abonnement Unibet Coolblue
pi_42511040
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hadden we niet afgesproken dat het "Arme-Rob-en-kids"-gezeur naar Media Watchers zou verhuizen?
Weet ik ut..zo vaak ben ik hier nou ook weer niet..maare *sorry* hoor
pi_42512272
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan lijk ik op Lotte Lenya..
Meer op sonja Barend.....
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:59:33 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42650081
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:01:38 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42650148


My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42658145
Big Brother NL: Rob heeft dus wel degelijk losse handjes
vrijdag, 13.10.2006 | 22:30:52 | muworm | BB6 Nieuws

Er moet me toch iets van t hart, wat betreft de zussen Monique en Sabrina.
Ik schrijf dit alleen om opheldering te geven zodat jullie ook een andere kant van het verhaal kennen.
Vind het heel leuk hoor om al die discussies op diverse fora te lezen en je kan ook niet elke bewoner in het huis even sympathiek vinden, maar dat breng mij toch op het punt van de zusjes Monique en Sabrina.

Elk mens heeft zijn minpunten zo ook de zusjes, maar zie altijd alleen maar teksten dat ze verwent zijn en dat het twee domme blondjes zouden zijn.
Nu zo dom zijn ze zeker niet, ze doen zich zelf dom in t huis voor inclusief de kinderstemmetjes en het geaffecteerde accent want deze zijn gewoon nep en dat kwam heel duidelijk naar voren toen Monique tijdens een ruzie met Etienne ineens haar accent en bijbehorende lijzige accent kwijt was en die jongen gewoon vlot van de tongriem gesneden en in onvervalst Hollands die jongen zijn vet gaf.

Maar achter die facade zitten best slimme meiden die gewoon veel van hun kinderen houden, overigens dat verwent valt ook echt reuze mee ze hadden vroeger zowat niks aan hun lijf en een leuke jeugd hebben ze ook niet echt gehad, vandaar dat ze ook op erg jonge leeftijd het ouderlijk huis verlaten hebben.

Hier nog een punt dat ik wil aankaarten het punt Monique en haar gedrag in huis, ze is heel erg close met Tijn op dit moment en ik begrijp heel goed waarom, ze ziet nu eindelijk een man die het beste met haar voor heeft en haar de genegenheid schenkt welke ze in haar leven met Rob zo heeft moeten ontberen.


Echt fijn heeft ze het nooit gehad met Rob, volgens de ouders van klasgenootjes van haar kinderen is ze menig keer mishandeld waarna ze weer een aantal dagen met een blauw oog of zichtbare kneuzingen de kinderen naar school bracht.

Persoonlijk vind ik het niet meer dan logisch dat als er dan iemand anders in haar leven komt die haar dan de zo ontbeerde aandacht en genegenheid schenkt, zeker als die persoon juist heel lief voor haar is naar haar luistert en echt om je geeft, buiten de hardhandige aandacht van haar man, ze daar extra gevoelig voor is en mee gaat in zijn avances.

Mochten jullie je trouwens afvragen waarom er niemand meer van de familie van Monique en Sabrina in de live televisie uitzending te zien is.
Nou dat komt omdat ze niet meer welkom zijn sinds ze gedreigd hebben de boel te slopen daar, vanwege het feit dat wat er in het huis afspeelde tussen Monique en Tijn onder invloed van de alcohol die ze van Big Brother hadden gekregen na de knijper opdracht die met heel weinig slaap en het karige eten van het noodrantsoen toch tot een goed einde was gebracht.

Rob heeft zijn kinderen ondanks dat ze hun moeder erg missen verboden naar Big Brother te kijken en niet omdat ze dan zien wat moeder allemaal in het huis aan het doen is, maar omdat hij er zelf niet naar wenst te kijken, maar gelukkig zijn de kinderen bij de hand genoeg om zo een verbod te omzeilen en zijn dus wel degelijk op de hoogte van de perikelen in het huis en ze hebben hun moeder in lange tijd niet meer zo gelukkig gezien, thuis viel er niet veel te lachen en te genieten voor haar..

Moerwijk

BRON
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:27:59 #156
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42660612
wat een vreselijke man die Rob
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:44:36 #157
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42661058
Als het werkelijk zo is wat hier geschreven staat, dan verbaast me dat niet zo erg. Ik heb vanaf het begin al een dergelijk (maar volkomen onbestemd) gevoel gehad bij de zusjes.

Als het werkelijk zo is, hoop ik dat Mo een wijze les heeft geleerd in BB. En dat daar iets moois uit zal voortkomen.

Ohm mani padme hum.
pi_42667668
Snoet 123 kan hier nu wel een uitgebreid verhaal over Rob vertellen, maar dat is natuurlijk nooit te controleren. Ik zou een dergelijk negatief verhaal ook over Monique kunnen schrijven, als ik van kwade wil ben. Alleen de betrokkenen kunnen hierover de waarheid verschaffen. Stel je voor dat Snoet 123 nog een rekening met Rob te vereffenen heeft, dan is dit een mooie gelegenheid om de eerste klap uit te delen. Anderzijds kan er ook een kern van waarheid in zitten. Ik weet wel dat als dit een leugen is, ze Monique daar niet mee helpt. Die zal, als ze dit later leest, erg verdrietig erover zijn. Ook de kinderen zullen niet blij zijn met zo'n verhaal over hun vader. Die krijgen de zoveelste opdonder. Daarnaast worden de ouders van Monique ook nog even afgebrand. Wat bereik je hiermee?

Ondanks wat Monique wel of niet heeft mee gemaakt, ze heeft nooit het recht om haar kinderen hierin te betrekken. Ik ga dagelijks veel met kinderen om en weet hoe momenteel op Monique haar gedrag gereageerd wordt door de jeugd. En dat is niet mals! Als een deel van alle opmerkingen (en scheldwoorden) haar kinderen bereiken, dan lopen die hele harde tikken op. Bovendien kunnen ze zich hiertegen niet verdedigen. Zover mag je het als moeder nooit laten komen. En Rob als vader ook niet!
Ik gun Monique alle plezier van de wereld en een hele prettige tijd, maar de prijs mag nooit de ellende voor een ander zijn. Ze weet dat ze aan een publiek programma deelneemt en vandaar uit beoordeeld wordt op de normen en waarden die algemeen als acceptabel worden gehanteerd. Daarop wordt ze afgerekend. Heeft ze andere normen en waarden is dat haar goed recht, maar laat ze die dan toepassen in haar eigen leefomgeving en ervoor zorgen dat anderen geen schade oplopen. Dit moet je alleen al doen uit respect voor je naasten. In dat opzicht valt Monique me erg tegen. En met mij vele anderen gezien de berichten op de diverse forums. Jammer, Monique! Hopelijk wordt je snel wijzer.
En Snoet 123, ook een slechte jeugd en/of een slecht huwelijk is nog geen excuus om je nu zo te laten gaan, ten koste van je kinderen! Dat heeft alles met respect te maken!
pi_42668032
Ik ben Fan van Monique en Sabrina.
maar zo'n verhaal van Snoet123 heeft ook altijd twee kanten en waar er twee mensen zijn, hebben er twee schuld.
Maar dat terzijde......ik geniet nog steeds van Mo en Saar en vind het leuk om ze zowel blij als verdrietig te zien.
Want vooral Mo heeft zo'n beetje alle stemmingen al laten zien en geeft daarbij haar hele ziel bloot.
En dat is toch iets wat we van een BB bewoner mogen verwachten, ipv dat iemand volledig in een rol kruipt en we daar niet doorheen kunnen prikken.
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:46:20 #160
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42668209
Als die Rob werkelijk altijd aan het bepalen is wat Monique wel of niet mag doen dan had ze uiteraard never mogen meedoen aan BB aangezien hij dan zijn invloed/macht totaal kwijt is.

Onzinnig dus om te denken dat hij *de baas* is en aangezien ook Mo zich kan uiten (gezien haar gegil tegen haar eigen zusje en tegen Etienne valt dat *ik ben zo zacht en teer* ook best mee.
(was dát misschien wel de ware Monique die even uit haar *kinderolletje* viel?)
pi_42668919
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:19 schreef gdm het volgende:
Snoet 123 kan hier nu wel een uitgebreid verhaal over Rob vertellen, maar dat is natuurlijk nooit te controleren. Ik zou een dergelijk negatief verhaal ook over Monique kunnen schrijven, als ik van kwade wil ben. Alleen de betrokkenen kunnen hierover de waarheid verschaffen. Stel je voor dat Snoet 123 nog een rekening met Rob te vereffenen heeft, dan is dit een mooie gelegenheid om de eerste klap uit te delen. Anderzijds kan er ook een kern van waarheid in zitten. Ik weet wel dat als dit een leugen is, ze Monique daar niet mee helpt. Die zal, als ze dit later leest, erg verdrietig erover zijn. Ook de kinderen zullen niet blij zijn met zo'n verhaal over hun vader. Die krijgen de zoveelste opdonder. Daarnaast worden de ouders van Monique ook nog even afgebrand. Wat bereik je hiermee?

Ondanks wat Monique wel of niet heeft mee gemaakt, ze heeft nooit het recht om haar kinderen hierin te betrekken. Ik ga dagelijks veel met kinderen om en weet hoe momenteel op Monique haar gedrag gereageerd wordt door de jeugd. En dat is niet mals! Als een deel van alle opmerkingen (en scheldwoorden) haar kinderen bereiken, dan lopen die hele harde tikken op. Bovendien kunnen ze zich hiertegen niet verdedigen. Zover mag je het als moeder nooit laten komen. En Rob als vader ook niet!
Ik gun Monique alle plezier van de wereld en een hele prettige tijd, maar de prijs mag nooit de ellende voor een ander zijn. Ze weet dat ze aan een publiek programma deelneemt en vandaar uit beoordeeld wordt op de normen en waarden die algemeen als acceptabel worden gehanteerd. Daarop wordt ze afgerekend. Heeft ze andere normen en waarden is dat haar goed recht, maar laat ze die dan toepassen in haar eigen leefomgeving en ervoor zorgen dat anderen geen schade oplopen. Dit moet je alleen al doen uit respect voor je naasten. In dat opzicht valt Monique me erg tegen. En met mij vele anderen gezien de berichten op de diverse forums. Jammer, Monique! Hopelijk wordt je snel wijzer.
En Snoet 123, ook een slechte jeugd en/of een slecht huwelijk is nog geen excuus om je nu zo te laten gaan, ten koste van je kinderen! Dat heeft alles met respect te maken!
Pardon??? Word ik hier nu persoonlijk aangevallen??? Lees eerst eens goed voordat je hier zomaar iets neerkalkt !!! Onderin zie je duidelijk de BRON vermelding staan waar ik het "verhaal" zag staan. Het is dus niet een verhaal afkomstig van MIJZELF !! Ik heb het slechts gequoted hierheen omdat het over Mo ging. Ik zie dat je op MW(onder de naam nimrod) en op VOL(onder de naam Garfield) mij nu ook "beschuldigt " dat ik dit verhaal de wereld in geholpen heb Wie is er hier nu verkeerd bezig?...

[ Bericht 3% gewijzigd door Snoet123 op 14-10-2006 13:33:57 ]
pi_42669761
Snoet 123, als jij alleen de berichtgever bent dan bij deze mijn excuus. Zo had ik het niet gelezen.
In dit geval wordt de boodschapper afgeschoten, wat niet terecht is.

Dat ik ook Grafield, nimrod of weet ik wat zou zijn is echter geheel onjuist. Hetzelfde verhaal betekent nog niet dezelfde persoon. Er bestaat ook nog zoiets als een groep van personen. Hierin zit jij dus hartstikke fout!
pi_42669927
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:55 schreef gdm het volgende:
Snoet 123, als jij alleen de berichtgever bent dan bij deze mijn excuus. Zo had ik het niet gelezen.
In dit geval wordt de boodschapper afgeschoten, wat niet terecht is.

Dat ik ook Grafield, nimrod of weet ik wat zou zijn is echter geheel onjuist. Hetzelfde verhaal betekent nog niet dezelfde persoon. Er bestaat ook nog zoiets als een groep van personen. Hierin zit jij dus hartstikke fout!
Toevallig dan. Die Nimrid en die Garfield gebruiken Exact dezelfde bewoordingen zelfs Letterlijk!!!!! als jouw reactie hier op Fok
pi_42670443
Klopt. We spelen elkaar stukjes en/of reacties toe. Werkt lekker snel.
pi_42670733
Stumperd

[ Bericht 9% gewijzigd door Snoet123 op 14-10-2006 15:56:32 ]
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:45:47 #166
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42670766
Met MPS ben je nooit alleen
pi_42673782
The same!!! .... diepe zucht.
pi_42674287
Wat ik denk ik bijna voor 100% zeker denk te weten is dat Monique niet het type vrouw is die slaan zal accepteren,haar gedrag in het huis kennende wordt die witheet als haar dat zou gebeuren dus het lijkt me een onzin verhaal,wat ik denk ik wel voor 100% zeker denk te weten is dat Sabrina in een vorige relatie dat wel is overkomen....uitspraken van monique wijzen daar ook op

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 14-10-2006 18:45:05 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42674594
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:21 schreef riri het volgende:
Wat ik denk ik bijna voor 100% zeler denk te weten is dat Monique niet het type vrouw is die slaan zal accepteren
ALLE vrouwen accepteren dat niet...........maar daarom gebeurd het nog wel.

En omwille van de kids (nadat het weer is goedgepraat) blijven vrouwen toch bij hun man.

Maar persoonlijk ben ik het wel met je verhaal eens.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:16:53 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_42675705
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:21 schreef riri het volgende:
Wat ik denk ik bijna voor 100% zeler denk te weten is dat Monique niet het type vrouw is die slaan zal accepteren,haar gedrag in het huis kennende wordt die witheet als haar dat zou gebeuren dus het lijkt me een onzin verhaal.
Ik denk eerder het omgekeerde als ik de reactie van Sabrina zag toen Monique overwoog om het huis te verlaten. Zij zou absoluut ook exit zijn gegaan om haar zus te beschermen.
En witheet worden maakt geen reet uit, dat werkt alleen maar als een rode lap op een stier bij mannen met losse handjes.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42676483
vrouwen die mishandeld worden door hun mannen vertonen een bepaald gedrag waar je als goed observeerder heel snel door hebt waarom dat gedrag er is.
Alles wijst bij Monique erop dat haar dat niet is overkomen...Sabrina haar gedrag is naarmate ze langer in het BBhuis is heel erg verandert....ze heeft veel meer zelfvertrouwen gekregen,het wegkijken als een ander haar aankijkt is ook veel minder dan in het begin.
Weet heel zeker dat haar zoiets wel is overkomen in het verleden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:59:37 #172
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42676651
en wat voor gedrag moet Monique dan vertonen riri?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:01:15 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_42676697
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:59 schreef Suikeroom het volgende:
en wat voor gedrag moet Monique dan vertonen riri?
Ze moet minder wegkijken dan in het begin.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:06:53 #174
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42676825
oh ok nu snap ik 't.. duidelijke zaak
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42677646
Het gedrag als een signaal
Behalve lichamelijke signalen, kun je ook signalen opvangen door het gedrag van de vrouw. Een mishandelde vrouw gedraagt zich vaak slaafs: ze probeert te voorkomen dat ze iets fout doet. Dus ze let steeds op haar man, ze vliegt voor hem, als zijn glas leeg is
bijvoorbeeld. Als er iets mis gaat, zie je haar schrikken omdat ze bang is voor wat haar man ervan zal zeggen. Een man die zijn vrouw mishandelt, wil haar vaak controleren, uit jaloezie of uit angst dat ze anderen in vertrouwen zal nemen. Dat betekent dat hij haar bijvoorbeeld niet alleen over straat laat gaan, of alleen naar de dokter.
Daardoor komt de vrouw in een sociaal isolement: ze onderhoudt haar contacten met vroegere vriendinnen niet en ontwijkt praatjes met de buurvrouw. Dat kan je dus ook opvallen: als iemand contact afhoudt, zich niet aan afspraken houdt en daar eigenlijk
geen goede verklaring voor heeft.
Gezondheidsklachten kunnen ook een signaal zijn. Het zijn dan vaak klachten zoals hoofdpijn, onduidelijke buikpijn, menstruatieklachten, slaapstoornissen. Van die klachten waar de huisarts niet goed raad mee weet. Zulke klachten kun je als vriendin
of buurvrouw ook te horen krijgen. Natuurlijk heb je er ook geen oplossing voor. Het punt is alleen dat je het kunt combineren met andere signalen: met het blauwe oog, de herrie 's nachts, het vreemde gedrag van haar.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')