abonnement Unibet Coolblue
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 12 augustus 2006 @ 07:07:24 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40735539
quote:
Female sex tourism

Female sex tourism is travel by women, partially or fully for the purpose of having sex. It differs from male sex tourism in that women do not use bars, sex shows and formal tours to meet foreign men. There are "de facto" tours, however, such as airplanes bound to the Gambia in West Africa full of British and Scandinavian women seeking affairs with beach boys.

Often relationships with a high component of mutual affection are called "romance tourism."

Women sometimes give clothes, meals, cash and gifts to their holiday boyfriends. In some destinations, there are "going rates" for male companionship, ranging from $50 to $200. In other destinations, especially in Southern Europe, Turkey, Bali and the French Caribbean, men do not expect to be compensated.

Destinations
While men tend to go to Asia for sex tourism, women tend to head to the Caribbean, Southern Europe, and Africa. These geographical patterns reflect a search by Western men for traditionally feminine women, and a search by Western women for traditionally masculine men. The patterns have been explored by Michel Houellebecq in Platform (novel) and in the non-fiction work Romance on the Road, and are important in that they support the idea that sex tourism by both men and women reflects serious problems in the tourists' home countries, including a dating war, or profound conflict between the sexes.

Thailand, the Dominican Republic and Cuba are exceptional in that both male and female sex tourists find these places all-purpose sexual emporia.

The primary destinations for female sex tourism are Southern Europe (mainly Greece, Turkey and Spain), the Caribbean (led by Jamaica, Barbados and the Dominican Republic), the Gambia and Kenya in Africa, and Bali and Phuket in Thailand. Lesser destinations include Nepal, Morocco, Fiji, Ecuador and Costa Rica.

Lesbian sex tourism is nascent but evident in Lesbos (Mytilini) in Greece; Bangkok and Pattaya in Thailand, and on Bali in Indonesia.

History
Barring some isolated cases of women traveling for sex among North American Indian tribes and within Turkey, female travel sex (involving American and English women) began in Rome in the late 1840s, at the same time as feminism's first wave, which encouraged independence and travel.

Affairs and intrigues, particularly between American heiresses and down-on their luck European aristocrats, continued steadily until World War I and inspired Henry James's Daisy Miller, Joaquin Miller's The One Fair Woman, and much of the early output of E.M. Forster.

Female sex travel declined from the time of the Depression until the 1960s, with the exception of India, Nepal and Thailand, where intrepid women from England, France, Czechoslovakia, the United States and elsewhere continued to attract the attention of maharajas and other Asian royals, despite the uproar of World War II.

Coincident with the explosion of leisure travel in the 1960s and feminism's second wave, sex tourism by women re-ignited, first via French Canadian women traveling to Barbados and Swedish and Northern European women to Spain, Greece, Yugoslavia and the Gambia. Female sex travel became ubiquitous throughout the Caribbean, from the tiniest islands through the big destinations of Jamaica, the Dominican Republic and Barbados.

In the 1990s, women from Japan and Taiwan began to appear on the beaches of Bali and Phuket in Thailand.

Today, many other destinations are popular, including Morocco, Nepal, Thailand, Ecuador, Costa Rica, Mexico -- everywhere with beaches (or in Nepal's case, mountains) and a surplus of underemployed men

Reasons for female sex tourism
Female sex tourism's first and second waves coincided not only with feminism but with Victorian-era man shortages that began in England and later cropped in continental Europe and the United States.

Other societal reasons for women seeking intimate companionship abroad include the dating war, as typified by extreme competition between the sexes in schools, the workplace, while dating, in marriages, and even in contentious divorces. The dating war appears to especially drive sex tourism by Australian and Japanese women, and to a lesser extent, German and Scandinavian female tourists.

Another factor in women engaging in holiday romance is identity loss. Many women behave while traveling in a way at odds to how they behave at home, where fear of the "slut" label curbs the kind of hedonistic behavior seen on holiday. Traveling and expatriate women often try on a new, more experimental identity when away from family and friends.

Additional reasons include:

sexual connoisseurship -- an interest in experiencing a variety of men
a search for healing after a divorce or breakup (see Michelle Thomas, in Major academic publications, below)
prolonged involuntary celibacy
the commodification of sex, whereby affection is now something that can be purchased by women, as well as men, as well as the globalization of sex and affection markets.

Depictions
Non-fiction books include Anne Cumming's The Love Habit and The Love Quest, Fiona Pitt-Kethley's The Pan Principle and Journeys to the Underworld, Cleo Odzer's Patpong Sisters and Lucretia Stewart's The Weather Prophet.

Female sex tourists have been notoriously difficult to find and interview on the record (see de Albuquerque, 1998, in Major academic publications subhed, below). Thus some observers have turned to film and fiction to examine the motivations of women who travel for sex, love and affection. Movies include Heading South (Vers le Sud), with Charlotte Rampling, which depicts three Western tourists in Haiti in the 1970s, taking their pleasure with local men. Earlier film depictions include How Stella Got Her Groove Back and Shirley Valentine. Stella lead to a quantifiable increase in trips by women to Jamaica, according to Michele Faul's Associated Press article, 12/6/1998, “ ‘Stella’ the Movie Attracting Single Women to Jamaica.”

Important works of fiction include, in addition to Michel Houellebecq's Platform, Erica Jong's Fear of Flying.
Tsja, wie kent ze eigenlijk niet, vrouwelijke sex toeristen.
Zoals het artikel al beschrijft zijn de mediterrane landen populaire bestemmingen voor vrouwelijke sex-toeristen. Van wat ik om me heen heb gezien zijn bij NL vrouwen vooral Turkije en Spanje voor dit doel populair.

De Japanse vrouwelijke sex toeristen in Thailand zijn ook legendarisch. Overigens zijn die vaak uit op nigeriaanse import negers die daar werken.

Zelf ben ik op reizen naar Cuba en Zuid/Midden Amerika ook vaak vrouwelijke sex toeristen tegengekomen. Bijvoorbeeld een 50+ vrouw (WAO-er) die zich in Costa Rica door iedereen liet neuken (maakte ze ook geen geheim van).

Wat zijn jullie ervaringen met vrouwelijke sex-toeristen ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_40735652
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 07:07 schreef SeLang het volgende:

[..]

Tsja, wie kent ze eigenlijk niet, vrouwelijke sex toeristen.
Zoals het artikel al beschrijft zijn de mediterrane landen populaire bestemmingen voor vrouwelijke sex-toeristen. Van wat ik om me heen heb gezien zijn bij NL vrouwen vooral Turkije en Spanje voor dit doel populair.

De Japanse vrouwelijke sex toeristen in Thailand zijn ook legendarisch. Overigens zijn die vaak uit op nigeriaanse import negers die daar werken.

Zelf ben ik op reizen naar Cuba en Zuid/Midden Amerika ook vaak vrouwelijke sex toeristen tegengekomen. Bijvoorbeeld een 50+ vrouw (WAO-er) die zich in Costa Rica door iedereen liet neuken (maakte ze ook geen geheim van).

Wat zijn jullie ervaringen met vrouwelijke sex-toeristen ?
De gevalletjes die ik kende waren stuk voor stuk een beetje kneuzerige peenhaarmeiskes, niet de zelfbewuste doelgerichte vrouwen van in het artikel. Een beetje het type dat bakvisserig met lodderige ogen ongelovig rondkeek van "gut, hij zegt dattie vamme houdt".
Overigens hoef je met name als westerse vrouw niets te doen, het is vrij makkelijk om contact in die richting op te doen, je hebt het letterlijk aan je kont hangen. In Egypte zijn bijvoorbeeld alle mannen ervan overtuigd dat je maar voor één ding komt: sex met zo'n geweldige Egyptische man ( ) Daar is dus geen normaal gesprek mogelijk in de regel. Of ze praten tegen je tienen of ze bepotelen je ronduit.
En als ik sex wil(de), kom/kwam ik hier ook prima toe.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40735829
Had Ton daar niet ooit een docu over?

Van die Neerlandse greppelsletten die zich lieten uitwonen in Gambia
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_40743182
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 09:04 schreef Stretto het volgende:
Had Ton daar niet ooit een docu over?

Van die Neerlandse greppelsletten die zich lieten uitwonen in Gambia
Jaaah, zo'n menopauzegevalletje met van die rookrimpels rond d'r lipjes die zonder gêne zo'n plaatselijke vriend van 30 jaar jonger stond op te geilen voor de camera! Die?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40743269
Hoeveel vrouwen worden er niet lastiggevallen omdat een andere groep vrouwen zich graag laten uitwonen. neem nou turkije en spanje, staat vol met eenmalige loverboys.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40743351
Whehe zo bizar vind ik dat.
pi_40744788
Vrouwelijke sekstoeristen zie je ook ontzettend veel in Gambia. Zie je een engelse dame van rond de 60 met een jochie van 18 lopen, gaat echt nergens over.
pi_40775185
Hahaha! Ik zit nu in China, maar seksgewijs heb ik nog weinig gezien waar ik me wel in wil verdiepen.
pi_40787731
Heel mijn huis zit vol Zweedse sextoeristen
pi_40793821
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:38 schreef longinus het volgende:
Hoeveel vrouwen worden er niet lastiggevallen omdat een andere groep vrouwen zich graag laten uitwonen. neem nou turkije en spanje, staat vol met eenmalige loverboys.
Ik was een paar jaar geleden samen met mijn (in die tijd) vriendin en een ander stel (kameraad van mij en zijn vriendin) naar Bali. Mijn kameraad en ik waren in zee met een voetbal aan het spelen (en de dames lagen dus even alleen op het strand) zagen we zo'n donkere balinese jongen (type gigolo van een jaar of 20) bij "onze" meiden zitten. Had hij wat bij hun zitten slijmen en vragen wat ze vanavond gingen doen enzo. toen ze zeiden dat ze met hun vrienden (ons dus) op vakantie waren trok hij zich daar niet veel van aan en was ook niet echt van plan om weg te gaan. toen wij er aan kwamen en bij de dames gingen zitten was die jongen in kwestie echter snel vertrokken. sávond zagen we die zelfde jongen met een vrouw van in de 40 door een van die straatjes lopen. Onze vriendinnen vonden hem s'middags echter maar wat opdringerig en vonden het niet leuk dat hij niet weg wou gaan ook al vroegen ze dat wel (en ze hadden duidelijk gezegd dat ze met ons op vakantie waren). Maar er is kennelijk wel een markt voor. Later hoorden we dat best wel veel australische gescheiden/alleenstaande vrouwen zich op bali laten uitwonen door van die jonge balineese gastjes.
pi_40797142
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Vrouwelijke sekstoeristen zie je ook ontzettend veel in Gambia. Zie je een engelse dame van rond de 60 met een jochie van 18 lopen, gaat echt nergens over.
Ik zag daar een Duitse vrouw (richting 50, omvang als een mammoettanker) ook een plaatselijke gozer plezieren en omgekeerd. Behoorlijk ranzig en kansloos.
half elf
pi_40799160
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 07:37 schreef ASroma het volgende:
sex toeristen

---->>>> ONZ
Het is trouwens: 'sextoeristen', aan elkaar geschreven dus.
Maar waarom moet dat naar onzin?! Sekstoerisme is een algemeen bekend verschijnsel, hoor.
Op zich moeten die vrouwen zelf weten wat ze doen, maar feit is wel dat deze Westerse vrouwen in Afrika het aantal HIV-, en AIDSgevallen in deze groep (vrouwen van middelbare leeftijd) sterk doet toenemen.
Dat nemen ze ook weer mee terug naar hun eigen land...(maar goed; of ze het daar verspreiden is nog maar de vraag; ze gaan immers naar die landen omdat in hun moederland de honden geen brood meer van ze lusten ).

[ Bericht 2% gewijzigd door cinnamongirl op 14-08-2006 17:08:59 ]
pi_40799395
Grappige column gevonden uit HP de Tijd trouwens. Hierin probeert de schrijver het feit te verklaren dat mannelijke sekstoerisen smerige, vieze onderdrukkers zijn en vrouwele sekstoeristen niet.

20-sep-2005
Sekstoerisme
In Vrij Nederland was onlangs een vermakelijke reportage te lezen over vrouwelijk sekstoerisme. Westerse zestigplussers reizen af naar Gambia om daar met behulp van een goed gevulde portemonnee een Afrikaanse jongeman aan de haak te slaan. Opmerkelijk was de milde toon waarmee over de vrouwelijke sekstoeristen bericht werd.

Wordt bij mannelijke sekstoeristen steevast honend de aandacht gevestigd op hun lichaamsomvang, kaalheid en gevorderde leeftijd, de vrouwelijke sekstoeristen bleef deze behandeling bespaard. En toch zien deze vrouwen er niet veel appetijtelijker uit dan de spreekwoordelijke dikke Duitser in Thailand. Wie de foto’s van de betreffende vrouwen bekijkt, wordt onvermijdelijk overvallen door een grote bewondering voor de Gambiaanse mannen. Het mag zo zijn dat de doorsnee-neger over een grotere seksdrift beschikt dan de blanke, maar dan nog.

'Wie de foto’s van de betreffende vrouwen bekijkt, wordt onvermijdelijk overvallen door een grote bewondering voor de Gambiaanse mannen.'
Nog opvallender was dat de heftige zedenpreken die altijd gepaard gaan met beschrijvingen van mannelijk sekstoerisme in de derde wereld, deze keer geheel achterwege bleven. Niks geen schandalige uitbuiting van Afrikaanse mannen door verwerpelijke westerse vrouwen die misbruik maken van de armoede in Afrika om aan hun gerief te komen.

Dit alles lijkt op het eerste gezicht misschien onbegrijpelijk, maar voor wie de wetten van het progressieve denken heeft doorgrond, is het toch eenvoudig te verklaren. Je hoeft alleen te weten dat mannen en westerlingen onderdrukkers zijn, terwijl vrouwen en inwoners van de derde wereld slachtoffers zijn. Een mannelijke westerse toerist die seks heeft met een Thaise vrouw is dus dubbel onderdrukker, en de vrouw in kwestie is dubbel slachtoffer. De verhoudingen zijn hier overduidelijk: de man is een grote schoft.

Maar als een vrouwelijke westerse toerist seks heeft met een Afrikaanse man, liggen de verhoudingen heel anders: de westerse vrouw is half slachtoffer, half onderdrukker, net als de Afrikaanse man. De verhoudingen liggen als het ware gelijk, en de vrouw is dus geen verwerpelijke uitbuiter.

U ziet: een kind kan de was doen.

Bart Croughs
pi_40799450
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef staalltje het volgende:

[..]

Ik zag daar een Duitse vrouw (richting 50, omvang als een mammoettanker) ook een plaatselijke gozer plezieren en omgekeerd. Behoorlijk ranzig en kansloos.
Ja, nou, bijna net zo ranzig en kansloos als die midlife crisis westerse ouwe morsige mannetjes die naar thailand enzo gaan voor een 10-jarig meisje..

Vrouwen zijn over het algemeen op zoek naar meerderjarige bedpartners op vakantie. Lekker belangrijk dan toch, beide partijen worden er beter van op de een of andere manier.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_40799688
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ja, nou, bijna net zo ranzig en kansloos als die midlife crisis westerse ouwe morsige mannetjes die naar thailand enzo gaan voor een 10-jarig meisje..

Vrouwen zijn over het algemeen op zoek naar meerderjarige bedpartners op vakantie. Lekker belangrijk dan toch, beide partijen worden er beter van op de een of andere manier.
Dat artikel boven je slaat dus de spijker op zijn kop: als een vrouw het doet is het goed.
pi_40799876
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Dat artikel boven je slaat dus de spijker op zijn kop: als een vrouw het doet is het goed.
Nee ik ben het niet echt met dat artikel eens. Ik kijk er zelf anders tegen aan. Ik vind het behoorlijk vergezocht dat het van vrouwen minder erg is omdat zowel de vrouw als de afrikaanse man vroeger onderdrukt werden... echt, hoe verzinnen ze het.

Nee, mannelijke sextoeristen, zeker in landen als thailand enzo, zijn meestal uit op MINDERJARIGE meisjes. Vrouwen in zuideuropa, afrika enzo zijn meestal NIET uit op minderjarige mannen.
DAT is voor mij het grote verschil.
Verder heb ik niets tegen sextoerisme... laten we wel wezen, al die 16jarige pubertjes op vakantie in Spanje of Texel, is dat geen sextourisme dan??
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_40799933
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 06:54 schreef dfens het volgende:
Heel mijn huis zit vol Zweedse sextoeristen
Heel vervelend voor je
pi_40803450
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 09:04 schreef Stretto het volgende:
Had Ton daar niet ooit een docu over?

Van die Neerlandse greppelsletten die zich lieten uitwonen in Gambia
Moest er ook gelijk aan denken. Moeder en dochter op vakantie
Sweet and innocent...
pi_40803517
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 09:04 schreef Stretto het volgende:
Had Ton daar niet ooit een docu over?

Van die Neerlandse greppelsletten die zich lieten uitwonen in Gambia
Daarom is mijn tante met me nichtje vorig jaar verhuisd van Valkenswaard naar Gambia
pi_40803545
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef Innocence het volgende:

[..]

Moest er ook gelijk aan denken. Moeder en dochter op vakantie
Dat zal wel een lekker stel geweest zeg. en dat je dan nog meewerkt aan zo'n programma. hoe dom kunnen sommige mensen zijn?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:46:02 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40821956
Ik wacht op pics
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_40827898
Zoals er staat in het artikel, mannen zoeken vrouwelijke vrouwen. Dus aziatische vrouwen staan wel hoog aangeschreven en vrouwen zoeken fysiek sterke mannen om sex mee te hebben. Op fysiek vlak hebben de zwarte mannen het meest te bieden dus das ook wel logisch he. En ja sextoerisme onder vrouwen gebeurt. Wel meestal door rijkere oudere vrouwen. Jonge meisjes doen dit niet echt.
Persoonlijk heb ik er niets tegen maar die vrouwen weten echt niet wat een gevaar op HIV dit met zich meebrengt. Afrika zit er vol van.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:52:14 #24
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40828361
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:39 schreef redrum.be het volgende:
Jonge meisjes doen dit niet echt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:01:46 #25
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40828703
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef SeLang het volgende:

[..]

Die gaan gewoon naar Lloret, Salou of de Appelhof
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')