abonnement Unibet Coolblue
pi_41123508





De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een klein jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar Escape (a.k.a Niels) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij Public Servers waar wij de server huren! De server zit in zijn 4e periode en we hopen dit zo nog even vol te houden!




Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!




De volgende 45 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment de #1 van BoF.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45


Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord


Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)



Publicservers

Het zal u niet voorbij zijn gegaan dat er ondertussen wel tig aanbieders zijn van gameservers. PublicServers.nl werkt met mensen die al enkele jaren ervaring hebben met het opzetten van gameservers. Zo kunnen wij er zeker van zijn dat we iedereen een stabiele en snelle server kunnen leveren.

Wij schreeuwen niet van de daken dat we de goedkoopste zijn, maar leveren wel een 100% lag free en server die altijd up is.

Publicservers.nl draait momenteel 50 gameservers. Elke game wordt geleverd met 5 gig HD ruimte, FTP access, Rcon access en een Panel. Voor geen enkele game is een datalimiet, dus geen onverwachte rekeningen achteraf!


Servernaam: Band of Fok!kers Dutch - IP adres v/d server: 84.244.162.88 Port: 16567





Hieronder zal je een schema vinden voor de aankomende tijd wat de server betreft.

26 en 27 augustus BF2 Vanilla weekend

2 en 3 september Special Forces weekend

Onze Teamspeakserver wordt gehost door het bedrijf van Ursel, namelijk www.gamehost.nl. Hiervoor natuurlijk onze hartelijke dank en diep respect.

Samen met onze sponsors bouwen we aan een groeiende en gezonde clan waar gameplezier is voor iedereen naast het gezellige geouwehoer onder het motto: off-topic is on-topic.

Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: Vraag een admin

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl








Kun je vinden met de FOK! Zoekfuntie

De openingspost kan hier gevonden worden!
pi_41123520
.
pi_41123527
SPAMMERDESPAMMERDESPAM VANWEGE NIET WERKENDE BULKMAIL

Aanmaning tot betaling

Stefan
Robbie
Dus als je ze ziet/spreekt

Geef even contactgegevens door voor de jubileumdag.
dit topic

Carpool als je niet wil lopen de 23e:
dit topic
pi_41123587
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Ja hoor IJsklompje dat kan!
@ JP: hij kan zelf een moment kiezen wanneer hij langs komt toch? Aangezien wij toch geen plannen hebben??

Wat is jouw voorkeur IJsie?
Altijd blijven lachen!!
pi_41123636
ik las het woordje " pas" niet
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:37:32 #6
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41123637
Gefeliciteerd met je nieuwe PC Lies
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_41123667
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:56 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

oa een sta din australie, maar hier wordt deze bedoeld, de bedenker van oa de evolutietheorie

Charles Darwin
Ja die ken ik wel maar om nou tegen het geloof en tegen Darwin te zijn?!?
Bovendien stond Darwin onder Talpa dus ik dacht even dat het een tv proggie was wat ik gemist had
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:40:16 #8
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41123705
quote:
Geachte Klant,

De afgelopen tijd gaat het niet zo goed met de database-server van nl02, dat is u denk ik niet onschoten.

Om deze reden zullen wij op zeer korte termijn een extra database-server installeren waar uw account naartoe verhuisd wordt.

Het volgende domein van u wordt verhuisd: bandoffokkers.nl

** Wat moet u nu doen? **

In de nacht van dinsdag 29 augustus op woensdag 30 augustus zal PCextreme B.V. alle gebruikers + databases van het boven genoemde domein verhuizen naar de nieuwe database-server.

Het enige wat u hoeft te doen is in uw scripts db.pcextreme.nl aanpassen naar sql5.pcextreme.nl

** Waar vind ik dat in mijn scripts? **

Alle scripts die gebruik maken van MySQL hebben dit ingesteld staan, maar waar vindt u het?

phpBB:
- config.php ($dbhost)

Mambo/Joomla
- configuration.php ($mosConfig_host)

phpNuke
- config.php ($dbhost)

Gallery2
- config.php ($storeConfig['hostname'])

** Wanneer moet ik dit aanpassen? ***
Wij zullen om 0:15 beginnen met dit onderhoud, wij raden u dan ook aan het voor die tijd aan te passen.

** Kan PCextreme B.V. dit ook voor mij aanpassen? **
Ja, dat kan, echter moet u dan wel het volledige pad naar uw configuratie bestand doorgeven.

Dat pad ziet er bijvoorbeeld als volgt uit.

Voorbeeld 1:
U heeft een phpBB forum op http://forum.uwdomein.nl/

Uw configuratie bestand is dan te vinden op: /home/uwdomein.nl/forum/config.php

Voorbeeld 2:
U heeft een Mambo/Joomla installatie op http://www.uwdomein.nl/

Uw configuratie bestand is dan te vinden op: /home/uwdomein.nl/www/configuration.php

Voorbeeld 3:
U heeft een Gallery 2 foto-album op http://www.uwdomein.nl/gallery2/

Uw configuratie bestand is dan te vnden op: /home/uwdomein.nl/www/gallery2/config.php

**** LET OP ****
U kunt deze configuratie bestanden doorgeven aan onze helpdesk door simpelweg op deze e-mail te reageren en het volledige pad van uw configuratie bestand(en) door te geven.

Incorrecte paden en/of bestanden worden niet in behandeling genomen! Het is dus van belang dat u een correct pad doorgeeft.

Wij raden u aan zelf dit adres in uw configuratie-bestanden aan te passen, wij kunnen namelijk geen garantie geven dat het automatisch aanpassen van uw bestanden correct verloopt.

Op ons forum loopt er ook een topic, daar kunt u nog meer informatie rondom dit onderhoud vinden.
Zie daarvoor: http://forum.pcextreme.nl/index.php?showtopic=9356

Wij snappen dat dit vervelend kan zijn, echter is dit onderhoud nodig om de problemen die er op dit moment spelen op te lossen.

Met vriendelijke groet,

PCextreme B.V.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_41123790
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:38 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Ja die ken ik wel maar om nou tegen het geloof en tegen Darwin te zijn?!?
Bovendien stond Darwin onder Talpa dus ik dacht even dat het een tv proggie was wat ik gemist had
ik ben er ook niet tegen
als je andere topics op fok zou lezen zou je het eerder begrijpen
pi_41123927
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:

[..]

ik ben er ook niet tegen
als je andere topics op fok zou lezen zou je het eerder begrijpen
Welke dan? (toch niet allemaal?)
pi_41124085
nee, maar vaak op de frontpage als er iets is gebeurd zie je dit.
dus bijvoorbeeld bij een mishandeling ofzo zie je vaak:

klote gasten die dit doen
Talpa
darwin

vandaar dat ik het net ook deed, maar is een verkeerde insteek geweest blijkbaar
pi_41124636
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:52 schreef staticdata het volgende:
nee, maar vaak op de frontpage als er iets is gebeurd zie je dit.
dus bijvoorbeeld bij een mishandeling ofzo zie je vaak:

klote gasten die dit doen
Talpa
darwin

vandaar dat ik het net ook deed, maar is een verkeerde insteek geweest blijkbaar
bestaat er ook een fok frontage
pi_41124679
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:35 schreef BattleLies het volgende:

[..]

@ JP: hij kan zelf een moment kiezen wanneer hij langs komt toch? Aangezien wij toch geen plannen hebben??

Wat is jouw voorkeur IJsie?
mijn voorkeur zo morgenavond zijn Liesie. kan ik zo vanuit rotjeknor komen en nog ff snel langs de gamma rijden want mn claymores zijn op
pi_41124710
Gloeiende!!

nu ben ik weer in de ledendatabase aan het zoeken naar mailadressen en nu werkt de admin CP niet..

Geen bulkmail en geen Database... krijg toch de griep. maar gelukkig beloven ze beterschap en staan ze goed bekend dus hebben ze nog het voordeel van de twijfel.

@Tim: Kun jij de bulkmail eens fixen plzz? Ik kan niemand bereiken op deze manier want we hebben leden die hier niet lezen maar wel betaald hebben.

Neem nou Spoooook_nl.. netjes betaald enzo maar hoe kom ik nu in contact met die jongen?
pi_41124742
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:

bla bla pc extreme
quote:
Geachte Klant,

Door een fout in ons systeem heeft u waarschijnlijk zojuist een e-mail ontvangen over een wijziging aan de database-server.

U kunt deze e-mail negeren, dit is niet van toepassing voor u.

Alle klanten waarop dit wel van toepassing is ontvangen hierover vandaag nog een e-mail.

Onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

PCextreme B.V.
pi_41124799
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:09 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

mijn voorkeur zo morgenavond zijn Liesie. kan ik zo vanuit rotjeknor komen en nog ff snel langs de gamma rijden want mn claymores zijn op
om 20:00 komt een knakker van tweakers die kaarten brengen en wil ze mee inbouwen.. (werkt in die shit) Dus dat leek me wel handig..

Maar ik heb een laptop en nog die 7900GT liggen dus ik kan wel voorruit.. als het je uitkomt kan je ook blijven eten.
pi_41125124
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

om 20:00 komt een knakker van tweakers die kaarten brengen en wil ze mee inbouwen.. (werkt in die shit) Dus dat leek me wel handig..

Maar ik heb een laptop en nog die 7900GT liggen dus ik kan wel voorruit.. als het je uitkomt kan je ook blijven eten.
Top! Als je de hele middag thuis bent kom ik graag ergens in de middag en blijf ik niet eten! Ik mail je ff op je werkemail voor details

@rudy, kan jij nog je EA topic in? IE loopt steeds vast als ik dat topic wil bekijken
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:24:25 #19
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41125228
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:10 schreef jpjedi het volgende:

[..]


[..]

Ja die kreeg ik ook

Ik verwacht dus vanmiddag nog een mail...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_41125234
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

bestaat er ook een fok frontage
ben je nu serieus
pi_41125251
@JP: check je hotmail ...
Before all else, be armed.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:27:07 #22
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41125333
JP,

Krijg je nou 2x een 7900GT 256 DDR3 of zelfs de 512?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_41125400
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef Umm-Qasr het volgende:
@JP: check je hotmail ...
he man, ik ben gister niet meer op msn geweest hoor! hoop niet dat je de hele avond hebt zitten wachten
pi_41125408
TVP :w nog even wat copyen, dan naar Arnhem en dan weer spammen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_41125415
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef staticdata het volgende:

[..]

ben je nu serieus
nee, ik was supergrappig bezig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')