abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:51:09 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41003898
Voor de BigBrother log worden nog enthousiaste mensen gezocht.
quote:
We zijn allemaal helemaal begonnen nu, we zijn er klaar voor en hebben de eerste dag alvast erg goed overleeft. Echter zijn er nog op zijn minst 99 dagen over en kunnen we misschien nog wel wat hulp gebruiken. Zie jij het zitten om mee te werken bij ons op de Big Brother Log om je mening te geven of om een goede weergave te realiseren van wat er nou precies allemaal aan de hand is het nieuwe huis, we horen het graag.

Mocht je een specialiteit hebben met betrekking tot screenshots maken op kritieke of leuke momenten horen we het natuurlijk ook erg graag van je. bigbrother.fok.nl staat voor jullie open.

Bron
Ik hoop dat er veel reacties gaan komen, meewerken aan het circus rond BB is namelijk erg leuk

Solli's kunnen gemaild worden naar: bigbrother@fok.nl

Ook als je niet voor vast aan de BBlog mee wilt werken bestaat er een mogelijkheid om je gedachtenspinsels kwijt te kunnen. Op bigbrother.fok.nl staat de submit open voor iedereen die een losse bijdrage wil doen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:53:35 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41003949
O ja, als je meewerkt aan de BBlog kun je achter de schermen natuurlijk meedenken over het formaat van de forumbanner.

Op dit moment neigt de stand nog naar 'extra groot'.

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:00:08 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_41004124
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
O ja, als je meewerkt aan de BBlog kun je achter de schermen natuurlijk meedenken over het formaat van de forumbanner.

Op dit moment neigt de stand nog naar 'extra groot'.



Oe, dat is wel èrg aantrekkelijk.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_41004313
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
O ja, als je meewerkt aan de BBlog kun je achter de schermen natuurlijk meedenken over het formaat van de forumbanner.

Op dit moment neigt de stand nog naar 'extra groot'.

.
pi_41004682
Triest programma al vanaf BB1
There's no place like 127.0.0.1
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:23:04 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41004809
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef harryharry het volgende:
Triest programma al vanaf BB1
Die one-liners hoor ik nu al jaren. Onderbouw eens waarom je dat vind en maak er een leuk stukje van, zet ik hem op de blog.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41004996
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Die one-liners hoor ik nu al jaren. Onderbouw eens waarom je dat vind en maak er een leuk stukje van, zet ik hem op de blog.
Het is regelrechte pulp zonder noemenswaardige diepgang. Stel josti's in een huis met de bedoeling er zo lang mogelijk te blijven. De populairiteit dankt het programma alleen aan een enorme marketing machine die er omheen draait. ZIjn er interessante dingen ? NEE! Worden er dingen bewust gestuurd door de regie om het smeuiger te maken? JA! Wordt je belazerd waar je bij staat JA!. Ene vergeet niet te sms'en bij de verschillende rondes, geld moet immers ook binnenrollen.

Mja er is weinig boeiends op tv, idols, dancing with stars etc allemaal de zelfde eenheidsworst.. owja vergeet niet te sms'en het kan nog tot 21:00
There's no place like 127.0.0.1
pi_41005055
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:30 schreef harryharry het volgende:

[..]

Het is regelrechte pulp zonder noemenswaardige diepgang. Stel josti's in een huis met de bedoeling er zo lang mogelijk te blijven. De populairiteit dankt het programma alleen aan een enorme marketing machine die er omheen draait. ZIjn er interessante dingen ? NEE! Worden er dingen bewust gestuurd door de regie om het smeuiger te maken? JA! Wordt je belazerd waar je bij staat JA!. Ene vergeet niet te sms'en bij de verschillende rondes, geld moet immers ook binnenrollen.

Mja er is weinig boeiends op tv, idols, dancing with stars etc allemaal de zelfde eenheidsworst.. owja vergeet niet te sms'en het kan nog tot 21:00
Blogwaardig
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:41:00 #9
242 Pinball
Electric Monk
pi_41005285
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:30 schreef harryharry het volgende:

Het is regelrechte pulp zonder noemenswaardige diepgang. De populairiteit dankt het programma alleen aan een enorme marketing machine die er omheen draait. ZIjn er interessante dingen ? NEE! Worden er dingen bewust gestuurd door de regie om het smeuiger te maken? JA! Wordt je belazerd waar je bij staat JA!. Ene vergeet niet te sms'en bij de verschillende rondes, geld moet immers ook binnenrollen.
En nu nog even het verschil met alle andere televisieprogramma's?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:02:02 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41005817
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:30 schreef harryharry het volgende:

[..]

Het is regelrechte pulp zonder noemenswaardige diepgang. Stel josti's in een huis met de bedoeling er zo lang mogelijk te blijven. De populairiteit dankt het programma alleen aan een enorme marketing machine die er omheen draait. ZIjn er interessante dingen ? NEE! Worden er dingen bewust gestuurd door de regie om het smeuiger te maken? JA! Wordt je belazerd waar je bij staat JA!. Ene vergeet niet te sms'en bij de verschillende rondes, geld moet immers ook binnenrollen.

Mja er is weinig boeiends op tv, idols, dancing with stars etc allemaal de zelfde eenheidsworst.. owja vergeet niet te sms'en het kan nog tot 21:00
Kijk, je bent er al bijna. Nog een beetje inkleden en je hebt een perfecte anti-BB column. Moet zeker reactie op komen lijkt me zo
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:12:42 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41006076
Ik zou best een blogje willen schrijven af en toe, maar ik heb t/m 1 sept nog examens, dus ik hap niet toe.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:13:49 #12
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_41006105
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
O ja, als je meewerkt aan de BBlog kun je achter de schermen natuurlijk meedenken over het formaat van de forumbanner.

Op dit moment neigt de stand nog naar 'extra groot'.



Over sterke argumenten gesproken.
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:15:13 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41006137
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:12 schreef soylent het volgende:
Ik zou best een blogje willen schrijven af en toe, maar ik heb t/m 1 sept nog examens, dus ik hap niet toe.
Maar af en toe dat blogje mag je ook in de submit gooien hoor

En als je pas ná 1 september aan de slag kunt mag je dat best aangeven bij een evenuele solli volgens mij. Dat is toch nog maar 10 dagen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41006327
Even een TVP plaatsen
pi_41007801
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:41 schreef Pinball het volgende:

[..]

En nu nog even het verschil met alle andere televisieprogramma's?
Meeste wat uitkomt is ook pulp
There's no place like 127.0.0.1
pi_41077318
Ik wil geen blogger worden, maar er staat wel een leuke foto voor op de blog op COS 33, pagina 2.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')