abonnement Unibet Coolblue
pi_41316892
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41317144
Ik ga straks een mooie op proberen te maken.
Dank voor jullie reactie!
pi_41317157
Graag gedaan, piepster
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41605490
Nemen jullie je eigen forum nog wel een tikje serieus, Isabeau en AR?
Ik betrap mezelf erop dat ik TTK zo langzamerhand begin te beschouwen als een slow-chat forum voor eenzame zielen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_41605510
Dat valt reuze mee. Jij bent gewoon een beetje verzuurd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41605664
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Dat valt reuze mee. Jij bent gewoon een beetje verzuurd.
Ah, oké! Dat zal het zijn. Ik neem het op met mijn therapeut. Even gaan werken aan mijn zuurgraad. Thnx voor de tip!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_41605779
Graag gedaan hoor Maar je bent ook heel erg welkom om in TTK een serieus topic te openen die aansluit bij je eigen interesse
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41606088
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Graag gedaan hoor Maar je bent ook heel erg welkom om in TTK een serieus topic te openen die aansluit bij je eigen interesse
Een topic dat! Isabeau, een topic dat. En het ging dus eigenlijk om al die ouwehoertopics in TTK. Vind jij nu ook niet dat er een beetje veel wordt geslowchat in TTK?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_41606222
Bedankt voor je correctie!

Ik vind het zelf wel meevallen met de slowchat in TTK; over het algemeen wordt er over het topiconderwerp gesproken en slechts zo nu en dan wordt daar vanaf geweken. Daarbij is er geen man overboord als dat een keer gebeurd. Er steeds op hameren dat dat niet mag/kan et cetera zorgt alleen maar voor discussies langer dan de slowchat ooit was geworden. Ik vind dan ook niet dat ik bij elke off-topicreactie moet gaan modereren.

Je bent de eerste die er over valt. Dat wil niet zeggen dat het er niet is, maar misschien ervaart niemand het verder als een probleem. Maar ik hoor het graag als dat beeld niet klopt. Moderators zijn er voor de gebruikers van dit forum en als die iets niet prettig vinden lopen, dan wil ik dat graag weten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42040784
Zeg, ik heb me toch een mooi boek gelezen!

En daar zou ik graag meningen over uit willen wisselen met anderen. Maar, kan ik daarvoor een topic openen of is dat not done? Is daar geen vast topic voor, voor 'boekenervaringen'?
pi_42041144
Het kan hier: Wat lees je nu? Deel XXIV

Maar je mag voor elk boek waar je graag over wilt praten ook een apart topic openen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42042628
Ja daar heb ik dus al gepost, maar dan valt het niet echt op en dat is meer zo'n topic waarin iemand een titel post, korte beoordeling en next!

Dus ik ga er even een over openen, merci beacoup
pi_42042649
Leuk, ik ben benieuwd welk boek
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42042811
Zie daar!
pi_42042967
Super.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 25 september 2006 @ 07:49:08 #66
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_42106059
Klassieken die je gelezen moet hebben

Kunnen jullie vragen Ringo ergens anders te gaan spelen?
pi_42256438
Kunnen jullie een I invoegen in de titel De mooiste Frnse boeken?
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:29:25 #68
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_42572734
Ik heb een idee voor een topic over het boek Johnny got his gun van Dalton Trumbo. Ik heb echter in mijn enthousiasme nogal wat getypt en vraag me af of de OP niet te lang geworden is. Zou één van de modjes eens willen kijken? Ik stuur het dan wel even via de mail in een .txt bestandje.
De zin van het leven, is het leven zin geven.
pi_43013292
OllieA
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:48:25 #70
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_43016223
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:42 schreef OllieA het volgende:

[..]

Zo vergeetachtig ben ik niet. Ik heb alleen echt geen zin om die LPT-topics te gaan doorvlooien, dat is lui, ik geef het toe.
[..]

Jij ook een fijn weekend.
Helaas staat er geen e-mailadres in je profiel, dus je mailen wordt lastig.
Mijn e-mailadres: evenzovrolijkishettreurig@gmail.com
(Omdat ik van provider ben veranderd zijn mijn @home adressen vervallen. Misschien had je daar een mailtje naartoe gestuurd?)
Mailtje is verstuurd. Ik had het inderdaad naar je @home adres gestuurd. Op dat adres had ik al eerder mailcontact met je gehad, en het stond toen ook nog in je profiel, vandaar
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Moderator zondag 29 oktober 2006 @ 21:38:25 #71
42184 crew  DaMart
pi_43048476
Isa, AR... er staat een vraag open...

TTK wedstrijd [SLOWCHAT]
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:19:50 #72
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43102844
Jochem Myjer: Yeee-haa!
Jochem Myjer

Sluit wel erg op elkaar aan en overlapt wellicht ook . Mergen? Slotje? Of gewoon niks, dat mag natuurlijk ook .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_43103044
Tsja, dat tweede topic stamt uit 2003 en dat kon de opener van het eerste topic natuurlijk niet weten. Zeker niet nu de search is uitgezet op fok.

En de kick van PartyAnimal87 was dusdanig onzinnig (alleen citeren en doen) dat ik die heb verwijderd waardoor dat topic gewoon weer wegzakt en het topic over Jochem Myjer Yeee-haa! het huidige topic wordt waar je over Jochem Myjer kan kletsen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:26:41 #74
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43103077
Ah, ok. Het maakt mij niet uit hoor, zag dat er "toevallig" twee Jochem topics waren.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_43103122
Ja, dat werd nu zichtbaar door die maffe topickick. Topickicken is niets mis mee, zolang de nieuwe reactie maar zinnig is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')