abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:09:06 #51
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41087963
Twee woorden: never ever.
  Donald Duck held woensdag 23 augustus 2006 @ 11:13:16 #52
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41088080
het was in het huis wel een leuk stelletje, maar ik had ook niet verwacht dat ze daarbuiten nog bij elkaar zouden blijven.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:20:09 #53
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_41088254
Ook ik had het zeker niet verwacht. Dit topic doet me overigens wel weer denken aan de manier waarop Roel te kakken werd gezet tijdens de finale, meesterlijk was dat.
Afrika Paprika
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:21:48 #54
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_41088283
Nooit verwacht
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:14:37 #55
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_41091645
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het ook erg leuk dat ze nog steeds samen zijn, had ik ook niet verwacht, dacht dat het net als met Bart en Sabine alleen in het BB-huis zou zijn
Ik vind het ook leuk en gun ze alle geluk
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:17:40 #56
156602 Duveldraakje
Space the final frontier
pi_41091744
Ik vind het echt geweldig dat het nog steeds goed gaat tussen die 2. eindelijk een koppeltje dat het wel red. Misschien komt er ooit nog wel een BB

Greetings,
Duveldraakje
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:19:39 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41091820
Ik vind 't onverwacht en heel leuk! Opposites attract?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41092160
Pfoe wat is die Dido een stoot zeg!

En hoe zit het dan met die ene opa en oma, zijn die nog bij elkaar?
Timmer
pi_41093903
Maar. Wie zegt dat het waar is?
En vast!
pi_41094059
Idd, waar is de bron???
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_41094913
Wel leuk idd, maar wie zegt dat het wel zo is?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:25:12 #62
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_41095867
didovankuijk.nl geloof ik.. zij houdt daar een dagboek bij
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_41096489
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:24 schreef Scope het volgende:
Maar. Wie zegt dat het waar is?
zijzelf.. bij de terugblik
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_41096562
Wat leuk Dat had ik wel echt niet verwacht.
pi_41098099
quote:


Ze was de spraakmakende hoogzwangere, mopperende jongedame die de hoofdrol speelde in 'Big Brother 5'. Tanja rookte stevig en baarde live een baby: Nederland had gespreksstof! Nu, bijna een jaar later, blikt Party met haar terug. Wat was ik een teringwijf hè?"

Niet doen Jos, mama zegt niet doen."
Tien maanden oud is ze, de voor miljoenen kijkers live geboren 'Big Brother'-baby Joscelyn Savanna. En nu al kruipt ze zelfverzekerd door het huis, af en toe halfstaand tegen de tafel. Mama's glinsterende dvd-speler moet het voortdurend ontgelden, de knopjes zien er veel te uitdagend uit. "Eigenlijk is ze te vroeg met alles, ze ontwikkelt zich razendsnel", glundert Tanja trots. Pas sinds een paar maanden heeft ze wat rust gevonden, na de enorme hectiek die het programma en de bevalling met zich meebracht.

Er is veel over je te doen geweest omdat je zoveel rookte tijdens je zwangerschap. Nog veel negatiefs over gehoord op straat?

"Mensen hebben de neiging om alleen de positieve dingen tegen me te zeggen. Op de bevalling heb ik veel leuke reacties gehad. Er was ook weinig weggelaten, ze hebben het heel puur in beeld gebracht. De negatieve meningen krijg ik niet te horen, dat durven ze alleen via internet. Natuurlijk heb ik wel zelf dingen teruggezien en me verwonderd over het personage Tanja zoals dat is uitgezonden. Ik dacht: 'Jeetje, wat een teringwijf ben ik zo'"



Heeft het programma geen reëel beeld van jou gegeven?

Je hebt naar een bitch zitten kijken en dat ben ik niet. Tuurlijk, ik had het niet makkelijk. De medebewoners met wie ik niet veel had, de hormonen, de zware buik, de stress van het stoppen met roken. Maar ze hebben werkelijk al mijn zwakke momenten en mopperpartijen uitgezonden. Niets van de leuke gesprekken of mijn zorgzame kanten. Ik wil niet de zoveelste zijn die klaagt dat ze verkeerd is neergezet, maar het is gewoon wel zo. Ik ben alleen maar vloekend, liggend en etend in beeld geweest. Ze maken een type van je, een nieuw karakter, met vleugjes van je eigen persoonlijkheid erdoor.

Hoe is het nu met je, wat ben je allemaal aan het doen?

"Het gaat heerlijk met me. Alle drukte is achter de rug en ik heb een dagtaak aan Joscelyn. Ik zit nu in de WW en heb sollicitatieplicht. Als ik in januari geen baan heb gevonden, kom ik in de bijstand. In dat geval ga ik rechten studeren, want ik ga niet thuis zitten niksen, dat kan ik niet."

Shurendy, de biologische vader, gaf tijdens je zwangerschap al aan dat hij het kindje niet accepteert. Is er een nieuwe liefde in beeld?

"Ik ben vrijgezel, hoor! Voor mij voorlopig geen mannen meer, ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak teleurgesteld. Voor de verwekker van Joscelyn ben ik nooit meer dan een kriebeltje geweest, een tussendoortje. En dat terwijl ik hem eerst wel interessant vond. We hadden veel gemeen en we hadden ongeveer dezelfde dingen meegemaakt. Tenminste, dat maakte hij me wijs. Achteraf bleek alles gelogen. Ik vond zijn verhaal zielig, het was van mijn kant dus een soort liefde uit medelijden."

Was jullie baby een bewuste keuze?

"Nee. Ik was niet aan de pil, maar rekende altijd uit wanneer het 'veilig' was om te vrijen. Als je weet wanneer je ongesteld bent, weet je ook wanneer je ovuleert en dus wanneer je zwanger kunt worden. Op een avond stond hij erop dat we gemeenschap zouden hebben, terwijl ik hem meerdere malen had gewaarschuwd dat er een kans was dat ik zwanger zou raken. Een paar weken later was het zover.
Dan belt Tanja's moeder, die in 'Big Brother' vorig jaar vaak te zien is geweest. Tanja, die met haar slanke lijf en stralende gezicht in niets meer lijkt op de mokkende nicotinemoeder die vorig jaar wereldwijdemedia-aandacht voor de reality-soap genereerde, zet de telefoon op de intercom. "Umma, umma , gilt Joscelyn die de stem van haar oma onmiddellijk herkent. Triomfantelijk kijkt de kleine naar Tanja, die op haar beurt straalt van geluk. "Hoe gaat het?", vraagt oma. Het antwoord mag duidelijk zijn: met Tanja en Josje gaat het hartstikke goed!
(bron: weekblad Party)

Goed om te horen dat het zo goed met haar gaat. En Joscelyn is echt een moppie .

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 23-08-2006 16:52:26 ]
pi_41098220
wat een supermooi kindje!!!!!

en goed om te horen dat het goed gaat met Tanja!!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:13:13 #67
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41099241
Veel over gehoort maar niets van gezien.(kijk geen BB).
Maar damn wat een mooie meid en erg lief kiendje zo te zien.
Geluk en gezondheid gewenst!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_41099354
kind is wel verdacht blank en blond
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:18:13 #69
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41099390
Ik meen toch in de liveshows van BB5 te hebben mogen meemaken dat zowel shurendy als diens moeder geen enkel probleem hadden met de baby en dat zij graag deel uit wilden maken van het grote geluk.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:21:28 #70
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_41099492
Jappie sommige mensen willen uit eigen belang met hun kop op tv en houden ten koste van andere de schijn op.. anyway leuk artikel.. tann en joss zien er leuk uit zoo samen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_41099496
quote:
Op een avond stond hij erop dat we gemeenschap zouden hebben, terwijl ik hem meerdere malen had gewaarschuwd dat er een kans was dat ik zwanger zou raken. Een paar weken later was het zover.
dat zal je leren!
pi_41099884
pi_41099957
Wat een vies wijf was het toch!
pi_41099978
Zelfs voor MODS is het af en toe moeilijk om in al bestaande topic te posten he? (vooral als het hun eigen subforum niet is)

Er is al een centraal topic voor diet soort nieuws, om geen wildgroei aan topics te krijgen...

BB in de Media #1
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:43:51 #75
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41100097
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef Suikeroom het volgende:
Jappie sommige mensen willen uit eigen belang met hun kop op tv en houden ten koste van andere de schijn op.. anyway leuk artikel.. tann en joss zien er leuk uit zoo samen
Dat kan beide kanten op nietwaar ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')