abonnement Unibet Coolblue
pi_40978499
Naar aanleiding van het !TOPIC! in Onzin hier een tweede topic met dezelfde doelstelling. Lees het andere topic goed door, daar staat veel in uitgelegd.

Kortom:

Doelstelling: Het maken vaan een groot Fok! logo op de drawball.

Waar precies: Zodra je op www.drawball.com bent en de bal geladen is dan zie je in zwart en lichtblauw VIP. Dit gaan we bezetten en vergroten.

Hoe: Met jullie hulp!

FAQ:

Q: Mijn inkt is op?!
A: Je moet (vrij lang) wachten maar langzaam neemt de inkt weer toe tot 15%. (15% omdat je nog geen briljante tekening hebt gemaakt.)

Q: Anderen klieden over ons heen??!!
A: Life is a bitch. Klied weer over hen heen.

Q: Ik deed agree maar ik werd niet toegelaten?
A: Klik disagree en lees voortaan.

Q: Er staat een soort huisje met punten en ik kan niet tekenen?
A: Klopt. Los het puzzeltje op. (Het werkt volgens het teken-een-huisje-zonder-je-pen-van-het-papier-te-halen-principe)

Q: Waar is dit goed voor?
A: Wereldvrede.

Belangrijke info uit andere topic:

Hoe het werkt: Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment. Herkenningspunten: Nintendo tekst, de letters VIP, enkele vlaggen en rechts een reeds vervagend badeendje.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Als je op dat moment wil tekenen moet je nog een kort puzzeltje (je kent ze wel, maar 1 keer over elk lijnstuk) oplossen. (Dit om macros te voorkomen.)

Ieder heeft maar 15 procent inkt en om een beetje groot fok!-logo te krijgen moeten we samenwerken zodat we tezamen meer inkt ter beschikking hebben!

Dit vereist natuurlijk wel enige coördinatie. Hierbij: Laten we allen starten met het maken van een enorm wit vlak onder VIP, minstens even groot als VIP zelf. Daarna maken we daarop het fok! logo in zwart. Allereerst is het belangrijk dat we het witte vlak goed schoon houden zodat we kunnen starten met fok!

Edits: Komen met meer informatie als dat nodig is. Als je een plaatje hebt van de voortgang post 'm! Altijd mooi om te zien hoe we langzaam de wereld, uhh, drawball veroveren.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_40978733
Jah Ik doe mee

fipo, tvp
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:13:47 #3
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_40978754
ik doe mee, maar dat deed ik al
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:15:49 #4
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_40978840
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:13 schreef KaMo het volgende:
ik doe mee, maar dat deed ik al
Schudden voor gebruik
pi_40978937
Oh trouwens, voordat je kan tekenen moet je eerst een klein "puzzeltje" oplossen, zo moet die:
quote:
linksonder, midden, linksboven, linksonder, rechtsonder, midden, rechtsboven, linksboven, boven, rechtsboven, rechtsonder
(voor de duidelijkheid even zo om-en-om bold gemaakt)
pi_40979006
Omfg
Dit topic staat in GAM en niet in GC !
pi_40979443
*meldt voor het witte vlak aan de rechterkant!
pi_40979615
die 15 % is zo snel op !!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:39:53 #9
129071 Thaan
Nee mijn kind, ik ben je opa
pi_40979711
Wanneer krijg je weer meer inkt en welke homo zit door mijn witte vlak onder VIP heen homo te schrijven
pi_40979747
al enige vooruitgang iemand
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:37:18 #11
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_40991527
Ga verdomme eens naar GC!
pi_40992957
Ik zie dat deze topic inderdaad ook al in GC staat. En verder is het ook niet echt iets voor GAM.

Dicht dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')