abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:22:36 #26
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41074261
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef basst2005 het volgende:

[..]

Nee is nog geen instelling voor, wordt aan gewerkt
Komt ook een functie waarmee je de positie van het venster en de grootte kan opslaan.
Als je dan BBstream afsluit en weer opstart, dan staat hij weer precies of dezelfde plek op je scherm.
Ik kreeg een melding dat er een nieuwe versie was.

Doet het perfect. Instellingen blijven nu bewaard.

Tnx!
pi_41078044
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik kreeg een melding dat er een nieuwe versie was.

Doet het perfect. Instellingen blijven nu bewaard.

Tnx!
Die melding kreeg ik dus niet
Daar zat de fout denk ik, want de nieuwe versie doet het wel weer
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:15:10 #28
691 luciano
ondertitelloos
pi_41080010
ScreenSHOTS is ondertussen geen probleem meer voor de meesten , maar screen RECORDING ....... waar kan ik DAT tooltje vinden , ffs ....
pi_41082101
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:15 schreef luciano het volgende:
ScreenSHOTS is ondertussen geen probleem meer voor de meesten , maar screen RECORDING ....... waar kan ik DAT tooltje vinden , ffs ....
Goeie vraag, daar zouden ze nou eens een topic over moeten openen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41119648
Ik heb desperately hulp nodig!!!

Ik kan absoluut geen streams bekijken, er wordt elke keer gezegd dat een plugin wordt vereist. Ik had al Windows Mediaplayer 10 op mijn pc, heb nu zelfs geupdate naar de bèta versie 11, maar nog steeds krijg ik die vervelende melding. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe? Ik wil ook zo graag de streams weer bekijken.

Bij voorbaat dank!
pi_41120007
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:34 schreef wijnand01 het volgende:
Ik heb desperately hulp nodig!!!

Ik kan absoluut geen streams bekijken, er wordt elke keer gezegd dat een plugin wordt vereist. Ik had al Windows Mediaplayer 10 op mijn pc, heb nu zelfs geupdate naar de bèta versie 11, maar nog steeds krijg ik die vervelende melding. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe? Ik wil ook zo graag de streams weer bekijken.

Bij voorbaat dank!
welke melding krijg je dan?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:01:55 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41120021
quote:
nog steeds krijg ik die vervelende melding.
Welke melding? Typ hem even letterlijk over.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41125506
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:01 schreef soylent het volgende:

[..]

Welke melding? Typ hem even letterlijk over.
"Er zijn extra plugins vereist om alle media op deze pagina weer te geven".

Als ik dan klik op "Ontbrekende plugins installeren", dan worden er "geen overeenkomstige plugins gevonden". Met de mogelijkheid om handmatig plugins te installeren. Toen heb ik op andere sites gekeken en daar gaven ze aan Windows Mediaplayer te downloaden. Ik had dus al Windows Mediaplayer 10, en nu zelfs de bètaversie 11, maar nog werkt niets...
pi_41125618
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef wijnand01 het volgende:

[..]

"Er zijn extra plugins vereist om alle media op deze pagina weer te geven".

Als ik dan klik op "Ontbrekende plugins installeren", dan worden er "geen overeenkomstige plugins gevonden". Met de mogelijkheid om handmatig plugins te installeren. Toen heb ik op andere sites gekeken en daar gaven ze aan Windows Mediaplayer te downloaden. Ik had dus al Windows Mediaplayer 10, en nu zelfs de bètaversie 11, maar nog werkt niets...
Heb je het al geprobeerd met de oude mediaplayer?
Zoek even in je computer naar mplayer2.exe
vaak hier te vinden C:\Program Files\Windows Media Player\mplayer2.exe
Die doet het bij mij wel gewoon namelijk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:38:47 #35
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41125686
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef wijnand01 het volgende:

"Er zijn extra plugins vereist om alle media op deze pagina weer te geven".

Als ik dan klik op "Ontbrekende plugins installeren", dan worden er "geen overeenkomstige plugins gevonden". Met de mogelijkheid om handmatig plugins te installeren. Toen heb ik op andere sites gekeken en daar gaven ze aan Windows Mediaplayer te downloaden. Ik had dus al Windows Mediaplayer 10, en nu zelfs de bètaversie 11, maar nog werkt niets...
Hoe probeer je precies het filmpje af te spelen? Klik je erop in je browser? Welke URL is het waar je zit?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:39:14 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41125706
Tamaartje is telkens een minuut eerder.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41125782
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:39 schreef soylent het volgende:
Tamaartje is telkens een minuut eerder.
haha sorry maar zo komen we er vast wel uit
pi_41125837
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef soylent het volgende:

[..]

Hoe probeer je precies het filmpje af te spelen? Klik je erop in je browser? Welke URL is het waar je zit?
http://www.talpa.tv/big-brother/live.html ... bijvoorbeeld. Heb ook nog wel andere sites die hier op het forum worden vermeld geprobeerd, maar overal krijg ik diezelfde melding. Ik krijg dan zo'n hokje waar normaal gesproken dan het beeld zou zitten en daarin zit een groen puzzelstukje, met daarboven de tekst "klik hier om de ontbrekende plugin te downloaden"
pi_41125878
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Heb je het al geprobeerd met de oude mediaplayer?
Zoek even in je computer naar mplayer2.exe
vaak hier te vinden C:\Program Files\Windows Media Player\mplayer2.exe
Die doet het bij mij wel gewoon namelijk
Oké, dat ga ik nu gelijk even proberen...
pi_41126040
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:44 schreef wijnand01 het volgende:

[..]

Oké, dat ga ik nu gelijk even proberen...
Goed, ik heb inderdaad mplayer2.exe op mijn pc gevonden, maar hoe krijg ik het nou zover dat dat programmaatje ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden?
pi_41126414
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef wijnand01 het volgende:

[..]

Goed, ik heb inderdaad mplayer2.exe op mijn pc gevonden, maar hoe krijg ik het nou zover dat dat programmaatje ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden?
Pfff..... jongens, ik geloof dat ik erachter ben gekomen waar de hele shit aan ligt...
Ik gebruik dus Mozilla Firefox als browser en daar werkt het niet. Ik probeerde namelijk zojuist Internet Explorer... en wat schetst mijn verbazing? Daar werkt het potverdikkie wel!!! Schiet mij maar lek!

Nou ja, in ieder geval... daar kan ik het dus wel bekijken. Probleem opgelost. Wel jammer dat ik speciaal daarvoor een andere browser moet gebruiken...
pi_41126507
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef wijnand01 het volgende:

[..]

Goed, ik heb inderdaad mplayer2.exe op mijn pc gevonden, maar hoe krijg ik het nou zover dat dat programmaatje ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden?
Inmiddels doet het het al merk ik
maar dat was dus gewoon een andere optie om dingen te kijken
Ik kijk nu 4 aparte schermpjes van die oude mediaplayer, want een site doet het bij mij niet, vandaar
Maar fijn dat hij het nu wel doet
pi_41127474
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Inmiddels doet het het al merk ik
maar dat was dus gewoon een andere optie om dingen te kijken
Ik kijk nu 4 aparte schermpjes van die oude mediaplayer, want een site doet het bij mij niet, vandaar
Maar fijn dat hij het nu wel doet
Ja, ik ben blij! Iedereen bedankt in ieder geval voor het meedenken!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:02:13 #44
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41128216
Mooi dat het in MSIE wel werkt, video is in Firefox helaas wel eens buggy inderdaad. Ik ga meestal met de rechtermuisknop op het filmpje -> properties, dan kopieer ik de URL van de film en dan open ik die in Mediaplayer classic.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41249835
Heeft er iemand een handige tip om stukjes op te nemen van de streams?
Al is het alleen maar het geluid en niet het beeld
Zou het handig vinden om soms wat gesprekken op te nemen, zodat ik ze kan uittypen bijv
pi_41249937
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
Heeft er iemand een handige tip om stukjes op te nemen van de streams?
Al is het alleen maar het geluid en niet het beeld
Zou het handig vinden om soms wat gesprekken op te nemen, zodat ik ze kan uittypen bijv
Ik heb daar van de week iets over gelezen ergens....maar ik weet zo snel niet meer waar. Was wel binnen het BB subforum volgens mij.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_41250066
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:49 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik heb daar van de week iets over gelezen ergens....maar ik weet zo snel niet meer waar. Was wel binnen het BB subforum volgens mij.
Hier dus:
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:55 schreef pq het volgende:

[..]

Opnemen gaat best met Net Transport
knippen & plakken met ASFTools
herindexeren om het bestand terug zoekbaar te maken werkt best met reprocess file van WMRecorder

Opnemen met WMRecorder kan ook maar verbruikt om een of andere reden 2x zoveel bandbreedte dan Net Transport. Camtasia of Snag-It kun je beter niet gebruiken voor een stream die je toch rechtstreeks kan opnemen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_41250275
Dank je ik ga daar eens even een kijkje nemen...
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:46:47 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41266361
ik word er echt helemaal para geen, geen enkel programma werkt goed.. denk dan ook dat het aan een of andere instelling van media player ligt ofzo.. de helft van de tijd heb ik hele zwarte caps.. hoe ken dat?? en wat kan k eraan doen??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_41266904
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
ik word er echt helemaal para geen, geen enkel programma werkt goed.. denk dan ook dat het aan een of andere instelling van media player ligt ofzo.. de helft van de tijd heb ik hele zwarte caps.. hoe ken dat?? en wat kan k eraan doen??
Video acceleration tikkie omlaag gooien waarschijnlijk?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')