abonnement Unibet Coolblue
pi_41021211
Wil echt graag weer eens kijken, de eerste Big Brother behoort tot mijn favoriete televisie en ik begreep aan alles dat het weer die kant uit zou gaan. Naturel, puur en gewoon het basisidee: zet een aantal mensen bij elkaar in huis en laat het gewoon gebeuren.

Dat pure werd in BB1 al vaak vernaggeld maar nu worden ze zelfs op die manier het huis in gestuurd. "Doe tegen over de anderen alsof je een relatie hebt". Flikker toch op met die onzin.

Zet die mensen gewoon in een huis en laat het gebeuren. Snappen ze dan niet dat al die toegevoegde onzin afbreuk doet aan de formule? Blijkbaar geloven ze zelf niet in het concept.

Ik volg het nog wel even maar de lol is er al weer af
pi_41021278
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:40 schreef SCH het volgende:

Ik volg het nog wel even maar de lol is er al weer af
je bent wel een echte doorzetter of niet?

Ik vond het wel grappig. Juist ook omdat milica dacht dat ze samen met haar moeder het huis in zou gaan, en nu moest ze met haar "partner".
Je vond het arm-rijk gedeelte zeker ook niet leuk?
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:04:22 #3
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_41021424
hopelijk komen dr meer ruzie's dit jaar als vorig jaar
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:04:57 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_41021429
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:40 schreef SCH het volgende:
Zet die mensen gewoon in een huis en laat het gebeuren.
Het probleem met dat idee is dat er dan niets gebeurt. Dan krijg je 100 dagen centerparcs te zien.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_41021450
Een beetje bezigheidstherapie mag wel, hoor. Anders is streams volgen niks aan.
Ik snap je punt wel, maar dan heb je in een halfuurtje samenvatting per dag alles wel gezien, als kijker.

Die opdracht van Milica en Jeroen vond ik wel acceptabel, maar dat gedoe met "de derde die naar de DBK gaat is genomineerd" voegt werkelijk helemaal niets toe.
pi_41021492
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:07 schreef avonne het volgende:
Een beetje bezigheidstherapie mag wel, hoor. Anders is streams volgen niks aan.
Ik snap je punt wel, maar dan heb je in een halfuurtje samenvatting per dag alles wel gezien, als kijker.

Die opdracht van Milica en Jeroen vond ik wel acceptabel, maar dat gedoe met "de derde die naar de DBK gaat is genomineerd" voegt werkelijk helemaal niets toe.
Het gaat om de tv-uitzendingen en niet om de streams.

Ik zeg ook niet dat je helemaal niks moet toevoegen maar nu wordt bijna alle mogelijke spanning en gedoe van buitenaf toegevoegd.

De bewoners hebben het zo druk met alle verzinsels van Hummie dat er nauwelijks tijd overblijft om gewoon ruzie te maken en vooral je te vervelen. Die verveling en de spanning die daar ontstond uit deel 1 waren juist zo goed.
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:22:36 #7
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41021618
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat om de tv-uitzendingen en niet om de streams.

Ik zeg ook niet dat je helemaal niks moet toevoegen maar nu wordt bijna alle mogelijke spanning en gedoe van buitenaf toegevoegd.

De bewoners hebben het zo druk met alle verzinsels van Hummie dat er nauwelijks tijd overblijft om gewoon ruzie te maken en vooral je te vervelen. Die verveling en de spanning die daar ontstond uit deel 1 waren juist zo goed.
Idd...tot dat Hummie zo nodig een kerstboom van Lego wilde hebben zat ze op een goed spoor...daarna is het pulp geworden...vermakelijke pulp dat wel (zie BB3) maar toch...het blijft natuurlijk pulp.

Positieve kant van dit verhaal is natuurlijk dat ik het juist daardoor met mijn vrij simplistisch ingestelde geest nog allemaal net kan bevatten...dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')