abonnement Unibet Coolblue
pi_42036321
Hahahaha ze noemen R. Vietor een "het" (het is al getrouwd)
Over andere 'schreivvauten' zal ik maar zeiken, die maken we allemaal.
Maar ik hoop dat hun advocaat het dan wel begrijpt, als ze al zoveel poen hebben om er eentje in de arm te nemen.
pi_42037262
Als ik bij de aankomende nominatie moet kiezen tussen Milica of Jeroen wie er mag blijven, dan kies ik voor Milica want Milica gaat wel naar de mensen toe als ze een vraag of opmerking hebt, ze doet dat het wel eens onhandig maar ze doet het in ieder geval wel, dat kun je niet van Jeroen zeggen , hij heeft voor de zwijgzame en gesloten tactiek gekozen (geen slimme keuze!).

[ Bericht 18% gewijzigd door Wheely33 op 22-09-2006 02:06:21 ]
Morgen is er weer een dag !
  vrijdag 22 september 2006 @ 03:47:11 #228
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42037954
Milica mag nog wel ff blijven.. Jeroen heeft een iets te hoog Ralph gehalte
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42041438
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:19 schreef charlysilva het volgende:

p.s. per direct de naam van vietor verwijderen of er zullen rectificaties volgen en sancties via rechterlijke wegen.
Ben blij dat zij al weten dat jij rectificaties gaat plaatsen...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_42044659
Hahaha, dat taalgebruik in die brief! En hij zegt het zelf "het" is sindsdien gelukkig getrouwd.
pi_42051355
Het wordt tijd dat ze haar mening geeft tegen Jeroen.
Hij leeft op een roze wolk en is helemaal in love door haar.
En ze zegt zelf al dat ze onpasselijk wordt als hij haar aanraakt.
Kom op Milica word eens wat harder en eerlijker met je mening.
pi_42051498
pi_42052455
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 02:01 schreef Wheely33 het volgende:
Als ik bij de aankomende nominatie moet kiezen tussen Milica of Jeroen wie er mag blijven, dan kies ik voor Milica want Milica gaat wel naar de mensen toe als ze een vraag of opmerking hebt, ze doet dat het wel eens onhandig maar ze doet het in ieder geval wel, dat kun je niet van Jeroen zeggen , hij heeft voor de zwijgzame en gesloten tactiek gekozen (geen slimme keuze!).
Hier sluit ik me bij aan
pi_42058268
Milica is een leuke meid voor op vakantie met vriendinnen, lekker zuipen en klooijen met de jongens als er geen camera's bij zijn. Verder heeft ze nix zinnigs te melden. Wel een leuke verschijning trouwens.......Nietszeggende uitdrukking jammer genoeg.
pi_42059447
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:58 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Ben blij dat zij al weten dat jij rectificaties gaat plaatsen...
Ik niet
pi_42064152
ik vind haar steeds leuker worden ze wordt lekker los en doet meer haar mond open ik vind het een toppertje
pi_42064217
Bedekt zijn dr tieten mooier dan bloot.
pi_42073314
Begin af te knappen op Milica. Ze is nep, zoals alles aan haar.
Heeft niks zinnigs te melden. De hele dag exen, sex en haar....................Zeuren over haar figuur, zeuren dat ze nou huis wil.
Ga aub dan weg maandag.
Al die tijd van Jeroen haar maatje, haar steun en toeverlaat, nu ineens laat ze hem vallen als een balksteen om haar eigen hachje te redden en papt ze aan met Tijn.
pi_42073815
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:37 schreef crazymamma het volgende:

Al die tijd van Jeroen haar maatje, haar steun en toeverlaat, nu ineens laat ze hem vallen als een balksteen om haar eigen hachje te redden en papt ze aan met Tijn.
Omdat ze weet dat hij haar leuk vindt. Wat denkt ze dan? Mannen en vrouwen (mits aantrekkelijk) en vriendschap . Sommige vrouwen zijn zo naief.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frasier op 23-09-2006 14:20:15 ]
X
X
X
pi_42074119
bb craz en bigmamma zitten nu op internet milica af te kraken terwijl ze op hun site eerst voor haar waren maar omdat ze niks in jeroen ziet is het niks meer hoe bedoel je achterbaks

ze neemt gewoon afstand omdat ze niks in hem ziet beter als aan het lijntje houden toch

ik vind haar een toppertje ze word steeds meer zichzelf ga zo door milica
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:22:51 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42074280
Nog even wat inside info over Milica, wat ze zelf heeft verteld een paar dagen geleden:

Milica: "Bibi's vader is overleden. Ik dacht ook dat het mijn vader was, wat later dus niet zo bleek te zijn. Mijn moeder was zwanger van mijn echte vader. Hij ging toen vreemd en toen leerde mijn moeder een andere man kennen. Toen besloot ze om mij met die nieuwe man op te voeden. Dat ging ook mis. Toen ik 6 was kwam Bibi's vader. De man waarvan ik dacht dat het mijn echte vader was. Toen Bibi's vader en mijn moeder uit elkaar gingen, heb ik hem haast niet meer gezien. Toen ik 17 of 18 was is hij overleden en ben ik ook op de begrafenis geweest. En 2 jaar geleden heeft mijn moeder verteld wie mijn echte vader was. "

Vannacht vertelde Milica dat de vader van Bibi er na de scheiding via de rechter voor gezorgd heeft dat Milica niet meer bij hem thuis mocht komen en dus haar zusje niet eens kon bezoeken (die bij haar vader woonde). De man waarvan zij dus dacht dat het haar vader was, wilde Milica niet langer als dochter zien en heeft dat dus via de rechter afgedwongen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:02:33 #242
58921 Day
You can fly!
pi_42075160
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Nog even wat inside info over Milica, wat ze zelf heeft verteld een paar dagen geleden:

Milica: "Bibi's vader is overleden. Ik dacht ook dat het mijn vader was, wat later dus niet zo bleek te zijn. Mijn moeder was zwanger van mijn echte vader. Hij ging toen vreemd en toen leerde mijn moeder een andere man kennen. Toen besloot ze om mij met die nieuwe man op te voeden. Dat ging ook mis. Toen ik 6 was kwam Bibi's vader. De man waarvan ik dacht dat het mijn echte vader was. Toen Bibi's vader en mijn moeder uit elkaar gingen, heb ik hem haast niet meer gezien. Toen ik 17 of 18 was is hij overleden en ben ik ook op de begrafenis geweest. En 2 jaar geleden heeft mijn moeder verteld wie mijn echte vader was. "

Vannacht vertelde Milica dat de vader van Bibi er na de scheiding via de rechter voor gezorgd heeft dat Milica niet meer bij hem thuis mocht komen en dus haar zusje niet eens kon bezoeken (die bij haar vader woonde). De man waarvan zij dus dacht dat het haar vader was, wilde Milica niet langer als dochter zien en heeft dat dus via de rechter afgedwongen.
Scan, over welke vader heb je het? Bibi's vader? Ik meende uit haar verhaal van vannacht dat Bibi's vader nog leefde? En welke vader is dan dood? Milica's echte vader is toch al een keer in de studio geweest? Verwarrend dit!
Maar wel een triest verhaal!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:34:28 #243
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_42075984
Hoeveel vaders spelen er nu mee in deze tragedie? *draad kwijt is*
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_42101176
Ik word moe van haar neppe, onnozele, onschuldige, naïve houding die voorkomt uit haar luiheid om na te denken!
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  zondag 24 september 2006 @ 23:30:00 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42101404
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:02 schreef Day het volgende:

[..]

Scan, over welke vader heb je het? Bibi's vader? Ik meende uit haar verhaal van vannacht dat Bibi's vader nog leefde? En welke vader is dan dood? Milica's echte vader is toch al een keer in de studio geweest? Verwarrend dit!
Maar wel een triest verhaal!
edit:

Ik denk dat ik het inderdaad niet goed heb opgevangen. In de brief die ergens hioerboven is geplaatst staat:

"willen jullie per direct de naam van dhr. R. vietor weg halen bij hilde en milica ijpelaar want hij is sinds 1993 al gescheiden dus weg ermee, het is al sinsdien gelukkig getrouwd met een ander dus graag per direct verwiujderen en zijn dochter Bibi woont bij hem."

Ik neem dus aan dat hij inderdaad niet is overleden. Dan zal de tweede man van Hilde zijn overleden. De man die Milica dus meteen na haar geboorte heeft opgevoed.

[ Bericht 17% gewijzigd door scanman01 op 24-09-2006 23:35:30 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 25 september 2006 @ 00:51:57 #246
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42103439
Milica kent haar echte vader pas een paar jaartjes tog.. zoiets ving ik op in een gesprek.. das dan ook die dude van hyves denk ik

btw Milica is wel positief aan het veranderen van mij mag zen nog wel ff blijven
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42106826
Tis maar wat je positief vind.
Slijmen bij alles en iedereen vind ik geen positieve verandering.
Ze gebruikt mensen. Denkt maar haar poeslieve lachje van alles voor elkaar te krijgen bij iedereen.
Doordat Jeroen har tegengas geeft en niet als een hondje achter haar aanloopt, zoekt ze nu maar een nieuw slachtoffer, Tijn.
Ze laat Jeroen nu vallen, terwijl die haar steeds door haar moeilijke periodes heeft heengeholpen. Hij is haar maat en vind het hem de liefste zegt ze steeds, maar als hij een keer iets van haar vraagt, geeft ze niet thuis.
Ze laat zich veel te veel beïnvloeden.
  maandag 25 september 2006 @ 12:21:36 #248
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42109523
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:25 schreef crazymamma het volgende:
Ze laat Jeroen nu vallen, terwijl die haar steeds door haar moeilijke periodes heeft heengeholpen. Hij is haar maat
Hij is eng en opdringerig, IMHO. Ze laat hem niet vallen ook, ze vond hem altijd al niks.. Alleen hij wordt steeds handtastelijker.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 25 september 2006 @ 12:24:03 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42109574
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:25 schreef crazymamma het volgende:
Tis maar wat je positief vind.
Slijmen bij alles en iedereen vind ik geen positieve verandering.
Ze gebruikt mensen. Denkt maar haar poeslieve lachje van alles voor elkaar te krijgen bij iedereen.
Doordat Jeroen har tegengas geeft en niet als een hondje achter haar aanloopt, zoekt ze nu maar een nieuw slachtoffer, Tijn.
Ze laat Jeroen nu vallen, terwijl die haar steeds door haar moeilijke periodes heeft heengeholpen. Hij is haar maat en vind het hem de liefste zegt ze steeds, maar als hij een keer iets van haar vraagt, geeft ze niet thuis.
Ze laat zich veel te veel beïnvloeden.
Ze gebruikt geen mensen... heeft Jeroen helemaal niet laten vallen. Wanneer heb je dat in vredesnaam gezien? Ze heeft wat afstand genomen omdat ze het gevoel heeft dat Jeroen gek op haar is. Het is heel lastig om dan nog heel close met iemand om te gaan. Hij op zijn beurt wil haar bijna dwingen om met hem te knuffelen.
En met Tijn is ze gaan praten om haar nominatie uit te leggen. Dat had ze dinsdag al gezegd en heeft ze dus nu gedaan. Als dat aanpappen is, ben ik de paus.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 25 september 2006 @ 12:44:58 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42109919
Milica is zenuwachtig voor vanavond

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')