abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:36:22 #76
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40937219
Nou eh. Ik vind t eigenlijk wel heel erg cool.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40937279
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Hooguit zal hun biologische klok wat ontregeld raken. Dat vitamine D tekort kan opgelost worden met vitaminepilletjes.
vitamines worden niet toegelaten, enkel medicijnen op voorschrift. Het tekort wordt nog erger omdat je, doordat je met beperkt budget eten moet kopen, er vaak enkel geld is voor conserven, goedkoop vlees -lees gehakt, kip enz. en je daardoor ook niet direct met eten je reserves aanvult.

Het vele nietsdoen, slapen en rusten zijn natuurlijk niet direct energievretend maarje merkt het wel.
pi_40937349
briljant idee...ik kijk er nu al naar uit...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:43:40 #79
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_40937420
Ik vind het dubieus. De deelnemers weten nog altijd niet dat ze uitgesloten zullen zijn van zonlicht en buitenlucht. De keuze die ze hebben gemaakt, is gebasseerd op voorgaande edities, waarbij er altijd een tuin was waar de bewoners zonder beperking gebruik van konden maken. Zonlicht is essentieel voor de gezondheid van de mens. Net zoals voeding dat is. Ook daar moet Big Brother in voorzien.
pi_40937485
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef Tissik het volgende:
Net zoals voeding dat is. Ook daar moet Big Brother in voorzien.
Water en brood is ook voedsel

Wees er maar zeker van dat Endemol niks doet wat ook maar ergens onwettig zou zijn... daar zijn ze veel te ervaren televisiemakers voor.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:49:41 #81
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_40937544
Hummie d'r oog is op dit stukje gevallen op de FONTEINE.COM site:

Door het gebrek aan voldoende daglicht kunnen oa de volgende klachten optreden:

  • (extreme) vermoeidheid
  • abnormaal veel behoefte aan slaap,
  • een langere slaapduur en vaak toch uitgeput wakker worden
  • somberheid, onevenwichtigheid en zelfs depressie
  • concentratieproblemen
  • minder behoefte aan sociale kontakten
  • prikkelbaarheid
  • onverklaarbare spierpijn en aandoeningen die in het voorjaar weer zijn verdwenen.

    en dacht toen: zet een stel mensen in een huis, laat de haan kraaien, laat ze opdrachten vervullen en hou ze kort, dan komen de problemen vanzelf waardoor de kijkcijfers omhoog schieten.
  • er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
      Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:52:00 #82
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_40937594
    Wat ook cool gaat worden, is het bekijken van de reacties van de bewoners als ze dit horen.

    Ze hebben natuurlijk allemaal nagedacht over hoe ze over zullen komen op TV. Veel aandacht is besteed aan het aanschaffen van een coole zonnebril. Deze is grondig getest voor de spiegel. De grootste ijdeltuiten zagen zichzelf al zitten, gevangen in een camerashot op een bankje in de tuin, dromerig voor zich uitstarend in het winterzonnetje, een wolkje gecondenseerde lucht uitademend. Misschien heeft een enkeling deze 'stille wateren diepe gronden-pose' zelfs al geoefend.
    Helaas, niets van dat alles. Het wordt stinken en je aan elkaar doodergeren in dat muffe hol.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:53:15 #83
    143426 Tissik
    Of wie dan ook...
    pi_40937630
    Deze wonderlijke hybride onder de vitamines heeft een aantal belangrijke functies”, legt VU-onderzoeker Rob van Dam uit. “Vitamine D houdt de calciumhuishouding in het bloed op peil. Het stimuleert de calciumopname uit de darmen en voorkomt dat de nieren teveel calcium uitscheiden.” Hierdoor zorgt vitamine D voor een gezonde botstructuur in het lichaam. Zonder vitamine D ontstaan er botafwijkingen. “Denk aan rachitis bij kinderen of osteomalacie bij volwassenen. Dat zijn aandoeningen die voortkomen uit een tekort aan calcium in het bot. Daarnaast kan een minder ernstig vitamine D tekort klachten geven als spierpijn en ernstige vermoeidheid.” De laatste tijd vermoeden wetenschappers dat vitamine D ook een rol speelt bij een reeks andere lichamelijke processen, zoals celdifferentiatie, het functioneren van het immuunsysteem en de zogenoemde ‘gecontroleerde celdood’, een mechanisme dat zorgt voor continue vernieuwing van onze lichaamscellen. “Zonder vitamine D raken deze lichaamsprocessen verstoord,” stelt Van Dam, die daarmee een directe link legt met tumorgroei en kanker.

    http://www.vumc.nl/commun(...)/vitamine.html~hoofd
    pi_40937661
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef Tissik het volgende:
    Ik vind het dubieus. De deelnemers weten nog altijd niet dat ze uitgesloten zullen zijn van zonlicht en buitenlucht. De keuze die ze hebben gemaakt, is gebasseerd op voorgaande edities, waarbij er altijd een tuin was waar de bewoners zonder beperking gebruik van konden maken. Zonlicht is essentieel voor de gezondheid van de mens. Net zoals voeding dat is. Ook daar moet Big Brother in voorzien.
    Ik gok dat het BB-huis 1 deur heeft, en daar kan iedere bewoner gebruik van maken. Hij of zij kiest er zelf voor om te blijven, weggaan kan ALTIJD.
    Big dick.
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:01:59 #85
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_40937893
    Goed nieuws!

    Een finale met alleen maar menselijke wrakken.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      Donald Duck held vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:03:59 #86
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_40937962
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 14:52 schreef Gert het volgende:
    Wat ook cool gaat worden, is het bekijken van de reacties van de bewoners als ze dit horen.

    Ze hebben natuurlijk allemaal nagedacht over hoe ze over zullen komen op TV. Veel aandacht is besteed aan het aanschaffen van een coole zonnebril. Deze is grondig getest voor de spiegel. De grootste ijdeltuiten zagen zichzelf al zitten, gevangen in een camerashot op een bankje in de tuin, dromerig voor zich uitstarend in het winterzonnetje, een wolkje gecondenseerde lucht uitademend. Misschien heeft een enkeling deze 'stille wateren diepe gronden-pose' zelfs al geoefend.
    Helaas, niets van dat alles. Het wordt stinken en je aan elkaar doodergeren in dat muffe hol.
    Goed omschreven
    idd een erg bekend shot uit veel bb-editities
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:04:19 #87
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_40937970
    Wat zullen die mensen in dat huis balen zeg. Iedereen lijkbleek. Ja BB word cool.
    Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
    Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
    Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:08:04 #88
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_40938070
    Lijkt me niet goed voor je, zo zonder daglicht...
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_40938083
    Heerlijk, dit allemaal
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:09:35 #90
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_40938115
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
    Lijkt me niet goed voor je, zo zonder daglicht...
    Sprak hij met gevoel voor understatement.
    Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
    Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
    Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:50:38 #91
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40939328
    De beloftes zijn allemaal spannend en heftig, maar er komen natuurlijk talloze uitzonderingen op die het geheel een stuk minder heftig maken, verwacht ik zo
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:50:42 #92
    128015 BONG4002
    Account gesloten.
    pi_40939331
    Ik verwacht dat ze best zo heel af en toe mogen "luchten" eigenlijk, deze aankondiging is gewoon ook een lokkertje om kijkers te trekken, ik kan me niet voorstellen dat ze daadwerkelijk de volledige BB periode zonder daglicht komen te zitten en ze niet de tuin in mogen...
    Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:51:14 #93
    128015 BONG4002
    Account gesloten.
    pi_40939341
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef Zhenar het volgende:
    De beloftes zijn allemaal spannend en heftig, maar er komen natuurlijk talloze uitzonderingen op die het geheel een stuk minder heftig maken, verwacht ik zo
    Haha, zoiets bedoelde ik dus met mijn post vlák na jou
    Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:51:26 #94
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_40939349
    Als ze niet naar buiten mogen en dus niet kunnen zonnen (mocht het óóit weer mooi weer worden) dan lopen wel wel een flink zooitje mooie captures mis
    My soul is painted like the wings of butterflies
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:53:00 #95
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_40939397
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 15:51 schreef scanman01 het volgende:
    Als ze niet naar buiten mogen en dus niet kunnen zonnen (mocht het óóit weer mooi weer worden) dan lopen wel wel een flink zooitje mooie captures mis
    aan de andere kant: ze hebben een zwembad... dat biedt weer mogelijkheden voor nieuwe caps
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_40939464
    Onderzeebootbemanning mag wel langere tijd verstoken blijven van daglicht en heeft geen vrijwillige keus hierin. De BB-bewoners kunnen naar huis op elk moment dat ze dat willen en dan staat de hele wereld op zijn kop (lees www.telegraaf.nl pagina privé de reacties als voorbeeld). Sommige criticasters roepen dat de arbo-dienst ingeschakeld moet worden en zelfs dat er arbeidscontracten getekend zijn. Wat een waanzin. Ik zie al dat de bewoners straks een rookvrije werkruimte gaan eisen en de bond inschakelen....haha. Natuurlijk worden er contracten opgemaakt, maar een arbeidscontract?...neuh
      Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:57:30 #97
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_40939545
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 15:51 schreef scanman01 het volgende:
    Als ze niet naar buiten mogen en dus niet kunnen zonnen (mocht het óóit weer mooi weer worden) dan lopen wel wel een flink zooitje mooie captures mis
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:57:46 #98
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_40939552
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    aan de andere kant: ze hebben een zwembad... dat biedt weer mogelijkheden voor nieuwe caps
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      Donald Duck held vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:58:39 #99
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_40939569
    en bewoners van supermax gevangenissen zien ook geen daglicht en die overleven het ook
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:01:07 #100
    134710 bb-millie
    pragmatisch gestoord
    pi_40939633
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
    en bewoners van supermax gevangenissen zien ook geen daglicht en die overleven het ook
    Jawel, die luchten toch altijd ff?
    Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')