abonnement Unibet Coolblue
pi_40970555
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik een gelukkige jeugd heb gehad. Onbekommerd opgroeien in een rustig provinciestadje binnen een stabiel gezin en een veilige omgeving. Zo nu en dan zie je dan een hondsdolle prostituee over straat rennen met een kettingzaag, maar dergelijke zaken vormden de uitzondering op de regel. Ik heb geleerd te relativeren, de andere kant van zaken te bekijken en niet meteen met mijn oordeel klaar te staan. Ook leerde ik de hoofdsteden van de provincies van Nederland.

Waar ik eerder bekend stond als een zachtaardig en goedmoedig persoon word ik nu met de nek aangekeken na luttele incidenten met een paar personen die allen 'Karel' heetten. Wat nu volgt is een hartverscheurend relaas over hoe iemand die positief in het leven stond verandert in een maniakale psychoot.

De eerste Karel ontmoette ik in Emmeloord. Ik vroeg hem om een frietje met mayonaise, want ik snakte naar een snelle edoch smaakvolle hap. Hij bevestigde mijn bestelling echter wel op een vrij onorthodoxe manier: "Eén patatje met komt er aan!" Nodeloos om te zeggen dat ik compleet niet gediend was van deze taalverneukerij. Patat is een onwoord, een uitvinding van Beëlzebub om de mensheid te dwars te zitten. Het zou me trouwens ook niet verbazen als Beëlzebub het woord samen met de Joden heeft bedacht. Maar goed, ik draaide dus compleet door en liet alle mores varen die me ooit aan waren geleerd. Nadat ik zijn hoofd voor een minuut in de frituur had gehouden waren mijn gemoederen weer gekalmeerd.

Op een sombere herfstavond besloot ik een wandeling te maken door het park dat een paar minuten lopen van mijn huis lag. Ik overpeinsde de dingen en de ondingen des levens en verteerde de asperges die ik kort daarvoor had gegeten. Uit het niets kwam een man met een lange regenjas op me afgelopen. "Hallo, ik ben Karel" brulde de malloot op een manier die een viswijf met opgerekte stembanden niet zou misstaan. Ik reageerde met de opmerking dat ik niet geïnteresseerd was in zijn naam en ook niet in mogelijk producten die hij voor mij in de aanbieding had. "Heb je zin om Kolonisten van Catan te spelen?" vroeg hij en ik bemerkte een soort van wanhoop in zijn woorden. Mijn ouders waren vroeger niet bepaald welgesteld dus hadden ze me ooit aangemeld voor een wetenschappelijk experiment: ik kreeg een chip in mijn hoofd die mijn gedachten stuurde zodra iemand het woord 'kolonisten' zei. Een flinke stroomschok ging dus door me heen en ik verminkte het lichaam van Karel met een botte hakbijl die ik toevallig eerder die dag in een sok had gestopt.

Luttele maanden daarna kwam ik mijn neef Karel weer tegen. Hij vertelde me dat hij tegenwoordig wasmachines verkocht in Ommen. En daarom sneed ik zijn keel door met een gescherpte sok.

Mensen die 'Karel' heten.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_40970576
Karel de Grote
Keizer Karel
Karel Appel
Karel Aalbers
Karels keuze

Enzooo.....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40970656
Ik heb ook een neef die Karel heeft. Alleen verkoopt hij geen wasmachines.
pi_40970659
Submit een column.
pi_40970692
Karel Klaver:
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40970770
Dusssssss........ehm.....ja eigenlijk weet ik niet waarom ik reageer en waarom in überhaupt je hele verhaal heb gelezen........
Woei!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:38:14 #7
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_40970790
Maarre..heb je nou wel die patat friet met mayonaise gesjefd (na verwijdering uit de frituur van het hoofd van de Kroketten Koning)?
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_40970805
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:25 schreef Aurelianus het volgende:
En daarom sneed ik zijn keel door met een gescherpte sok.
.
pi_40970868
sterk topic
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:42:28 #10
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_40970877
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:25 schreef Aurelianus het volgende:
De eerste Karel ontmoette ik in Emmeloord.
Eeh.. mag ik vragen waar dat precies was?
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_40970886
Het wordt langzaam duidelijk dat de 'Karels' allen taken vervullen van de Zionistische mogendheid met aan de leiding een herrezen Satan.

Gelukkig staan meer mensen open voor dit apocalyptisch scenario.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_40970902
De enige Karel die ik ken is 'n prima kerel...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:43:39 #13
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40970904
Karel
Rinus
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_40970953
Carl is beter.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_40970959
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:46 schreef El_Rolando het volgende:
Carl is beter.
Grovestreet for life .
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:47:03 #16
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40970964
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:46 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Grovestreet for life .
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:48:37 #17
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_40971007
Karels zijn de voorhoede van het Beest, de Voorbereiders van de Schalen der 7 Plagen (Opnebaring van Johannes). De Hoer van Babylon neukt met Karels!
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_40971195
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:46 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Grovestreet for life .
Aaaaight!
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_40971250
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:42 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Het wordt langzaam duidelijk dat de 'Karels' allen taken vervullen van de Zionistische mogendheid met aan de leiding een herrezen Satan.

Gelukkig staan meer mensen open voor dit apocalyptisch scenario.
Ik hoop dat dit topic een eye-opener zal zijn voor velen. Een soort van 'Das Kapital' of 'Mein Kampf' dus.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_40971262
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:43 schreef Jordy-B het volgende:
De enige Karel die ik ken is 'n prima kerel...
Deceptie. De wolf gaat dikwijls gehuld in schaapshuiden door het leven.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_40971390
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Deceptie. De wolf gaat dikwijls gehuld in schaapshuiden door het leven.
Ik ben alleen geen klein onschuldig lammetje...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:18:02 #22
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_40971737
hey karel, kerel, hoe gaat et ermee jongen. Nog op de zeilboot geweest van arend-jan dit weekeinde?


I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_40971837
het verhaal mag nog wel iets scherper geschreven worden.

p.s. het is patat
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:21:44 #24
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40971851
De enige Karel die ik ken is een jongen van een jaar of 11 van het kamp .... en nee das geen grap
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:25:33 #25
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_40971958
Karel! mijn zwervertje

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')