterenavond had ik een zinloze discussie waar helaas twee zinloze vraagstellingen uitvoort kwamen waarbij mijn geheugen mij even in de steek laat. De vraagstellingen zijn:

Weet iemand de juiste tekst van het intro van de tekenfilm "Maya de Bij" en weet iemand nog hoe de naam was van de krekel (vriendje van heette Willy dat wist ik nog).

Ik weet het is niet een hele zinvolle vraagstelling maar wel als je er al een hele daag aan loopt te denken en niet op komt....ik hoop dan ook zo op een groot oja gevoel als iemand de antwoorden wel weet

alvast bedank
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:36:21 #8
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41167658
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:30 schreef egmo het volgende:
gisterenavond had ik een zinloze discussie waar helaas twee zinloze vraagstellingen uitvoort kwamen waarbij mijn geheugen mij even in de steek laat. De vraagstellingen zijn:

Weet iemand de juiste tekst van het intro van de tekenfilm "Maya de Bij" en weet iemand nog hoe de naam was van de krekel (vriendje van heette Willy dat wist ik nog).

Ik weet het is niet een hele zinvolle vraagstelling maar wel als je er al een hele daag aan loopt te denken en niet op komt....ik hoop dan ook zo op een groot oja gevoel als iemand de antwoorden wel weet

alvast bedank
Flip de sprinkhaan

Maja de Bij.

er was een land hier ver vandaan
daar leefde eens een kleine bij
en zij beleefde, echt 't is waar
een avontuur voor jou en mij

dat kleine bijtje had een naam en heette maja
m a j a kleine bijtje maja
kom en luister allemaal
altijd weer een nieuw verhaal

dus ga maar zitten want hier heb je bijtje maja
m a j a kleine bijtje maja
maja lieve kleine maja
maja maja maja enz
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:09:39 #9
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_41180802
Hier is de 'Maja de Bij'-tune te beluisteren.
Mens sana in corpore sano
pi_41188814
Ik zoek de titel van een film.

De film ging over dat een man ontslagen werd en toen zijn falilie vermoorde alleen zijn dochter had het overleeft en als de (ex)baas hoort wat er gebeurd is krijg hij een soort hartaanval en komt hij in een coma terecht. Dan wil de dochter van de man vraak nemen op die baas en word zijn verpleegster.

Alvast bedankt
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:47:46 #11
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41190532
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zoek de titel van een film.

De film ging over dat een man ontslagen werd en toen zijn falilie vermoorde alleen zijn dochter had het overleeft en als de (ex)baas hoort wat er gebeurd is krijg hij een soort hartaanval en komt hij in een coma terecht. Dan wil de dochter van de man vraak nemen op die baas en word zijn verpleegster.

Alvast bedankt
The Nurse
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:01:45 #13
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_41231182
Ongeveer één jaar of twee jaar geleden werd er een film geschoten in Middelburg, van Amerikaanse productie.
Ik weet niet meer waar over de film gaat maar het speelt 50 jaar terug ofzoiets.
Ik heb toen gezien hoe ze bezig waren op de set toen ik daar toevallig was. Het heeft ook op de frontpage gestaan, alleen kan ik het bericht daarover niet vinden..

edit; De regiseur koos voor middelburg omdat de oude gebouwen volgens hem de perfecte sfeer gaven voor zijn film meen ik me te herinneren.

Wie o wie weet over welke film ik het heb?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:15:28 #14
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41238015
Film over een Amerikaanse highschool die gegijzeld word door een bende boosdoeners (terroristen?). Paar kinderen ontsnappen geloof ik en doen van alles om de boeven tegen te werken. Eind jaren 90 geloof ik. Ze willen de school opblazen geloof ik. Ontsnapping ondergronds?
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:22:18 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41238292
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef cwk het volgende:
Film over een Amerikaanse highschool die gegijzeld word door een bende boosdoeners (terroristen?). Paar kinderen ontsnappen geloof ik en doen van alles om de boeven tegen te werken. Eind jaren 90 geloof ik. Ze willen de school opblazen geloof ik. Ontsnapping ondergronds?
Demolition High
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:50:13 #16
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41239270
niet al te populair zie ik. Ik vond em destijds wel oké. thanks vic.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:22:48 #17
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_41247556
Ik ben op zoek naar de naam van een franse film uit rond 2003. Het gaat over een film met veel decepties en een beetje conspiracy theory. De film speelt zich af eind 19e eeuw, later begin 20e eeuw. Het is een film waarin een jonge dief opzoek is naar verborgen juwelen. De jonge dief die vroeger zijn vader verloor (athans dat denkt die) komt die later weer tegen, deze blijkt dan een van zijn tegenstanders te zijn. Tussentijds heeft hij een affaire met een vrouw die zelf ook een dief blijkt te zijn. Het verhaal duurt te lang om het allemaal te onthouden maar dit is een beetje het verhaal. Ik hoop dat jullie het bekend voorkomen, ik kom er namelijk niet achter en ik heb al hele tijd op imdb.com gezocht.
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:28:14 #18
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_41257921
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef cwk het volgende:
Film over een Amerikaanse highschool die gegijzeld word door een bende boosdoeners (terroristen?). Paar kinderen ontsnappen geloof ik en doen van alles om de boeven tegen te werken. Eind jaren 90 geloof ik. Ze willen de school opblazen geloof ik. Ontsnapping ondergronds?
Toy Soldiers of Masterminds ?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:30:38 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41258001
Victorinox had hem al gevonden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:00:35 #20
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_41258995
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef Mark het volgende:
Victorinox had hem al gevonden
Maar een echte goedkeuring heeft CWK niet gegeven, vandaar dat ik de andere 2 titels postte, waar ik meteen aan moest denken nav CWK´s omschrijving
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:56:25 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41261003
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:22 schreef blade182 het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een franse film uit rond 2003. Het gaat over een film met veel decepties en een beetje conspiracy theory. De film speelt zich af eind 19e eeuw, later begin 20e eeuw. Het is een film waarin een jonge dief opzoek is naar verborgen juwelen. De jonge dief die vroeger zijn vader verloor (athans dat denkt die) komt die later weer tegen, deze blijkt dan een van zijn tegenstanders te zijn. Tussentijds heeft hij een affaire met een vrouw die zelf ook een dief blijkt te zijn. Het verhaal duurt te lang om het allemaal te onthouden maar dit is een beetje het verhaal. Ik hoop dat jullie het bekend voorkomen, ik kom er namelijk niet achter en ik heb al hele tijd op imdb.com gezocht.
Volgens mij is dat Arsène Lupin
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41265787
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef Muzzie het volgende:
Hier is de 'Maja de Bij'-tune te beluisteren.
Hihihi, bedankt, dat haalt wat mooie herinneringen naar boven ( in mijn herinnering ging die Maja-tune 3 x zo snel)
Jem. Dat was lachen.
A spoonful of sugar...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 01:26:24 #23
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_41314821
Na een jaar nog steeds geen goed antwoord. Dus weer eens proberen.

Ik zoek de titel van een Aziatische speelfilm (HK, J, SK) over een sympathieke politieman die undercover gaat. Het einde van de film is triest. Tijdens een achtervolging van de gezochte crimineel, wordt de undercoveragent aangezien voor de misdadiger, waarop hij door omwonenden wordt gelyncht boven in een trappenhuis. De film is meer dan 15 jaar oud, want ik heb 'm minstens zo lang geleden gezien.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:36:02 #24
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_41352477
Ik ben op zoek naar een serie, het ging over een lifter die steeds een verhaal vertelde.
Aan het begin van de aflevering stond hij dan langs de weg en bij degene bij wie hij instapte begon ook het verhaal.
En aan het eind zag je hem dan weglopen met zijn rugzak, de verte in.

Ik meen me een slang te herrineren, als een tattoo, op zijn arm.

Het moet iets zijn met hitcher, of hitchiker. ( als ik dit google kom ik er niet uit)

Het is de stijl van de The Twiligtzone.

Wie heeft er een idee.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_41352648
Hmmm, klinkt enigszins als Highway to Heaven, waarin Michael Landon een engel speelt die weer naar aarde is gestuurd. In mijn herinnering stond hij ook altijd langs de snelweg te liften met een rugzak. De tattoo zegt me echter niets, net zomin als de 'twilight zone stijl'; deze serie was volgens mij meer drama.
Love me two times
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')