abonnement Unibet Coolblue
pi_40896711
quote:
Veren in de reet steken en afkraken maar

We hebben al heel wat programma's gehad waarin activiteiten met sterren worden uitgevoerd. Maar BNN lijkt nu een goudmijntje in handen te hebben met Ranking with the Stars. Hierin strijden tien bekende vrouwen met als inzet: wie kent zichzelf en de anderen het beste? Oftewel: veren in de reet steken en afkraken maar. Zeker als je je bedenkt dat Paul de Leeuw het geheel presenteert.

Het programma wordt gemaakt naar een Japans format. De vrouwen krijgen vragen voorgelegd over zichzelf en anderen. De deelneemsters rangschikken zichzelf en negen medespeelsters. Hun motivatie voor de ranglijst, verrassende uitspraken over en weer, vormt de kracht van het programma. De vragen worden ook voorgelegd aan honderd mannen. De vrouw die het meest in de buurt komt van het antwoord van het mannenpanel, wint het spel. BNN maakte de namen van de deelnemende vrouwen dinsdag nog niet bekend.

Juist dat laatste is een spannend element. Volgens mij is er geen BN'er zo gek om zichzelf zo in de waagschaal te stellen. Maar met de tongue-in-cheek-aanpak van BNN en Paul de Leeuw kan het juist heel grappig zijn en misschien zelfs een enorme boost aan de carrière geven. Nu al leuker dan Dancing on Ice en Sterren dansen op het IJs en alle andere spin-offs!

Het was overigens al bekend dat Vara-gezicht Paul de Leeuw een uitstapje maakt naar BNN. Binnenkort doet KRO-presentatrice Yvon Jaspers hetzelfde.
Whehe, dat klinkt wel erg cool! Ben benieuwd
pi_40897584
Hmm... afwachten of dit leuk word
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:33:55 #3
23137 Thegeronimo
Ich bun ut mer....
pi_40898711
quote:
Sleur Alert: Paul zoekt publiek!

Paul de Leeuw is vorige week in de vergaderruimte van het BNN-hoofdkwartier gesignaleerd. Het zag er allemaal heel geheim uit wat daar binnen gebeurde, maar nu is het toch uitgelekt: vanaf 8 december gaat De Leeuw Ranking the Stars presenteren voor BNN!

De Leeuw doet het niet helemaal alleen. Hij krijgt hulp van tien beroemde Nederlandse vrouwen, die elkaar eens precies gaan vertellen wat ze van de ander vinden. Dat wordt vuil spuiten (of slijmen)… In ieder geval gaat Paul alles in de strijd gooien om er voor te zorgen dat de dames zich helemaal blootgeven.

Wil jij Paul en zijn vrouwen live zien tijdens de opnames? Dat kan op 7, 8, 12 en 13 september van 9.30 tot 15.00 uur in Hilversum. Meld je aan via rankingthestars@bnn.nl
pi_40901094
Lijkt me een tof programma . Zeker in combinatie met Paul als presentator .
pi_41167331
Ik heb me al aangemeld als publiek!
Lijkt me leuk!
pi_41599203
quote:
Echte sterren in BNN's Ranking with the Stars

We hebben al heel wat 'with the Stars-programma's' gehad op tv, maar nooit telde zo'n show alleen maar sterren. BNN is de eerste die daar verandering in brengt met Ranking with the Stars, gepresenteerd door Paul de Leeuw. Hij heeft tien bekende Nederlanders bereid gevonden om zich de hemel in te laten prijzen of juist de grond in te laten boren. Onder andere Katja Schuurman (foto: Greg Williams), Victoria Koblenko, Georgina Verbaan, Daphne Bunskoek en Chantal Janzen doen mee aan het programma naar Japans voorbeeld. De deelneemsters rangschikken zichzelf en negen medespeelsters. Hun motivatie voor de ranglijst, verrassende uitspraken over en weer, vormt de kracht van het programma. De vragen worden ook voorgelegd aan honderd mannen. De vrouw die het meest in de buurt komt van het antwoord van het mannenpanel, wint het spel.


Bron
pi_41779900
Vandaag bij de opnames geweest en het was hilarisch!
De 10 dames die mee doen:
Milika Peterzon
Leontine Borsato
Katja Schuurman
Georgina Verbaan
Sophie Hilbrand
Yvon Jaspers
Victoria Koblenko
Fiona Hering
Daphne Bunskoek
Chantal Janzen.

De uitzendingen zijn wekelijks te zien vanaf vrijdag 8 december om 21.30 uur.
Kijken dus! Het is echt heel erg grappig!
pi_41780438
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
Vandaag bij de opnames geweest en het was hilarisch!
De 10 dames die mee doen:
Milika Peterzon
Leontine Borsato
Katja Schuurman
Georgina Verbaan
Sophie Hilbrand
Yvon Jaspers
Victoria Koblenko
Fiona Hering
Daphne Bunskoek
Chantal Janzen.

De uitzendingen zijn wekelijks te zien vanaf vrijdag 8 december om 21.30 uur.
Kijken dus! Het is echt heel erg grappig!
Leuk!
Zijn, misschien op Milika na, ook echte A-sterren.. dus geen stomme C BN'ers zoals bij de ijsshows enzo
  woensdag 13 september 2006 @ 21:28:52 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41783385
Ow kom maar op, ik ben er klaar voor!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41783841

Sfeerplaatje!
Georgina was haar blaadje vergeten, dus die was even kwijt.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:49:17 #11
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41784145
Kan best een leuk programma zijn.
Zeker als Paul de Leeuw presenteert.
  woensdag 13 september 2006 @ 22:18:45 #12
88233 Steve
Still the best.
pi_41785210
Leuke sterren! En het format klinkt wel aardig.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_43355405
quote:
Tien bekende vrouwen in BNN's Ranking the Stars

De namen van de tien bekende vrouwelijke sterren van BNN’s Ranking the Stars zijn bekend. Het door Paul de Leeuw te presenteren programma is een 'spannende, confronterende en vooral humoristische personalityshow waarin tien vrouwelijke sterren zichzelf blootgeven', volgens BNN.

Het programma laat zien hoe de vrouwen er zelf over denken en hoe ze naar anderen kijken. De tien BV'ers zijn: Katja Schuurman, Fiona Hering, Leontine Borsato, Victoria Koblenko, Chantal Janzen, Sophie Hilbrand, Yvon Jaspers, Daphne Bunskoek, Georgina Verbaan en Milika Peterzon. Zij gaan vanaf 8 december de strijd met elkaar aan.

Elke week worden de dames vragen voorgelegd over zichzelf en over de anderen. De vrouwen moeten een lijstje maken van één tot en met tien waarin ze zichzelf en de anderen moeten rangschikken. Dezelfde vraag is gesteld aan een panel van 100 mannen. De vrouw met de meest overeenkomstige antwoorden wint het spel.

Een BNN-woordvoerder: Ondertussen leren we de vrouwen veel beter kennen, want elke plaats op de lijst moet wel gemotiveerd worden. Dat kan leiden tot verrassende uitspraken over en weer, want wie zet je op plaats tien en wie op plaats één en waarom? Alle tien vrouwen worden regelmatig en veelvuldig geportretteerd in de media. Zo ontstaan beeldvorming en imago's.
pi_44020161
quote:
Bekende vrouwen met billen bloot in Ranking the Stars
Geplaatst op 30-11-2006 om 11:59

Wie zal het hardst wraak nemen op haar ex? Van wie horen we over vijf jaar niks meer? En wie heeft de slechtste kledingsmaak? Dit zijn enkele vragen die de tien bekende vrouwelijke sterren krijgen voorgelegd in het nieuwe BNN- programma Ranking the Stars. Katja Schuurman, Fiona Hering, Leontine Borsato, Victoria Koblenko, Chantal Janzen, Sophie Hilbrand, Georgina Verbaan, Daphne Bunskoek, Milika Peterzon en Yvon Jaspers gaan vanaf vrijdag 8 december met de billen bloot.

Ook pikantere onderwerpen gaan over tafel in het nieuwe Ranking the stars. Wie van de vrouwen heeft wel eens een trio gedaan? Wie liegt het meest om haar zin te krij- gen? En van wie is het het meest waarschijnlijk dat ze er een minnaar op na houdt?

Elke aflevering speelt presentator Paul de Leeuw twee rondes, ontfutselt hij de dames de antwoorden en legt hij de dames het vuur aan de schenen. De antwoorden van de tien vrouwen worden vergeleken met die van 100 mannen. De vrouw met de meest overeenkomstige antwoorden wint het spel.
pi_44025993
Volgende week dus, vrijdag 20:30-21:20, op NED3.
  donderdag 30 november 2006 @ 17:47:29 #16
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44029504
Dit wil ik zien
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:43:55 #17
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44047239
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit wil ik zien
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:37:05 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44049795
jammer van Paul de Leeuw, daar hadden ze toch wel iemand anders voor kunnen krijgen?
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:51:59 #20
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_44049991
Kan een grappig programma worden
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:43:40 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 1 december 2006 @ 19:50:18 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44064023
Ik vind dat Paul niet thuishoort bij BNN. Ik kan me hem gewoon niet ergens anders dan bij de Vara voorstellen denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_44097029
Komt a.s. vrijdag, ben benieuwd
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_44098001
Ik ben benieuwd. Maandag doet Paul ook Katja Versus De Rest, krijgen we gelijk een voorproefje.
  zondag 3 december 2006 @ 11:11:05 #25
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44098057
Gisteren was Chantal Janzen bij Paul.Ik ben benieuwd naar morgen Katja versus Paul !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')