abonnement Unibet Coolblue
pi_41135019
En jij was zo zeker dat je nooit kinderen wilde Als je het al wilt, dan doe je het toch?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_41135141
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:38 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tijdens orale sex niets meer of minder merk van de piercing. Tijdens zoenen voel je het wel, maar ik kan niet echt zeggen dat het er super lekker door wordt.
I beg to differ. Ik vind juist (vooral door het vaker naar achter plaatsten van een tongpiercing tegen zichtbaarheid) dat het bij zoenen niet zo merkbaar ik, maar bij orale sex juist meer.
Je moet natuurlijk wel een partner treffen die er gebruik van maakt!
Als ik toch niets beter te doen heb, waarom zeikt iedereen dan zo?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:49:25 #78
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41135531
Ben ook maar weer eens komen kijken. De 3 tongpiercings vind ik erg apart, maar eerlijk gezegt geen gezicht. Ze zitten erg ver vooraan, en denk dat je dus altijd blijft zien dat je tongpiercings hebt. Daar hou ik zelf niet van, vind het mooier als het niet duidelijk zichtbaar is.
Heb zelf ook een tongpiercing en die zit redelijk ver naar voren hoor ik van iedereen, maar je ziet hem niet tijdens praten etc. Ben er na 5 jaar nog steeds erg blij mee Heeft geen pijn gedaan tijdens het zetten, daarna was het even erg irritant en lastig met eten/praten etc. Ik had trouwens net zo'n lang staafje als op die foto's te zien is, dus is helemaal niet speciaal ofzo Verder is hij helemaal perfect genezen en heb er nooit meer last van gehad. Denk er niet eens meer aan en vergeet altijd dat ik er 1 heb
To infinity…and beyond!
pi_41135829
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn inverse navelpiercing idee komt weer een beetje omhoog borrelen. Maar ik durf niet/ben bang voor ranzige littekens als ik het ooit zat ben/weet niet hoe het met zwangerschapscomplicaties zit (mocht ik ooit willen werpen).

Het is aan jullie om mij te overtuigen. Want stiekem wil ik wel. Oh mijn vriendje is zo anti bodymods, dit wordt leuk.
ik ben nog steeds geheel verliefd op mijn inverse navelpiercing ^^
en mocht ik er ooit een litteken aan over houden vind ik het het waard!
overigens ken ik veel mensen die piercings eigenlijk niet echt super vinden maar deze wel mooi vinden..helaas zijn mijn ouders niet van dat soort
(besides tis je vriendje, hij blijft je toch wel leuk vinden )
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:04:34 #80
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41135889
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
www.cheappiercings.com

En eventjes, als dat staafje nog úít je piercing is, het balletje erop draaien. Krijg je vanzelf een schroefje.
Dit werkt dus niet...heb net 2 verschillende staafjes korter geknipt en krijg er echt geen nieuw schroefdraaidje in als ik er een balletje op probeer te draaien hoor. Kan beide staafjes nu dus helemaal niet meer gebruiken helaas
To infinity…and beyond!
pi_41136713
Hoe denk jij dat je piercer het doet? Ook gewoon zo hoor. Het moet lukken.
pi_41138246
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef DJQuickFix het volgende:

I beg to differ. Ik vind juist (vooral door het vaker naar achter plaatsten van een tongpiercing tegen zichtbaarheid) dat het bij zoenen niet zo merkbaar ik, maar bij orale sex juist meer.
Je moet natuurlijk wel een partner treffen die er gebruik van maakt!
Had WaSTeiL het wel over een tongpiercing? Ik dacht een lipringetje...

Kan toch haast niet, dat je niks voelt van een tongpiercing bij orale sex.
Voor zowel bij een man als vrouw niet, of je bent wel heel knullig bezig.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_41138513
Voor de mensen met verstand van piercings..

Ik zit er al lang over na te denken om een tongpiercing te nemen. Wat zijn de risico's hiervan? Volgens een collega die er een heeft gehad zit ik meerdere dagen tot een week aan vloeibaar eten. Is dit zwaar overdreven?

Doet het verder veel pijn(het schieten, de nazorg) en hoe lang heb je er ongeveer last van?

Alvast bedankt!
pi_41142009
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:00 schreef toetsel het volgende:

[..]

ik ben nog steeds geheel verliefd op mijn inverse navelpiercing ^^
en mocht ik er ooit een litteken aan over houden vind ik het het waard!
overigens ken ik veel mensen die piercings eigenlijk niet echt super vinden maar deze wel mooi vinden..helaas zijn mijn ouders niet van dat soort
(besides tis je vriendje, hij blijft je toch wel leuk vinden )
Foto
pi_41142079
En je schiet geen piercing, die pierce je. Noooit meer schieten, stomste wat ik ooit heb gedaan, met m'n neuspiercing. Niet dat ik er nu nog last van heb (hij is er al meer dan 3 jaar uit), maar het was gewoon niet goed.
pi_41143192
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef Kalladar het volgende:
Voor de mensen met verstand van piercings..

Ik zit er al lang over na te denken om een tongpiercing te nemen. Wat zijn de risico's hiervan? Volgens een collega die er een heeft gehad zit ik meerdere dagen tot een week aan vloeibaar eten. Is dit zwaar overdreven?

Doet het verder veel pijn(het schieten, de nazorg) en hoe lang heb je er ongeveer last van?

Alvast bedankt!
Een wek vloeibaar eten is inderdaad een beetje overdreven, al is het bij iedereen weer anders. Ik kon 's avonds wel voorzichtig een patatje eten, maar je tong zal even opzwellen waardoor het eten de eerste dag wel een beetje moeizaam gaat. Verder valt het allemaal reuze mee, het was in ieder geval mijn minst pijnlijke piercing
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:22:58 #87
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41146766
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe denk jij dat je piercer het doet? Ook gewoon zo hoor. Het moet lukken.
Hoe dan? Het balletje krijg ik niet meer recht op het staafje en als ik draai zit hij gewoon muurvast. Kan hem op geen enkele mogelijkheid draaien...
To infinity…and beyond!
pi_41147340
Ik wil een piercing aan de zijkant van mijn lip, maar mijn ouders en de ouders van mijn vriendje vinden me echt afgrijselijk als ik het doe. Mijn vriendje zou het ook maar niets vinden.. Daarnaast moet ik dit jaar stage lopen en dan zal ik hem wel uit moeten doen. Uitdoen is niet mogelijk, toch?
Delivered without an information leaflet
pi_41160057
Ik heb een staafje met een puntje in de tragus nu ipv dat k*tringetje. Erg mooi

Het genas goed volgens de piercer
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:53:00 #90
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_41160665
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een staafje met een puntje in de tragus nu ipv dat k*tringetje. Erg mooi

Het genas goed volgens de piercer
foto?
ik vind in een tragus over het algemeen een ringetje uist veel mooier dan een staafje [heb zelf ook een ringetje]
an urge to help mankind overcomes me
pi_41162830
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef snakelady het volgende:
Even voor de mensen met verstand van piercings.

Ik zou graag een clithood piercing willen hebben maar wil weten wat de risico's ervan zijn en wat de ervaringen zijn.
Van de een hoor ik namenlijk dat er een kans is dat je geen orgasmes meer kan krijgen en de ander zegt dat die kans echt extreem klein is omdat de piercing niet door de clitoris zelf gaat en er alleen een balletje op rust.
Het gaat hier dus op een horizontaal ringetje.

Het gaat hier dus niet (alleen) om het sexuele aspect maar om de risico's die er aan vast zitten.
Hai, ik heb ook een clithood, wel een verticaal staafje.
Maar de kans dat je orgasmes er beter op worden is een flink stuk groter dan de kans dat je ze niet meer krijgt.
Het zou wel kunnen dat jij de druk van het bolletje op je clitoris wat minder aangenaam vindt voelen, maar dat hangt af van hoe ie zit, of je clitoris er geschikt voor is (niet iedereen kan namelijk een verticale hebben), en persoonlijke smaak.
Bij mij is het genot er in elk geval op vooruit gegaan

En je hoeft niet bang te zijn dat ie het niet meer 'doet', want zoals je zelf zegt: de piercing zit door het kapje en niet door de clitoris zelf (vrijwel geen enkele shop piercet door de clitoris zelf, omdat dit wel risico's met zich meebrengt).

Verder is het echt een geweldige piercing qua genezing. Sommige mensen kunnen de avond na het zetten al seks hebben of 'ermee aan de slag gaan', bij mij duurde het een klein weekje voordat dat helemaal pijnloos ging.
pi_41164536
Ik ga vanavond piercing laten zetten op mijn pols

fototjes volgen!
His masters voice...
pi_41165045
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:53 schreef saaw het volgende:

[..]

foto?
ik vind in een tragus over het algemeen een ringetje uist veel mooier dan een staafje [heb zelf ook een ringetje]
vind ik ook.
Ik heb nu trouwens 2mm plugjes in mn oren, kijken hoever ik ze ga stretchen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:48:55 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_41165081
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:43 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Hai, ik heb ook een clithood, wel een verticaal staafje.
Maar de kans dat je orgasmes er beter op worden is een flink stuk groter dan de kans dat je ze niet meer krijgt.
Het zou wel kunnen dat jij de druk van het bolletje op je clitoris wat minder aangenaam vindt voelen, maar dat hangt af van hoe ie zit, of je clitoris er geschikt voor is (niet iedereen kan namelijk een verticale hebben), en persoonlijke smaak.
Bij mij is het genot er in elk geval op vooruit gegaan

En je hoeft niet bang te zijn dat ie het niet meer 'doet', want zoals je zelf zegt: de piercing zit door het kapje en niet door de clitoris zelf (vrijwel geen enkele shop piercet door de clitoris zelf, omdat dit wel risico's met zich meebrengt).

Verder is het echt een geweldige piercing qua genezing. Sommige mensen kunnen de avond na het zetten al seks hebben of 'ermee aan de slag gaan', bij mij duurde het een klein weekje voordat dat helemaal pijnloos ging.
Thnx van dat genezen heb ik idd ook gehoord, dat is wel fijn, loop ik tenminste niet een paar manden als een vent rond.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_41165121
Ringetje in m'n tragus was bij mij een regelrechte ramp, het wilde maar niet genezen.
Toen m'n linkertragus eindelijk wat beter ging heb ik daar een staafje in laten zetten en in m'n rechter een staafje dat een paar mm te lang was en toen was de ellende binnen een week voorbij
pi_41165190
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Thnx van dat genezen heb ik idd ook gehoord, dat is wel fijn, loop ik tenminste niet een paar manden als een vent rond.
, zo liep ik alleen het eerste half uur, dat deed echt best wel veel pijn (terwijl het zetten zelf niks voorstelt). Vooral leuk toen ik na dik een uur op wilde staan in de bus, ik was toen al vergeten dat er *daar* iets zat, maar m'n beweging was blijkbaar te onverwachts
pi_41173443
Ok, knoop doorgehakt. Ik ga het doen. Nu nog even zien waar en hoeveel het kost.
pi_41175722


Als alles gewoon goed geneest en je er geen rare dingen mee doet hoef je echt niet heel bang te zijn voor littekens. Ja, ze zitten er natuurlijk wel, maar als het allemaal normaal verloopt zullen dat twee stipjes zijn op het randje en een stukje onder je navel. En daar valt toch best mee te leven?
pi_41176161
iszo. Oeh ik heb er echt zin in!
pi_41187891
Zo mijn polspiercing is gezet! foto's:





Goedgekeurd, let trouwens niet op de muggen die iets teveel van mijn arm houden.
His masters voice...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')