Vanavond even langs bij de MM, kijken (en luisteren) naar wat ze hebben, en aan de hand daarvan je keuze maken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:54 schreef Orealo het volgende:
Ik zit nu al 3 jaar met m'n labtec 1020 boxjes.
De rechter heeft 't al begeven, maar de linker gaat nog stug door.
[afbeelding]
Leuk, maar dus tijd voor iets nieuws, mijn budget is ongeveer 100 euro, en het liefst wil ik hem vanavond bij de mediamark in utrecht op kunnen halen.
Iemand een idee?
Thanks, maar te duur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef SterkStaaltje het volgende:
http://www.logitech.com/i(...)RID=2,CONTENTID=9486
Okquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:02 schreef Orealo het volgende:
2 dezelfde reacties, that settles it!
Op naar de mediamarkt!
Bedankt
korte snoerenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef thefunny het volgende:
Hier heb ik een hele hoop plezier van, geeft ontzettend goed geluid! Mn laminaat trekt er krom van.
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=KVZL47
Weet je zeker dat je een 8 channel kaart hebt? Want de meeste onboard kaarten ondersteunen geen surround, wat effect met zich meebrengt wat je nu ervaardt..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:38 schreef Orealo het volgende:
ok gekocht in geinstalleerd.
Aangesloten etc etc.
Werkt, behalve de rear right & rear left (en volgens me de front center ook niet)
Ik heb alle 3 de stekkertjes in de geluidskaart gedaan want ik heb een 8 channel geluidskaart.
Wat doe ik verkeerd?
Dat is de bedoeling....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Orealo het volgende:
Hij werkt al, ik moest ergens iets op 8 channel zetten!
Wel een beetje zacht uit de achterste 2, maar woooeeeei![]()
You gotta be shittin' me....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:30 schreef outcast_within het volgende:
welke precies?
voor hoeveel?
kabels lang genoeg?
geluid tof?
geluid hard zonder opblazen?
Logitecht X530quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:30 schreef outcast_within het volgende:
welke precies?
voor hoeveel?
kabels lang genoeg?
geluid tof?
geluid hard zonder opblazen?
Ja hoi die is 2/3 keer zo duurquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:16 schreef Camplo het volgende:
Zonde, de mijne is mooier en bij extreem hard geluid blijven de klanken ook mooi
[afbeelding]
Creative Gigaworks Progamer 500
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |