abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:29:48 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42356407
Misschien kan een mod de berichten uit dit topic: De bewoners: Jeroen 2

even 'mergen' met deze. Geen idee waarom er al een deel 2 is geopend, maar die kan dus dicht.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42510840
Zou dat hele dorp waar Jeroen vandaan komt (Werkendam) net zo achterlopen als hij? Ik denk het wel, sterker nog: ik denk dat Jeroen nog hip is in Werkendamse kringen. Maar ach, best grappig hoor, zo'n jaren 80-kapsel, die jaren 80-kleding en je in een groep kunnen volstaan met halve zinnen. Dat laatste pikt toch geen enkele vrouw meer? Hoewel, in Werkendam....
  maandag 9 oktober 2006 @ 21:43:50 #103
2018 PC eend
relativist
pi_42525661
Je zou maar 2 dagen onder een bed moeten gaan liggen
Lekker goed voor je rug ook en zo
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:02:46 #104
2018 PC eend
relativist
pi_42526078
Hij past er geeneens onder
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 30 november 2006 @ 12:20:05 #105
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44019804
Jeroen Visser wint Big Brother 2006

Aalsmeer/Werkendam - Jeroen Visser is de onbetwiste winnaar van de zesde editie van Big Brother geworden. Met 61% procent van de stemmen liet de Werkendammer maandagavond zijn laatste rivale, Sabrina, ruim achter zich. Jeroen won tijdens de live-uitzending een bedrag van maar liefst 178.750 euro.


‘De winnaar van Big Brother 2006 is geworden… Jeroen!’ Vanaf dat moment ging het dak eraf in de studio in Aalsmeer. Als een dolle vloog Jeroen over de loopbrug en het podium, om zijn vrienden en ouders te kunnen omhelzen. ‘Yes, yes, yes!’, riep hij aldoor en rende van hot naar her om alles en iedereen vast te pakken. Na 103 dagen in het Big Brother huis te hebben gewoond, was dit een ware ontlading.


Vooraan
Natuurlijk zaten familie en vrienden vooraan bij het podium. Het was hun laatste maandavondje Aalsmeer en ze waren er rustig onder. Althans, zo leek het, want tijdens iedere commercialbreak zochten zij elkaars blik. En die blikken zeiden genoeg. Het gejuich en gejoel maakten duidelijk dat er ook een hoop fans van Jeroen tussen het overige publiek stonden. De studio was tot de nok toe gevuld en de spanning en onzekerheid was voelbaar.
Jeroen zat maandagavond nog in het huis met de broers Tijn en Rik en met Sabrina.
Aan het begin van de live-uitzending werd duidelijk dat op dat moment maar liefst 48% van de uitgebrachte stemmen voor de Werkendammer waren. Reden voor zijn vrienden om kalm te kunnen toekijken. “Er kan gewoon niets meer gebeuren!” Maar toch waren er tijdens de avond twee momenten waarop deze kalmte zwaar op de proef werd gesteld.


Uitgekocht
Terug naar eerder die avond… Presentatrice Bridget Maasland begint met de vraag of iemand zich wil laten uitkopen. Het wordt muisstil in de studio. Jeroen gaat hier op in en biedt 50.000 euro in ruil voor zijn vertrek. Hij weet niet dat hij op dat moment al ruim 156.000 in zijn kluis heeft. De vrienden ogen kalm, maar geven later toe dat ze met natte oksels toekeken. Uiteindelijk wordt niemand uitgekocht, omdat de biedingen te hoog zijn. Tijn moet met het minste aantal stemmen het huis verlaten.
Hierna gaat in het huis de telefoon. En weer wordt het stil in de studio. De drie overgebleven kandidaten scharen zich om de telefoon die, wanneer deze wordt opgenomen, heel goed of erg slecht nieuws voor die bewoner brengt. Uitgerekend Jeroen pakt de hoorn. ‘Je hebt een groot risico genomen’, klinkt een stem. Nog steeds is het doodstil in de studio. ‘Je kunt de hoorn nu nog aan iemand anders geven’.
Het is muisstil. “Ik hou hem zelf”, zegt Jeroen zelfverzekerd. Toch is de spanning duidelijk van zijn gezicht af te lezen. Het publiek wordt nerveus, er wordt gejuicht en gevreesd. Familie en vrienden staren met stalen gezichten naar het grote plasmascherm. “Jij krijgt het allerlaatste kluisje. Je bent 22.500 euro rijker.” Het publiek ademt weer en een applaus en uitbarsting van ongeloof en feestvreugde breekt los. Familie en vrienden houden zich nog steeds opvallend kalm.
Na het vertrek van Rik blijven Jeroen en Sabrina over in het Big Brotherhuis. Gespannen zitten ze samen op de bank. “Mijn hartslag is behoorlijk hoog”, bekent de Werkendammer. Op dat moment is voor heel Nederland al duidelijk dat Jeroen de winnaar is.


Podium
Wanneer Bridget Maasland met de twee finalisten de studio binnenkomt, loopt Jeroen meteen door naar het podium. Hij is niet te houden wanneer hij zijn vrienden, familie en ex-bewoners ziet. Het is duidelijk dat hij geniet en een beetje de weg kwijt is. De presentatrice neemt de finalisten bij de hand en brengt ze terug naar de loopbrug om daar de uitslag te horen. ‘De winnaar van Big Brother 2006 is geworden… Jeroen!’. En het dak gaat er af. Zijn vrienden dragen hem op de schouders.
Veel tijd om zijn overwinning te vieren is er op dat moment niet. Wanneer Bridget hem nog eens zegt dat hij zojuist 178.750 euro heeft gewonnen klinkt een overrompeld ‘Ik vat het niet, echt niet’. En: “Ik wil iedereen bedanken die mij gesteund heeft en op mij gestemd heeft.” Dan is hij verdwenen. Naar Talpa’s talkshow ‘Het Land van Maas en Geel’, voor zijn eerste interview.


Apetrots
Moeder Lia is apetrots en dolgelukkig: “Geweldig! Nu gaan we eerst met zijn allen op vakantie. Of in ieder geval een weekendje weg. En op maandagavond? Gaan we lekker onderuit zappen op de bank”, zegt ze lachend.
Maar ze blijft ook nuchter en kritisch als altijd. “Ik vind het wel jammer dat de rest nu niets krijgt. Dat vind ik niet goed. die hebben ook wat verdiend.”
Volgens zijn vrienden gaat er weinig veranderen en blijft alles zoals het is. En vanavond wordt dat weer eens een feestje met Jeroen erbij.
Het feest in Aalsmeer duurt tot half drie en dan gaan de lichten aan. Het is tijd om na 103 dagen weer met het hele gezin naar Werkendam te gaan. Daar is de straat en het huis versierd en staat de taart klaar. Om half acht gaan de lichten uit in huize Visser.

Bron:
http://www.hetkontakt.nl/heusden-altena/
  donderdag 30 november 2006 @ 20:06:00 #106
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44033961
Filmpje me wat foto's en van het feest erna

http://idj.hyves.nl/fotos/37608092/0/mqgb/#
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:41:47 #107
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44059198
Maandag een exclusief interview met Jeroen op de talpasite
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:12:13 #108
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44082350
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:58:39 #109
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44090134
Hallo allemaal,

Helaas is Big Brother afgelopen en ik wil jullie eerst bedankt voor alles!!!!!!!!!!!!!
Het eindfeest was echt super leuk met alle oud bewoners, we hebben het heel leuk gehad de laatste week, ik zal jullie zeggen ik ben donderdag pas gekomen maar ik heb het dat weekend nog nooit zo leuk gehad in het huis het was een top weekend!! Ik zal jullie ook vertellen dat het heel goed gaat met Jeroen hij heeft het heel druk met alles en tussen ons haha we zien het wel ;-) vanavond gaan we in elk geval lekker op stap!!! Met etienne en sabrina gaat het ook goed, ze zien elkaar veel. Met Rik en Tijn ben ik ook al lekker op stap geweest.
Nou ik zal snel weer wat laten horen en ik wil nog even zeggen dat jullie allemaal lief zijn!!!!

Liefs Milica

http://www.bigbrother-milica.nl/
  zondag 3 december 2006 @ 00:40:08 #110
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44093919
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:12 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
Oma
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zondag 3 december 2006 @ 22:07:02 #111
1571 marky
Heerlijk.... sleur
  maandag 4 december 2006 @ 12:14:25 #112
1571 marky
Heerlijk.... sleur
  maandag 4 december 2006 @ 14:34:17 #113
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44131788
Interview met Jeroen staat nu online

http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
  maandag 4 december 2006 @ 15:51:34 #114
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44134518
Jeroen en Milica aan het stappen

  maandag 4 december 2006 @ 17:41:38 #115
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_44138572
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef marky het volgende:
Jeroen en Milica aan het stappen

[afbeelding]
Ik zal blij wezen als ik die vervelende nepsmoel niet meer hoef te zien, blllaaahhhhhh
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_44212029
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ik zal blij wezen als ik die vervelende nepsmoel niet meer hoef te zien, blllaaahhhhhh
ik idem.....brrrrrrr
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')