abonnement Unibet Coolblue
pi_41012580
ja vaag dat ze niet naar buiten kunnen, toen die Janine opkwam met dr jas zei ze er wel wat over zo van "als je naar buiten wil?? hmm"

dus weet ook niet!

ik vind het trouwens echt SUPER dat Bridget het alleen doet zij is zo leuk en die ruud de wild haalde dat zó naar beneden vorige keer bah!
pi_41012630
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Suuz_ het volgende:
gave aflevering!! jullie hadden het al druk hier zie ik!

jammergenoeg staan mijn pc en tv niet naast elkaar

maarre tof huis, leuke bewoners volgens mij, al zitten er een paar bij waarvan ik nog niet echt een goed beeld heb gekregen.

Maar wat een DOMME actie van die Marlies zeg om die enveloppe mee te nemen! nooit eerder naar BB gekeken meid?
Hoezo was dat zo dom? Ze dacht gewoon dat die voor haar of de rest bestemt was. Is wel vaker geweest vorige bb's dat ze de envelop moesten voorlezen. Maar het klopt wel dat dat meestal werd aangekondigd.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:16:13 #178
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41012634
Vond ik ook wel vreemd, iemand afstraffen omdat BB zelf troep laat slingeren. Rare aktie van BB.
pi_41012659
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
En zeer opvallend dat Bridget geen één keer heeft genoemd dat ze niet naar buiten kunnen.
Jawel! Toen Janine aan de beurt was, vroeg Bridget wat ze met die jas van plan was. Toen Janine zei dat ze die misschien nodig had tijdens het buiten roken, kreeg Bridget die gemene lach en zei: "ja, ja, wat jij wil..."
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:16:45 #180
130755 Kinga
versier hier
pi_41012663
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Debbus het volgende:
Voor degene die een beetje de streams hebben gevolgd: waar was 'onze' irritante janine in de uitzending!? Totaal gemist, behalve het voorstellen en aan het einde een paar zinnen.
Is dit gunstig of niet?
Viel mij ook al op. GRR. Dat heb je he, die knippen dat gewoon eruit, zodat de normale tv-kijkers niet zien hoe irritant ze wel niet is. En zo indirect er lang in blijft misschien.
pi_41012671
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef Tissik het volgende:
Vond ik ook wel vreemd, iemand afstraffen omdat BB zelf troep laat slingeren. Rare aktie van BB.
BB is toch onvoorspelbaar en hard?!
pi_41012679
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Suuz_ het volgende:
Maar wat een DOMME actie van die Marlies zeg om die enveloppe mee te nemen! nooit eerder naar BB gekeken meid?
Ik denk dat ik het ook had gedaan... Er ligt toch niet zomaar een brief?
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Debbus het volgende:
Voor degene die een beetje de streams hebben gevolgd: waar was 'onze' irritante janine in de uitzending!? Totaal gemist, behalve het voorstellen en aan het einde een paar zinnen.
Is dit gunstig of niet?
Volgende keer zie je wel dat ze iemand anders aan het huilen maakt, volgens het voorfilmpje.
pi_41012706
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo was dat zo dom? Ze dacht gewoon dat die voor haar of de rest bestemt was. Is wel vaker geweest vorige bb's dat ze de envelop moesten voorlezen. Maar het klopt wel dat dat meestal werd aangekondigd.
als ze die enveloppe mee had moeten of mogen nemen was dat wel duidelijk gemaakt op 1 of andere manier, hij lag volgens mij ook niet voor haar neus volgens mij lag ie aan de kant ofzo
pi_41012710
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef Gert het volgende:

[..]


Dránk moet er in dat huis verdomme!!!

Er zit wel potentie in deze groep om er een leuke editie van te maken.
Ach, en ik had nog wel het voornemen om pas later te gaan kijken.
Maar hier zit wel potentie in.
pi_41012732
Die 2 broers dat is gewoon een stelletje
Twinning = boring
pi_41012764
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef Inca het volgende:
Die 2 broers dat is gewoon een stelletje
Incest??
pi_41012778
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:

[..]

Viel mij ook al op. GRR. Dat heb je he, die knippen dat gewoon eruit, zodat de normale tv-kijkers niet zien hoe irritant ze wel niet is. En zo indirect er lang in blijft misschien.
Ze kunnen iedereen neerzetten zoals zij willen ... ze willen van die Janine waarschijnlijk de bitch en de snol maken ofzo en omdat ze nog geen acties in dat 'straatje' heeft laten zien zal er daarom wel niks uitgezonden zijn van haar ...
Altijd blijven lachen!!
pi_41012785
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo was dat zo dom? Ze dacht gewoon dat die voor haar of de rest bestemt was. Is wel vaker geweest vorige bb's dat ze de envelop moesten voorlezen. Maar het klopt wel dat dat meestal werd aangekondigd.
Vond het ook opzich niet eens zo'n domme aktie. Er waren denk ik 2 problemen: 1) BB communiceert nu met teksten op het beeldscherm. En kan dus niet snel genoeg reageren of alles in 1 keer duidelijk maken. 2) Dit was de tweede dag, dus het is nog voor iedereen wennen.
pi_41012786
Waarom hebben ze tijdens de live uitzending van vanavond niks gezegd over de afwezigheid van een tuin en ramen?
of ik heb iets gemist?
Verbaasde me sowieso dat geen van de bewoners bij binnenkomst in het huis als eerste reactie had dat er geen ramen zijn.. zou toch mijn eerste opmerking zijn hoor
The secret of getting ahead is getting started
pi_41012792
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

als ze die enveloppe mee had moeten of mogen nemen was dat wel duidelijk gemaakt op 1 of andere manier, hij lag volgens mij ook niet voor haar neus volgens mij lag ie aan de kant ofzo
Achja maar vind het ook behoorlijk dom van bb dat ze die lieten liggen. Of het was opzet natuurlijk.
pi_41012817
vind wel dat milica en jeroen het er héél dik bovenop legde dat zij HET stelletje waren haha
pi_41012819
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef Inca het volgende:
Die 2 broers dat is gewoon een stelletje
Zou me niks verbazen idd, lijken qua uiterlijk in geen opzicht op elkaar
The secret of getting ahead is getting started
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:20:27 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41012826
Er zou ook nog een familiegeheim zijn...
Ik kreeg tijdens de intro's vanavond toch even een ongemakkelijk gevoel toen Egbert zei dat marcia de rol van haar moeder had overgenomen. Maar heb dat meteen weer van me af gezet.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41012837
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Achja maar vind het ook behoorlijk dom van bb dat ze die lieten liggen. Of het was opzet natuurlijk.
nja dat zou ook nog heel goed kunnen, ze waren wel snel genoeg met het weghalen van de schalen et eten
pi_41012844
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Ze kunnen iedereen neerzetten zoals zij willen ... ze willen van die Janine waarschijnlijk de bitch en de snol maken ofzo en omdat ze nog geen acties in dat 'straatje' heeft laten zien zal er daarom wel niks uitgezonden zijn van haar ...
Dat ze haar jasje mee het huis in nam is toch wel een vorm van beroepsdeformatie.
pi_41012845
Het staat niet op de goede plek maar kan iemand me mailen hoe het komt dat ik wel kan reageren maar geen enkel topic kan openen of bekijken. Ik zie nu bv Index/Big Brother 6/ De uitzending van...... en dan zie ik wel 4 pagina's maar geen enkel bericht.

Dus als iemand me kan helpen aub niet hier reageren want ik kan niks zien maar via maanbo@msn.com.

Bedankt voor de ventuele hulp.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:21:44 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41012873
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef Debbus het volgende:

[..]

Jawel! Toen Janine aan de beurt was, vroeg Bridget wat ze met die jas van plan was. Toen Janine zei dat ze die misschien nodig had tijdens het buiten roken, kreeg Bridget die gemene lach en zei: "ja, ja, wat jij wil..."
Ja, maar dus niet genoemd. En de kijkers die de streams niet volgen weten dus nog nergens van.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41012880
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Er zou ook nog een familiegeheim zijn...
Ik kreeg tijdens de intro's vanavond toch even een ongemakkelijk gevoel toen Egbert zei dat marcia de rol van haar moeder had overgenomen. Maar heb dat meteen weer van me af gezet.
ik had het meteen bij milica en hilde, ik zou dat nooit zo vertellen in zo'n intro filmpje dan schilder je je moeder toch niet echt positief af...
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:22:03 #199
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41012886
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen idd, lijken qua uiterlijk in geen opzicht op elkaar
Wtf?! Die gezichten zijn precies hetzelfde!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_41012891
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom hebben ze tijdens de live uitzending van vanavond niks gezegd over de afwezigheid van een tuin en ramen?
of ik heb iets gemist?
Verbaasde me sowieso dat geen van de bewoners bij binnenkomst in het huis als eerste reactie had dat er geen ramen zijn.. zou toch mijn eerste opmerking zijn hoor
live uitzending
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')