abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:56:42 #1
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41025119
Vorig jaar was er een website www.nominatiespel.nl daar kon je wekelijks invullen wie je dacht dat wie er op elkaar ging stemmen.

Iemand enig idee wie deze site ook al weer beheerde hier en als deze dit jaar weer live gaat, was wel een leuk spelleke.
pi_41025195
Dat deed eborn het was idd een leuk spel.. maar ook veel werk... ik weet dan ook niet of het terug komt.. maar dat zal hij zelf wel komen vertellen.. misschien als genoeg mensen weer mee willen doen dat die het wel opnieuw wil doen
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:00:16 #3
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41025237
Hij had aan het einde steeds meer updates gemaakt waardoor het spel steeds beter in elkaar stak, tot een maand terug was die site nog online (nog steeds wachtend op einduitslag ), nu is die offline zie ik.

Zou leuk zijn als die weer live kon mits het teveel werk is.
pi_41025310
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij had aan het einde steeds meer updates gemaakt waardoor het spel steeds beter in elkaar stak, tot een maand terug was die site nog online (nog steeds wachtend op einduitslag ), nu is die offline zie ik.

Zou leuk zijn als die weer live kon mits het teveel werk is.
haha klopt.. hij heeft er ook over gedacht het weer te gaan doen
maar het is gewoon een gedoe..zeker nu met de jokers enzo en omdat je nog niet weet hoe het stemmen gaat..
Maar goed, ik ben hem niet hij zal vanavond wel even reageren
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:05:59 #5
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41025417
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:02 schreef Tamaartje het volgende:
maar het is gewoon een gedoe..zeker nu met de jokers enzo en omdat je nog niet weet hoe het stemmen gaat..
Dat is waar, even afwachten maar.
pi_41040107
Ik beheerde het spel Ik heb er over nagedacht of ik het dit jaar weer online ging zetten. Ik ben alleen bang dat ik er geen tijd voor heb. Het grote probleem dit jaar is dat het systeem van het nomineren nog onvoorspelbaarder en anders is dan afgelopen jaren. Het is daarom best lastig om een beetje een leuk spel te maken.

Ik wil nog wel even de eerste nominatieronde afwachten, om te kijken hoe het nu allemaal loopt. Maar ik ben bang dat het er gewoon niet van gaat komen

Als iemand geinteresseerd is in de code, dan valt daar natuurlijk altijd over te praten
pi_41056446
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef eborn het volgende:
Ik beheerde het spel Ik heb er over nagedacht of ik het dit jaar weer online ging zetten. Ik ben alleen bang dat ik er geen tijd voor heb. Het grote probleem dit jaar is dat het systeem van het nomineren nog onvoorspelbaarder en anders is dan afgelopen jaren. Het is daarom best lastig om een beetje een leuk spel te maken.

Ik wil nog wel even de eerste nominatieronde afwachten, om te kijken hoe het nu allemaal loopt. Maar ik ben bang dat het er gewoon niet van gaat komen

Als iemand geinteresseerd is in de code, dan valt daar natuurlijk altijd over te praten
Ik ben wel geinteresseerd
pi_41085313
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:41 schreef dennisscho het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd
Neem even contact met me op via info@nominatiespel.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')