abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:52:03 #1
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40947257
Wie is Marcel?

Marcel is nu ruim een half jaar vrijgezel en woont in de provincie Overijssel. Al tijdens zijn schooljaren is hij werkzaam in de horeca. Eerst in een studentencafé om het vak te leren. Daarna als zelfstandig uitbater van eigen cafés. Via werk in een strandpaviljoen is hij terecht gekomen als manager bij een wijnkoperij. Marcel heeft drie kinderen die met regelmaat langskomen of blijven logeren. Daarnaast hecht hij veel waarde aan vriendschappen. Sommige vrienden kent hij nog vanuit zijn peutertijd.

Hij gaat iets heel leuks doen met zijn kinderen, wanneer hij als winnaar het Huis verlaat.

Etiënne over Marcel

“Mijn vader is heel populair, soms te.”

[ Bericht 32% gewijzigd door flugeltje op 19-08-2006 21:22:32 ]
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_40948476
Is Marcel een tweede Willem?
(horeca, recentelijk gescheiden)

Of is hij een Rob?
(wil populair zijn en "jong" blijven, en was ook recentelijk gescheiden)

Is hij getypecast tegenover moeder Hilde?
pi_40949506
Ik verwacht veel van die 2
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_40955422
Nog wat info over vader en zoon op Weblog Zwolle:

http://zwolle.web-log.nl/zwolle/2006/08/zwollenaren_lat.html
pi_40961720
Wie stopt er nou hele oude foto's op zijn site?
Hier wat recente:






[ Bericht 9% gewijzigd door flugeltje op 19-08-2006 22:31:18 (edit etiënne in z'n eigen topic gezet.) ]
pi_40963236




[ Bericht 14% gewijzigd door flugeltje op 19-08-2006 22:33:05 (etiënne in z'n eigen topic gezet.) ]
pi_40969867
Uit de Stentor van vandaag:
quote:
Zwollenaren totaal geïsoleerd in Big Brotherhuis
door YANG YANG CHIU

19 AUGUSTUS 2006 - ZWOLLE - Honderd dagen zonder frisse buitenlucht, daglicht of contact met de buitenwereld. Het is de harde realiteit van Big Brother 6 en daarmee ook voor de Zwollenaren Marcel en Etiënne Meulhof. Vader en zoon ondergaan de komende maanden voor het oog van de camera de psychologische test van hun leven.
De voorliefde voor reality-programma’s bestaat bij Marcel Meulhof al langer. Een paar jaar geleden wilde hij meedoen aan De Bus, een soort Big Brother op wielen van SBS6. Hij zat bij de laatste dertig kandidaten, maar mocht uiteindelijk niet instappen. Nu krijgt de man met een rijk horecaverleden in Zwolle een nieuwe kans op televisie. Voorafgaand aan het Big Brother-avontuur heeft vader Marcel uitvoerig gesproken met werkgever Roel Popma, eigenaar van wijnkoperij De Wijnhoeve IJhorst. ‘Hij wilde dit heel graag. Het leek hem zo leuk, een uitdaging. Die kans wilde ik hem niet ontzeggen’, aldus Popma. Hoewel Big Brother bepaald niet zijn soort programma is, zal Popma de televisie toch af en toe op Talpa zetten. ‘Ik ben heel benieuwd hoe het gaat, al denk ik dat hij er goed past. Marcel is een zeer sociaal iemand, een echt horecamens.’ Voor zijn werknemer hoopt Popma dat het televisie-avontuur zo lang mogelijk duurt, al heeft hij er zelf belang bij dat het niet al te lang duurt. ‘Voor de zaak zou het beter zijn als hij over een week of twee terug is’, geeft de wijnkoper ruiterlijk toe.

Meulhof is samen met zijn 19-jarige zoon, mbo-student horeca, de uitdaging aangegaan van wat al de zwaarste Big Brother tot nu toe wordt genoemd. Het bioritme van de vijftien bewoners van het Big Brotherhuis is in handen van de regisseur. Hij bepaalt wanneer het licht in het huis aan of uit is. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek geeft in De Telegraaf aan dat het streven van BB6 ‘echt isolement’ is. ‘Dit wordt BB in zijn puurste vorm. Er zal werkelijk geen enkel contact zijn met de buitenwereld.’

Vader en zoon Meulhof waren zich van dit alles niet bewust, toen ze gisteren het BB-huis betraden. Aan de Telegraaf hadden de twee Blauwvingers al laten weten de komende weken als één front te willen optreden en elkaar te blijven herinneren aan het goede voornemen: geen seks voor de camera’s.
http://www.destentor.nl/zwolle/article584316.ece
pi_40970087
De wijnkoperij waar Marcel werkt:

http://www.kasteelhoeve.nl/index2.html
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:22:57 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40979107
Etiënne heeft nu z'n eigen topic. Posts nog niet overgezet, wellicht later nog.

edit: posts over etiënne inmiddels overgeblazen naar z'n eigen topic. Die posts hier verwijderd.

[ Bericht 41% gewijzigd door flugeltje op 19-08-2006 22:34:27 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:25:36 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40979212
Was mijn voorstel meteen al. Goed gedaan dus
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:50:28 #11
421 Harry
Zwolle Boppe
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:58:54 #12
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_41058864
(verder niks te melden over deze Zwolle-kandidaten, Scan?) Spijt me, maar deze gast mag er van mij meteen uit. Matje, grote smoel, wíl te graag vooral.
Of?? Wordt hij nog een van de sympathiekste, zoals mij dat overkwam met Rob vorig jaar?
'Beam me up Scotty'
pi_41222968
http://www.talpa.tv/web/s(...)698/typeofpage=47737
quote:
Marcel is nu ruim een half jaar vrijgezel en woont in de provincie Overijssel. Al tijdens zijn schooljaren is hij werkzaam in de horeca. Eerst in een studentencafé om het vak te leren. Daarna als zelfstandig uitbater van eigen cafés. Via werk in een strandpaviljoen is hij terecht gekomen als manager bij een wijnkoperij. Marcel heeft drie kinderen die met regelmaat langskomen of blijven logeren. Daarnaast hecht hij veel waarde aan vriendschappen. Sommige vrienden kent hij nog vanuit zijn peutertijd.

Hij gaat iets heel leuks doen met zijn kinderen, wanneer hij als winnaar het Huis verlaat.
Dat dik gedrukte komt mij bekend voor, er zijn er maar weinig die dat hebben, hij is een potentiele winnaar.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:35:24 #14
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_41223011
deze dude is saaaaaaaaaaaaaaai
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_41223046
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
deze dude is saaaaaaaaaaaaaaai
Maar hij heeft wel nog vrienden uit zijn peutertijd (dat is bijzonder! veel mensen zijn niet zo zuinig op hun vrienden wanneer het er op aan komt), ik heb hem nog niet veel in actie gezien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 27 augustus 2006 @ 15:40:10 #16
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_41224891
Marcel blijkt homo te zijn, valt als een blok voor Jeroen. Maar durft het niet te vertellen aan zijn zoon.
pi_41245210
pi_41246841



pi_41276902



[ Bericht 37% gewijzigd door Hertenkamp op 29-08-2006 02:12:42 ]
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:14:59 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_41277256
Kan me niet herinneren hem in beeld te hebben gezien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41285618
Volgens mij is Marcel nóg dommer dan dat racistische zoontje van hem. Hij kijkt zó dom uit zijn ogen. Verder is hij compleet kleurloos, dus hopelijk vliegt hij er snel uit. Waardeloze vent.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:13:41 #22
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41285981
hij gaat iig niet ver komen...max 2e nominatie ronde
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
pi_41315546
Zit ik streams te kijken en ik val van de ene in de andere verbazing.
Marcel heeft ook nog een sociaal leven en niet altijd de kinderen wil. Tja nou snap ik ook waarom E10 niet goed is opgevoed, Marcel vind zichzelf belangrijker als kids.
Nu gaat het over dat E10 toch veel bij Sabrina zit. Marcel zegt: ach ik ken hem en voor hem is het meer een lolletje en meer niet. Hij is oud en wijs genoeg dat hij weet wat hij doet.
Nu zitten ze samen en moedigt Marcel aan dat E10 en Sabrina wel behoefte hebben aan sex. Ze ontkennen beiden niet en Marcel zegt: nou ga er dan voor.
Is dit een vader ?????????????????
Ze zijn beiden afschuwelijk !!!!!!!!!!
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_41317764
Ik vind het maar een gluiperige viespeuk

Je hoort of ziet hem bijna nooit maar Oweeeeeee zodra het onderwerp Sex ter sprake komt....
Van de vader/zoon "band" is ook niks te merken
  Trouwste user 2022 woensdag 30 augustus 2006 @ 19:34:39 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_41337140
Op TV is er nog niks van hem te zien geweest.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:00:25 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41339552
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
Op TV is er nog niks van hem te zien geweest.

Dat wordt eigenlijk wel eens tijd. Ik wil de ware Marcel wel eens zien.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41349477
Ja, laat maar eens zien dat zoontje Plofkop racistische opmerkingen maakt en dat hij hem aanmoedigt. Dát wil ik wel zien!
pi_41368780
pi_41378589
Hopeloze lamlul. Wat een binnenvetter. Hij laat niemand het achterste van zijn tong zien, en volgens mij is het achterste van zijn tong ook het aankijken niet waard.

BB: en los!
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 19:18:45 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_41402338
Hou mij erbuiten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41444463
Van mij mag die er uit.
Enge vent die bovendien 24 7 rond om Jeroen hangt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 08:38:55 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41445221
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef BB6kijker het volgende:
Volgens mij is Marcel nóg dommer dan dat racistische zoontje van hem. Hij kijkt zó dom uit zijn ogen. Verder is hij compleet kleurloos, dus hopelijk vliegt hij er snel uit. Waardeloze vent.
Beetje een Koos Alberts typje qua uiterlijk .
  maandag 4 september 2006 @ 13:32:44 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41480203
My soul is painted like the wings of butterflies
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2006 @ 17:47:39 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_41742093
Stormlooptopic.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41742160
Doei Marcel.
pi_41829221



Big Brother: eten, slapen en praten
door RENIE VAN BAAREN


15 SEPTEMBER 2006 - Voormalig Big Brother-bewoner Marcel Meulhof voelt zich alweer helemaal thuis in zijn woning in Stadshagen. De Zwollenaar moest maandagavond als eerste het Big Brother-huis verlaten.

Marcel Meulhof zat 25 dagen in het Big Brother-huis toen hij door Big Brother werd genomineerd. Hij treurt er niet om. Blij was hij zelfs dat hij weer naar huis kon. Foto FRANS PAALMAN
Meulhof is door Big Brother zelf genomineerd. Hij sprak samen met zijn zoon Etiënne van te voren af welke medebewoner ze zouden nomineren. En dat gaat tegen Big Brothers-spelregels in. Alsof hij niet weg is geweest zit de in witte kleding gestoken Meulhof ontspannen op zijn bijpassende witte bank. ‘Het eerste dat ik deed toen ik thuis kwam, was een goed wijntje drinken.’


Zijn dochtertje en zoontje waren zo blij hun vader na 25 dagen terug te zien dat ze die nacht bij papa in bed mochten slapen. ‘Dat je heimwee naar je kinderen gaat krijgen en zij naar jou, daar sta je van te voren helemaal niet zo bij stil.’

Zoon Etiënne kwam met het plan. Hij gaf zichzelf en zijn vader op voor het spektakel. ‘Ik was ook wel benieuwd hoe het zou zijn in zo’n huis.’

Eenmaal door de selectierondes heen, werden ze hals over kop van huis gehaald en naar Aalsmeer gereden. ‘Bij aankomst werden we van top tot teen gefouilleerd. Ik had twee flesjes wijn bij me voor Etiënne en mij. Die moesten we inleveren. Zelfs een pen mocht ik niet houden.’

Meulhof is een doener. Hij is veel buiten met zijn kinderen en zijn werk als horecamanager bij een wijnkoperij oefent hij met plezier uit. Het nietsen in het Big Brother-huis viel hem dan ook rauw op zijn dak. ‘Het enige dat je doet is slapen, eten, de weekopdracht uitvoeren en praten, heel veel praten. Als je een maand in zo’n huis zit, leer je elkaar beter kennen dan wanneer je twee jaar samenwoont.’

Meulhof heeft uit voorgaande Big Brother-edities nooit begrepen dat de bewoners hysterisch in janken konden overgaan terwijl je weet dat heel Nederland je ziet. Nu heeft hij zijn standpunt bijgesteld. ‘Je hebt alleen elkaar en je gaat ook nog eens de hele dag met elkaar om omdat je niets te doen hebt. En die camera’s zie je na twee dagen niet meer.’


Meulhof ging aan zijn kinderen denken en aan zijn werk dat hij miste. ‘Ik ben een entertainer. In de horeca kan ik een hele zaal gek maken. Maar in Big Brother hield ik me toch in. Ik denk omdat ik ouder ben dan de meesten in het huis. Ik heb toch bepaalde verantwoordelijkheden voor mijn kinderen en op het werk. Ik denk dat je wel een beetje publieksgeil moet zijn om mee te willen doen. ’

Meulman kijkt elke avond hoe Etiënne het doet. ‘Ik ben blij dat ik thuis ben, maar ik hoop dat mijn zoon het nog een tijd volhoudt.’ Tot maandag geniet hij met zijn kinderen van zijn vrijheid. Dan gaat hij weer als vanouds aan het werk.
pi_41864085
Is 'ie net naar Sensation White geweest ofzo?

Vooral dat stukje over dat hij een hele zaal gek kan maken, hilarisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')