abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:34:33 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_40861504
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef Lovechild het volgende:
Mag deze verzamelaarster, die van dit topic heeft zitten smullen, zo brutaal zijn om te vragen of er nog mensen een kaartje overhebben en willen afstaan? Ik spaar alles...

Helaas kan ik vanaf de pc waar ik nu "op" zit niet de kaartjes van mijn kinders posten, dus ik heb voor nu even geen tegenprestatie
Maar even een nieuw topic geopend om PPL van harte te bedanken voor het kaartje
Wat een superlief kaartje hebben jullie uitgezocht!

Geboortekaartjes, deel 4
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:37:27 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_40861596
De kaartjes:

Sarah van CrazyMoon:




Jetske van sjak en Schanulleke:



Ezra van Belana en KBot:


En de binnenkant is hier te vinden.

en Mahre van Taz en leentje:





Merlijn van lcicle:


Max van pinquit:




Jenthe van Jepali:



Djulian van Anitra:



[ Bericht 12% gewijzigd door Lois op 17-08-2006 20:29:29 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 augustus 2006 @ 11:55:49 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40862174
Leuk om te zien al die verschillende kaartjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 12:01:00 #4
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40862363
Even wat inspiratie opdoen hoor. Wat een leuke en vooral verschillende kaartjes! Dat fotootje van Jenthe met dat puntmutsje op is Tot nu toe vind ik het nog erg moeilijk een kaartje uit te zoeken, maar gelukkig hebben we nog even.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40863241
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar even een nieuw topic geopend
Oeps, in mijn enthousiasme niet opgelet dat ik de topicsluitster weleens zou kunnen zijn. Sorry!!!
Don't you love her madly?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:33:32 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_40863411
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:28 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oeps, in mijn enthousiasme niet opgelet dat ik de topicsluitster weleens zou kunnen zijn. Sorry!!!
Maakt niet uit hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:56:40 #7
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40896049
Wij hebben er ook een uitgekozen! En nu de drukproef goed binnen. Ben tot nu toe nog steeds blij met mijn keus (die is nogal veranderlijk namelijk!) Maarja, annuleren doen we ook niet meer.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40907982
Met heel veel dank aan zojuist afgestudeerde grafisch ontwerper-schoonbroer:

  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 augustus 2006 @ 17:01:59 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40908042
Dat is een spetterend kaartje, zeg! Heel apart
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:04:33 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_40908109
Een grappig, maar wel erg druk kaartje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40908813
Ik vind hem heel erg leuk Owlet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40908984
Leuk Owlet... Die 'spookjes' . Mooie kleuren ook!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_40909246
Super creatief!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:24:30 #14
24188 Belana
kloon van belana
pi_40910177
wat mooi owlet
stormy waters...
sailin'
pi_40910596
Troel, op een van de kaartjes staat het adres nog van de ouders+ telefoon. of vinden ze het niet erg?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:44:20 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_40910611
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:43 schreef berney het volgende:
Troel, op een van de kaartjes staat het adres nog van de ouders+ telefoon. of vinden ze het niet erg?
Dit is zoals ik het uit het topic gehaald heb, de ouders hebben het dus zelf gepost!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 20:29:47 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40914146
Ik heb hem toch maar verwijderd, stukje service van de zaak
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:58:43 #18
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40915241
Mooi kaartje, Owlet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:38:54 #19
103793 kozakken
Living the life
pi_40916649
Wat een prachtig kaartje Owlet! Vind 't zooo leuk gemaakt en uitgewerkt

Ons kaartje:


  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:42:21 #20
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40916773
Wat een vrolijk kaartje Kozakken. Ik had hem stiekem al op je site bewonderd. Heeft het plaatje aan de voorkant nog een speciale betekenis?

Wij hebben trouwens hetzelfde lettertype gebruikt voor Kai's kaartje. Dit stond er op de voorkant:



Het kaartje van Ronja vind ik ook al zo leuk. Lekker kleurig en heel origineel!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40917063
Kozakken, wat een heerlijk zomers kaartje!
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 21:51:06 #22
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40917106
Kozakken ik heb jullie kaartje al op jullie website bewonderd en hij is erg schattig en past ook helemaal bij jullie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 augustus 2006 @ 21:52:52 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40917178
Wat een leuk en vrolijk kaartje, kozakken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:53:08 #24
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40917191
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kozakken ik heb jullie kaartje al op jullie website bewonderd en hij is erg schattig en past ook helemaal bij jullie
Vind ik ook, schattig en zeeeeeeeeer kloppend!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:57:25 #25
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40917366
Aan de mama's en de papa's: past het achteraf gezien ook echt bij je kindje? Het kaartje wat uitgezocht is? Of had je het toch liever anders gedaan?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:01:48 #26
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40917547
Ik denk dat het kaartje wat we voor Kai hebben uitgekozen heel goed bij hem past (volgens de buurvrouw lijkt Kai op het mannetje op de kaart ) maar achteraf vind ik het wel jammer dat we niet voor iets 'originelers' hebben gekozen. Mijn zusje is grafisch ontwerpster en heeft ook ons trouwkaartje ontworpen dus we zitten vrij dicht bij het vuur maar we hebben haar hiervoor niet gevraagd. Ik weet eigenlijk niet eens meer waarom niet. Laten we het maar op hormonen houden
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40917603
Ik heb geen spijt van ons kaartje. Ik vind het nog steeds leuk. Maar we nemen nu wel een totaal andere. Gewoon omdat we dat leuk vinden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40917745
Slaapmeis, wij hebben het kaartje voor Emma zelf ontworpen via www.geboortepost.nl Zo hadden we een kaartje dat echt helemaal naar onze wens was. We waren ookheel tevreden over de kwaliteit en de snelheid van bezorgen.

edit, nog even wat posts gelezen
Ja Neuk, het kaartje past nog steeds helemaal bij Emma. (ze staat er zelf op) de kleur rood hoort nog steeds bij haar en de tekst hebben we ook bij de geboortedankzegging gebruikt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:32:06 #29
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40918937
Ben nog steeds erg blij met het kaartje dat we voor Saskia hadden. Was vanavond op internet aan t' zoeken voor een kaartje voor straks, maar nog steeds vind ik die van Saskia het leukst
Gevolg is dat ik dus ook nog niks gevonden heb voor Buikkie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 22:53:22 #30
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40919977
Jelief ik heb de site gebookmarkt. Het ziet er goed uit en het fijne ervan vind ik dat je zelf een ontwerp kunt uploaden en dat je ze via de site kunt versturen door het adresbook te uploaden. Zo hebben we een keer een kerstkaart via tpg gedaan en dat beviel ook al zo goed. Topidee!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:29:30 #31
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40930221
Wat een leuke kaartjes van Ronja en Romme (ja die klinken leuk samen!!)

Wij hebben ook geen origineel kaartje, maar het viel me direct op dus ik vind het voldoende. EN wat iemand hier al ooit zei, een kaartje is iets waar je kind niet zijn hele leven mee hoeft te doen, itt een naam. Daarom ben ik mijn zoektocht naar het perfecte kaartje maar gestaakt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40930288
Wij hoeven ook geen perfect kaartje. Dit is leuk en zoals ik al zei het is niet voor je hele leven. Het gaat straks in een plakboek en over een paar jaar halen we dat weer eens uit de kast. Ik vind het wel stom dat ik dan zo loop te mutsen over het gedichtje. Hormonen, toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40930328
Djulian zijn kaartje past echt bij hem. Kindermuziek vind hij nl niks en toen gister Bruce op gezet werd begon hij te dansen. En muziek is nog steeds heel belangrijk hier in huis. Ja ik ben er nog steeds blij en enorm trots op!
pi_40938984
Mijn kaartje is in de maak, dankzij een Fokster!
pi_40939489
Leuke kaartjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:26:24 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40944469
Wij hadden voor Iris een heel simpel kaartje met een zonnetje erop, daaronder de tekst " stralend lig ik in mijn wiegje".
Het kaartje en de tekst hadden niet toepasselijker kunnen zijn, het is echt het zonnetje in huis, ons meisje.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40949599
ooh het kaartje van ronja vind ik echt geweeeelllidig!!! !

en het kaartje van romme is zo vrolijk! superleuk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:05:29 #38
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40949666
ik vond 't semi-transparante envelopje bij Iris d'r kaartje zo leuk, Lois
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40949862
ohja, aan neuk:

ik had het veel en veel liever anders gedaan stiekum.
maar de moeder van de papa van max wilde zooo graag het geboortekaartje ontwerpen.
toen we nog aan het twijfelen waren of we ons kindje gingen houden zei knul als eerste: als we het houden, mag mijn moeder dan het geboortekaartje ontwerpen?

ik kwam daar op het eind nooit meer (hij woont in a'dam) en ik had wat ontwerpen gezien en ik had alleen maar gezegd dat ik "die met die schoenen" wel leuk vond, en ik wilde geen dieren (was ze verzot op ofzo... )
ik heb wel zelf het lettertype uitgezocht en de tekst, en de plek van alles.
maar als ik het zelf had gedaan, was het een heeel heeeeel anders kaartje geworden.

vind hem niet lelijk hoor. maar veel te grof ofzo. voor een babietje

stom ben ik ook..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:16:14 #40
43556 miss_dynastie
pi_40950105
Oh, echt pinq? Ik vind hem heel stoer (maar misschien is dat wel wat jij bedoelt met 'grof')
pi_40950241
denk t wel iets té stoer voor een pasgeboren babietje!! maar ach. tis maar een geboortekaartje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40951335
Ik heb ons kaartje zelf ontworpen en was in een soort film-thema. Film is vooral mijn eigen passie, maar aangezien Noah mijn dvd-collectie erg interessant vindt en het zelf ook leuk vindt om dvd's te kijken vind ik dat het ook wel bij hem past Daarnaast is het echt een filmsterretje

Over dat het 'maar' een geboortekaartje is, dat is natuurlijk wel zo, en je hoeft er idd niet je hele leven mee te doen zoals met een naam. Maar mijn zus heeft een geboortekaartje van Nijntje, terwijl mijn vader mijn geboortekaartje zelf heeft ontworpen. Daar is mijn zus nog steeds een beetje jaloers op Zij vond mijn kaartje veel mooier. En ik vond het juist wel leuk dat ik ook eens iets speciaals had, als 2e kindje zijnde
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:00:17 #43
103793 kozakken
Living the life
pi_40954760
Ons kaartje komt van http://www.ukkepuk.nl/
We zijn er ook heel wijs mee. Echt lekker vrolijk. (Plus een hele schappelijke prijs!!)

Heel anders dan het kaartje van Jonne. Die was veel schattiger. Klopt ook heel goed met ons gevoel hoor. Maar ik zou nu wel een iets andere keuze maken. Maar dat heeft ook te maken met het feit dat Romme onze tweede is en ik ook weer anders ben dan een paar jaar terug.
Maar zijn kaartje vind ik ook nog steeds mooi, maar wel absoluut anders dan die van Romme.
pi_40962868
Kindermuziek vind hij nl niks !!!

Anitra ik kan me wat anders voor de geest halen hoor, een dansende Djulian op k3 en kabouter plop
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40962921
Ik ben blij met ons kaartje...

Maar bij een 2de ga ik het echt heel anders doen dit keer
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:55:13 #46
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40963746
Wat een apart kaartje Owlet. Ik vind het erg mooi zo'n zelf ontworpen kaartje, jammer dat ik daar niet creatief genoeg voor ben.
Ik zag achteraf ook op de site waar wij ons kaartje hebben besteld dat je ook zo'n transparante envelop kon kiezen, had ik ook wel leuk gevonden.
Jullie kaartje vind ik wel erg lief hoor Kozakken, ik zag 'm al op je site. Volgens mij heb ik ook nog gezocht op ukkepuk.nl. Leuke kaartjes daar!
Lekker douchen!
pi_40964752
Hier het kaartje van Mikael.



Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:36:22 #48
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40964848
Leuk Nicole! Die hebben wij ook nog op ons lijstje gehad! Uiteindelijk is deze afgevallen om een hele vreemde reden (misschien voor jullie). Er staat flesje op, zo waren er meer leuke kaartjes met de tekst of afbeelding flesje, terwijl ik voor bv wil gaan. Dus voor mij reden om ze niet te kiezen, pietluttig he!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40964866
Wat een leuk kaartje! Lekkere vrolijke kleurtjes op de voorkant en ook een leuk gedichtje.
pi_40965235
Lief Nicole!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:30:11 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_40966195
Leuk kaartje
stormy waters...
sailin'
pi_40966308
Ons kaartje van Merlijn heb ik ook zelf gefotografeerd en ontworpen. We hebben al van zoveel mensen gehoord dat het precies bij ons past! Dat is echt het grootste compliment wat ze konden geven
Als inspiratie had ik de tekst van het kaartje van Max, die vond ik super kwa typografie. Het kaartje van Benthe stond ook in m'n inspiratie map (ik zie dat de voorkant ineens verwijderd is?). Ik hou niet zo van 'kinderlijke figuurtjes', daarom heb ik geprobeer een strak, tijdloos ontwerp te maken, met toch een lieve uitstraling. Of het bij Merlijn past weet ik nog niet omdat hij nu nog precies zo is zoals ik wil Kleertjes enzo bedoel ik. Z'n kamertje heeft dezelfde kleuren, groen en paars. Dus tja, voorlopig past het kaartje nog wel bij hem.
Het kaartje met de meisjesnaam had ik uiteraard ook al klaar. Ik hoop dat die nog ooit van pas komt Als we dan nog dezelfde smaak hebben..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_40972303
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:36 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Nicole! Die hebben wij ook nog op ons lijstje gehad! Uiteindelijk is deze afgevallen om een hele vreemde reden (misschien voor jullie). Er staat flesje op, zo waren er meer leuke kaartjes met de tekst of afbeelding flesje, terwijl ik voor bv wil gaan. Dus voor mij reden om ze niet te kiezen, pietluttig he!
Als ik bv was gaan geven dan had ik er misschien ook nog eens over nagedacht maar geef gewoon de fles
Heb ook lang gezocht naat een gedichtje wat bij het kaartje paste Dat is pas raar
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Jubileum moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:19:45 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40976848
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef E.T. het volgende:
ik vond 't semi-transparante envelopje bij Iris d'r kaartje zo leuk, Lois
Dat was ik al weer helemaal vergeten maar dat was inderdaad heel bijzonder.

Nicole wat een lief kaartje en ik vind het gedichtje ook heel erg leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40983205
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:57 schreef Neuk het volgende:
Aan de mama's en de papa's: past het achteraf gezien ook echt bij je kindje? Het kaartje wat uitgezocht is? Of had je het toch liever anders gedaan?
Nou! Ik was vandaag bij mijn oom. Hij heeft op de geboortekaartjes van mijn nochtjes en neefje een ontwerp (abstract) van een kunstenaar staan. Die ´kunstwerken´hangen bij hun in de woonkamer. Verteld mijn nichtje (12) vandaag tegen mij `Kijk, mijn tekening lijkt op een paard.`(Zij houdt erg van paardrijden en dieren enzo). `Deze van Zusje lijkt op een vlinder`. (Dat is een dromer, en gaat echt haar eigen weg.) `En deze, van Broer, is net een vis!`. (Hij vist zo´n beetje dag en nacht.) `Toevallig he?`

Ik moest meteen aan dit topic denken. In dit geval zijn de geboortekaartjes bijna letterlijk voorbeelden van de karakters of hobbies van de kinderen gebleken.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:40:28 #56
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40983916
Geinig Lishe! Wij hopen dat die van ons van tattoos & water houdt dan maar
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  Licht Ontvlambaar zondag 20 augustus 2006 @ 00:00:04 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40984505
Ons geboortekaartje is Isa... althans, het is een grote foto van Isa in rood en aan de binnenkant een aantal kleine fotootjes van haar. Ze is nogal vurig, dus de kleur past ook nog steeds goed bij haar

Nog steeds heel blij met kaartje dus
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40984542
ohja die weet ik nog sjeen, ik vond dat kaartje heel mooi! (al kon ik de achterkant niet meteen plaatsen geloof ik).
pi_41021772
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar op www.unicefshop.nl kun je ook geboortekaartjes bestellen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:58:49 #60
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41121021
geboortekaartje van Romijn.
het is ook een 3d kaartje net zoals maxim had, ook van dezelfde leverancier. wederom zelf geprint.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:01:30 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_41121079
wat leuk Martineke
en dan dat zinnetje "geboren om voor altijd lief te hebben" prachtig!!!
stormy waters...
sailin'
pi_41121626
Leuk kaartje MeNicole!!

Martineke, wij hadden ook aan dat kaartje zitten denken. Die is echt leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41141158
Leuk kaartje.

Wij hebben de kaartjes vandaag in huis gekregen. Vanavond en morgen gaan ze ze in elkaar zetten. Zo een kaartje met haar naam erop. Als ze verstuurd zijn, mag Rewimo het gedichtje wel onthullen. Het kaartje zelf is standaard, ik zal na het versturen kijken of het te kopieren valt hiernaartoe.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:01:34 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41141765
*gedichtje klaarzet onder een groot roze gordijn met een mooi lint eraan*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41160115
dat heeft dan nog best lang geduurd yppy. ben benieuwd!

en leuk gedaan martineke. hoe heb je dat dan zelf geprint, is het rondje met de tekst erop geplakt ofzo?
pi_41168805
Gaat dat goed, een kaartje zelf printen?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:13:54 #67
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41178639
dat kaartje zit in zo'n uitdrukvel van a4 formaat.
kaartje hebben we als eerste ingescand, toen de tekst verzonnen en erin gezet, dat hebben we gedaan met microsoft picture it. toen testdraaien met gewoon papier of de tekst echt goed stond, toen kaartje erin en printen maar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:22:12 #68
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41191250
Jaaaaa Anna's kaartje is er
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41195409
Bixis, het duurde na het bestellen maar een dag, dat was dus snel. We hadden zelf niet zo'n haast en wilden het de eerste week rustig aan doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:41:56 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41202904
En nu inscannen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 4 september 2006 @ 19:11:30 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41489074
Voorkant:


Achterkant:


Uiteraard zijn voor- en achterkant in het echt even groot, maar dat lukt nu even niet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 4 september 2006 @ 19:17:06 #72
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41489285
Mooi kaartje Sugar!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 19:17:16 #73
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41489289
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:34 schreef Beaker het volgende:
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar op www.unicefshop.nl kun je ook geboortekaartjes bestellen
Beaker ik zie er daar eentje in de collectie die zeker naar onze smaak is
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 19:22:41 #74
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41489471
Die afbeelding komt me zo bekend voor Sugar, maar ik kan hem maar niet plaatsen. Erg leuk gedichtje trouwens
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 4 september 2006 @ 19:46:12 #75
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41490280
Mij doet het heel erg aan Toon Tieland denken: http://www.pictureathome.nl/collectie/toontieland/onder.htm
Lekker douchen!
  maandag 4 september 2006 @ 20:00:22 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_41490873
mooi Sugar!!!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator maandag 4 september 2006 @ 20:58:21 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41493216
Ik vind het een heel erg mooi gedichtje

Zeg dat kaartje van Anna, van Yppy en Jarno, komt dat met de volgende postronde vanaf de Mir ISS ofzo?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 21:00:53 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41493289
Euh oja, het gedichtje zou ik nog onthullen

Zo blij
Zijn wij
Met jou
Bij ons

Ik heb het kaartje ook maar ik vind het leuker als YPPY of Jarno dat zelf post
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41493622
lief gedichtje rewimo! en ik ben ook wel benieuwd naar de verdere omlijsting.

en sugar, weer zéér mooi, past ook erg goed bij maria's kaart. (was dat schilderij van dezelfde schilder eigenlijk?)
  maandag 4 september 2006 @ 22:39:22 #80
103793 kozakken
Living the life
pi_41496633
Oh Sugar errug mooi kaartje!
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:29:12 #81
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41510289
Wat een mooi gedichtje Rewimo.
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 12:43:00 #82
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41512383
Dank jullie wel Ik had er een aantal geschreven, zelf vond ik dit ook een van de mooiste
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41514835
Leuk kaartje Sugar!

Sorry Lois, maar ik ben bijna de hele dag met Anna bezig en anders probeer ik te slapen. Dan gaat het niet zo snel. We hadden dit kaartje, maar dan in het roze. Er zit plastic omheen, waardoor we lang hebben zitten vouwen en plakken om alles af te krijgen.

Plaatje kan natuurlijk ook.


En de tekst was het gedichtje , dan de datum en haar gewicht enzo, nogal standaard verder.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_41515058
leuk yppy! kom je gauw ook even vertellen hoe 't met anna (en jezelf) gaat? ben heel benieuwd!
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:07:17 #85
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41520292
Yppy: eenvoud siert
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:10:17 #86
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41520378
Mooi Yppy! En wat Neuk zegt vind ik , meestal is hoe eenvoudiger hoe mooier!
Al vind ik die van Sugar ook heel mooi, ik ken de afbeelding van een schilderij, toch? (ben nu ook wel benieuwd naar Maria's kaartje!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:15:44 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41520557
Klopt PM, het is een schilderij.
Niet van dezelfde kunstenaar als het schilderij dat we gebruikten voor Maria's kaartje trouwens. En dit was de achterkant van Maria's kaartje.

Yppy, lief kaartje. En het gedichtje vind ik ook heel schattig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:36:26 #88
108648 cattie
lieve moeder
pi_41521123
Wat een mooie kaartjes allemaal!

Dit was de onze:


Met als tekstje boven de naam:
Lieve Ive, jij bent zo welkom!
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:20:43 #89
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41522383
Wat een lieve kaartjes weer..

Sugar, heb je de teksten zelf geschreven? Ik vind ze heel erg mooi.
Yppy, fijn dat je nog op tijd gezwicht bent voor de woorden van Rewimo, lief!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:28:59 #90
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41526313
Die is ook heel lief Cattie!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41530384
Ik vraag me inderdaad ook af of je die gedichtjes zelf geschreven hebt Sugar. In ieder geval twee hele, hele mooie kaartjes! En wat ik ook zo leuk vind is dat de voornamen op jullie achternaam aansluiten.
  woensdag 6 september 2006 @ 06:40:57 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41539620
Nee, beide tekstjes heb ik (helaas ) niet zelf geschreven. Ben er wel heel blij mee dat ik ze vond!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 6 september 2006 @ 08:08:42 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_41540077
wat lief Yppy en cattie
stormy waters...
sailin'
pi_41547867
wauw sugar! echt heel mooie kaartjes zeg!

yppy en cattie ook keilieve kaartjes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:11:06 #95
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_41619861
Zijn er nog meiden die me blij willen maken met een geboortekaartje wat over is?

Groetjes Janena
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:17:30 #96
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41622200
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:11 schreef Janena het volgende:
Zijn er nog meiden die me blij willen maken met een geboortekaartje wat over is?

Groetjes Janena
Ik wil je best een kaartje sturen maar krijg mijn mail elke keer terug als ik je probeer te mailen naar het adres in je profiel. Mail mij anders even je adres.
Lekker douchen!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 september 2006 @ 17:19:13 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41622249
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:11 schreef Janena het volgende:
Zijn er nog meiden die me blij willen maken met een geboortekaartje wat over is?

Groetjes Janena
Hier ook, heb er nog over dus mail je adres maar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41628126
Janena je mag mij ook mailen. Niet op msn adres in profiel maar anitra at fok
pi_41628608
Janeja, mail mij ook maar, ik heb er zoveel over...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:03:26 #100
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_41628939
zou iemand die het kaartje van Iris heeft gekregen die hier voor mij willen plaatsen? heb zelf geen scanner enzo.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_41628961
Ik heb ook geen scanner LadyS.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41629507
LadyS en een foto er van maken?
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:47:29 #103
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_41647539
Super zoveel leuke reacties!
Het mailtje is net de deur uitgegaan .
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_41647638
MeNicole en Cattie ,wat een onwijs leuke kaartjes Mag ik es brutaal zijn:wat kost zoiets nou en waar hebben jullie ze vandaan?
Bij mijn meiden heb ik ze zelf gemaakt met embossen,maar ik denk dat we nu toch iets anders nemen.Ik denk dat mijn nieuwe hubbie het niet zo leuk zal vinden,als ik er nog 1 in dezelfde stijl maak,als toen ik met mijn ex was.
Zelf maken is wel weer een optie,maar dan word het borduren en geen embossen meer.

Groetjes,Minoes
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:15:33 #105
108648 cattie
lieve moeder
pi_41648380
Minoes, de mijne kwam van www.geboortekaartjes.nl en kostte 157 euro voor 75 stuks (inclusief bedrukken enz.) Ik ben trouwens erg tevreden over de service van die site. Het ging allemaal lekker snel.
  zondag 10 september 2006 @ 00:18:25 #106
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41662363
Dutchie kom jij ook nog eens je kaartje showen ?
pi_41670079
Op het geboorte kaartje van mijn nieuwe neefje stond de tekst:

"de wereld is er voor jou en met jou een stukje mooier"
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_41673818
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole en Cattie ,wat een onwijs leuke kaartjes Mag ik es brutaal zijn:wat kost zoiets nou en waar hebben jullie ze vandaan?
Bij mijn meiden heb ik ze zelf gemaakt met embossen,maar ik denk dat we nu toch iets anders nemen.Ik denk dat mijn nieuwe hubbie het niet zo leuk zal vinden,als ik er nog 1 in dezelfde stijl maak,als toen ik met mijn ex was.
Zelf maken is wel weer een optie,maar dan word het borduren en geen embossen meer.

Groetjes,Minoes
Die van ons hadden we ook gezien via geboortekaartjes.nl maar we hebben ze bij de drukker hier besteld. We waren voor 80 kaartjes + dichtplakstickers ¤ 153,- kwijt.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:11:23 #109
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_41754269
Sjak, dank je wel voor jullie prachtige kaartje!

Hij is super
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_41963767
Zijn er ook voorbeelden van suikerbonen of doe jullie daar niet aan in Nederland?
pi_41967044
Bass-Miss, in mijn omgeving ken ik niemand die suikerbonen gegeven heeft. Toen mijn neefje 22 jaar geleden werd geboren heeft mijn moeder wel een paar gekocht, bij de banketbakker. Een er van heeft ze bewaard. Ik weet dat ze te koop zijn bij de Hema en bij de echte banketbakkers maar of ze ook daadwerkelijk verkocht worden?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 22:35:36 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41967150
Hier heb je tegenwoordig geboortehartjes.


Bovenaan zie je die, o.a. verkrijgbaar bij Jamin.

Suikerbonen zijn volgens mij niet meer erg in trek. Vroeger zag je ze vaker.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41967473
Ow, hier doet iedereen dat. Hoewel niet helemaal in de traditie van ouderwetse suikerbonen. Het kan ook iets anders zijn van snoepgoed, of een mini flesje drank of zo.
Ik heb alleen nog geen idee hoe of wat ik ga doen...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 september 2006 @ 22:44:44 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41967571
Wij hebben het bij de doop gedaan Bass-Miss... Gehaald in Lanaken (België) overigens
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41967733
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:44 schreef Sjeen het volgende:
Wij hebben het bij de doop gedaan Bass-Miss... Gehaald in Lanaken (België) overigens
Ja, eigenlijk is het ook doopsuiker, he.
Maar wij dopen niet, is misschien eik stom om dan ook iets te doen.
pi_42734799




Met heeeel veel dank aan Innepin!!
pi_42734826
Wat een superleuk kaartje Bass-Miss
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42734895
Bass-Miss wat leuk!
vind je het niet eng om je adres en telefoonnummers zo open en bloot te zetten?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:57:36 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42734918
Ik ben zelf meer van het moderne, maar dit is liehief!!!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42735004
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:56 schreef owlet het volgende:
Bass-Miss wat leuk!
vind je het niet eng om je adres en telefoonnummers zo open en bloot te zetten?
Nee, kben geen beroemdheid of zo en is elders ook makkelijk te vinden...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:17:03 #121
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42735416
Ik vind het leuk dat jullie die stijl zo aanhouden BM. Echt hartstikke 'eigen', niet doorsnee en cool!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42737144
SUPER!!
Echt heel erg gaaf en zo ánders, hou ik wel van
Complimenten aan Innepin!!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:32:38 #123
81992 Githa
pi_42737313
Bass-Miss, ik vind het kaartje ook heel erg leuk en die geschreventekst maakt het ook zoveel persoonlijker.
pi_42737363
Die tekst is getypt in een geschreven font Maar daarom niet minder mooi!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:35:00 #125
81992 Githa
pi_42737386
Nouja, geschreven styl dan nog steeds heel mooi idd.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:12:48 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_42738360
Ow wow! wat een superkaartje
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:17:09 #127
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42738488
Ooooo, wat een leuk kaartje Bass-Miss. Echt super!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:17:10 #128
103793 kozakken
Living the life
pi_42738490
Leu-heuk! Echt een bijzonder kaartje
pi_42738657
hartstikke leuk Bass Miss!
pi_42738778
Voorkant:


Binnenkant:
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:28:40 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_42738854
ow wat lief snoopy!
stormy waters...
sailin'
pi_42738880
Oh die vind ik erruuuug leuk Snoopy.
Was ie voor een jongetje precies zo maar dan in het blauw?
Syllables govern the world
pi_42738881
aaah die is ook erg mooi snoopy!
pi_42738919
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:29 schreef reese.com het volgende:
Oh die vind ik erruuuug leuk Snoopy.
Was ie voor een jongetje precies zo maar dan in het blauw?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42739616
aparte naam voor een jongen!
pi_42739732
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:55 schreef bixister het volgende:
aparte naam voor een jongen!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:25:55 #137
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42740525
Hopen dat vanmiddag hier de proefdruk wel gelukt is
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:50:56 #138
103793 kozakken
Living the life
pi_42742959
Ook al zo leuk! Vind echt de kaartjes allemaal zo leuk en bijzonder.


Hoop dat die van jou mooi is Neuk! (thema vind ik al te gek, laat staan het onderwerp vh kaartje )
pi_42743168
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:50 schreef kozakken het volgende:
Hoop dat die van jou mooi is Neuk! (thema vind ik al te gek, laat staan het onderwerp vh kaartje )
Thema? Heb ik ergens lopen ?
Syllables govern the world
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:26:22 #140
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42746922
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:50 schreef kozakken het volgende:
Ook al zo leuk! Vind echt de kaartjes allemaal zo leuk en bijzonder.


Hoop dat die van jou mooi is Neuk! (thema vind ik al te gek, laat staan het onderwerp vh kaartje )
Het ziet er supergaaf uit. Heel rustiek op geschept papier (17x17cm, flinke kaart dus) en toch wel onze tattoostyle. Kan niet wachten tot de beeb er is en ik em mag komen showen
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:41:50 #141
103793 kozakken
Living the life
pi_42747356
Ooooohhh leuk! Ben zo benieuwd. En wat leuk zo'n groot formaat.
-wacht in spanning af op kindje, naam en mooi kaartje -
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:05:38 #142
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42749885
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:41 schreef kozakken het volgende:
Ooooohhh leuk! Ben zo benieuwd. En wat leuk zo'n groot formaat.
-wacht in spanning af op kindje, naam en mooi kaartje -
hihi ik kan het maar heel moeilijk voor me houden... Ik ben zo iemand die de avond voor sinterklaasavond alle cadeautjes verklapt en alvast geeft
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:03:23 #143
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42754157
Ik wacht gewoon rustig af, Neuk

Snoopy, wat een snooperig kaartje!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:09:05 #144
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42757005
Wat een geweldig kaartje van Fons! Super!
Leuke verwijzing naar het wonen op de boot snoopy
Saartje
pi_42798098
Leuk kaartje Bass-Miss, past echt bij jullie.

Schattig snoopy en de boot erbij betrekken is inderdaad leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar donderdag 19 oktober 2006 @ 10:43:27 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42798138
Snoopy, wat een leuk kaartje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:13:19 #148
140991 sledge5hammer
poesjes zijn beter dan katers.
pi_42804038
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef Sjeen het volgende:
Snoopy, wat een leuk kaartje
ja vooral die schattige (christelijke) visjes op de voorkant.
Trust me, I know what I'm doing......
pi_42804115
Snoopy ik vind het kaartje leuk, past ook heel goed bij het kaartje van Morris!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:40:05 #150
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42816087
Snoopy, wat een leuk kaartje is het geworden. Ben je goed geholpen door Dorien?
Bass-Miss, wat een bijzonder leuk kaartje, hebben jullie 'm zelf ontworpen?
Lekker douchen!
pi_42816939
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:40 schreef sjak het volgende:
Snoopy, wat een leuk kaartje is het geworden. Ben je goed geholpen door Dorien?
Bass-Miss, wat een bijzonder leuk kaartje, hebben jullie 'm zelf ontworpen?
De voorkant en achtergrond heeft Innepin van Fok! voor me gemaakt. Ik heb gecommandeerd, ben er zelf niet zo handig in. En het babyplaatje komt van een oude reclame die Sugar vond. Waarvoor ook dank trouwens.
En het postkaartidee met speciale Fonskespostzegel heeft mn lief gedaan.

Ikzelf heb dus eik voornamelijk gezegd wat ik goed vond en wat niet...
pi_42849444
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:07 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]


Ikzelf heb dus eik voornamelijk gezegd wat ik goed vond en wat niet...
En daar was je heel goed in, hoor

Bedankt voor alle complimentjes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:27:44 #153
103793 kozakken
Living the life
pi_43452547
En nu is het tijd voor het kaartje van Brent

(Zit een deel ervan al in jouw Avatar Neuk?)
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:58:13 #154
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43453163
O, ik zal de mijne ook nog eens inscannen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:15:52 #155
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43453566
Voor


en binnen


Uit de collectie van Klijntje
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:55:24 #156
108648 cattie
lieve moeder
pi_43454488
Wat een leuk, eenvoudig, stijlvol kaartje PM!
pi_43455401
wauw wat een leuke en mooie kaartjes.
mama van 3 kids!
  zondag 12 november 2006 @ 20:03:24 #158
593 sjak
Juffie Bloem
pi_43486087
Wat een heerlijk strak kaartje PM-girl.
Lekker douchen!
  zondag 12 november 2006 @ 20:22:43 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43486837
Mooi, PM!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_43486972
Superleuk kaartje PM
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43487924
PM-girl, wat een leuk kaartje. Lekker strak.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 13 november 2006 @ 01:20:12 #162
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43496834
PM da's een grappig kaartje, zeg! Ik vind em leuk!
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:27 schreef kozakken het volgende:
En nu is het tijd voor het kaartje van Brent

(Zit een deel ervan al in jouw Avatar Neuk?)
Oepsala! ja mijn avatar is de button die we met de kaarten mee gestuurd hebben. Ik heb alleen nog geen foto van de kaart. Een scan is niet leuk ivm button

(Beetje druk met alle kraamvisite geweest. Sollie Morgen weer nieuwe kansen!)
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 13 november 2006 @ 08:40:28 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43498783
Hihi, het heeft gewerkt.
***
  maandag 13 november 2006 @ 11:11:25 #164
103793 kozakken
Living the life
pi_43501599
Wat een mooi kaartje PM-girl

En Neuk, ik wacht in sidderende spanning af!
pi_43503002
PM-girl, die is GAAF! Echt heel mooi! Zullen jullie ook wel veel complimentjes over gekregen hebben?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 13 november 2006 @ 12:21:25 #166
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43503686
Dankjulliewel voor de complimenten. In onze omgeving inderdaad veel positieve reacties gehad. Dat het goed bij ons paste en goed bij de naam.
Ook dat het niet meer zei dan wat nodig was, namelijk Simon, zoon van en verder alleen naw gegevens. Dat vond ik een groot compliment omdat we het simpel wilden houden. We houden namelijk helemaal niet van gedichtjes of versjes in het kaartje.

En de kleur is toevallig ook de kleur van onze wandelwagen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:21:02 #167
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43542252
Duurde effe...


Brent met zijn geboortekaart


(Ouderwets, dik getint scheppapier, 17x17cm. De drukkleur is donkerbruin)


De button die we meegestuurd hebben


Brent met de button
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43542295
Wat leuk en origineel zo met die button .
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 14:22:22 #169
43556 miss_dynastie
pi_43542297
Héél leuk Neuk !
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 14:22:46 #170
81992 Githa
pi_43542317
Ohw Brent wat een frummeltje,m aar het ging om het kaartje hé?
Ik vind hem super stoer! erg leuk kaartje
Hoe kwam je op het idee>?
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:24:15 #171
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43542381
Thanks! De tekening is voor ons gemaakt door Gerrit van Tattoo Mania. Ik wilde per se een kaart in tattoostyle met als onderwerp een piraat. Omdat we zeer gecharmeerd zijn van het werk van Gerrit hebben we hem gevraagd.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:28:21 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43542535
Leuk Neuk!
***
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:29:19 #173
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43542560
O, Neuk, wat een ontzettend gaaf kaartje. En die button! Je wist al dat het een Brent was neem ik aan, of kan dat altijd zo snel? Heel leuk idee!
En ik vind Brent ook een hele leuke naam!

Pmmeke, het kaartje van Simon vind ik ook prachtig. Ik hou van de eenvoudige achterkant.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_43542658
Superkaartje Neuk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_43542667
wow neuk wat een gaaf kaartje en die button ook een super leuk idee.
en brent is een mooi mannetje!!!
mama van 3 kids!
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:34:53 #176
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43542749
We wisten inderdaad al dat het ene knul zou worden en de naam stond ook al vast. Alleen de geboortedag, het gewicht en zijn lengte was nog geen vaststaand feit, dus dat is er later in gedrukt.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:35:11 #177
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43542762
O Neuk wat een geweldig kaartje en ik smelt compleet van die piepkleine fijne Brent ernaast.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43542826
Wow Neuk, echt heel erg mooi!!
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:40:41 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_43542979
wat een mooi kaartje! heel origineel!
stormy waters...
sailin'
pi_43543693
heeel leuk neuk!!!

en PM, die van Simon vind ik ook heel mooi.
pi_43544103
Wat een gaaf kaartje.

Is de zee zo speciaal voor jullie? Of anders gezegd, wat heb je met de zee?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43544693
Neuk, hijs echt geweldig!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_43546037
Wow Neuk! Wat een super gaaf kaartje!!

en dan dat kleine minipiraatje ernaast zwijmel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:18:24 #184
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43546418
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef melonovy het volgende:
Wat een gaaf kaartje.

Is de zee zo speciaal voor jullie? Of anders gezegd, wat heb je met de zee?

Een schat

Ieder golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee;
Maar wat, dat kun je niet weten.

Wat als een verborgen schat
In het zoute water zal drijven
En als de golf uit elkaar is gespat,
Op het strand zal achterblijven:

Een schelp, een stuk hout
Of een zeeroversmes,
Je komt er van alles tegen,

Misschien op een dag zelfs
een brief in de fles.

Wat heb jij van de zee gekregen?


En verder hebben we vooral iets met tattoos
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43547175
Gewéldig leuke en originele kaartjes allemaal.
En Neuk wat bijzonder dat een bekend artiest het voor jullie heeft ontworpen. Stoer hoor!
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:21:33 #186
103793 kozakken
Living the life
pi_43552606
Jaaaa Oh Neuk ,wat een gaaf kaartje!! -er gewoon van in uitroepstand gaat-
en tegelijkertijd.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:19:25 #187
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43554537
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:21 schreef kozakken het volgende:
Jaaaa Oh Neuk ,wat een gaaf kaartje!! -er gewoon van in uitroepstand gaat-
en tegelijkertijd.
haha ik zat echt te wachten op jouw reactie Thanks Kozzie
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:10:03 #188
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43556570
Wat een gaaf kaartje Neuk!
Mooie tekening en die button vind ik zo leuk!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43556745
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:18 schreef Neuk het volgende:

[..]


Een schat

Ieder golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee;
Maar wat, dat kun je niet weten.

Wat als een verborgen schat
In het zoute water zal drijven
En als de golf uit elkaar is gespat,
Op het strand zal achterblijven:

Een schelp, een stuk hout
Of een zeeroversmes,
Je komt er van alles tegen,

Misschien op een dag zelfs
een brief in de fles.

Wat heb jij van de zee gekregen?
Wat een mooi gedichtje
quote:
En verder hebben we vooral iets met tattoos
ja dat was duidelijk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:32:14 #190
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43562917
Wauw Neuk wat een ontzettend super gaaf kaartje I'm loving it
pi_43568371
Mooi kaartje PM.

Echt iets bij jullie passends Neuk en die button is leuk erbij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43568779
Neuk wat een super gaaf geboorte kaartje!!
  woensdag 15 november 2006 @ 11:52:09 #193
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_43572696
Hier het geboortekaartje van Iris



Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_43573436
Wat een lief kaartje ladyS Die foto is zo lief!!
  woensdag 15 november 2006 @ 17:46:07 #195
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43581561
Wat een schattig gedichtje op het kaartje van Iris <3 en wat een fragiel poppeke op het fotootje
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 15 november 2006 @ 19:30:34 #196
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43585125
Wat een goed idee trouwens om kind met kaartje op de foto te zetten!
Daar heb ik dus echt nooit aan gedacht, en nu ik jouw foto's zie vind ik dat jammer.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_43585814
Brent
En wat een gaaf kaartje! Heeft Gerrit weer mooi getekend
Saartje
  Jubileum moderator woensdag 15 november 2006 @ 20:31:48 #198
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43587419
Wat een ongelooflijk leuk kaartje met een button erbij en ik vind het kaartje van Iris heel erg lief
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2006 @ 21:10:48 #199
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43589141
Wat een apart kaartje met die button erbij zeg

Wij dachten er helemaal uit te zijn met het geboortekaartje. Na eerst 30 boeken bij een drukker te hebben bekeken waar we allebei niks aan vonden, zagen we een kaartje van een kunstenares en we waren helemaal verliefd. Helaas moeten we nu al twee weken wachten op een voorbeeldkaartje die ze op de post zou doen en ik heb er weinig vertrouwen in dat we straks dan wel het juiste kaartje op tijd zullen krijgen. Pfff echt balen want nu moeten we genoegen nemen met een standaard kaartje waar we allebei minder warme gevoelens voor hebben.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:25:58 #200
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43589811
Ik heb vanmorgen de kaartjes besteld voor Buikkie

En ik wilde hetzelfde lettertype als voor Saskia, was ik 't kaartje van Saskia vergeten Volgende week dus nog maar even langs met het kaartje van Saskia en naast hun lettertypes leggen om te vergelijken.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43590875
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:10 schreef Slaapmeisje het volgende:

Wij dachten er helemaal uit te zijn met het geboortekaartje. Na eerst 30 boeken bij een drukker te hebben bekeken waar we allebei niks aan vonden, zagen we een kaartje van een kunstenares en we waren helemaal verliefd. Helaas moeten we nu al twee weken wachten op een voorbeeldkaartje die ze op de post zou doen en ik heb er weinig vertrouwen in dat we straks dan wel het juiste kaartje op tijd zullen krijgen. Pfff echt balen want nu moeten we genoegen nemen met een standaard kaartje waar we allebei minder warme gevoelens voor hebben.
Heb je nog contact gehad met die kunstenarers? Misschien is er iets mis gegaan? Ik zou gewoon even bellen!
Ik kan me wel voorstellen dat je wantrouwen in het dan wel op tijd afleveren hebt, maar bij de geboorte gaat het exemplaar wat jullie hebben uitgekozen toch naar de drukker en is het zo gedrukt en verstuurd. Dan komt zij er toch niet meer bij kijken?
Een uniek kunstwerkje is wel zo leuk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 14:34:45 #202
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43608277
Ik heb alleen per mail contact met haar omdat ze haar telefoonnummer niet op de site heeft staan en ook niet per mail heeft gestuurd. Op 6 november heb ik haar nog een mail gestuurd dat ik het voorbeeldkaartje nog niet heb ontvangen, maar niets per post en geen reactie per mail. Zij verzorgt ook zelf het drukken, dus daarom ben ik er nu niet meer van overtuigd dat ze dat dan wel op tijd zal doen. Shitterdeshit. En we waren allebei zo verliefd op het ontwerp
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:44:17 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43608552
Is het niet mogelijk dat een beetje na te (laten) maken?
***
pi_43608826
Nou zeg, wat slordig zeg dat ze niets van zich heeft laten horen.
Maar ja, als je echt verliefd bent, gewoon door blijven mailen! En dan scherpe afspraken maken over het afdrukken!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 16 november 2006 @ 16:17:38 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_43611813
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Is het niet mogelijk dat een beetje na te (laten) maken?
Ik zat ook al met dat idee inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 16:34:43 #206
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43612532
Jullie zijn boefjes
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_43613405
heb je wel een plaatje ervan ergens slaapmeisje? ik vind 't geen gek idee hoor, je kunt het haar zelfs eerlijk mailen: als we binnen een paar dagen niks van je vernemen gaan we 't zelf maken.
maar hartstikke vervelend dat 't zo loopt!

ladyS wat een schattig kaartje, heeele lieve foto van iris!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 16-11-2006 17:03:50 ]
  donderdag 16 november 2006 @ 17:26:58 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43614393
Ja, zoiets had ik idd ook bedacht, even melden dat je het jammer vindt dat je niks meer van 'r gehoord heb maar dat je het ontwerp graag wil gebruiken en dus...
***
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 22:55:54 #209
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43766673
En warempel, ik stuur haar vanavond een mail dat we ervanaf zien en op zoek gaan naar iemand anders en vervolgens krijg ik in een paar uur tijd ineens al een proefdruk PDF met onze gegevens. Ze zegt dat ze het voorbeeldkaartje wel had opgestuurd, maar dat het blijkbaar niet is aangekomen. Ik had al zelf de indeling bedacht en de tekst opgesteld en die hoefde ze nu alleen nog maar in haar eigen ontwerp te plakken. Nu nog met Slaapvriendje overleggen wat hij wil, maar wat mij betreft krijgt ze het voordeel van de twijfel.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_43766977
Nou mooi is dat, ik zou haar idd de voordeel van de twijfel geven, je hart ligt bij dat ontwerp, volgens mij moet je dat gewoon volgen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 22 november 2006 @ 08:13:25 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_43772497
Inmiddels heeft mijn moeder het geboortekaartje van mijn nichtje gevonden, dus ze zijn wel verstuurd. Het lag echter niet bij alle andere kaartjes. En inderdaad, er staat Zwenne-Mieke op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 08:37:29 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43772748
agos, dat arme kind.

mieke kan ik plaatsen, maar waar komt dat zwenne vandaan?
pi_43772783
Goed nieuws dus slaapmeisje.. ben nu dus echt helemaal benieuwd
  woensdag 22 november 2006 @ 08:45:22 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_43772846
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:37 schreef lady-wrb het volgende:
agos, dat arme kind.

mieke kan ik plaatsen, maar waar komt dat zwenne vandaan?
van de naam zwenneke

Zo heet moeders en dochters
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43774048
Slaapmeisje, fijn dat ze toch nog voor de dag is gekomen met het kaartje. En ik zou er idd ook voor gaan. Als je er zo verliefd op bent, kan je het toch niet meer uit je hoofd zetten.
Ik ben idd ook erg nieuwsgierig inmiddels
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 14:35:55 #216
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 22 november 2006 @ 14:38:00 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_43781842
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
zwenneke
doopnaam he, niet roepnaam

en dat is inderdaad naar een tante en zo vernoemd (die ook weer vernoemd is en dergelijke)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 november 2006 @ 17:05:50 #218
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_43787624
Wow, www.geboortepost.nl is prachtig. Wij gaan die service gebruiken voor ons eigen ontwerp!
pi_43804552
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:05 schreef oYo het volgende:
Wow, www.geboortepost.nl is prachtig. Wij gaan die service gebruiken voor ons eigen ontwerp!
Leuke site is dat zeg!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43813221
Zeker een leuke site!! En helemaal niet zo duur....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 december 2006 @ 14:45:38 #221
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44326165
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:37 schreef FUFR het volgende:
Misschien is het ook wel leuk om hier je geboortekaartje(s) te laten zien?
ik zie die hier namelijk nergens..
Laat ik maar aftrappen.
sommige gegevens zijn gewit. het adres is oud dus mocht het blijven staan

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44327279
tvptje omdat ik niet zelf gepost heb hier.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  maandag 11 december 2006 @ 22:01:07 #223
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44339929
Wat een grappig kaartje! Zijn jullie engels of was het gewoon toepasselijker?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44343850
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:01 schreef Lishe het volgende:
Wat een grappig kaartje! Zijn jullie engels of was het gewoon toepasselijker?
dank je.
beiden: toepasselijker en veel buitenlandse vrienden
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 07:24:20 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44348594
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 07:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan de datum nergens ontdekken
klopt, op de voorkant staat dat: "on the 29th of august a new dj started her worldtour"
Ik probeer de voorkant straks even in te scannen.
Het kaartje is trouwens gemaakt door Raphael Navot, een israelische foto-kunstenaar, die ook nog es erg goed is in Photoshop.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_44348754
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:21 schreef Neuk het volgende:

[afbeelding]
Brent met de button
wat zijn ze dan toch nog lief en klein!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_44572146
Ik ben eens voor vrienden aan het kijken of ik ze kan helpen aan een geboortekaartje als ware het een reep chocola.
Nou heb ik hier al verschillende zeeeer creatieve creaties gezien.
Is er misschien iemand handig ende bereid om me hier mee te helpen?

enkele uitgangspunten:
Het wordt een jongetje, dus een blauwe wikkel is gewenst.
Teksten als: "uit pure liefde" , "samengesmolten" , "ingrediënten: bladiebla" , "tenminste houdbaar tot", "inhoud: 4330 gram e" etc etc etc

Ben zelf helaas niet zo crea (en zij ook niet zo...). Ik heb al wel zitten even zitten kl**ien met het inscannen van een een verkade-wikkel, en dan het brok chocola, en het logo eruit knippen, om vervolgens de tekst "verkade" te vervangen door de naam (ik weet de uiteindelijke naam ook nog niet... het worden 4 of 5 letters, is mij verzekerd...)

Iemand goeie tips om eens rond te neuzen, danwel zin/tijd om hierbij te helpen???
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_44572273
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef jaspernl het volgende:
Ik ben eens voor vrienden aan het kijken of ik ze kan helpen aan een geboortekaartje als ware het een reep chocola.
Nou heb ik hier al verschillende zeeeer creatieve creaties gezien.
Is er misschien iemand handig ende bereid om me hier mee te helpen?

enkele uitgangspunten:
Het wordt een jongetje, dus een blauwe wikkel is gewenst.
Teksten als: "uit pure liefde" , "samengesmolten" , "ingrediënten: bladiebla" , "tenminste houdbaar tot", "inhoud: 4330 gram e" etc etc etc

Ben zelf helaas niet zo crea (en zij ook niet zo...). Ik heb al wel zitten even zitten kl**ien met het inscannen van een een verkade-wikkel, en dan het brok chocola, en het logo eruit knippen, om vervolgens de tekst "verkade" te vervangen door de naam (ik weet de uiteindelijke naam ook nog niet... het worden 4 of 5 letters, is mij verzekerd...)

Iemand goeie tips om eens rond te neuzen, danwel zin/tijd om hierbij te helpen???
je haalt je veel werk op de hals maar je idee is
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_44572663
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef FUFR het volgende:

[..]

je haalt je veel werk op de hals maar je idee is
Is niet mijn idee... Wás ik maar zo crea... Maar zij hebben geen PC, vandaar dat ik ga proberen ze te helpen...
Weet alleen niet of het gaat lukken... En ze is over 5 weken al uitgerekend (ja... lekker op tijd...), dus ik mag wel s gaan opschieten ook...
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_44572771
Ik vind het een erg leuk idee maar mijn photoshop capaciteiten zijn niet goed genoeg hiervoor vrees ik.
Misschien dat je beter in een ander subforum een balletje op kunt gooien waar de echt digi wizzkids zitten? Of ze het geheel kostenloos willen doen is dan maar weer de vraag natuurlijk.
Syllables govern the world
pi_44572826
Ik zou opzich best willen helpen, maar ik kan geen goeie afbeelding vinden van zo'n wikkel
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44573125
Ik zoek wel even naar een wikkel voor je in ieder geval.

edit: met deze kom je het verst denk ik, succes http://images.chocolate2.com/itemimages/SHX310001X_XL.jpg

[ Bericht 65% gewijzigd door reese.com op 19-12-2006 17:08:17 ]
Syllables govern the world
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 17:03:47 #234
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44573339
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef jaspernl het volgende:
Ik ben eens voor vrienden aan het kijken of ik ze kan helpen aan een geboortekaartje als ware het een reep chocola.
...
Iemand goeie tips om eens rond te neuzen, danwel zin/tijd om hierbij te helpen???
Hier staat een tutorial om iets dergelijks in PaintShop Pro te maken.
Veel succes er mee!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:09:52 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44573524
Ik zou iig gewoon van de week even een blauwe reep chocola Nou ja, een reep met een blauwe wikkel in de winkel kopen en die wikkel netjes scannen.
En dan met de tutorial aan de slag. 5 weken is nog tijd zat.
***
pi_44573723
Geweldig idee met die chocoladewikkel.
Krijg hier spontaan een idee voor onze pinda. Eens kijken of die ok wordt bevonden door Duyvis
pi_44574707
Leuk idee! Ik wil ook wel helpen als je nog hulp wil. Heb vanaf volgende week weer Photoshop, kan er redelijk mee omgaan heb bassmiss d'r kaartje ook in elkaar geflanst en 't is haaaartstikke leuk om te doen! dus bij deze.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:39:44 #238
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_44576249
doe je ook kerstkaarten leuk maken met brakke foto's enzo
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_44578414
Ik zou zoiets bij een drukkerij of ontwerpstudio in elkaar laten zetten. Zonde van het super-idee om met Photoshop te maken, dat kun je beter in Illustrator of Indesign doen omdat het er dan veel strakker uitziet

In principe zou ik je wel willen helpen, maar ik kan het helaas niet voor niets doen.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_44579085

Bedoel je zoiets?
(ff snel gedaan, dus nog niet zo goed uitgewerkt )
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44581828
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:39 schreef LadyS het volgende:
doe je ook kerstkaarten leuk maken met brakke foto's enzo
als je het tegen mij hebt: ikke wel hoor ik weet alleen niet of ik daar wel tijd voor heb omdat ik nog moet verhuizen voordat ik weer photoshop heb.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:36:16 #242
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_44581964
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef innepin het volgende:

[..]

als je het tegen mij hebt: ikke wel hoor ik weet alleen niet of ik daar wel tijd voor heb omdat ik nog moet verhuizen voordat ik weer photoshop heb.
ja, ik had het tegen jou ja Ik heb een aantal leuke, maar slechte foto's van de dames (een leuke sfeer geprobeerd te maken, maar dat is me niet zo goed gelukt .) Dus ik kan wel wat hulp gebruiken om het te verdoezelen. Maar zonder photoshop schiet het niet echt op iig bedankt
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_44582914
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:12 schreef S_oepstengel het volgende:
[afbeelding]
Bedoel je zoiets?
(ff snel gedaan, dus nog niet zo goed uitgewerkt )
Dit ziet er al super uit, zeg!!! Ik denk dat ze daar al heel blij mee zijn!!
Ik zal ze dit morgen eens showen!

Dan zou het bv wel mooi zijn, om op de achterkant ook zo'n wikkel-uiterlijk te maken, met dan ook de tekst erbij als bv "voor consumenteninlichtingen bel 040-1234567. Wilt u een ebezichtiging in onze ..."etc.

en dan printen maar!!!

S_oepstengel: zou je me ff kunnen mailen op kaartje [kringelding] famsmulders [puntje] nl ?

[ Bericht 6% gewijzigd door jaspernl op 19-12-2006 22:27:19 ]
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_44583678
Of zoiets?

Screw them.
We're going home.
pi_44583843
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef CarOnline het volgende:
Of zoiets?

[afbeelding]
Sjeez, guys!! Dit gaat super, zo!!!

Ik sta werkelijk te kijken hoe snel jullie iets zo gaafs in elkaar kunnen draaien!!

@CarOnline: mail me svp ook even (voor adres: zie post hierboven...)
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 22:33:25 #246
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44583995
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:02 schreef jaspernl het volgende:

[..]

Dit ziet er al super uit, zeg!!! Ik denk dat ze daar al heel blij mee zijn!!
Ik zal ze dit morgen eens showen!

Dan zou het bv wel mooi zijn, om op de achterkant ook zo'n wikkel-uiterlijk te maken, met dan ook de tekst erbij als bv "voor consumenteninlichtingen bel 040-1234567. Wilt u een ebezichtiging in onze ..."etc.

en dan printen maar!!!
Wel eerst nog even 'samenhorigheid' veranderen in 'saamhorigheid'.
* ik ben redacteur, maar heb blijkbaar ook aanleg voor schoolfrik sorry

[ Bericht 6% gewijzigd door Macka66 op 20-12-2006 00:18:19 ]
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_44589214
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:33 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Wel eerst nog even 'samenhorigheid' veranderen in 'saamhorigheid'.
* ik ben redacteur, maar heb blijkbaar ook aanleg voor schoolfrik sorry
Ik verander het vanmiddag even
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44589241
ben een beetje kippig, maar wat staat er nou bij 'tenminste houdbaar tot'???
  woensdag 20 december 2006 @ 08:13:16 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_44589408
om eeuwig van te houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44591821
@S_oepstengel: ik probeerde je terug te mailen, maar dat lukt niet?!?!?!
Ik krijg deze melding (ff wat x-jes toegevoegd ipv ip-address...):
Connected to xx.54.244.xxx but sender was rejected.
Remote host said: 550 Command rejected for policy reasons.

Ik ga het ff nog een keer proberen...

[edit] Ook 2e poging mislukt... [/edit]

[ Bericht 17% gewijzigd door jaspernl op 20-12-2006 11:07:02 ]
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_44598988
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef jaspernl het volgende:
@S_oepstengel: ik probeerde je terug te mailen, maar dat lukt niet?!?!?!
Ik krijg deze melding (ff wat x-jes toegevoegd ipv ip-address...):
Connected to xx.54.244.xxx but sender was rejected.
Remote host said: 550 Command rejected for policy reasons.

Ik ga het ff nog een keer proberen...

[edit] Ook 2e poging mislukt... [/edit]
Huh.. vreemd..
Hmmz.. zeg 't anders maar hier of via PM
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44600817
hoe werkt PM ???

inhoud van het mailtje:
===========
Hoi Zoe,

werkelijk fantastisch wat je al hebt laten zien!
Right on the spot. Zoiets zoeken ze.
Ik ben vanochtend voor het werk nog even bij ze langsgegaan (ze wonen =20
bij ons in de wijk...), en ze waren erg blij!

Nog wat dingetjes die ze zeiden:
* De tekst die ze zeker er op willen is "puur uit liefde". En dus zou =20
het wel tof zijn, als het een reep pure chocola is...
* kun je ook een achterkant maken? (bv streepjescode, recyclebaar =20
papier logootje etc...). En dan bv onder de streepjescode als "code" =20
de geboortedatum!!

Ze hadden zelf ook wat teksten bedacht; wellicht kun je daar wat mee. =20
Die brengt ze me vanavond, en dan laat ik het je weten, ok?

Groetjes,
Jasper.
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_44600916
Ik zal even kijken wat ik kan doen!
Die gegevens kan ik aanpassen & ik zal eens kijken of ik zo'n achterkantje in elkaar kan zetten
Je hoort 't nog van me & laat het me maar weten als je de teksten die zij kraag erop willen hebt ontvangen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44601029
en hoe werkt dan PM??? ;-)
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
  woensdag 20 december 2006 @ 16:10:05 #255
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44601191
helemaal bovenin heb je een zwarte regel op de pagina met daarin 'frontpage' forum etc... helemaal rechts staat een envelopje. Daar op klikken en tada! wijst zich vanzefl

Verder gaan jullie op deze manier toch best wel off-topic. Dit gaat meer om technieken etc.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44601389
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:10 schreef E.T. het volgende:
helemaal bovenin heb je een zwarte regel op de pagina met daarin 'frontpage' forum etc... helemaal rechts staat een envelopje. Daar op klikken en tada! wijst zich vanzefl

Verder gaan jullie op deze manier toch best wel off-topic. Dit gaat meer om technieken etc.
tuut tuut! dat is snel!!
dank. ik had het al gevonden!
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 19:00:45 #257
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45013946
*tipje*

Wanneer je zelf je kaartje gaat ontwerpen of, zoals in ons geval, de enveloppen niet worden bijgeleverd. Je kunt heel gemakkelijk je enveloppen online bestellen. Ze zijn er in verschillende formaten en in alle kleuren van de regenboog bij www.envelopshop.nl Wij hebben die van ons vandaag binnengekregen en ik ben zeer tevreden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:06:13 #258
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45018247
Die zet ik bij mijn favorieten! Bij Luuke's kaartje ben ik stad en land afgeweest voor oranje enveloppen. Toen nergens te vinden. In plaats daarvan bij de drukker hoogglans witte besteld. Nooit doen! Sommige mensen kregen 3 kaartjes omdat er enveloppen aan elkaar geplakt waren. (Die waren wel zo vriendelijk ze weer door te sturen gelukkig.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 21:09:43 #259
43556 miss_dynastie
pi_45018356
Wow, ik ben al maanden op zoek naar een bepaald soort envelop en hier hebben ze ze gewoon . Thx slaapmeisje!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:44:36 #260
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_45032128
Op internet zijn al voorbeeld chocoladewikkels te vinden, compleet met achterkant en zijvouwrand en plakrand! Lijkt mij niet moeilijk omdat 'even' aan te passen!



❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:32:10 #261
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_45048068
Patrick Kluivert had voor zijn zoontje ook een wikkel,

een meisje dat ook geboortekaartjes verzameld heeft hem op haar site staan:

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_46130283
Geen zin om 5 topics door te moeten spitten.
Wij zouden de kaartjes door een vriend laten drukken, maar dat gaat nu niet door gezien hij dan met vakantie is! Heel fijn
Maar we hebben dus een eigen ontwerp etc.
Weet iemand een goede drukkerij die niet te overdreven prijzig is????
pi_46130393
multicopy, waren wij heel tevreden over.
pi_46130508
Ik zou inderdaad zoeken naar zoiets als Multicopy. Ze printen daar (meestal) digitaal, dat is veel goedkoper dan echt drukken met een drukpers.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46130530
Thanks...
Dan kunnen we eens prijzen gaan vergelijken.
Ja, we zijn enorm vroeg
Maar we hadden een leuk kaartje bedacht en eigenlijk willen we die gewoon...
pi_46133060
Ik ben ook erg tevreden over Multicopy. Wij hebben ons ontwerp op cd-rom aan later leveren op a4 formaat zodat er twee kaartjes op stonden. Multicopy heeft het afgedrukt, gesneden en het was ook mogelijk om het te laten vouwen.
Snel, goed en goedkoop.
Het enige nadeel was dat we de proefdruk moesten betalen (euro of veertien geloof ik) en dat we dat geld later niet terug kregen. Dat was ons wel beloofd maar we hebben het niet op papier laten zetten en dus hebben ze die proefdruk gezien als een opdracht voor één individuele afdruk, inclusief de opstartkosten (vandaar de hoge prijs voor een proefdruk).
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:26:19 #267
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46135349
Kunnen ze daar wel op wat zwaarder papier drukken? Ons kaartje is digitaal geprint bij een drukkerij en de kosten vielen mij erg tegen. Misschien dat ik bij nr 2 maar eens bij multicopy moet gaan informeren dan.
(Bix? Weet jij dat misschien? Waren jullie kaartjes gewoon echt geboortekaartjes-kwaliteit?)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46135614
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef Lishe het volgende:
Kunnen ze daar wel op wat zwaarder papier drukken? Ons kaartje is digitaal geprint bij een drukkerij en de kosten vielen mij erg tegen. Misschien dat ik bij nr 2 maar eens bij multicopy moet gaan informeren dan.
(Bix? Weet jij dat misschien? Waren jullie kaartjes gewoon echt geboortekaartjes-kwaliteit?)
Het kon zonder problemen op kaart dikte (geen idee wat het gewicht daar van is) afgedrukt worden maar het is ook mogelijk om eigen papier aan te leveren.
Ik vond het erg mooi geworden, maar nog wel een beetje print-achtig. Misschien komt dat ook wel omdat wij een kaartvullende afbeelding met alleen maar kleur, geen zwarte teksts, op simpel glad karton hadden. Op iets ruwer karton was het waarschijnlijk al anders geweest.
Hier heb je dus weer helemaal niets aan
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:36:38 #269
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46141925
Kleintje, ik had een heleboel kortingsbonnen gekregen in een doos van de vk aan het begin van de zwangerschap waaronder 25% korting bij de drukker voor de kaartjes. Helaas kwam ik daar pas na de bevalling achter Typisch ikke!

Ik vond het alle geld wat onze kaarten gekost hebben incl. de dubbele verzendkosten aangezien de kaart zo zwaar en groot was waard! Zo veel mooie complimenten en je zet gelijk een soort van statement. Heel erg leuk en je doet het maar 1x.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:41:28 #270
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46142113
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de kaartjes van Tijn, Julia, Juliëtte en heel veel meer kindjes, en van Milo natuurlijk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2007 @ 15:46:50 #271
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46142317
Wij hadden gisteren de kaartjes binnengekregen. Ze zagen er prachtig uit, maar helaas was ze op een plek op het kaartje de naam vergeten te veranderen Morgen hopen we de nieuwe kaartjes te ontvangen en als ze eenmaal verstuurd en aangekomen zijn, dan plaatsen we het kaartje natuurlijk ook hier

Neuk dat heb ik nou ook, je doet het maar 1x en wij wilden absoluut een kaartje dat bij ons past en dat is dus wel ietsje duurder uitgevallen dan we dachten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:48:26 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46142365
Ik ben heel benieuwd Slaapmeisje!

Heb je gezien dat Milo's eigen topic weer open is?
***
pi_46144632
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef Lishe het volgende:
Kunnen ze daar wel op wat zwaarder papier drukken? Ons kaartje is digitaal geprint bij een drukkerij en de kosten vielen mij erg tegen. Misschien dat ik bij nr 2 maar eens bij multicopy moet gaan informeren dan.
(Bix? Weet jij dat misschien? Waren jullie kaartjes gewoon echt geboortekaartjes-kwaliteit?)
ik vond van wel, je hebt veel keus in de kwaliteit / soort papier. het scheelde ons echt de helft ten opzichte van piet z'n kaartje, die we wel bij een drukker hadden laten maken. en verder was 't ongeveer hetzelfde kaartje, afgezien natuurlijk van de naam & de foto. maar wij hadden niet een heel zware papiersoort gekozen, dus ik weet niet precies wat de mogelijkheden zijn. ik zou zeker eens informeren.
pi_46144722
hey ik dacht dat ik ook op slaapmeisje gereageerd had. hmmz. in elk geval: suf van die mevrouw dat ze de naam niet overal goed gezet had! ben ook benieuwd naar jullie kaartje.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 16:43:16 #275
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46242120
Volgende keer moet ik toch meer naar mijn intuitie luisteren

Wij hebben de geboortekaartjes nog steeds niet binnen en ik ben nu een beetje ongeduldig aan het worden De drukker zou ze afgelopen zaterdag aanleveren.... niets te zien. O.k. dan zouden ze toch uiterlijk vandaag binnenkomen..... tot op dit moment nog niets te zien. De ontwerpster is er achteraan, maar ik heb er een hard hoofd in dat ze alsnog vandaag binnenkomen. Zelfs dan zijn ze te laat om vandaag nog op de post te kunnen. Onze directe familie en vrienden weten al meer dan een week van de geboorte af, maar er zijn steeds meer mensen in onze omgeving die zich nu afvragen of alles wel goed is gegaan en gaan bellen of mailen. Als we nog een week wachten, dan hoeven die kaartjes ook niet meer verstuurd te worden, want dan is het een beetje mosterd na de maaltijd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46242286
pf... en dat is die mevrouw die ook al op zich liet wachten met de proefdruk???
  maandag 12 februari 2007 @ 16:50:53 #277
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46242408
O, slaapmeisje, wat naar is dat. Alsof je zin hebt om als kersverse ouders dat soort romslomp allemaal nog te regelen

Mochten ze vandaag toch nog binnenkomen: Bij bepaalde brievenbussen kun je tot 19.00 uur post in gooien en dan gaat het nog mee. Vaak degene die het diichts bij een postkantoor/TNT kantoor zit. Waarschijnlijk wist je dat wel, maar ik denk: ik zeg het even
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 17:09:52 #278
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46243154
Dat is diezelfde mevrouw inderdaad Kleintje Ze geeft vanzelfsprekend nu de schuld aan de drukker

Het is echt het laatste waar we ons druk om willen maken, maar toch hebben we nog een "onaf" gevoel dat de kaartjes de deur nog niet uit zijn. Ik zit al de hele dag naar buiten te turen en kijk op bij elke auto die langskomt. LadyS bedankt voor de tip! Ik weet niet of het nog zin heeft, want we moeten de kaartjes (100 exemplaren) ook nog in de enveloppen stoppen en ik heb eigenlijk geen zin om dat vandaag nog in alle haast te gaan doen. Die dag extra (ik hoop zo vurig dat ze er morgen zijn en dat ze dan ook goed zijn en niet weer verprutst) kan er dan ook nog wel bij.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 12 februari 2007 @ 17:15:06 #279
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46243322
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgende keer moet ik toch meer naar mijn intuitie luisteren

Wij hebben de geboortekaartjes nog steeds niet binnen en ik ben nu een beetje ongeduldig aan het worden De drukker zou ze afgelopen zaterdag aanleveren.... niets te zien. O.k. dan zouden ze toch uiterlijk vandaag binnenkomen..... tot op dit moment nog niets te zien. De ontwerpster is er achteraan, maar ik heb er een hard hoofd in dat ze alsnog vandaag binnenkomen. Zelfs dan zijn ze te laat om vandaag nog op de post te kunnen. Onze directe familie en vrienden weten al meer dan een week van de geboorte af, maar er zijn steeds meer mensen in onze omgeving die zich nu afvragen of alles wel goed is gegaan en gaan bellen of mailen. Als we nog een week wachten, dan hoeven die kaartjes ook niet meer verstuurd te worden, want dan is het een beetje mosterd na de maaltijd
Kun je de drukkerij zelf niet opbellen en eens navraag doen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46243339
Jakkes.. dat is echt vervelend zeg! Je bent natuurlijk super trots en wilt aan heel de wereld laten weten dat je een prachtige gezonde zoon hebt.. Krijg je dit!
Ik hoop zo dat ze er morgen zijn..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 12 februari 2007 @ 17:16:02 #281
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46243357
Jee Slaapmeisje, wat een gedoe zeg Hier zit je echt niet op te wachten.. (doe eens in baby-topic vertellen hoe 't gaat?) .

Ik moet eens even iemand lief aankijken die een scanner heeft voor het kaartje van Tijn (wij hebben geen scanner, vandaar)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46243385
met een digitale camera gaat het ook......
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 12 februari 2007 @ 17:56:56 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46244752
E.T. ik loop zo wel even naar de scanner voor je.
***
  maandag 12 februari 2007 @ 18:17:02 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46245346
Je hebt mail op je gmail.
***
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 10:35:32 #285
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46254120
De wet van Murphy

TNT is de zending kwijtgeraakt! Via Track&Trace is het niet te vinden en zelfs TNT heeft geen idee waar ze zijn. De kaartjes moeten waarschijnlijk opnieuw worden gedrukt. Ik ben nu ge-c.c.t op de mailwisseling van de ontwerpster en de drukkerij, dus het is helaas echt waar.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46254152
Da's klote. Bij ons zijn er ook een paar kaartjes gewoon niet toegekomen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 10:38:51 #287
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46254156
Slaapmeisje!
Wat een ongelovelijk K*T zooitje zeg! sorry hoor
Niet te geloven!
Zo'n bedrijf zou je dan even wat willen doen.. grrrr
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_46254204
Lijkt mij dat zo'n bedrijf het nu met spoed gaat drukken en dan per koerier bij jullie komt brengen!!!!!
Lekker kut zeg...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 10:52:31 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46254331
Shit zeg! Alsof de duvel er mee speelt...
***
pi_46254469
Als het fout gaat, dan gaat het blijkbaar ook echt fout
Ik mag aannemen dat ze vandaag als een speer opnieuw gaan drukken en het per koerier sturen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 11:13:27 #291
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46254625
De kaartjes worden morgenochtend vroeg voor 10.30 uur afgeleverd (zeggen ze). De envelopjes liggen natuurlijk al helemaal startklaar. Bass-Miss dat is ook balen zeg als er een paar kaartjes niet aankomen! Die mensen zullen ook wel denken dat ze uit de gratie zijn bij jullie

Wij kregen trouwens een brief (ja, een heuse papieren brief in een envelop met een postzegel erop ) van de moeder van Klaasvaker. Ze is al wat ouder (74 jaar) en behoorlijk van de oude stempel. In die brief had ze een aantal adressen opgeschreven. "Deze mensen vragen zich af of ze ook een kaartje kunnen krijgen". Nou ja zeg Ik was helemaal geschockeerd. Dat beslissen wij toch zelf, neem ik aan? Nu hadden we de meeste mensen toch al op onze adressenlijst staan, maar ik vond het op zijn zachtst gezegd wel een vreemd verzoek hoor. We kijken wel of er nog wat kaartjes overblijven...
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46254673
Mijn vader wou zo ook maar liefst 20 extra kaartjes, vermits we ze zelf gemaakt hebben heb ik toch nog eens gevraagd voor wie dan allemaal? Bleek hij er met zeven ook wel toe te komen...

En de post, tja... na een klachtenformulier ingevuld te hebben kregen we de mededeling dat de post het bedrag van de zoekgeraakte 'postzegels' ging terugbetalen. Net of het om die paar centen ging.
pi_46254896
Ohw ik herken het Slaapmeisje! Grootouders hebben soms het idee dat ze zelf óók een kind gekregen hebben.

[ Bericht 71% gewijzigd door lcicle op 13-02-2007 14:26:31 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46254936
Ik heb zelf aan de ouders gevraagd of we nog een kaartje naar bepaalde personen moesten sturen.
Dat vonden ze wel erg leuk en we kregen ook leuke reacties terug.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46254985
Zo hebben wij het ook gedaan snoopy Maar ik heb geen kaartjes gestuurd naar vrienden van mijn (schoon)ouders die wij zelf niet kennen.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:12:44 #296
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46255405
Met dank aan BE



I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 12:20:06 #297
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46255498
Oooh wat een schattig kaartje E.T. Vooral dat plaatje op de voorkant. Dat is net Saskia met haar kleine broertje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46255511
heel mooi kaartje!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:35:22 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46255715
Slaapmeisje, Murphy is er wel flink mee aan de haal gegaan he? Wat balen zeg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 13:42:56 #300
103793 kozakken
Living the life
pi_46256627
Mooi kaartje ET.

Oh slaapmeis. Wat balen! Kun je niet op de computer een klein inlegvelletje maken met een kort tekstje dat je oh zo graag iedereen snel op de hoogte wilde houden, maar dat post, wet van murphy en de kaartjesdame roet in het eten hebben gegooid?
(Bespaart je mss een hoop vragen)
  dinsdag 13 februari 2007 @ 13:44:44 #301
103793 kozakken
Living the life
pi_46256682
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wij kregen trouwens een brief (ja, een heuse papieren brief in een envelop met een postzegel erop ) van de moeder van Klaasvaker. Ze is al wat ouder (74 jaar) en behoorlijk van de oude stempel. In die brief had ze een aantal adressen opgeschreven. "Deze mensen vragen zich af of ze ook een kaartje kunnen krijgen". Nou ja zeg Ik was helemaal geschockeerd. Dat beslissen wij toch zelf, neem ik aan? Nu hadden we de meeste mensen toch al op onze adressenlijst staan, maar ik vond het op zijn zachtst gezegd wel een vreemd verzoek hoor. We kijken wel of er nog wat kaartjes overblijven...
Hier hebben we dat gewoon vantevoren overlegd en gevraagd of ze wilden doorgeven welke mensen ze heel graag een kaartje wilden doen laten toekomen. Scheelde een hoop gestress en achteraf gezeur. (En tohn bedacht ik me maar dat die paar euro me de das ook niet zouden omdoen )
Die brief komt toch wel in Milo's plakboek toch?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')