abonnement Unibet Coolblue
pi_42862926
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En iedereen trapt erin.
Dat gehang om Monique is bij het walgelijke af. Gelukkig hield Monique hem laatst tegen toen hij in haar broek wilde met zijn hand. Ze kan dus nog wel nadenken.
Ik vond dat heel opvallend. Hij deed het zo vanzelf sprekend. Ik dacht toen ook zo van ,misschien mocht hij dat wel onder de dekens?
pi_42862953
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef BB6kijker het volgende:

[..]

Tja, wie kan het hier niet mee eens zijn? Niemand met een gezond verstand in ieder geval...
dank je
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:13:58 #203
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42863337
Tijn en Jeroen over Marlies

Na het vragenvuur van de leugendetector hebben Jeroen en Tijn later op de avond nog een gesprek.

Er zijn twee punten van aandacht. Het eerste is hoe ze zullen reageren op commentaar van kijkers na het verlaten van het Huis. Tijn heeft hier het volgende over te vertellen: "Niemand die mij nog iets kan maken...Ik weet echt wel wie ik ben. Dat dacht ik toen ik vier en een halve maand op reis was geweest. Maar als je alles over geeft aan iemand anders, heb je niks meer te zeggen. Basisprincipes als machteloosheid komen naar boven." Jeroen herkent dit en heeft hier ook nog wel wat over te zeggen. Eigenlijk hetzelfde als Tijn net al zei.

Dan krijgt het gesprek een verrassende wending, als je bedenkt dat Tijn eerder nog tegen Marlies zei dat hij het heel erg zou vinden als zij hem zou nomineren... "Hoe zenuwachtig ik was toen ik er in stapte, ik zal nooit vergeten...Marlies kwam naar me toe, en zei: 'Ben je een beetje zenuwachtig schat?'"

Punt twee van het gesprek: als Marlies wordt genoemd in Tijns verhaal wordt het opeens interessant.

Tijn vertelt aan Jeroen dat hij in het begin veel met haar had. Hij geeft daarmee te kennen dat dit nu enigzins veranderd is. Want meteen daarop volgend geeft hij zijn mening dat hij het moeilijk vindt te geloven dat Marlies steeds zo begripvol en aanmoedigend is naar iedereen en dat dit oprecht is. Jeroen zegt meteen dat hij dat gevoel ook heeft. Hij heeft dit immers als kritiek gegeven toen hij haar nomineerde.

Niet geloofwaardig
Hij vervolgt: "Dat je alles geweldig en prachtig vindt voor een heleboel mensen...dan denk ik; 'wat vind je zelf?'. Zij doet zo lief tegen mij, dat ik niet weet wat ik daarmee moet, wat daar van waar is." Tijn vertelt Jeroen dat hij haar daar over heeft aangesproken. Marlies heeft hem toen verzekerd dat hij haar geloven moest. Jeroen is echter niet zo makkelijk: "Ja, dan denk ik: 'dat kan iemand wel zeggen maar als het dan bij mij niet geloofwaardig overkomt...'". Tijn: "Mijn broertje gelooft daar in vanaf dag één. Ik heb veel conflicten gehad met haar, bijvoorbeeld met die garnalen. Zij is zo vredelievend, zo...ik heb daar geen woorden voor." Jeroen weet ook niet of hij dat wel moet geloven. "Ik ga liever gigantisch op mijn bek door haar dan dat ik nog drie minuten moet wantrouwen.", sluit Tijn af.

Bron
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42863578
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:13 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn en Jeroen over Marlies

Na het vragenvuur van de leugendetector hebben Jeroen en Tijn later op de avond nog een gesprek.

Er zijn twee punten van aandacht. Het eerste is hoe ze zullen reageren op commentaar van kijkers na het verlaten van het Huis. Tijn heeft hier het volgende over te vertellen: "Niemand die mij nog iets kan maken...Ik weet echt wel wie ik ben. Dat dacht ik toen ik vier en een halve maand op reis was geweest. Maar als je alles over geeft aan iemand anders, heb je niks meer te zeggen. Basisprincipes als machteloosheid komen naar boven." Jeroen herkent dit en heeft hier ook nog wel wat over te zeggen. Eigenlijk hetzelfde als Tijn net al zei.

Dan krijgt het gesprek een verrassende wending, als je bedenkt dat Tijn eerder nog tegen Marlies zei dat hij het heel erg zou vinden als zij hem zou nomineren... "Hoe zenuwachtig ik was toen ik er in stapte, ik zal nooit vergeten...Marlies kwam naar me toe, en zei: 'Ben je een beetje zenuwachtig schat?'"

Punt twee van het gesprek: als Marlies wordt genoemd in Tijns verhaal wordt het opeens interessant.

Tijn vertelt aan Jeroen dat hij in het begin veel met haar had. Hij geeft daarmee te kennen dat dit nu enigzins veranderd is. Want meteen daarop volgend geeft hij zijn mening dat hij het moeilijk vindt te geloven dat Marlies steeds zo begripvol en aanmoedigend is naar iedereen en dat dit oprecht is. Jeroen zegt meteen dat hij dat gevoel ook heeft. Hij heeft dit immers als kritiek gegeven toen hij haar nomineerde.

Niet geloofwaardig
Hij vervolgt: "Dat je alles geweldig en prachtig vindt voor een heleboel mensen...dan denk ik; 'wat vind je zelf?'. Zij doet zo lief tegen mij, dat ik niet weet wat ik daarmee moet, wat daar van waar is." Tijn vertelt Jeroen dat hij haar daar over heeft aangesproken. Marlies heeft hem toen verzekerd dat hij haar geloven moest. Jeroen is echter niet zo makkelijk: "Ja, dan denk ik: 'dat kan iemand wel zeggen maar als het dan bij mij niet geloofwaardig overkomt...'". Tijn: "Mijn broertje gelooft daar in vanaf dag één. Ik heb veel conflicten gehad met haar, bijvoorbeeld met die garnalen. Zij is zo vredelievend, zo...ik heb daar geen woorden voor." Jeroen weet ook niet of hij dat wel moet geloven. "Ik ga liever gigantisch op mijn bek door haar dan dat ik nog drie minuten moet wantrouwen.", sluit Tijn af.

Bron
Gelukkig is het wel heel geloofwaardig dat Tijn en Jeroen opeens zo dik zijn met elkaar.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:27:27 #205
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42863599
wat moet Jeroen anders nu E-10 weg is.. wel logisch dat ie wat meer naar Tijn of Semih toetrekt..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42863646
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef itsme het volgende:
-knip-
En die vriendschap van Tijn met jeroen vind ik ook vaag. Jeroen nomineerde Tijn altijd, zeker een reden voor. Tijn heeft nu jereon voor zijn karretje gespannen en heel slim, wordt niet door jeroen genomineerd.
maandagavond waren de nominaties aan de gang in de dagboekkamer.
Jeroen was nog niet wezen nomineren.
Tijn ging naar Jeroen toe en begint meteen te praten dat hij de joker niet gaat gebruiken als hij op de bank komt, dat die voor Rik is, blablabla.
Met andere woorden: je hoeft niet op mij te stemmen want die joker blijft toch hangen tot volgende week en dan kun jij de lul zijn.

Volgens mij was dat zo'n beetje de eerste keer dat Tijn hem opzocht.
Merkwaardig dat er TIJDENS het nomineren over nomineren gesproken mag worden.
pi_42863686
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef avonne het volgende:

[..]

maandagavond waren de nominaties aan de gang in de dagboekkamer.
Jeroen was nog niet wezen nomineren.
Tijn ging naar Jeroen toe en begint meteen te praten dat hij de joker niet gaat gebruiken als hij op de bank komt, dat die voor Rik is, blablabla.
Met andere woorden: je hoeft niet op mij te stemmen want die joker blijft toch hangen tot volgende week en dan kun jij de lul zijn.

Volgens mij was dat zo'n beetje de eerste keer dat Tijn hem opzocht.
Merkwaardig dat er TIJDENS het nomineren over nomineren gesproken mag worden.
Goed geconstateerd, maar niet merkwaardig. Het is juist weer een uitstekend voorbeeld over hoe berekenend hij bezig is.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:44:27 #208
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42863940
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:26 schreef BB6kijker het volgende:

[..]

Gelukkig is het wel heel geloofwaardig dat Tijn en Jeroen opeens zo dik zijn met elkaar.
Prachtig toch, dat pas na een paar maanden blijkt dat het in wezen soulmates zijn?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:57:05 #209
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42864192
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:26 schreef BB6kijker het volgende:

[..]

Gelukkig is het wel heel geloofwaardig dat Tijn en Jeroen opeens zo dik zijn met elkaar.
Dat is niet zo vreemd. Jeroen is zijn clubje kwijt en de zusjes is het geen wat Jeroen en Tijn tot elkaar brengt.

Daarbij komt dat BB met de laatste opdracht ze nog een duwtje in elkaars richting hebben gegeven.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:30:26 #210
521 ruby
Hell yeah!
pi_42867800
Zit Tijn nou nog in het huis?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:43:55 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42868087
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:57 schreef marky het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd. Jeroen is zijn clubje kwijt en de zusjes is het geen wat Jeroen en Tijn tot elkaar brengt.
Dat snapt iedereen ook wel, maar dat ze zó amicaal lopen te doen komt gewoon niet zo oprecht over.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:48:55 #212
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42868201
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat snapt iedereen ook wel, maar dat ze zó amicaal lopen te doen komt gewoon niet zo oprecht over.
Misschien haast tot elkaar veroordeeld?
pi_42877896
Ach, misschien moeten we niet zo zeuren en is het het beste als Tijn wint. Het is een gladjanus eerste klas, zéér manipulatief bezig, zo vals als een valse nicht en bovenal hypocriet. MAAR... zo lang mensen in het huis én de kijkers/stemmers erin strappen, verdient hij het om te winnen. De meerderheid van de stemmen telt, zo is het nu eenmaal. Toch een voorbeeld dat de meerderheid van de stemmen niet wil zeggen dat iets de waarheid is.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:33:04 #214
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42881882
hoe manipuleert hij mensen dan? noem 3 voorbeelden.. en dan niet de joker want daar had hij gewoon oprechte twijfels over... je kan best iemand niet mogen in het huis maar deze opsommingen zijn nogal suggestief en erg ver van de waarheid
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 17:15:05 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42891232
quote:
"Een eindeloze discussie"
Het kon niet uitblijven. De nieuwe ruzie gaat over slapen. Marlies spreekt Tijn aan op het gegeven dat hij pratend de Slaapkamer binnenkomt. En dan begint een discussie die maar blijft duren.


De ruzie begint met Rik die niet te spreken is over Marlies. Ze was vannacht uit haar bed gegaan, maar heeft toen het licht aangelaten. Rik spreekt daar 's middags Marlies op aan. Ze biedt haar excuses aan en ze zegt dat ze het niet meer zal doen. Als Marcia aan Marlies vraagt of ze lekker heeft geslapen antwoordt ze: "Ja hoor! Ik werd alleen midden in de nacht wakker door gepraat in de Slaapkamer." Hierna kon ze twee uur lang niet in slaap komen.

Gemauw

Marlies besluit Tijn daarop aan te spreken. Hij was immers degene die pratend de Slaapkamer binnenkwam. Tijn reageert: "Begint dat gemauw weer." Hij verdedigt zich door te stellen dat ze dan maar niet vroeg naar bed moeten gaan. "Ik vind het de grootste onzin dat wanneer ik op mijn Slaapkamer kom, dat ik dan niets meer kan zeggen." Marlies vindt dat je dan maar op een fluistertoon moet praten. Tijn wordt boos en loopt rood aan. Hij zegt dat fluisteren niet mag van Big Brother. Ook houdt hij niet van regels. "Bij mij schiet dat verkeerd, dat jij met regels wil komen." Maar het was niet Marlies, maar Marcia die voorstelde om een regel te maken.
Eindeloos

Marlies ziet de bui al hangen. "Maar laat maar, dit is een eindeloze discussie." En daar heeft ze gelijk in. De argumenten worden eindeloos uitgewisseld.

Zelfs Rik gaat tegen zijn broer in

Rik, Marcia en Micheline nemen het op voor Marlies. Rik wordt zelfs boos. Tijn heeft liever niet dat hij zich er mee bemoeit. Rik is boos, want hij mag geen woord van Tijn zeggen. Tijn wil elke keer uitspreken. "Als jij je mond houd kan ik een gesprek voeren met mensen die wel luisteren."
De broer van Tijn heeft het gehad. "Jij moet weer je zin doordrijven. En je moet zelf je bek houden." Semih gaat zich er ook mee bemoeien. Hij vindt het asociaal wanneer je geen rekening met elkaar houdt. Marlies wordt er redelijk moe van. "Als ik dit had geweten, dan was ik er niet over begonnen. Dan blijf ik liever een paar uur wakker dan deze discussie te voeren." (talpa.tv)
Typisch Tijn weer. Ongelijk hebben en dan door middel van kwaad worden proberen toch gelijk te krijgen. Bah, wat een lul is het toch ook.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:17:17 #216
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42891319
het zit je wel dwars heh? ik vond de discussie wel vermakelijk straks geef je Tijn er ook nog de schuld van dat Beppie dood is
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 17:29:44 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42891787
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef Suikeroom het volgende:
het zit je wel dwars heh? ik vond de discussie wel vermakelijk straks geef je Tijn er ook nog de schuld van dat Beppie dood is
Wel grappig dat je mij probeert in de schoenen te schuiven wat jezelf de hele tijd doet: dingen die krom zijn proberen recht te praten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:30:46 #218
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42891835
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef Suikeroom het volgende:
het zit je wel dwars heh? ik vond de discussie wel vermakelijk straks geef je Tijn er ook nog de schuld van dat Beppie dood is
Beppie is nog niet dood hoor, morgen pas
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:34:36 #219
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42891988
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Wel grappig dat je mij probeert in de schoenen te schuiven wat jezelf de hele tijd doet: dingen die krom zijn proberen recht te praten.
wat krom is is krom en wat recht is is recht.. als die stoel groen is ga ik niet zeggen dat ie rood is weet je wel..

dat zou Jeroen zeggen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:40:17 #220
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42892202
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ehhhhhh.............ehhhhhhhhhhhhhhhh .....tja........wat krom is is ehhhhhhhhh ..... ehhhhhh.......krom en wat ehhhhhhhhhhh ehhhhhhhh ......recht is is ehhhhhhhhh recht zal ik maar zeggen.......ehhhh........... als die ehhhhhhh stoel ehhhhhhhhhhhhhhh.....groen is ga ik niet zeggen dat ie ehhhhhhhhhhhhh....ehhhhhhhhhhhhhh......tja.....ehhhh..................


rood is weet je wel.. snappie???ehhhhhhh .... ehhhh ..... ja ja ...... tja...... ehh ......

dat zou Jeroen zeggen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 17:54:49 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42892711
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

wat krom is is krom en wat recht is is recht.. als die stoel groen is ga ik niet zeggen dat ie rood is weet je wel..

dat zou Jeroen zeggen
Als maar genoeg mensen zeggen dat het een stoel is dan vind jij het leuk om te beweren dat het een tafel is. Geef nou maar toe, eigenlijk vind jij Tijn óók maar een irritante galbak.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:01:08 #222
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42892889
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef Gert het volgende:
Geef nou maar toe, eigenlijk vind jij Tijn óók maar een irritante galbak.
Dat maakt hem juist zo leuk om te volgen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42895140
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:01 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Dat maakt hem juist zo leuk om te volgen
Gelukkig, je geeft me uiteindelijk toch gelijk, je zat dus maar wat te stangen. Gelukkig maar, ik begon me al zorgen om je te maken.
  † In Memoriam † maandag 23 oktober 2006 @ 10:46:13 #224
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42911652
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 12:33 schreef Suikeroom het volgende:
hoe manipuleert hij mensen dan? noem 3 voorbeelden.. en dan niet de joker want daar had hij gewoon oprechte twijfels over... je kan best iemand niet mogen in het huis maar deze opsommingen zijn nogal suggestief en erg ver van de waarheid
1 voorbeeld.
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef avonne het volgende:


maandagavond waren de nominaties aan de gang in de dagboekkamer.
Jeroen was nog niet wezen nomineren.
Tijn ging naar Jeroen toe en begint meteen te praten dat hij de joker niet gaat gebruiken als hij op de bank komt, dat die voor Rik is, blablabla.
Met andere woorden: je hoeft niet op mij te stemmen want die joker blijft toch hangen tot volgende week en dan kun jij de lul zijn.

Volgens mij was dat zo'n beetje de eerste keer dat Tijn hem opzocht.
Merkwaardig dat er TIJDENS het nomineren over nomineren gesproken mag worden.
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:27:40 #225
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42914017
Jeroen had al niet de intentie om op hem te stemmen en Jeroen heeft ook gezegd dat Tijn hem niet wou pushen..

De reguliere uitzending van vandaag ging trouwens helemaal onver Tijn.. zonder hem is er niks meer aan.. het ziet er nu ook wel naar uit dat ie voorlopig niet op de bank komt..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')