abonnement Unibet Coolblue
pi_40876332
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:
WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)
ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die 'pure' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een 'bloodfued' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Een paar sterren van ROH:

Samoa Joe
CM Punk (Heeft nu een WWE contract, zit bij ECW)
Frankie Kazarian
Austin Aries
Low-Ki
Colt Cabana
Spanky
Matt Hardy (voordat hij weer terug naar WWE kwam. Hij noemde ROH nog in een interview)
Christopher Daniels
Homicide

Austin Aries is op dit moment kampioen, zover ik weet. Hij won de titel in een match van 90 minuten tegen CM Punk.

Verder weet ik er ook niet zoveel van, omdat ik alleen maar losse matches weet te vinden om te downloaden. Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De vorige topics:
http://forum.fok.nl/topic/684669
Deel 2 kan ik niet vinden
http://forum.fok.nl/topic/269492
http://forum.fok.nl/topic/888571

Hier de op
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:06:57 #2
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40876404
volgens mij kent hij idd de betekenis niet helemaal
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_40876467
Ik ben benieuwd naar Summerslam. (verkapte TVP)
pi_40877233
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef MrSASO het volgende:
Ik ben benieuwd naar Summerslam. (verkapte TVP)
ik ook
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_40877432
je kan ppv live kijken en raw enzo ook. Is een website die streams uitzend van live events (ook nba/nhl/nfl/nascar etc etc). Maar daar zit je toch niet op te wachten, 4 uur snachts nederlandse tijd op zondag maandag dinsdag en vrijdag

[ Bericht 23% gewijzigd door Fugie op 16-08-2006 19:51:08 ]
pi_40879129
heeft geen zin om live te kijken. misschien zul je een matige stream kunnen vinden.. maarja als je gewoon 12 uur wacht heb je hem gedownload in prima kwaliteit. en dan kun je nog stukken overslaan ook!
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_40879331
streams van die site waren vrij goed hoor, ik keek altijd nascar op zondagavond Kon ik lekker bij in slaap vallen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:03:27 #8
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40880175
de ppv's kan je toch ook gewoon via wwe.com kopen & kijken? Dat meen ik ooit gezien te hebben ergens
pi_40883438
http://www.streamtvnow.tv/board/index.php

dit was de site die streams doorstuurt, zitten ook wat mensen die wwe volgen.
kost alleen wel een paar dollar per maand
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:26:41 #10
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40884454
Kopen ja
Niet gratis dus.
pi_40887676
hoorde net dat uberworstelaar brock lesnar k1 gaat doen
pi_40887834
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Fugie het volgende:
hoorde net dat uberworstelaar brock lesnar k1 gaat doen
Die Lesnar gaat daar echt een flink pakslaag krijgen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:50:41 #14
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_40887980
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:47 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Die Lesnar gaat daar echt een flink pakslaag krijgen.
hij gaat k1 hero's doen, dat is inclusief grondgevechten als ik het goed heb. Worstelaars hebben een hele goede achtergrond om goed te zijn in mma. Randy Couture was ook een worstelaar net zoals Matt Lindlan. Brock is daarbij ook nog eens achterlijk sterk en hij heeft in het verleden al bewezen dat hij een idiote conditie heeft/had. Ik zie het nog niet zo somber in voor ome Brock
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_40888552
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Paxlie het volgende:

[..]

hij gaat k1 hero's doen, dat is inclusief grondgevechten als ik het goed heb. Worstelaars hebben een hele goede achtergrond om goed te zijn in mma. Randy Couture was ook een worstelaar net zoals Matt Lindlan. Brock is daarbij ook nog eens achterlijk sterk en hij heeft in het verleden al bewezen dat hij een idiote conditie heeft/had. Ik zie het nog niet zo somber in voor ome Brock
MMA geef ik hem een kans, maar gevechten staand is Brock Lesnar volstrekt kansloos tegen een echte Kickboxer.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:39:56 #16
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40894558
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Comment on the quarter million wwe diva search..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:12:04 #17
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40895104
Brock was nationaal college kampioen worstelen en kan echt wel wat grepen en counters hoor, als Brock goede training krijgt in het staand vechten denk ik dat hij best nog wel een eind kan komen. De man is gewoon een freak of nature, ZO sterk, ZO snel, ZO wendbaar met een conditie van jewelste....ik zou hem niet graag tegenover me zien in de ring als hij getraind heeft
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_40903666
mwa hij is te groot en log voor k1, een slimme vechter schopt 10x vol tege zijn been en hij kan nix meer
pi_40903696
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:11 schreef Fugie het volgende:
mwa hij is te groot en log voor k1, een slimme vechter schopt 10x vol tege zijn been en hij kan nix meer
Heb je hem ooit in een vechtpartij gezien? Hij schijnt al langere tijd met Pat Miletich en Royce Gracie te trainen dus onderschat hem nou maar niet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_40904813
Ken Shamrock is naar UFC gegaan en deed het naar behoren meen ik te weten. Te groot en Te log voor K1 dat is Bob Sapp. Die gozer kan hard hitten maar is drie keer niks, na vier keer zwaaien met zn armen hijgt hij als een paard met bronchitis.

En nu ik toch een leuke ezelsbruggetje kan maken met MMA, Goldberg die daar een hele grote fan van is heeft een holding deal getekend bij Spike. Dus hij kan misschien naar TNA gaan maar misschien ook naar UFc dat op dezelfde zender word uitgezonden.

@Tazmaniac
Had je echt niks beters te doen? Heb je dat gezien of heb je erover gelezen? Alsjeblieft zeg me dat je het ergens per ongeluk hebt gelezen..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_40904860
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:58 schreef roepdeman het volgende:
Ken Shamrock is naar UFC gegaan en deed het naar behoren meen ik te weten. Te groot en Te log voor K1 dat is Bob Sapp. Die gozer kan hard hitten maar is drie keer niks, na vier keer zwaaien met zn armen hijgt hij als een paard met bronchitis.

En nu ik toch een leuke ezelsbruggetje kan maken met MMA, Goldberg die daar een hele grote fan van is heeft een holding deal getekend bij Spike. Dus hij kan misschien naar TNA gaan maar misschien ook naar UFc dat op dezelfde zender word uitgezonden.

@Tazmaniac
Had je echt niks beters te doen? Heb je dat gezien of heb je erover gelezen? Alsjeblieft zeg me dat je het ergens per ongeluk hebt gelezen..
Ken Shamrock deed UFC, ging toen naar WWE en vervolgens weer naar UFC
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:01:57 #22
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40904882
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:58 schreef roepdeman het volgende:

@Tazmaniac
Had je echt niks beters te doen? Heb je dat gezien of heb je erover gelezen? Alsjeblieft zeg me dat je het ergens per ongeluk hebt gelezen..
Ik zat op een nieuwssite te kijken over wrestling en daar stond dat ook tussen, dus niet geheel per ongeluk.. ik spoel altijd door tijdens raw en smackdown maar wat ik van haar gezien heb is echt 10x niks.. hyperactief ***wijf
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_40905690
@ Paxlie
Dope wist niet dat hij ervoor ook zat

@Taz
Ik heb me echt mateloos geirriteerd de afgelopen tijd aan die dametjes. Zonde van de tijd die beter had kunnen worden besteed aan good wrestlers like Snitsky en Umaga.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:45:41 #24
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40905937
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:34 schreef roepdeman het volgende:
@ Paxlie
Dope wist niet dat hij ervoor ook zat

@Taz
Ik heb me echt mateloos geirriteerd de afgelopen tijd aan die dametjes. Zonde van de tijd die beter had kunnen worden besteed aan good wrestlers like Snitsky en Umaga.
ja juist, is die crap van de tv krijgen we wel weer andere crap!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:03:43 #25
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40906415
Uuuuuuuuuuuuuuuumaaaaaaaaaaaaaaaaagaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is geweldig
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')