abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:28:59 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40907128
Ja niet dus. Ik heb vrijdagavond een etentje, en daarna heb ik twee weken tentamens. Lekkere planning dus Talpa.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_40907142
Ik ga vanavond alles installeren wat ik nodig heb voor screenshots. Vanavond een nieuw stekkertje kopen en een dikkere coax kabel.... Aansluiten en alles checken. Morgenavond chips en rose inslaan. Mijn slaapzak van zolder afhalen (ik heb het altijd koud), mijn computer kamer opruimen, zodat ik de ruimte heb om relaxed te zitten. Nieuwe batterijen in me toetsenbord en muis......

Mijn vriendje er op voorbereiden dan BB weer begint, want dat weet hij nog niet. Gelukkig gaat vriendjelief zondag heel de dag naar Rotterdam (ivm met die races). Dus ik kan heel de zondag kijken....

En kijken maar

Trouwens.... gaan ze morgen dan de opnamens maken voor de kick off van zondag?
pi_40907608
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:27 schreef Sjummie het volgende:
Ik ga op vakantie !! BB
Dat denk je maar.

Dat is onderdeel van mijn voorbereiding op BB6:
Alle kneuzen die nutteloze opmerkingen in het BB6 forum komen maken deporteren.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:50:01 #29
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_40907701
Ik hoop dat mijn nieuwe pctje dan op orde is zodat ik ook fijn kan kijken.. en anders via dit bakkie
Hapjes en drankjes in de aanslag uiteraard..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_40908629
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
Ik ben de hele week al proef-keps aan het maken!
Aangezien de streams nog niet begonnen zijn, zet ik een lekker geil fillempie uit m'n collectie op en dan ga ik keppe.
Zoals je ziet is de echte scherpte er nog niet, maar voor vrijdag gaat het me lukken om binnen het filmkader te blijven.

(...)
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:28:00 #31
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40908730
Ik moet zeggen, ik krijg er nu wel zin in. En ik wil een Ralph in t huis.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40908766
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:

[afbeelding]
Is dat een interactieve DVD, dat je ook kan 'rippen' en 'branden'?

Geil.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40908906
Gezellig al die rokers hier

Slof JPS heb ik al binnen. Lekker met een fles bubbelwater en toastjes brie vanaf een uur of 21:00u hier. De voorbeschouwing is altijd het spannendst.

Streams zijn uitgetest. Reserve programma's staan nog onder handbereik op de vaste pc. Hoop zo snel mogelijk te kunnen achterhalen wat de namen van de nieuwe bewoners zijn. Dat blijkt toch altijd een opstarteuvel te zijn voor wat betreft een goede communicatie in de SV

Verder ga ik proberen om wat neutraler te zijn in de beoordeling van de mensen. Of het nu aan mij ligt of aan de onwennigheid van de mensen in het huis.....? Vorig jaar vond ik Joost na de eerste paar uur een grote eikel en Dido een interessante vrouw.

Dat veranderde voor beiden dramatisch ;180 graden.....



-edit: Joost vergeten te noemen als de grootste eikel na een paar uur....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_40908986
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:34 schreef Nostalgist het volgende:
(...)
Vorig jaar vond ik WIE? na de eerste paar uur een grote eikel
(...)
pi_40909074
zie edit: Joost zat de eerste paar uur tegen iedereen te vertellen dat hij zijn vriendinnetje moest zeggen dat hij een paar maanden wegging, net nu ze zelf terugkwam uit Amerika...

Gelukkig werd hij gedurende het programma een stuk minder zeurderig
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_40909118
Ja, van Joost heeft niemand meer last gehad na het begin...
pi_40909180
reactie op OP: Mijn voorbereiding = pc aanzetten, streams opzoeken, lucifers klaarleggen...
pi_40909302
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:43 schreef OpaLing het volgende:
Ja, van Joost heeft niemand meer last gehad na het begin...
Nee, gelukkig zat hij vaak in een hoekje met een boekje en drong hij zich niet op om spelletjes te spelen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_40909415
Ik krijg morgen de sleutel van mn huis, ge-wel-di-ge timing!

Dat word dus afkicken voor het uberhaubt al is begonnen...
pi_40912133
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
Ik ben de hele week al proef-keps aan het maken!
Aangezien de streams nog niet begonnen zijn, zet ik een lekker geil fillempie uit m'n collectie op en dan ga ik keppe.
Zoals je ziet is de echte scherpte er nog niet, maar voor vrijdag gaat het me lukken om binnen het filmkader te blijven.

[afbeelding]


Dat gaat lukken Gert
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_40912232
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:43 schreef Gert het volgende:

[..]

harrie1


Hij heefd de zelfde schrijfsteil als jou
alleen maakd hij iets meer
spelfouten
en hij woont
In het Noorden
En is de kreatiev vader
van de fameuze fokstok
De orginele, wel te verstaan
en niet die neppert, die nu
rondwaard
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_40913139
Niet:
- ik ga niet de kick off kijken (aanstellerij vind ik het)
- ik ga niet mijn huisgenoten waarschuwen (das vragen om problemen)
- ik ga niet de Talpa site lezen van tevoren

Ik switch de streams aan, en val er midden in.
Ik kijk trouwens ook niet naar de terugblik programma's.

Wat doe ik hier dan?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:05:54 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40913195
Ik ga racen van mijn werk naar de kick-off, en dan racen naar huis voor de streams.
En mijn vrienden beginnen nú al te jammeren dat ik geen tijd meer voor ze heb en dat ze niet tot eind december willen wachten met afspreken.

Het hoogtepunt was een man die vroeg: "Maar kan ik dan niet bij jou komen zitten kijken wat jij met Big Brother doet?"
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40913247
zorgen dat de tafel beetje netjes is. Grote asbak, alle boeken weg , heb ik dan toch niet nodig.
pakje shag. Heb BB streams zip al gedownload en werkt.

misschien nog een biertje er bij, en dan kijken.

Nee ik heb geen zin om de eerste 2 dagen te missen. Hoop dat deze BB net zo sensationeel begint als BB 3
pi_40913430
quote:
Nee ik heb geen zin om de eerste 2 dagen te missen. Hoop dat deze BB net zo sensationeel begint als BB 3
Qua interactie in het huis dan, mag ik hopen.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:19:00 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40913648
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef itsme het volgende:
zorgen dat de tafel beetje netjes is. Grote asbak, alle boeken weg , heb ik dan toch niet nodig.
pakje shag. Heb BB streams zip al gedownload en werkt.

misschien nog een biertje er bij, en dan kijken.

Nee ik heb geen zin om de eerste 2 dagen te missen. Hoop dat deze BB net zo sensationeel begint als BB 3
Binnen een kwartier poste er toen al iemand op het forum dat Kel omgebouwd was!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40914394
O wat was dat mooi. Wij zagen op de streams dat Kelly bij Andries in bed kroop en wij wisten meer dan hij wist.

Prachtig.
pi_40916025
- Websites bookmarken met streams (voor als er 1 het niet doet)
- Genoeg sigaretten, chips en cola in huis halen

Mind the gap
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 21:53:10 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40917194
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef Sanne het volgende:
Het hoogtepunt was een man die vroeg: "Maar kan ik dan niet bij jou komen zitten kijken wat jij met Big Brother doet?"


Wat zei je? "Jawel, onder m'n bureau".
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:59:09 #50
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_40917430
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef itsme het volgende:
zorgen dat de tafel beetje netjes is. Grote asbak, alle boeken weg , heb ik dan toch niet nodig.
pakje shag. Heb BB streams zip al gedownload en werkt.

misschien nog een biertje er bij, en dan kijken.

Nee ik heb geen zin om de eerste 2 dagen te missen. Hoop dat deze BB net zo sensationeel begint als BB 3
uh... BB Stream zip downloaden... hoe wat waar?
... en huiver mee
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')