abonnement Unibet Coolblue
pi_41380062
Leuk mannetje, maar wel een alpha-male typje. Hij is de enige bewoner die ik heb kunnen betrappen op humor.

Humor, Humeur en Hoffelijk soms.

Leuk!
pi_41394819
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:33 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat ziet die meid in die Semih?
Onbegrijpelijk, ze kan toch wel wat beters krijgen dan dit?
licht toe
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:27:54 #53
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_41399487
Hoe groot zou die zijn?
Hij lijkt zo klein vergeleken met de andere bewoners
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_41400908
Ik vond Semih in het begin best okeej, maar vind dat ie nu erg vreemd tegenover Micheline doet
Groetjes Kassandra :)
pi_41401088
kokende mannen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_41417972
Verschrikkelijke vent, bazig typje!
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:42:44 #57
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41417992
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:41 schreef _The_General_ het volgende:
Verschrikkelijke vent, bazig typje!
Voorbeelden?
Het zijn vrijwel allemaal haantjes daar hoor
De ene uit zich nu eenmaal wat anders en de ander is verbaal weer wat sterker....zoals Semeth
pi_41418063
Tot nu toe komt hij op mij over als verschrikkelijk bazig over zijn vriendin. Daarnaast vind ik hem er onverzorgt uitzien!
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:50:05 #59
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41418093
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:47 schreef _The_General_ het volgende:
Tot nu toe komt hij op mij over als verschrikkelijk bazig over zijn vriendin. Daarnaast vind ik hem er onverzorgt uitzien!
Hm..ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat zijn vriendin juist *zo'n soort vriendje* wil en geniet van de kleine semi bazige opmerkingen van Semeth
Hij dénkt dat hij de baas is en zij doet ondertussen wat ze wil terwijl ze ondertussen hoopt op een uitbrandertje van Semeth. Het uitlokken ligt er dik bovenop voor zover ik alles kan volgen.
Hij is tevens juist heel erg gericht op uiterlijkheden gezien zijn opmerkingen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:29:13 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41424414
Mag van mij deze BB wel winnen. Een paar mooie Semih caps:



My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41424607
**Uv is het met Scanman eens**
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2006 @ 15:53:47 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_41424927
Hij is bij mij ook in achting gestegen.Het lijkt me een slimme vent. Ook mooi dat ie zich niet uit de tent laat lokken door het andere kamp.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:59:30 #63
130755 Kinga
versier hier
  woensdag 6 september 2006 @ 16:34:43 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41553156
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41553403
haha lol ziet er grappig uit
pi_41844973
Semi's sexverhaal
Waar blijven die foto's?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42317115
Verschrikkelijk om te zien hoe bazig hij is over zijn vriendin!
pi_42326828
Turken zullen hem als een mietje zien,wat is die gast verandstadst,integratie in werking.
Het baasje uit willen hangen hebben alle dwergen,van Napoleon tot Sneyder.
Echte turken hebben een snor en gaan niet in dat homohuis zitten maar in het theehuis.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:47:15 #69
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_42327448
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 03:08 schreef klootje het volgende:
Turken zullen hem als een mietje zien,wat is die gast verandstadst,integratie in werking.
Het baasje uit willen hangen hebben alle dwergen,van Napoleon tot Sneyder.
Echte turken hebben een snor en gaan niet in dat homohuis zitten maar in het theehuis.
Lekker makkelijk is de wereld he, als je zo in hokjes kunt denken.
Afrika Paprika
pi_42332655
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 03:08 schreef klootje het volgende:
Turken zullen hem als een mietje zien,wat is die gast verandstadst,integratie in werking.
Het baasje uit willen hangen hebben alle dwergen,van Napoleon tot Sneyder.
Echte turken hebben een snor en gaan niet in dat homohuis zitten maar in het theehuis.
Wat een slap gelul dit. Niet elke turk is hetzelfde, net zoals niet elke nederlander hetzelfde is. Gelukkig maar zou ik zeggen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:54:57 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42799981
(Van de talpa site)

Micheline, Semih, Marlies en Marcia raken er niet over uitgepraat: Tijn heeft de joker gebruikt. Als resultaat is Micheline nu in zijn plaats genomineerd. Ze zijn het er unaniem over eens: Het is een laffe streek.
Marlies is meelevend, ze realiseert zich maar al te goed dat zij ook degene had kunnen zijn die Tijns plaats had moeten innemen. "Het is balen, dat jullie er met zijn drieën op zitten, zo'n grote kans dat één van jullie eruit gaat." Marlies is radeloos want haar clubje staat op het punt om uit elkaar te vallen. Ze hoopt stiekem dat haar vrienden in staat zullen zijn om Jeroen uit het Huis te concurreren.

Wie is een boerenlul?
Semih zegt dat hij Tijn volgende week weer nomineert. De dames zijn er nog niet zo zeker van of dit ook echt gaat gebeuren want Jeroen stemt volgens hen niet op hem. "Die zijn echt dikke maatjes", vult Marlies aan. Dit is geen goed nieuws voor Semih, die daar duidelijk van baalt.

"Ik vind het gewoon triest, niet omdat ik Tijn op dit moment zowieso een boerenlul vind, maar ik vind het gewoon triest, laf.", laat Semih weten.

De dames gaan hier volledig in mee. Micheline: "Ik zou hem ook gebruiken maar dan moet je niet vanaf dag één zeggen dat je hem niet gebruiken gaat." Dat wou Marcia nou net zeggen.
"Tijn had ¤30.000 uit de prijzenpot geboden. Marlies 15.000, maar die stond genomineerd. Net als ik, ik bood ¤1800, ik had ook ¤30.000 kunnen bieden. Had ik misschien moeten doen..." "Hij had niet moeten zeggen dat hij hem niet ging gebruiken, maar dat zei hij continu", laat Marcia weten. "Continu, continu", zegt Semih gefrustreerd.

Marcia: "Ik vind het raar dat Jeroen met het exitdiner zei 'Jullie hebben allemaal op Marlies gestemd'. En nu zijn Jeroen en Tijn dikke mik en gaat hij niet op hem stemmen." Semih deelt dezelfde mening: "Daaruit blijkt dat hij geen ruggegraat heeft om het maar in zijn woorden te zeggen."

Hij neemt polshoogte met betrekking tot het stemgedrag van Marcia. "Ik stem eerst op Jeroen en als die er uit is Sabrina."
Semih wil overblijven met Micheline en Monique, Marcia met Rik. Semih vertelt ook waarvoor hij Rik de overwinning niet gunt, is omdat Tijn dan de helft van het geld krijgt. Hij prijst Rik om zijn kwaliteiten en geeft hem mee dat hij de een van de laatste zou zijn die hij nomineert, toch voegt hij toe dat hij zich over een maand weleens zou kunnen gaan irriteren aan de passieve kant van Rik, aldus een voorspellende blik van Semih.

Micheline wordt nu ook de dupe van de frustratie van haar vriend. Hij gunt Micheline en haar groepje de winst van de Weekopdracht niet. Louter omdat ze bij Tijn in de groep zit. Het zit diep bij Semih, want de aanleiding voor deze afgunst ligt bij de Joker. Hij haalt de koe weer uit de sloot: "Ik was al heel benieuwd of hij hem zou gebruiken of niet, ja of nee, en nu weet ik het, nu weet ik echt dat het een boerenlul is."
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:37:19 #72
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42802786
Erg overdreven al die reacties van de bewoners over het gebruik van de joker van Tijn. Het is een fucking spel, geen theekransje waarbij iedereen 100% eerlijk en open tegen elkaar hoeft te zijn. Maar goed, wanneer je eenmaal zolang in het huis zit, werken al die gevoelens heel anders waarschijnlijk. Als buitenstaander, denk je, wtf maken ze zich druk om, alsof ze na het BB huis nog dagelijks met elkaar door 1 deur hoeven te gaan, aanstellers.
pi_42802920
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:54 schreef scanman01 het volgende:
(Van de talpa site)

Micheline wordt nu ook de dupe van de frustratie van haar vriend. Hij gunt Micheline en haar groepje de winst van de Weekopdracht niet. Louter omdat ze bij Tijn in de groep zit. Het zit diep bij Semih, want de aanleiding voor deze afgunst ligt bij de Joker. Hij haalt de koe weer uit de sloot: "Ik was al heel benieuwd of hij hem zou gebruiken of niet, ja of nee, en nu weet ik het, nu weet ik echt dat het een boerenlul is."
Ik begrijp nu waarom Semih psychologie is gaan studeren: hij is ronduit geschift, misschien wat sterk uitgedrukt, maat hij heeft echt een psychisch probleem. Zie je wel vaker bij psychologiestudenten, ze hebben zelf enorme psychische problemen en hopen door de studie zichzelf te 'helpen'. Wat dat betreft had Big Brother met de opmerking tijdens het exit-diner gelijk: BB ziet in de groep geen psycholoog. Dat klopt dus, hooguit iemand met psychische problemen. Hoewel, één iemand? Het zouden er meer kunnen zijn, maar Semih is er wel het ernstigst aan toe. Semih moest huilen om de opmerking van BB. Terecht, want de waarheid kan soms erg hard zijn.
pi_42813143
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef BB6kijker het volgende:

[..]

Ik begrijp nu waarom Semih psychologie is gaan studeren: hij is ronduit geschift, misschien wat sterk uitgedrukt, maat hij heeft echt een psychisch probleem. Zie je wel vaker bij psychologiestudenten, ze hebben zelf enorme psychische problemen en hopen door de studie zichzelf te 'helpen'. Wat dat betreft had Big Brother met de opmerking tijdens het exit-diner gelijk: BB ziet in de groep geen psycholoog. Dat klopt dus, hooguit iemand met psychische problemen. Hoewel, één iemand? Het zouden er meer kunnen zijn, maar Semih is er wel het ernstigst aan toe. Semih moest huilen om de opmerking van BB. Terecht, want de waarheid kan soms erg hard zijn.
Dus door een programma als BB te volgen kun jij iemands persoonlijkheid doorgronden? Studeer je zelf psychologie?
pi_42826600
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:04 schreef Killersnif het volgende:

[..]

Dus door een programma als BB te volgen kun jij iemands persoonlijkheid doorgronden? Studeer je zelf psychologie?
Jij kennelijk niet, je bent de enige denk ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')