Ik heb er ergens iets over gelezen. Ze nemen geloof ik het lijntje van Maastricht naar Heerlen over en daar komen dan nieuwe "light rails" treinen te rijden. Maar wat er met dat andere lijnte gebeurt heb ik eigenlijk niets van gehoord. In het begin zullen ze zowiezo de huidige treinen van NS blijven huren. En welicht zelf nieuwe bestellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef Klonk het volgende:
Oeh, nog een vraag, de NS gaat binnenkort stoppen met rijden op het maaslijntje, weet iemand al of Veolia de buffels gaat huren of dat ze nieuw materiaal gaat kopen
Wadlopersssssssssssssssssquote:Maar wat er met dat andere lijnte gebeurt heb ik eigenlijk niets van gehoord.
tof, bedanktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, heb ik al gedaan, gisteren, in dat topic
Drgl goederen? www.somda.nl
moet je je wel ff aanmelden Daarna gaat er een wereld voor je openquote:
idd gelijk aangemeld, zie dat mijn treintjes naar Vise in Belgie gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
moet je je wel ff aanmelden Daarna gaat er een wereld voor je open
Die drgl komt trouwens oorspronkelijk van www.rolandrail.net
Op korte termijn worden gewoon de Buffels van NSFS gehuurd voor 16.000 per maand ex. BTW. Als Veolia denkt iets nieuwers/godkopers te willen, moet ze dat maar doen, maar er is nog niets van bekend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef Klonk het volgende:
Oeh, nog een vraag, de NS gaat binnenkort stoppen met rijden op het maaslijntje, weet iemand al of Veolia de buffels gaat huren of dat ze nieuw materiaal gaat kopen
Je vergeet één belangrijke factor: het feit dat (hoogswaarschijnlijk) de SGM2-tjes ook een modernisering gaan krijgen a la SGM3 en dus lekker in dienst gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Argh!
Overigens: NS had het over een stel reservetreinen die ze nog hebben. Ik heb geen flauw idee welke treinen ze bedoelen. ICK dat op reserve stond was géén 150 bakken, maar 70. En deze zijn de afgelopen weken al in dienst gesteld. De reserve is momenteel dus nabij nul. Totdat Arriva de Wadlopers teruglevert, SM'90 wordt gereanimeerd, Plan U toch niet naar Slowavenië gaat. Et cetera et cetera. Ik plan alvast een korte vakantie in vanaf 10 december.
De SGM-II's zijn inderdaad terug, maar die staan volgens mij nu niet in groten getale te niksen, ik zag er net nog een de fly-over in Utrecht berijden. En ook deze treinen gaan in revisie. Weliswaar is dan al het SGMm klaar, maar toch mis je weer een deel van het park. Het zelfde geldt voor het ICM. Ook dat gaat binnenkort in revisie waardoor er een aantal stellen in de werkplaats zal verblijven. Al met al zul je het SGM-II dan eerder nodig hebben om wat gaten te stoppen dan om structurele uitbreidingen te realiseren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Je vergeet één belangrijke factor: het feit dat (hoogswaarschijnlijk) de SGM2-tjes ook een modernisering gaan krijgen a la SGM3 en dus lekker in dienst gaan.
Verder denk ik dat huur van Duitse rijtuigen gezien het loc-overschot een reële optie is.
Lachen joh, de 3523 gaan rijden met 8 DH1tjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die wadlopers gaan nog mooi even mee
Op zich lijkt het me kneiterstoer om dat over de Utrechtboog te zien gaan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lachen joh, de 3523 gaan rijden met 8 DH1tjes
Tsss watje!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou vandaag dat ding ook p de foto zetten, in Leeuwarden.
Maar het is kloteweer
En dan is dit nog maar 2006quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die hele dienstregeling klopt dus helemaal niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |