quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:39 schreef Webkim het volgende:[..]
Ze had óók thuis met een breiwerkje op de bank kunnen blijven zitten, maar in plaats daarvan koos ze voor bewegen. Dat verdient toch op zijn minst een beetje respect.
KT is eigenlijk net als voetbal: iedereen meent er verstand van te hebben. Maar er zijn zoveel verschillende trainingsvormen en technieken dat het ondoenlijk is álles te weten.
Wat uitvoering betreft. Lullig als mensen dingen verkeerd doen, want daar gaan ze op den duur last van krijgen. Het is vaak erg moeilijk om je eigen houding te controleren tijdens een inspanning, dus als je iemand iets raars ziet doen kan je daar best op een grappige manier iets van zeggen. Of eenvoudigweg even vragen: "Mag ik je een tip geven?" Kunnen ze altijd nog nee zeggen.
Mensen lopen afzeiken die wel de moeite hebben genomen in actie te komen vind ik kansloos. Concentreer je dan liever op jezelf.
Just my two cents...
Klopt ja, ieder zijn meug. Maar het geeft wel goed aan op wat voor een niveau er gefitnessed wordt in mijn sportschool. En zeggen dat ze bol, oud en verlept zijn, is niet afzeiken, dat is gewoon constateren van feiten
Oja, en je vergeet, ze had ook haar geld kunnen
uitgeven verpillen aan een tellsell apparaatje
@led
Kan ik dus beter nu alleen doorgaan met schouder oefeningen?
Maar dan belast ik 'm toch ook weer
Ik zal even kijken voor dat filmpje, misschien kan ik me ma wel even vragen dan doe ik het thuis wel met de een bezemsteel